Graham Hill Índice Primeiros anos | Traxectoria | Morte | Resultados nas carreiras | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Graham Hill (1929 - 1975) - Find A Grave Photos""Stick to the day job, Jacques"Graham Hill at BadgergpArquivadohttp://forix.autosport.com/noteshow.php?l=0&x=3&r=19690010&i=3591Caravan to Vaccarès: Cast & Crew"Plane crash kills driver Graham Hill""Racing mourns death of Graham Hill""After cheating death 20 years, Hill killed in air crash""Graham Hill Indy 500 Race Stats"o orixinal"Mickey Thompson - Indy 500 1963"o orixinalGraham Hill profile at The 500 Owners AssociationGrand Prix History - Hall of Fame, Graham HillGraham Hill StatisticsGraham Hill PhotosGraham Hill, The StigThe Greatest 33The Greatest 33 ProfileOfficial Accident Report on crash of N6645YWorldCat5725522ID96941187048770000 0000 5533 026Xn5002918401000051620xx004746849863109mp0633307074446731232OL1806801AGraham_Hill
Pilotos de Fórmula 1 de InglaterraPilotos de Fórmula 1 de LotusPilotos de Fórmula 1 de British Racing MotorsPilotos de Fórmula 1 de Rob Walker Racing TeamPilotos de Fórmula 1 de BrabhamPilotos de Fórmula 1 de HillPilotos campións do mundo de Fórmula 1Nados en 1929Finados en 1975Nados en LondresFinados en accidente aéreoPropietarios de escuderías de Fórmula 1
OBEHampsteadLondres15 de febreiro1929Arkley29 de novembro1975ingléscampión mundialFórmula 119621968tripla coroa do automobilismo24 Horas de Le MansIndianápolis 500Gran Premio de MónacoFórmula 1DamonJoshFórmula TresHampsteadLondresHendonSmiths InstrumentsRoyal Navycruceiro lixeiroHMS Swiftsure suboficialBrands HatchFórmula 3Team LotusGran Premio de Mónaco de 19581960BRM1962500 Millas de IndianápolisLola1967CosworthJim ClarkMike Spence1968Jochen RindtGran Premio de España de 1969Gran Premio dos Estados Unidos de 1969Watkins GlenColin ChapmanRob Walker1970Lotus 72Brabham19711972International TrophySilverstone1971Brabham "lobster claw" (pinza de lagosta)Jack BrabhamRon TauranacBernie EcclestoneMonty PythonXoán o BautistaGrand PrixPiper AztecTony BriseCircuíto de Paul RicardElstree Airfieldkeypole position
(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());
Graham Hill
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Graham Hill | |
Carreira na Fórmula 1 | |
Nacionalidade | Británico |
---|---|
Anos en activo | 1958 - 1975 |
Escudería(s) | Lotus, BRM, Brabham, Hill |
Grandes Premios disputados | 179 |
Campionatos | 2 (1962, 1968) |
Vitorias | 14 |
Podios | 36 |
Pole positions | 13 |
Voltas rápidas | 10 |
Primeiro GP | Gran Premio de Mónaco de 1958 |
Primeira vitoria | Gran Premio de Holanda de 1962 |
Derradeira vitoria | Gran Premio de Mónaco de 1969 |
Derradeiro GP | Gran Premio de Mónaco de 1975 |
Norman Graham Hill, OBE[1] nado en Hampstead (Londres) o 15 de febreiro de 1929 e finado preto de Arkley o 29 de novembro de 1975, foi un piloto inglés, dúas veces campión mundial da Fórmula 1 (1962 e 1968).
É o único piloto en gañar a tripla coroa do automobilismo, as 24 Horas de Le Mans, Indianápolis 500 e, ou ben o Gran Premio de Mónaco ou o campionato mundial de pilotos de Fórmula 1.[2][3] Tamén apareceu na televisión na década de 1970 nunha variedade de programas non deportivos, incluíndo xogos de panel. Gustáballe a pintura no seu tempo libre.
