Нара Шикамару Зміст Характер | Відносини між персонажами | Перша частина | Друга частина | Третя Частина | Примітки | Навігаційне менюр
Список главI частинаII частинаNinja Clash in the Land of SnowLegend of the Stone of GelelGuardians of the Crescent Moon KingdomShippudenBondsThe Will of FireThe Lost TowerBlood PrisonRoad to NinjaThe LastBorutoУдзумакі НарутоУчіха СаскеХаруно СакураХатаке КакашіУчіха ОбітоУчіха МадараУчіха ІтачіОрочімаруУдзумакі БорутоУчіха СарадаАбураме ШиноАкіміті Тьод糥аараДейдараЗецуІнузука КібаКакузуКанкуроКонанМайто ҐайМітараші АнкоНара ШикамаруПейн (Нагато)Рок ЛіСайСарутобі АсумаСасоріТемаріТен ТенХакуХіданХошіґакі КісамеХюґа ХінатаХюґа НеджіЦунадеЮхі КуренайЯкуші КабутоЯманака ІноЯматоАкацукіОсновні команди Селища, Схованого в Листі
Персонажі NarutoЧоловічі персонажі аніме та манґи
яп.манґааніме«Naruto»манґакоюМасаші КішімотоІно ЯманакаЧоджі АкімічіАсума Сарутобі«American Shonen Jump»Асума СарутобіІно ЯманакаТемаріЧоджі АкімічіТемаріХіданомКакузуАкацукіТемарі
Нара Шикамару
Перейти до навігації
Перейти до пошуку
Шікамару Нара | |
---|---|
Перша поява | манґа: 34 глава аніме: I частина 1 серія |
Сейю | Шоутаро Морікубо |
Інформація про персонажа | |
Вік | I частина: 12-13 років II частина:15-17 |
Стать | чоловіча |
Дата народження | 22 вересня |
Група крові | IV |
Зріст | I частина: 152.1 см II частина:170 см |
Вага | I частина: 42.9 кг II частина:53.4 кг |
Рід занять | ніндзя |
Звання | I частина: генін,чунін II частина:чунін |
Родичі | Шікаку Нара(батько),Йошіно Нара(мати) |
Шикамару Нара (яп. 奈良 シカマル Нара Шікамару) — герой манґа- і аніме-серіалу «Naruto», створеного і намальованого манґакою Масаші Кішімото, хлопець із команди № 10, що складається з нього, Іно Яманака, Чоджі Акімічі. Сенсеєм (вчителем) є Асума Сарутобі.
Його ім’я служить суфіксом у чоловічих іменах, але окремо «шіка» означає олень, а «мару» - круглий, або ж добре розвинутий. «Нара» походить від назви парку Нара, відомого оленячого парку.
У опитуваннях щодо популярності героїв журналу «American Shonen Jump» Шікамару часто посідає четверте або п‘яте місце. Однак, недавно, його популярність опустилася до десятої сходинки. Він - єдиний зі своєї команди, кому вдалося ввійти у першу десятку.
Шікамару - геніальний стратег, що здатен продумувати найскладніші схеми боїв, а також продумувати вчинки супротивника наперед. Однак, його розум часто затьмарюється неймовірною лінню, яка притаманна хлопцю. Шікамару - справжній ніндзя Селища, Схованого в Листі, він готовий ризикувати життям заради рідного селища і часто керує важливими місіями. Його вірність і самовіддача проявляються і в його рішеннях, коли він керується потребами оточення, а не своїми власними.
Зміст
1 Характер
2 Відносини між персонажами
3 Перша частина
3.1 Дитинство
3.2 Команда №10
3.3 Саске залишає Коногу
4 Друга частина
4.1 Смерть Асуми
4.2 Техніки
5 Третя Частина
6 Примітки
Характер |
Найголовнішою рисою, притаманною Шікамару, є його лінь. Він настільки лінивий, що волів би постійно спостерігати за хмарками і нічим не перейматися. Це – його улюблене заняття. Окрім цього, решта справ є дуже важкими для Шікамару, і він не приховує цього, часто кажучи : “От тягар! “ або “ Це так проблематично!”
Відповідно для Шікамару майже кожна справа завдає клопотів. Якби все залежало від нього, він би проводив цілий день лінуючись і граючи в ігри, наприклад шахи, в яких йому нема рівних. Його сенсей (вчитель) Асума Сарутобі вірить, що одного дня Шікамару стане геніальним військовим лідером.
Окрім неймовірної ліні, Шікамару часто називає себе головним боягузом. І хоча він повторює це доволі часто, насправді це не так. У найважливіший момент він завжди готовий прийти на допомогу, ризикуючи життям. Також у становленні його сміливості велику роль відіграв його сенсей- Асума Сарутобі, який значив дуже багато у житті хлопця.
