Skip to main content

Frank Williams Racing Cars Índice Primeiros anos | Williams como construtor | Asociación con Walter Wolf | Notas | Menú de navegación

Escuderías de Fórmula 1 do Reino Unido


BritánicoFórmula 1Frank WilliamssedánsFórmula 3Piers CourageFórmula 2BrabhamFórmula 11969Jack BrabhamSerie TasmanFórmula 5000MónacoEE.UU.arxentinoDe TomasoFórmula 1Gian Paolo Dallara1970Gran Premio de HolandaBrian RedmanTim Schenken1971MarchHenri PescaroloJean MaxGran Premio de Francia1969Gran Premio do Reino UnidoAustriaMotul1972MarchPolitoysGran Premio de BrasilCarlos PaceGran Premio de BélxicaLen BaileyGran Premio do Reino UnidoChris AmonRothmansBrands Hatch1972MarlboroIso Rivolta1973neozelandésHowden GanleyitalianoNanni GalliJackie PretoriusGran Premio de SuráfricadanésTom BelsøSueciaFranciaAlemañaGraham McRaeInglaterraGijs van LennepHolandaAustriaItaliaCanadáJacky IckxEstados UnidosGran Premio de Españacoche de seguridadeFIA1974Arturo MerzarioSuráfricaEspañaBélxicaMónacoSueciaReino UnidoHolandaJean Pierre JabouilleFranciaJacques LaffiteAlemañaRichard RobartsItalia1975Gran Premio de
EspañaTony BriseGran Premio de BélxicaIan ScheckterSueciaHolandaFrançois MigaultFranciaIan AshleyAlemañasuízoJo VonlanthenAustriaRenzo ZorziItaliaLella LombardiEstados UnidosirlandésDamien MageeCarlos Reutemann1976Walter WolfHesketh Racing1975Gran Premio de EspañaMichel Leclèrereestruturar o equipoWilliams Grand Prix EngineeringPatrick HeadChavekey










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Frank Williams Racing Cars




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura
































Frank Williams Racing Cars

Nome completo
Frank Williams Racing Cars
Bandeira

Flag of the United Kingdom.svg
Baseada en

Tempadas en activo
8 (1969-1976)
Número de pilotos

Flag of the United Kingdom.svg Piers Courage
Francia Jacques Laffite
Flag of Brazil.svg Carlos Pace
Bélxica Jacky Ickx
Flag of Sweden.svg Ronnie Peterson
Debut

Gran Premio de España de 1969
Carreiras


Campionatos de Construtores
0

Campionatos de Pilotos
0
Vitorias
0

Pole positions
0
Voltas Rápidas
1
Puntos totais
0
Derradeiro GP

Gran Premio do Xapón de 1976







Piers Courage en un Frank Williams Racing Cars cliente Brabham BT26A no Gran Premio do Reino Unido de 1969


Non confundir con Williams Grand Prix Engineering, formado por Frank Williams e Patrick Head en 1977 e coñecido actualmente como Williams F1.

Frank Williams Racing Cars foi un equipo e construtor Británico de Fórmula 1.




Índice





  • 1 Primeiros anos


  • 2 Williams como construtor

    • 2.1 Politoys


    • 2.2 Iso-Marlboro


    • 2.3 Williams



  • 3 Asociación con Walter Wolf

    • 3.1 Resultados Completos na Fórmula Un


    • 3.2 Resultados doutros coches FWRC



  • 4 Notas




Primeiros anos |


Frank Williams foi un entusiasta do automobilismo desde idade temperán, e logo dunha carreira en coches sedáns e Fórmula 3, Williams tamén traballaba como distribuidor de coches de carreiras e pezas de reposto, decatouse de que chegara ao seu punto máis alto como piloto e comezou a promocionar outros pilotos, en particular, ao seu amigo e compañeiro de piso durante algunha tempada, Piers Courage. Logo do apoio a Courage na exitosa tempada de 1968 de Fórmula 2, Williams comprou un automóbil Brabham de Fórmula 1 para Courage en 1969. Isto supostamente enfureceu a Jack Brabham, xa que o coche fora vendido a Williams coa expectativa de que sería utilizado nas Serie Tasman e logo convertelo para a Fórmula 5000. Courage, tivo un gran ano, acadando o segundo lugar tanto nos Grandes Premios de Mónaco e EE.UU..


