Skip to main content

Penske Racing Índice IndyCar | NASCAR | Fórmula Un | Notas | Ligazóns externas | Menú de navegaciónPenske Racing History"Bill's Driving 'em Bananas"

Escuderías de Fórmula 1


Serie IndyCarNASCARcarreiras de estradaFórmula 1Penske CorporationRoger PenskeTim Cindric1968EagleMark DonohueIndianápolisRoger PenskePat PatrickDan GurneyCampionato Auto Racing TeamsCARTCART/IndyCar World Series500 Millas de Indianápolispole positionNASCARCircuíto Riverside InternationalMark DonohueDave MarcisDonnie AllisonBobby AllisonBobby AllisoncupéBill ElliottRusty WallaceRoger Penske500 Millas de DaytonaRyan NewmanFórmula 119741976PooleCanadáEE.UU.Mark DonohueGran Premio de Canadá de 1974Cosworth DFVHewland1975Gran Premio de FranciaMarch 751GP de Gran BretañaZeltwegJohn Watson1976CitibankKyalamiGran Premio de AustriaalemáGünther Schmidt20131977ATSGran Premio do oeste dos Estados Unidos de 1977Jean-Pierre JarierHans HeyerHans Blinder1978InterscopeEstados UnidosCanadáDanny OngaismexicanoHéctor RebaqueLendaLenda










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Penske Racing




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura
































Penske

Penske-logo1-300x115.jpg
Nome completo
Penske Racing
Bandeira

Estados Unidos de América Estados Unidos
Baseada en

Mooresville, Carolina del Norte
Tempadas en activo
3 (1974-1976)
Número de pilotos

IndyCar Series:
2. Flag of Colombia.svg Juan Pablo Montoya
3. Flag of Brazil.svg Helio Castroneves
12. Australia Will Power
NASCAR (Sprint Cup) :
2. Flag of the United States.svg Brad Keselowski
22. Flag of the United States.svg Joey Logano
NASCAR Nationwide Series:
12. Flag of the United States.svg Sam Hornish Jr.
22. Flag of the United States.svg Brad Keselowski / Flag of the United States.svgRyan Blaney /
Flag of the United States.svg Joey Logano
Debut

Gran Premio de Canadá de 1974
Carreiras
31 (30 saídas)

Campionatos de Construtores
0

Campionatos de Pilotos
0
Vitorias
0

Pole positions
0
Voltas Rápidas
0
Puntos totais
0
Derradeiro GP

Gran Premio do Xapón de 1976


Team Penske (antes Penske Racing) é un equipo de carreiras que compite nas Serie IndyCar e NASCAR. Tamén competiu anteriormente en carreiras de estrada e Fórmula 1. Team Penske é unha división de Penske Corporation, é propiedade e está presidida por Roger Penske. O presidente do equipo, é Tim Cindric.




Índice





  • 1 IndyCar

    • 1.1 Vitorias nas 500 Millas de Indianápolis



  • 2 NASCAR

    • 2.1 NASCAR Sprint Cup Series



  • 3 Fórmula Un

    • 3.1 Resultados Completos na Fórmula Un

      • 3.1.1 Resultados de Penske Racing


      • 3.1.2 Resultados doutros coches Penske




  • 4 Notas


  • 5 Ligazóns externas




IndyCar |


Penske participou nas carreiras da serie IndyCar desde 1968[1] cando participou por primeira vez en asociación co equipo Eagle, e co piloto Mark Donohue. O equipo competiu por primeira vez en Indianápolis en 1969, e no prazo de tres anos converteuse nun equipo a bater, cando gañou a carreira con Donohue en 1972. Xa en 1978, Roger Penske, xunto con Pat Patrick, Dan Gurney (Ex piloto de Fórmula 1), e xunto a outros donos de equipos que participaran no Campionato Nacional USAC, crearon o Campionato Auto Racing Teams (CART) tamén coñecido como CART/IndyCar World Series. En Maio de 2012, Penske Racing xa gañara as 500 Millas de Indianápolis 15 veces, obtendo a pole position 16 veces, así como 163 carreiras da IndyCar.