Hill e o seu fillo Damon son a única parella de pai e fillo na que ambos gañaron o Campionato Mundial de fórmula 1. O neto de Hill Josh, fillo de Damon, tamén participou en carreiras ata que se retirou da Fórmula Tres en 2013 á idade de 22 anos.
Índice
1 Primeiros anos
2 Traxectoria
3 Morte
4 Resultados nas carreiras
4.1 Resultados no Campionato Mundial de Fórmula 1
4.2 Resultados completos na Fórmula 1 fora do campionato
4.3 Resultados nas 500 Millas de Indianápolis
4.4 Resultados completos nas Tasman Series
4.5 Resultados nas 24 Horas de Le Mans
5 Notas
6 Véxase tamén
6.1 Ligazóns externas
Primeiros anos |
Nado en Hampstead, Londres, Hill asistiu á Hendon Technical College e uniuse a Smiths Instruments como aprendiz de enxeñeiro antes de ser recrutado na Royal Navy, no cruceiro lixeiro HMS Swiftsure , chegando ao rango de suboficial. Logo de saír da Mariña, volveu a Smiths Instruments.[4]
Traxectoria |
Debutou na F1 aos 29 anos, idade á que hoxe en día os pilotos xa pensan na retirada, pero é que Hill non aprobou o exame de conducir ata que cumpriu 24 anos, e mesmo describiu o seu primeiro coche como "Un desastre. Un piloto en ciernes debería posuír un automóbil deste tipo, xa que ensina delicadeza, equilibrio e anticipación, sobre todo isto último, creo!" Interesarase nas motocicletas, pero en 1954 viu un anuncio para o Universal Motor Racing Club en Brands Hatch ofrecendo voltas por 5 xilins. Fixo o seu debut nun Cooper 500 de Fórmula 3 e comprometeuse a competir a partir de entón. Hill uniuse a Team Lotus como mecánico pouco despois, pero rápidamente buscou sitio como piloto. A presenza de Lotus na Fórmula Un permitiulle facer a súa debut no Gran Premio de Mónaco de 1958, retirándose cunha rotura do palier.
En 1960, Hill uniuse a BRM, e gañou o campionato do mundo con eles en 1962. Hill tamén formou parte da chamada 'invasión británica' de pilotos e autos nas 500 Millas de Indianápolis, a mediados da década de 1960, triunfando alí en 1966 nun Lola - Ford.
En 1967, de volta en Lotus, axudou a desenvolver o Lotus 49 co novo motor Cosworth-V8. Despois de que os seus compañeiros de equipo Jim Clark e Mike Spence morreran a principios de 1968, Hill lideró o equipo e gañou o seu segundo campionato mundial en 1968. O Lotus tiña unha reputación de ser moi fráxil e perigoso nese momento, especialmente coas novas axudas aerodinámicas que causaron choques similares ao de Hill e Jochen Rindt no Gran Premio de España de 1969. Nun accidente no Gran Premio dos Estados Unidos de 1969 en Watkins Glen rompeu ambas pernas e interrompeu a súa carreira. Cando se lle preguntou pouco despois do accidente, se quería transmitirlle unha mensaxe á súa esposa, Hill respondeulle: "Só dille que non podereir bailar durante dúas semanas".[5]
Logo de recuperarse Hill seguiu correndo na F1 durante varios anos máis, pero nunca máis co mesmo nivel de éxito. Colin Chapman, crendo que Hill estaba acabado, colocouno no equipo de Rob Walker durante 1970, endulzando o trato cun dos novos coches Lotus 72). Aínda que Hill anotou puntos en 1970 comezou a tempada lonxe de encaixar completamente e o 72 non se desenvolveu completamente ata finais da tempada. Hill fichou por Brabham para 1971-1972. A súa última vitoria na Fórmula Un fora de campionato foi no International Trophy en Silverstone en 1971 co Brabham "lobster claw" (pinza de lagosta). O equipo estaba en cambios continuos logo das retiradas de Sir Jack Brabham e a venda de Ron Tauranac a Bernie Ecclestone e Hill non permaneceu no equipo.