Os seus esforzos atraeron o interese do fabricante de automóbiles deportivos arxentino De Tomaso, que construíu un chasis de Fórmula 1 (deseñado por Gian Paolo Dallara) para a tempada 1970. O coche inicialmente non era competitivo, e non terminou as catro primeiras carreiras do ano. No quinto, o Gran Premio de Holanda, o De Tomaso 505/38 envorcou e incendiouse, Courage morreu no accidente. A morte do seu amigo enfadou seriamente a Williams, o distanciamento posterior de Williams como director de equipo cos seus pilotos atribúese a este suceso. Con todo, o equipo seguiu adiante, primeiro con Brian Redman, despois con Tim Schenken. Sen resultados, disolveuse a asociación con De Tomaso.


Para 1971, Williams comprou March 701 cun ano de antigüidade, e correu co francés Henri Pescarolo. Máis tarde o equipo comprou un novo March 711, pero os resultados eran difíciles de conseguir. O coche vello tamén foi preparado para Jean Max no Gran Premio de Francia. Tralo éxito de 1969, Williams estaba agora baixo de fondos, e vivía unha existencia precaria de carreira en carreira. Pescarolo conseguiu manter o equipo logrando o cuarto lugar no Gran Premio do Reino Unido e o sexto en Austria.



Williams como construtor |



Politoys |


A petroleira francesa Motul proporcionou cartos para a tempada 1972, o que permitiu a Williams comprar un novo March 721 para Pescarolo,[1] mentres que o respaldo do fabricante de xoguetes italiano Politoys proporcionou o diñeiro para construír un chasis propio. Desde a carreira, fóra de campionato, do Gran Premio de Brasil, Carlos Pace que pilotaba o March 711 do ano anterior, logrou o quinto lugar no Gran Premio de Bélxica. O Politoys FX3 deseñado por Len Bailey debutou en mans de Pescarolo no Gran Premio do Reino Unido, pero fallou a dirección e o coche resultou moi danado. Chris Amon sería invitado no final da tempada a carreira fora de campionato Rothmans World Championship Victory Race en Brands Hatch, pero, impresionado co chasis, decidiu non comezar.



Iso-Marlboro |





Gijs van Lennep nun Marlboro FW01 no Gran Premio dos Países Baixos de 1974


Tanto Motul como Politoys retiraron o seu patrocinio a finais de 1972. Williams logrou atraer o apoio do xigante das tabacaleiras Marlboro e o fabricante italiano de automóbiles deportivos Iso Rivolta para a tempada 1973, co FX3 reelaborado como Iso-Marlboro FX3B. Asináronse dous novos pilotos, neozelandés Howden Ganley e o italiano Nanni Galli. Con todo, Galli só pilotaría en cinco carreiras, outros sete pilotos conduciron o segundo coche no transcurso da tempada, o piloto local Jackie Pretorius no Gran Premio de Suráfrica, o danés Tom Belsø en Suecia, o retornado Pescarolo en Francia e Alemaña, Graham McRae en Inglaterra, Gijs van Lennep en Holanda, Austria e Italia, Schenken en Canadá e para rematar Jacky Ickx en Estados Unidos.


Para o Gran Premio de España, presentouse un coche novo, o Iso-Marlboro IR, deseñado por John Clarke. Os resultados non melloraron, aínda que van Lennep terminou sexto na súa carreira en Holanda.


Na carreira de Canadá, Williams recibiu unha gran atención. Unha chuvieira e un accidente provocaron á primeira saída dun coche de seguridade na Fórmula Un. Sen dispositivos de cronometraxe electrónico, os organizadores só tiñan as anotacións escritas por volta para calcular o líder da carreira, algo de feito case imposible porque a maioría dos coches fixeran dous ou máis paradas en boxes no espazo dun par de voltas. Chegaron á decisión incorrecta de que Ganley estaba líder, malia que Frank Williams e todos os demais dicían que non estaba. Ganley asombrosamente liderou durante un tempo cando a carreira reiniciouse (aínda que as actas oficiais da FIA non recoñecen isto, debido á confusión), e, finalmente, terminou sexto.


Estes dous puntos colocan ao equipo décimo no Campionato de Construtores.



Williams |


Tanto Iso Rivolta como Marlboro abandonaron antes da tempada 1974. O chasis IR foi, con todo , conservado, agora renomeado como FW de Frank Williams. (Usáronse tres destes chasis numerados como, FW01, FW02 e FW03, respectivamente.) Inicialmente un só coche foi preparado para Arturo Merzario, que substituíra a Ganley como piloto número un do equipo, rematou sexto na terceira carreira da tempada en Suráfrica. Un segundo coche foi preparado para Tom Belsø tanto para esta carreira como para España, e para van Lennep en Bélxica. En Mónaco só inscribiuse Merzario, antes de que o equipo volvera a presentar dous coches para o resto da tempada, o segundo automóbil foi pilotado por Tom Belsø en Suecia e Reino Unido, por van Lennep en Holanda, Jean Pierre Jabouille en Francia e Jacques Laffite de Alemaña en diante. Richard Robarts substituíu a un enfermo Merzario en Suecia, pero logo da cualificación viuse obrigado a deixar ó seu coche a Belsø despois de que o danés estrelara o seu, e polo tanto non empezou a carreira.[2]


En Italia, Merzario terminou cuarto. Isto deulle ao equipo un total de catro puntos, e outro décimo posto final no Campionato de Construtores.