Також Шікамару стверджує, що зовсім не розуміє жінок. Це склалося через те, що Шікамару оточують жінки з норовом – його матір, яка( за словами його батька) тримає чоловіка на короткій прив’язі; Іно Яманака, член його команди, дівчина добра й розумна, яка, однак, завжди прямо вказує людині на її недоліки; та кунойічі Селища Піску Темарі, (з якою найчастіше помічають Шікамару) – темпераментна та горда, хоча всередині мила та приємна.
Відносини між персонажами |
Найближчим другом Шікамару є член його команди, Чоджі Акімічі. Шікамару став найпершим і найвідданішим другом Чоджі, з якого всі насміхалися через зайву вагу. Тільки Шікамару зрозумів, яким добрим товаришем і вірним порадником є Чоджі. Хлопці щиро заприятелювали, а з роками їхня дружба тільки міцнішала.
До Іно Шікамару відноситься як до подруги і незмінного члена команди. Хоча часто Іно дорікає Шікамару за його лінь і поступливість, за роки , проведені разом, вони стали набагато ближчими між собою. Особливо це помітно під час Екзамену для підвищення у званні до рівня Чунін , де Шікамару заступається за Іно у суперечці з Наруто і вирішує допомогти їй захистити Сакуру.
До Наруто у І частині Шікамару відносився доволі негативно, вважаючи його безглуздим дурнем. Адже, порівняно з аналітичним складом розуму Шікамару, Наруто і справді здається дурником. Однак згодом, а саме під час місії повернення Саске, Узумакі та Нара починають спільно діяти, показуючи командний дух і взаєморозуміння.
Дуже важливими людьми у житті Шікамару є його батько Шікаку Нара, який навчив його основних технік клану, та сенсей Асума Сарутобі , який повірив у хлопця і вважав його прекрасним ніндзя.
Перша частина |
Дитинство |
Шікамару походить з клану Нара, чиї техніки пов’язані з тінню і її контролем. Лінь Шікамару проявлялася ще тоді, в юному віці. Тоді Шікамару познайомився з хлопчиком з клану Акімічі на ім’я Чоджі. Цей малий товстун привернув увагу Шікамару своїм добрим серцем, а також милосердним ставленням да всього живого. Шікамару став його найближчим другом, ніколи не нагадуючи другові про зайву вагу, знаючи, скільки болю це приносить другові.
Шікамару – дійсно безтурботний і добродушний товариш. В Академії Ніндзя він мам майже такі ж оцінки, що й Наруто ( а саме- найнижчі). Але це все лише через те, що Шікамару був занадто лінивим навіть для того, щоб підняти олівець. Правда те, що насправді він надзвичайно розумний. Одного разу Шікамару здав IQ тест , і в результаті виявилося, що його рівень IQ- понад 200 ( що винятково високо).
Команда №10 |
Шікамару увійшов у команду № 10, що складалася з нього, Чоджі Акімічі та кунойічі Іно Яманака. Спершу не здавалося, що члени команди раді такому складу. Однак згодом виявилося, що в команді №10 дуже сильний командний дух, і всі члени ідеально підходять один одному, підтримуючи навички кожного і дружбу в команді.
Вперше команда проявляє себе під час Екзамену для підвищення у званні до рівня Чунін. Тоді молоді ніндзя демонструють себе боягузами, ховаючись від опонентів. Однак , спостерігаючи двобій Сакури з Кін, команда №10 вивішує прийти дівчині на допомогу. Шікамару тоді демонструє себе як стратег, продумуючи план дій. Після цього команда починає активно діяти і проходить у наступний тур екзамену.
У поєдинку ІІ туру екзамену Шікамару доводиться зустрітися з Кін, кунойічі Селища Звуку. Однак завдяки прекрасному плану Шікамару з легкістю перемагає суперницю.
У ІІІ турі Шікамару доводиться зустрітися з Темарі- кунойічі Селища Піску. Йому лінь змагатися, і не хочеться змагатися з дівчиною, але продуманий план дій дозволяє Шікамару визначити наперед кожен хід Темарі. Наприкінці самого поєдинку, коли Шікамару вже от-от мав перемогти, він здається, оскільки вважає, що має недостатньо чакри. Всі вражені таким рішенням Шікамару.
Однак саме за цей вчинок Шікамару єдиний зі всіх Ґенін стає Чунін- наступним рівнем ніндзя. Адже спостерігачі бою оцінили саме вміння мислити Шікамару, а також здатність критично оцінювати ситуацію.