Hill fíxose famoso durante a última parte da súa carreira polo seu enxeño e converteuse nunha personalidade popular, foi un invitado regular na televisión e escribiu unha notable autobiografía franca e enxeñosa, Life at the Limit,[6] ao recuperarse do seu accidente de 1969. Hill tamén foi irreverentemente inmortalizado nun episodio de Monty Python ("It's the Arts (ou: Intermission)" sketch chamado "Historical Impersonations"), no cal un Gumby aparece preguntando para "ver a personificación de Juan o Bautista de Graham Hill." A cabeza de Xoán o Bautista aparece (cun bigote alargado estilo Hill) nun prato de prata, que corre ao redor do chan facendo ruído, putt-putt, como un motor de carreiras.
Hill participou en catro películas entre 1966 e 1974, incluíndo aparicións en Grand Prix e Caravan to Vaccarès, no cal aparece como piloto de helicóptero.[7]
Morte |
Hill morreu aos 46 anos cando o avión bimotor de seis prazas Piper Aztec que pilotaba estrelouse e incendiouse en condicións de néboa pola noite preto do campo de golf de Arkley no norte de Londres. Hill, Tony Brise, e outros catro membros do equipo de carreiras de Hill regresaban das probas no Circuíto de Paul Ricard en Francia e debían aterrar en Elstree Airfield. Os seis morreron.[8][9][10]
Resultados nas carreiras |
Resultados no Campionato Mundial de Fórmula 1 |
Carreiras en letra grosa indican pole position.
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Pos | Pts. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1958 | Team Lotus | Lotus 12 | Climax L4 | ARX | MON Ret | HOL Ret | 500 | NC | 0 | |||||||||||
Lotus 16 | Climax L4 | BEL Ret | FRA Ret | RU Ret | ALE Ret*[11] | POR Ret | ITA 6 | MAR 16 | ||||||||||||
1959 | Team Lotus | Lotus 16 | Climax L4 | MON Ret | 500 | HOL 7 | FRA Ret | RU 9 | ALE Ret | POR Ret | ITA Ret | USA | NC | 0 | ||||||
1960 | Owen Racing Organisation | BRM P25 | BRM L4 | ARX Ret | 15º | 4 | ||||||||||||||
BRM P48 | BRM L4 | MON 7 | 500 | HOL 3 | BEL Ret | FRA Ret | RU Ret | POR Ret | ITA | USA Ret | ||||||||||
1961 | Owen Racing Organisation | BRM P48/57 | Climax L4 | MON Ret | HOL 8 | BEL Ret | FRA 6 | RU Ret | ALE Ret | ITA Ret | USA 5 | 16º | 3 | |||||||
1962 | Owen Racing Organisation | BRM P57 | BRM V8 | HOL 1 | MON 6 | BEL 2 | FRA 9 | RU 4 | ALE 1 | ITA 1 | USA 2 | RSA 1 | 1º | 42 (52) | ||||||
1963 | Owen Racing Organisation | BRM P57 | BRM V8 | MON 1 | BEL Ret | HOL Ret | RU 3 | ALE Ret | USA 1 | MEX 4 | RSA 3 | 2º | 29 | |||||||
BRM P61 | BRM V8 | FRA 3 | ITA 16 | |||||||||||||||||
1964 | Owen Racing Organisation | BRM P261 | BRM V8 | MON 1 | HOL 4 | BEL 5 | FRA 2 | RU 2 | ALE 2 | AUT Ret | ITA Ret | USA 1 | MEX 11 | 2º | 39 (41) | |||||
