Discoverer Enterprise Índice Características | Acontecemento | Notas | Véxase tamén | Menú de navegaciónship-technologyVídeoHistoria de Astano en el sector offshore. El pórtico de ASTANODiscoverer Enterprise9186792538002215
Accidentes marítimos en GaliciaBarcos
FPSOestaleiroASTANOría de Ferrol13 de xaneiro1998Feneponte das PíasAresMugardospreamarNedaNarónPontedeume
Discoverer Enterprise
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Discoverer Enterprise | |
---|---|
Discoverer Enterprise o 26 de maio de 2010, no accidente da plafatorma Deepwater Horizon. | |
Historial | |
Estaleiro | ASTANO |
Clase | Discoverer |
Tipo | FPSO |
Operador | Transocean Triton Asset Leasing GmbH (armador) |
Porto de rexistro | Illas Marshall, Majuro |
Botado | 12 de decembro de 1997 |
Asignado | 6 de agosto de 1998 |
Viaxe inaugural | Ferrol-Houston |
Destino | Golfo de México |
Características xerais | |
Desprazamento | 69.500 DWT 63.190 GRT |
Eslora | 254,40 m |
Manga | 38,00 m |
Puntal | 19,00 m |
Calado | 13 m |
Propulsión | 6 x AC Aquamaster 7000cv thrusters |
Potencia | 6 x Cegelec 5500kw, 1260vac |
Velocidade | 10 nós |
Tripulación | >200 |
Capacidade | Lama líquida: 2.447 m3 (86.400 cu ft) Auga para perforación: 2.177 m3 (76.900 cu ft) Auga potable: 794 m3 (28.000 cu ft) Fuel Oil: 3.972 m3 (140.300 cu ft) Lama Bulk: 453 m3 (16.000 cu ft) Cemento Bulk: 453 m3 (16.000 cu ft) |
Aeronaves | Helicóptero Sikorsky S-61 ou Chinook 234 |
Sinal de chamada: V7HD2 DNV ID: 19643 Número OMI: 9186792 Número MMSI: 538002215 |
A Discoverer Enterprise é unha plataforma petrolífera móbil, tipo FPSO (Floating Production Storage and Offloading vessel), con dobre casco e dinamicamente situada, construída no estaleiro ASTANO, na ría de Ferrol. Foi botada o 12 de decembro de 1997 e entregada ó 6 de agosto de 1998. Na data da súa botadura era a maior plataforma petrolífera do mundo[1].
Índice
1 Características
2 Acontecemento
3 Notas
4 Véxase tamén
4.1 Ligazóns externas
Características |
Eslora: 254,4 m.
Manga: 38 m.
Puntal: 19 m.- Velocidade: 10 nós
- Máxima profundidade do mar en perforación: 3.048 m.
- Máxima profundidade de perforación: 10.668 m.
- Condicións operativas con temporal: Con ventos de 100 nós, ondas de 15 m e correntes mariñas de 2,2 nós.
- Aforro do 25 % do tempo e custos na exploración e perforación, con respecto ás plataformas convencionais.
O Discoverer Enterprise foi o primeiro dunha serie de tres construídos en Astano:
- Discoverer Enterprise
- Discoverer Spirit
- Discoverer Deep Seas
Acontecemento |
Na noite do 13 de xaneiro de 1998 a Discoverer Enterprise estaba atracada no peirao nº 10 de ASTANO, no concello de Fene, estando a traballar a quenda de noite. Durante a madrugada, o temporal rachou coas estachas que a mantiñan amarrada ó peirao do estaleiro, logo de padecer ventos que acadan os 140 km/h. Aínda non ben pasara un cuarto de hora, cando a plataforma bateu lateralmente coa ponte das Pías, destruíndo uns 100 m do taboleiro, varios piares e a traída de augas dos concellos de Ares, Fene e Mugardos e sen producirse danos persoais. Na tarde dese mesmo día, aproveitando a preamar, foi retirada coa axuda de varios remolcadores.
Os efectos do accidente supuxeron que, durante os seis meses seguintes, colapsara a antiga vía de entrada a Ferrol, atravesando os concellos de Neda e Narón, cun percorrido superior os oito quilómetros, chegando as retencións ata Pontedeume nalgunha ocasión.
A reconstrución da ponte foi inmediata e o acceso foi restablecido oficialmente o 10 de marzo, agora con catro carriles en lugar dos dous que tiña orixinalmente.
Notas |
↑ Discoverer Enterprise: La plataforma de perforación más grande del mundo Escrito por Mark Thomas, Rosen Publishing Group.
Véxase tamén |
Ligazóns externas |
- ship-technology
Vídeo en Youtube do Discoverer Enterprise na Ponte das Pías.
Historia de Astano en el sector offshore. El pórtico de ASTANO (en castelán).
Veinte años del Discoverer, el accidente que rompió el aislamiento de Ferrol (La Voz de Galicia, 12.01.2018, p. 6).- Discoverer Enterprise
|
Categorías:
- Accidentes marítimos en Galicia
- Barcos
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.168","walltime":"0.257","ppvisitednodes":"value":467,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":8399,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1891,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":5,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":2,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":453,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":3,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 214.523 1 -total"," 79.27% 170.059 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 7.39% 15.853 1 Modelo:Barco"," 2.24% 4.805 1 Modelo:MHS"," 2.03% 4.345 1 Modelo:Es"," 1.89% 4.052 1 Modelo:Listaref"," 1.17% 2.502 6 Modelo:WPMILHIST_Infobox_style"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.086","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1538161,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1239","timestamp":"20190414230604","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":148,"wgHostname":"mw1248"););