Merzario e Laffite quedáronse para o inicio da tempada 1975. Para o Gran Premio de
España, a nova promesa británica Tony Brise substituíu a Laffite, terminando sétimo xusto fóra dos puntos, mentres que Merzario retirouse no debut do novo FW04. Para entón, os problemas de diñeiro do equipo convertéronse en algo moi serio,[3] e Merzario abandonou logo do Gran Premio de Bélxica, o seu lugar foi tomado durante o resto da tempada por seis pilotos diferentes que pagaban por elo, o surafricano Ian Scheckter en Suecia e Holanda, o local François Migault en Francia, Ian Ashley en Alemaña (se rompeu ambos nocellos durante a cualificación e xa non iniciou a carreira), o suízo Jo Vonlanthen en Austria, Renzo Zorzi en Italia e, finalmente, a piloto Lella Lombardi en Estados Unidos. O irlandés Damien Magee, pola súa banda, substituíu a Laffite en Suecia.


Un feito importante produciuse en Alemaña, cando Laffite logrou o segundo lugar detrás do Brabham de Carlos Reutemann, obtendo a axuda financeira tan necesaria para un equipo no punto de colapso. Estes foron os únicos puntos do equipo na tempada, pero mellorou a súa posición no Campionato de Construtores un lugar, o noveno.



Asociación con Walter Wolf |


Ao comezo da tempada de 1976, o millonario do petróleo canadense Walter Wolf comprou o 60% de Frank Williams Racing Cars. Frank Williams mantívose como xefe de equipo. O equipo herdou o coche 308C utilizado por Hesketh Racing durante as últimas carreiras de 1975, cambiou o nome a Wolf-Williams FW05, e fichou a Jacky Ickx como piloto principal. O coche resultou ser moi pesado[4] e Ickx clasificouse en só catro carreiras, cun mellor resultado dun sétimo no Gran Premio de España, antes de ser despedido e substituído por Merzario que regresou ao equipo. Un segundo coche foi pilotado durante a primeira metade da tempada polo francés Michel Leclère.


Ao final da tempada, Wolf decidiu reestruturar o equipo, despedindo a Frank Williams como manager. Desilusionado, Williams deixou o equipo, e creou Williams Grand Prix Engineering con Patrick Head en 1977.



Resultados Completos na Fórmula Un |


(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Ano
Chasis
Motor
Pneu.
Pilotos
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Pos.
Puntos

1969

Brabham BT26A

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

D


RSA

ESP

MON

NED

FRA

GBR

ALE

ITA

CAN

USA

MEX






n/a

n/a

Flag of the United Kingdom.svg Piers Courage

Ret
2
Ret
Ret
5
Ret
5
Ret
2
10






1970

De Tomaso 505

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

D


RSA

ESP

MON

BEL

NED

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

CAN

USA

MEX




n/a

n/a

Flag of the United Kingdom.svg Piers Courage
Ret
NTS
NC
Ret
Ret












Flag of the United Kingdom.svg Brian Redman






NTS
NSC









Australia Tim Schenken








Ret
Ret
NC
Ret





1971

March 701
March 711

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

F


RSA

ESP

MON

NED

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

CAN

USA






n/a

n/a

Francia Henri Pescarolo
11
Ret
8
NC
Ret
4
Ret
6

Ret
NTS
Ret






Francia Max Jean




NC












1972

March 711
March 721

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

G


ARX

RSA

ESP

MON

BEL

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

CAN

USA





n/a

n/a

Francia Henri Pescarolo
8
11
11
Ret
NC
NTS

Ret
NTS
NSC
13
14





Flag of Brazil.svg Carlos Pace

17
6
17
5
Ret
Ret
NC
NC
Ret
9
Ret




Politoys FX3

Francia Henri Pescarolo






Ret












0

1973
Iso-Marlboro FX3B
Iso-Marlboro IR

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

F


ARX

BRA

RSA

ESP

BEL

MON

SWE

FRA

GBR

NED

ALE

AUT

ITA

CAN

USA


10º

2

Flag of New Zealand.svg Howden Ganley
NC
7
10
Ret
Ret
Ret
11
14
9
9
NTS
NC
NC
6
12