1965 | Owen Racing Organisation | BRM P261 | BRM V8 | RSA 3 | MON 1 | BEL 5 | FRA 5 | RU 2 | HOL 4 | ALE 2 | ITA 2 | USA 1 | MEX Ret | 2º | 40 (47) | |||||
1966 | Owen Racing Organisation | BRM P261 | BRM V8 | MON 3 | BEL Ret | FRA Ret | RU 3 | HOL 2 | ALE 4 | 5º | 17 | |||||||||
BRM P83 | BRM H16 | ITA Ret | USA Ret | MEX Ret | ||||||||||||||||
1967 | Team Lotus | Lotus 43 | BRM H16 | RSA Ret | 7º | 15 | ||||||||||||||
Lotus 33 | BRM V8 | MON 2 | ||||||||||||||||||
Lotus 49 | Ford V8 | HOL Ret | BEL Ret | FRA Ret | RU Ret | ALE Ret | CAN 4 | ITA Ret | USA 2 | MEX Ret | ||||||||||
1968 | Team Lotus | Lotus 49 | Ford V8 | RSA 2 | 1º | 48 | ||||||||||||||
Gold Leaf Team Lotus | Lotus 49 | Ford V8 | ESP 1 | |||||||||||||||||
Lotus 49B | Ford V8 | MON 1 | BEL Ret | HOL 9 | FRA Ret | RU Ret | ALE 2 | ITA Ret | CAN 4 | USA 2 | MEX 1 | |||||||||
1969 | Gold Leaf Team Lotus | Lotus 49B | Ford V8 | RSA 2 | ESP Ret | MON 1 | HOL 7 | FRA 6 | RU 7 | ALE 4 | ITA 9 | CAN Ret | USA Ret | MEX | 7º | 19 | ||||
1970 | Rob Walker Racing Team | Lotus 49C | Ford V8 | RSA 6 | ESP 4 | 13º | 7 | |||||||||||||
Brooke Bond Oxo Racing - Rob Walker | Lotus 49C | Ford V8 | MON 5 | BEL Ret | HOL NC | FRA 10 | RU 6 | ALE Ret | AUT | |||||||||||
Lotus 72C | Ford V8 | ITA NTS | CAN NC | USA Ret | MEX Ret | |||||||||||||||
1971 | Motor Racing Developments | Brabham BT33 | Ford V8 | RSA 9 | 21º | 2 | ||||||||||||||
Brabham BT34 | Ford V8 | ESP Ret | MON Ret | HOL 10 | FRA Ret | RU Ret | ALE 9 | AUT 5 | ITA Ret | CAN Ret | USA 7 | |||||||||
1972 | Motor Racing Developments | Brabham BT33 | Ford V8 | ARX Ret | RSA 6 | 15º | 4 | |||||||||||||
Brabham BT37 | Ford V8 | ESP 10 | MON 12 | BEL Ret | FRA 10 | RU Ret | ALE 6 | AUT Ret | ITA 5 | CAN 8 | USA 11 | |||||||||
1973 | Embassy Racing | Shadow DN1 | Ford V8 | ARX | BRA | RSA | ESP Ret | BEL 9 | MON Ret | SUE Ret | FRA 10 | RU Ret | HOL NC | ALE 13 | AUT Ret | ITA 14 | CAN 16 | USA 13 | NC | 0 |
1974 | Embassy Racing with Graham Hill | Lola T370 | Ford V8 | ARX Ret | BRA 11 | RSA 12 | ESP Ret | BEL 8 | MON 7 | SUE 6 | HOL Ret | FRA 13 | RU 13 | ALE 9 | AUT 12 | ITA 8 | CAN 14 | USA 8 | 18º | 1 |
1975 | Embassy Racing with Graham Hill | Lola T371 | Ford V8 | ARX 10 | BRA 12 | RSA NSC | ESP | NC | 0 | |||||||||||
Hill GH1 | Ford V8 | MON NSC | BEL | SUE | HOL | FRA | RU | ALE | AUT | ITA | USA |
Resultados completos na Fórmula 1 fora do campionato |
(key) (Carreiras en grosa indican pole position)
(Carreiras en cursiva indican volta rápida)
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1957 | Cooper Car Company | Cooper T43 (F2) | Climax FPF 1.5 L4 | SYR | PAU | GLV | NAP | RMS | CAE | INT 13 | MOD | MOR | ||||||||||||
1958 | Team Lotus | Lotus 12 | Climax FPF 2.0 L4 | GLV Ret | SYR | INT 8 | CAE | |||||||||||||||||