Vitorias nas 500 Millas de Indianápolis |



  • 1972 Mark Donohue (McLaren/Offenhauser)


  • 1979 Rick Mears (Penske/Cosworth)


  • 1981 Bobby Unser (Penske/Cosworth)


  • 1984 Rick Mears (March/Cosworth)


  • 1985 Danny Sullivan (March/Cosworth)


  • 1987 Al Unser (March/Cosworth)


  • 1988 Rick Mears (Penske/Ilmor-Chevrolet)


  • 1991 Rick Mears (Penske/Ilmor-Chevrolet)


  • 1993 Emerson Fittipaldi (Penske/Ilmor-Chevrolet)


  • 1994 Al Unser, Jr. (Penske/Ilmor-Mercedes-Benz)


  • 2001 Hélio Castroneves (Dallara/Ilmor-Oldsmobile)


  • 2002 Hélio Castroneves (Dallara/Chevrolet)


  • 2003 Gil de Ferran (G-Force/Toyota)


  • 2006 Sam Hornish, Jr. (Dallara/Honda)


  • 2009 Hélio Castroneves (Dallara/Honda)


NASCAR |



NASCAR Sprint Cup Series |


Correndo baixo a denominación de Penske Racing South, Penske debutou na NASCAR en 1972 no Circuíto Riverside International con Mark Donohue. Pilotaba un coche de fábrica patrocinado por American Motors Matador, usando as cores vermello-branco-azul da marca. Foi chamado o "tixolo voador", pola súa forma cadrada e e as súas moitas formas aerodinámicas. O coche terminou na posición 39° logo de problemas no coche. O equipo correu de xeito parcial durante uns anos, presentando coches de varios pilotos incluíndo o de Donohue, Dave Marcis, Donnie Allison e Bobby Allison. O equipo correría a tempada completa con Bobby Allison en 1976 cun coche cupé máis aerodinámico, terminando 4º na táboa. Penske vendeu a súa máquina á familia de Bill Elliott en 1977[2] e se ausentaría de NASCAR por varios anos ata 1991.





Kurt Busch correndo o coche N°.2 Miller Lite na serie NASCAR Sprint Cup de 2008.[3]


O equipo estivo ausente durante once anos, regresando en 1991, unha vez máis con Rusty Wallace, sendo patrocinado pola cervexa Miller, quen achegou miles de dólares para o novo equipo. A principios de 2008, Roger Penske e Penske Racing gañaría as 500 Millas de Daytona de 2008 con Ryan Newman, por primeira vez. En 2012, Brad Keselowski logrou o campionato de pilotos, sendo a primeira nesta categoría para el e para o equipo Penske.



Fórmula Un |




Penske PC1 1975




Un Penske PC3 participando nun Gran Premio Histórico no circuíto de Lime Rock Park en 2009


Penske participou no campionato mundial de Fórmula 1 desde a tempada 1974 ata a tempada 1976. Aínda que os coches foron construídos na base británica de Poole, o equipo era titular dunha licenza estadounidense.[4] En 1971, Penske patrocinou a segunda participación de McLaren nos Grandes Premios de Canadá e EE.UU., con Mark Donohue, que pilotou o coche para subir ao podio. O equipo regresou tres anos máis tarde, no Gran Premio de Canadá de 1974, co seu propio chasis, o PC1, unha bañeira estándar en torno a un motor Cosworth DFV e unha caixa de cambios Hewland. Donohue levou o coche á 12ª posición na súa debut. En 1975, Roger Penske montou un equipo para facer a tempada completa co PC1, Donohue logrou anotar un quinto posto no GP de Suecia. Con todo, o coche foi retirado despois do Gran Premio de Francia e Penske participou cun March 751 nas tres carreiras posteriores, anotando outro quinto no GP de Gran Bretaña. Pero, Donohue estrelou o coche no GP de Austria en Zeltweg e máis tarde morreu a causa das súas feridas. Penske perdeuse a carreira italiana, volvendo só para o GP de EE.UU., abandonando o March 751 en favor do PC1 co piloto de Irlanda do Norte John Watson.


Para 1976, Penske asinou un acordo de patrocinio con Citibank e presentou un novo coche, o PC3, con Watson ao volante. Malia un quinto lugar logrado no GP de Suráfrica en Kyalami, o PC3 converteuse no CP4, que era moito máis competitivo, co que Watson logrou anotar dous podios en Francia e Gran Bretaña. Logo, no Gran Premio de Austria, o equipo anotou a súa única vitoria na F1, "obrigando" a John Watson a afeitarse a súa característica barba. Ata o momento foi a última vez que un construtor estadounidense gañou unha carreira de F1. Pero, Roger Penske estaba cansado de Europa e ao final de ano decidiu concentrarse unicamente nas carreiras de IndyCar, vendendo os restos das súas operacións europeas ao alemá Günther Schmidt. A finais da tempada de Fórmula Un de 2013, Penske segue sendo o último equipo en gañar un Gran Premio de Fórmula Un utilizando unha licenza estadounidense.