Під час нападу Орочімару на Селище Листя, Шікамару не потрапляє під дію Ґенджутсу Кабуто,але прикидається паралізованим щоб не втручатись у події. Згодом він усе ж мусить діяти і допомагає Наруто і Сакурі переслідувати Саске. По дорозі Шікамару стає на шляху ворожих ніндзя, щоби дати змогу Наруто і Сакурі наздогнати Саске. Під час двобою на допомогу Шікамару приходить його сенсей Асума, який рятує хлопця.
Саске залишає Коногу |
Коли Саске покинув Коногу і вирушив до Орочімару, Шікамару став лідером команди, яка мала би повернути його додому. Під час цієї місії Шікамару веде себе як справжній лідер, продумує обманні маневри проти ворогів. Його самопожертва і відданість часто рятують команду, він ризикує життям у поєдинку з Таюєю, тільки щоб Наруто встиг наздогнати Саске.
На щастя, під час цього поєдинку у бій втручається Темарі, яка разом зі своєю командою приходить на допомогу ніндзям Коноги. І хоча місія провалюється, всі повертаються додому живими.
Шікамару дуже переживає за друзів, які зазнали поранень під час місії. У цьому він винить себе. Тому дізнавшись про одужання всіх членів команди, Шікамару не може стримати сльози.
Згодом у філерах знову показано команду №10, з набагато вищим рівнем навичок ніндзя. Команда приходить на допомогу Наруто і рятує його під час повстання у в’язниці під проводом Мізукі.
Друга частина |
Смерть Асуми |
У ІІ частині показано старшого на 3 роки Шікамару. Тепер його ранг- Чунін- екзаменатор, він проводить Екзамен для підвищення у званні до рівня Чунін. У цьому йому допомагає Темарі, як ніндзя Селища Піску, її часто помічають з Шікамару. Наруто, зустрівши цих двох, запитує, чи в них не побачення, однак вони це заперечують.
Згодом команді Асуми випадає місія, де їм доводиться зустрітися із противниками неймовірної сили — Хіданом та Какузу, членами Акацукі. Під час поєдинку з Хіданом, в якому команда зуміла відрізати ворогу голові - гине Асума Сарутобі. Останні настанови Асуми глибоко хвилюють Шікамару.
Шікамару, схвильований смертю улюбленого вчителя, не без допомоги команди Наруто, ховає Хідана заживо, використовуючи єдиний спосіб покінчити з ним.
Техніки |
Потрібно сказати, що найсильніша зброя Шікамару – його розум. Він уважно аналізує ситуацію, і завжди думає прямо перед тим, як робити щось необдумано. Об’єднавши це з дуже хитрим використанням його найкращої техніки, Копіювання Тіні, Шікамару не можна недооцінювати.
Саме Копіювання Тіні, а також інші техніки, основані на цих можливостях, і є найголовнішими можливостями Шікамару. Окрім простого контролю тіні супротивника, Шікамару розвинув здібність Душення Тінню. Ці техніки не дозволяють одразу перемогти супротивника, тому Шікамару використовує свою логіку для того, щоб заманити суперника у пастку.
Третя Частина |
У третій частині аніме серіалу "Наруто" – Шикамару працює радником у резиденції хокаге. В той час Наруто уже став лідером селища схованого в листі. Шикамару одружений на Темарі, з якою він бився у першому сезоні аніме. Ще тоді Темарі захопилася його геніальним розумом та спритністю. У цієї пари народився син Шикадай, який також, як і його батько володіє чудовим стратегічним мисленням і тіньовим дзюцу.
Примітки |
|
Категорії:
- Персонажі Naruto
- Чоловічі персонажі аніме та манґи
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.196","walltime":"0.231","ppvisitednodes":"value":3523,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":53211,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":5855,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":10,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 151.538 1 -total"," 69.81% 105.781 1 Шаблон:Персонаж_аніманги/укр"," 59.26% 89.803 1 Шаблон:Картка"," 27.93% 42.329 2 Шаблон:Navbox"," 26.22% 39.729 1 Шаблон:Наруто"," 16.81% 25.480 5 Шаблон:Ifempty"," 16.39% 24.838 82 Шаблон:Картка/рядок"," 10.95% 16.595 1 Шаблон:Navbox_subgroup"," 3.26% 4.939 1 Шаблон:Nl"," 2.35% 3.561 1 Шаблон:Reflist"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.016","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1072523,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1320","timestamp":"20190508043154","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"u041du0430u0440u0430 u0428u0438u043au0430u043cu0430u0440u0443","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%B0_%D0%A8%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%83","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q30334","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q30334","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2008-03-11T21:02:44Z","dateModified":"2018-12-28T21:11:30Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/uk/8/87/Nara_Shikamaru.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":387,"wgHostname":"mw1320"););