Lotus 12 (F2) | Climax FPF 1.5 L4 | AIN 7 | ||||||||||||||||||||||
1959 | Team Lotus | Lotus 16 | Climax FPF 2.5 L4 | GLV Ret | AIN 11 | INT Ret | OUL 5 | SIL Ret | ||||||||||||||||
1960 | Owen Racing Organisation | BRM P48 | BRM P25 2.5 L4 | GLV 5 | INT 3 | SIL 2 | LOM 9 | OUL 3 | ||||||||||||||||
1961 | Owen Racing Organisation | BRM P48/57 | Climax FPF 1.5 L4 | LOM | GLV 2 | PAU | BRX | VIE | AIN 3 | SYR NC | NAP | LON | SIL 13 | SOL | KAN | DAN | MOD 7 | FLG | OUL Ret | LEW | VAL | RAN | NAT | RSA |
1962 | Owen Racing Organisation | BRM P57 | BRM P56 1.5 V8 | CAP | BRX DSC | LOM 2 | LAV | GLV 1 | PAU | AIN Ret | INT 1 | NAP | RMS 2 | SOL | OUL 2 | MEX | RAN Ret | NAT NC | ||||||
R.R.C. Walker Racing Team | Lotus 18 | Climax FPF 1.5 L4 | MAL 3 | CLP | ||||||||||||||||||||
Lotus 24 | Climax FWMV 1.5 V8 | KAN Ret | MED | DAN | ||||||||||||||||||||
1963 | Owen Racing Organisation | BRM P57 | BRM P56 1.5 V8 | LOM 1 | GLV 9 | PAU | IMO | SYR | AIN 1 | INT Ret | ROM | SOL | KAN | MED | AUT | OUL 3 | RAN | |||||||
1964 | Owen Racing Organisation | BRM P261 | BRM P60 1.5 V8 | DMT Ret | NWT Ret | SYR | AIN 2 | INT 2 | SOL Ret | MED | ||||||||||||||
John Willment Automobiles | Brabham BT11 | BRM P56 1.5 V8 | RAN 1 | |||||||||||||||||||||
1965 | Owen Racing Organisation | BRM P261 | BRM P60 1.5 V8 | ROC Ret | SYR | SMT 2 | INT Ret | MED | RAN | |||||||||||||||
1966 | Owen Racing Organisation | BRM P83 | BRM P75 3.0 H16 | RSA | SYR | INT | OUL Ret | |||||||||||||||||
1967 | Team Lotus | Lotus 48 (F2) | Ford Cosworth FVA 1.6 L4 | ROC | SPR 8 | OUL 3 | ||||||||||||||||||
Lotus 33 | BRM P60 2.1 V8 | INT 4 | SYR | |||||||||||||||||||||
Lotus 49 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ESP 2 | ||||||||||||||||||||||
1968 | Gold Leaf Team Lotus | Lotus 49 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC Ret | INT Ret | |||||||||||||||||||
Lotus 49B | OUL Ret | |||||||||||||||||||||||
1969 | Gold Leaf Team Lotus | Lotus 49B | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC 2 | INT 7 | MAD | ||||||||||||||||||
Lotus 59B (F2) | Ford Cosworth FVA 1.6 L4 | OUL Ret | ||||||||||||||||||||||
1970 | Rob Walker Racing Team | Lotus 49C | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC 5 | ||||||||||||||||||||
Brooke Bond Oxo Racing - Rob Walker | INT 9 | |||||||||||||||||||||||
Lotus 72C | OUL Ret | |||||||||||||||||||||||
1971 | Motor Racing Developments Ltd | Brabham BT34 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ARX | ROC Ret | QUE 26 | SPR | INT 1 | RIN | OUL | VIC 8 | |||||||||||||
1972 | Motor Racing Developments Ltd | Brabham BT37 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC 7 | BRA | INT | OUL | REP | VIC Ret | |||||||||||||||