En 1977, o coche foi vendido ao equipo privado de Günther Schmidt, ATS e participou baixo o nome de ATS Racing Team. O PC4 ATS-Penske, agora pintado de amarelo, debutou no Gran Premio do oeste dos Estados Unidos de 1977 con Jean-Pierre Jarier no volante, onde o francés anotou o único punto do equipo da tempada. Un segundo PC4 foi finalmente para Hans Heyer e Hans Blinder, pero a sorte do equipo rematara e Schmidt retirouse despois do Gran Premio de Italia, antes de regresar en 1978 co seu propio chasis. Un terceiro PC4 foi construído por Penske para Interscope Racing, que participou co coche nos Grandes Premios de Estados Unidos e Canadá, pilotado polo americano Danny Ongais, sen resultados.


En 1979 Penske deseñou e construíu o HR100 para o millonario piloto mexicano Héctor Rebaque. O coche foi presentado nas tres últimas carreiras da tempada, pero tampouco puido clasificarse nin terminar en cada caso.



Resultados Completos na Fórmula Un |


(Lenda) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.



Resultados de Penske Racing |


























































































































































































Ano
Chasis
Motor
Pneu.
Pilotos

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Puntos
Pos.

1974

Penske PC1

Ford V8

G



ARX

BRA

RSA

ESP

BEL

MON

SWE

NED

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

CAN

USA


0

NC

Flag of the United States.svg Mark Donohue
66













12
Ret


1975

March 751

Ford V8

G



ARX

BRA

RSA

ESP

MON

BEL

SWE

NED

FRA

GBR

ALE

AUT

ITA

USA



2

12º

Flag of the United States.svg Mark Donohue
28









5
Ret
NTS





Penske PC1
7
Ret
8
Ret
Ret
11
5
8
Ret








Flag of the United Kingdom.svg John Watson













9



1976

Penske PC3
Penske PC4

Ford V8

G



BRA

RSA

USW

ESP

BEL

MON

SWE

FRA

GBR

ALE

AUT

NED

ITA

CAN

USA

XPN

20



Flag of the United Kingdom.svg John Watson
28
Ret
5
NC
Ret
7
10
Ret
3
3
7
1
Ret
11
10
6
Ret


Resultados doutros coches Penske |


(Lenda) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.






































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
Pneu.
Pilotos

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

1976







BRA

RSA

USW

ESP

BEL

MON

SWE

FRA

GBR

ALE

AUT

NED

ITA

CAN

USA

XPN


F&S Properties

Penske PC3

Ford V8

G

Flag of the Netherlands.svg Boy Hayje
39











Ret






1977







ARX

BRA

RSA

USW

ESP

MON

BEL

SWE

FRA

GBR

ALE

AUT

NED

ITA

USA

CAN

JPN

ATS Racing Team

Penske PC4

Ford V8

G

Francia Jean-Pierre Jarier
34



6
NSC
11
11
8
Ret
9
Ret
14
Ret
Ret




Austria Hans Binder
33











12

NSC



35












8





Alemaña Hans Heyer










Ret







Interscope Racing

Penske PC4

Ford V8

G

Flag of the United States.svg Danny Ongais
14














Ret
7


Notas |




  1. Penske Racing History, Penske racing.com, Team Portal Web.


  2. "Bill's Driving 'em Bananas". CNN. July 22, 1985. 


  3. http://www.nytimes.com/1994/01/02/sports/auto-racing-hey-rusty-wallace-and-roger-penske-have-you-driven-a-ford-lately.html?pagewanted=1


  4. http://www.racingsportscars.com/covers/_Watkins_Glen-1974-10-06e.jpg



Ligazóns externas |







Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Penske_Racing&oldid=4805956"










Menú de navegación


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.324","walltime":"0.429","ppvisitednodes":"value":729,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":10499,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2076,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2584,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 298.965 1 -total"," 27.78% 83.050 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 25.43% 76.036 2 Modelo:Caixa_lateral"," 19.93% 59.573 1 Modelo:Listaref"," 17.19% 51.392 1 Modelo:Cita_novas"," 14.60% 43.655 1 Modelo:Commonscat"," 14.20% 42.461 1 Modelo:Portal"," 13.46% 40.238 1 Modelo:Irmáns"," 6.20% 18.548 1 Modelo:Ex-Escudería_de_F1"," 2.39% 7.132 1 Modelo:Título_sen_retrouso"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.101","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2484124,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1302","timestamp":"20190528180317","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Penske Racing","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Penske_Racing","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q174144","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q174144","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2014-06-29T22:29:50Z","dateModified":"2018-07-17T21:46:04Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/Penske-logo1-300x115.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":134,"wgHostname":"mw1324"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company