Italia Nanni Galli
Ret
9

11
Ret
Ret











Unión Sudafricana Jackie Pretorius


Ret














Dinamarca Tom Belsø






NTS










Francia Henri Pescarolo







Ret


10






Flag of New Zealand.svg Graham McRae








Ret








Flag of the Netherlands.svg Gijs van Lennep









6

9
Ret




Australia Tim Schenken













14



Bélxica Jacky Ickx














7


1974
Iso-Marlboro FW

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

F


ARX

BRA

RSA

ESP

BEL

MON

SWE

NED

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

CAN

USA


10º

4

Italia Arturo Merzario
Ret
Ret
6
Ret
Ret
Ret
NTS
Ret
9
Ret
Ret
Ret
4
Ret
Ret


Dinamarca Tom Belsø


Ret
NSC


8


NSC







Flag of the Netherlands.svg Gijs van Lennep




14


NSC









Flag of the United Kingdom.svg Richard Robarts






NTS










Francia Jean-Pierre Jabouille








NSC








Francia Jacques Laffite










Ret
NC
Ret
15
Ret


1975
Williams FW
Williams FW04

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

G


ARX

BRA

RSA

ESP

MON

BEL

SWE

NED

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

USA





6

Italia Arturo Merzario
NC
Ret
Ret
Ret
NSC
Ret











Francia Jacques Laffite
Ret
11
NC

NSC
Ret

Ret
11
Ret
2
Ret
Ret
NTS



Flag of the United Kingdom.svg Tony Brise



7













Flag of the United Kingdom.svg Damien Magee






14










Unión Sudafricana Ian Scheckter






Ret
12









Francia François Migault








NTS








Flag of the United Kingdom.svg Ian Ashley










NTS






Suíza Jo Vonlanthen











Ret





Italia Renzo Zorzi












14




Italia Lella Lombardi













NTS



1976
Williams FW04
Williams FW05

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

G


BRA

RSA

USW

ESP

BEL

MON

SWE

FRA

GBR

ALE

AUT

NED

ITA

CAN

USA

XPN



0

Bélxica Jacky Ickx
8
16
NSC
7
NSC
NSC

10
NSC








Italia Renzo Zorzi
9
















Francia Michel Leclère

13
NSC
10
11
11
Ret
13









Italia Arturo Merzario









Ret
Ret
Ret
NTS
Ret
Ret
Ret

Flag of New Zealand.svg Chris Amon













NTS



Australia Warwick Brown














14


Austria Hans Binder















Ret


Resultados doutros coches FWRC |


(key) (Resultadoss en negra indican pole position)

































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
Pneu.
Pilotos
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

1976
Mapfre-Williams
Williams FW04

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

G


BRA

RSA

USW

ESP

BEL

MON

SWE

FRA

GBR

ALE

AUT

NED

ITA

CAN

USA

XPN


España Emilio Zapico



NSC














1977

Brian McGuire†

McGuire BM1

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

G


ARX

BRA

RSA

USW

ESP

MON

BEL

SWE

FRA

GBR

ALE

AUT

NED

ITA

USA

CAN

XPN

Australia Brian McGuire









NSCP







Jolly Club of Switzerland†

Apollon Fly

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

G

Suíza Loris Kessel













NSC



† Equipos presentados como construtores, pero os coches, de feito, eran FWRC.



Notas |




  1. http://www.research-racing.de/PolitoysFord.htm


  2. Http://www.f1rejects[Ligazón morta] .com / drivers / robarts / biography.html


  3. http://www.uniquecarsandparts.com.au/race_drivers_frank_williams.htm


  4. http://www.ultimatecarpage.com/car/4301/Hesketh-308C-Cosworth.html









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Frank_Williams_Racing_Cars&oldid=4919888"










Menú de navegación


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.332","walltime":"0.416","ppvisitednodes":"value":981,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":9122,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1159,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":8,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1920,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 191.659 1 -total"," 39.55% 75.796 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 17.56% 33.658 1 Modelo:Portal"," 16.24% 31.124 1 Modelo:Caixa_lateral"," 10.19% 19.537 1 Modelo:Ex-Escudería_de_F1"," 4.82% 9.242 1 Modelo:Listaref"," 2.47% 4.730 1 Modelo:Ligazón_morta"," 2.11% 4.049 2 Modelo:NEDb"," 2.02% 3.869 1 Modelo:Iconas_dos_portais"," 1.77% 3.394 23 Modelo:F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.054","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1377925,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1338","timestamp":"20190528180307","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Frank Williams Racing Cars","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Frank_Williams_Racing_Cars","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q173225","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q173225","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2014-03-22T16:40:26Z","dateModified":"2018-09-14T10:57:13Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/1969_British_Grand_Prix_P_Courage_Brabham_BT26.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":150,"wgHostname":"mw1268"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company