1973 | Motor Racing Developments Ltd | Brabham BT37 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC Ret | INT | |||||||||||||||||||
1974 | Embassy Racing with Graham Hill | Lola T370 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | PRE | ROC Ret | INT Ret | ||||||||||||||||||
1975 | Embassy Racing with Graham Hill | Hill GH1 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC | INT 11 | SUI |
Resultados nas 500 Millas de Indianápolis |
|
|
- Hill non cualificou o innovador coche 'roller skate' deseñado por John Crosthwaite (que traballara con Hill en Team Lotus) para a carreira das 500 Millas de Indianápolis de 1963 logo de estrelarse na práctica. Hill, que estivera viaxando semanalmente debido a outros compromisos en Europa, non esperou nos Estados Unidos mentres o coche reparábase e polo risco de non cualificar ou cualificar mal.[13][14]
- A vitoria de Hill en 1966 foi a primeira vitoria dun piloto novato desde a vitoria de Frank Lockhart en 1927 e a última ata a vitoria de Juan Pablo Montoya en 2000.
- Hill entrou nas 500 Millas de Indianápolis de 1969, pero o seu coche (Lotus-Ford Chasis 64/2) foi retirado durante a práctica xunto cos de Mario Andretti e Jochen Rindt debido a atrasos para rectificar problemas asociados co fallo do eixe traseiro no coche de Andretti.
Resultados completos nas Tasman Series |
Ano | Coche | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Ranq | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1964 | Brabham BT4 | LEV | PUK | WIG | TER | SAN | WAR 4 | LAK | LON 1 | 6º | 12 |
1965 | Brabham BT11A | PUK 1 | LEV | WIG | TER | WAR 5 | SAN Ret | LON 4 | 7º | 14 | |
1966 | BRM P261 | PUK 1 | LEV | WIG | TER | WAR 2 | LAK 1 | SAN (3) | LON 2 | 2º | 30 (34) |
1967 | Lotus 48 | PUK | WIG | LAK | WAR Ret | SAN | LON | NC | 0 | ||
1968 | Lotus 49T | PUK | LEV | WIG | TER | SUR 2 | WAR 2 | SAN 3 | LON 6 | 4th | 17 |
1969 | Lotus 49T | PUK Ret | LEV Ret | WIG 2 | TER 2 | LAK 4 | WAR 11 | SAN 6 | 5º | 16 |
Resultados nas 24 Horas de Le Mans |
Ano | Equipo | Co-Piloto | Coche | Clase | Voltas | Pos. na xeral | Pos. na clase |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1958 | Team Lotus | Cliff Allison | Lotus XV-Climax | S 2.0 | 3 | Ret | Ret |
1959 | Team Lotus | Derek Jolly | Lotus XV-Climax | S 2.0 | 119 | Ret | Ret |
1960 | Porsche KG | Jo Bonnier | Porsche 718/4 RS | S 2.0 | 191 | Ret | Ret |
1961 | North American Racing Team | Stirling Moss | Ferrari 250 GT SWB | GT3.0 | 121 | Ret (Fuga auga) | |
1962 | David Brown Organisation | Richie Ginther | Aston Martin DP212 | Exp 4.0 | 78 | Ret | Ret |
1963 | Owen Racing Organisation | Richie Ginther | Rover-BRM | ACO Prize | 310 | (8º)* | (1º)* |
1964 | Maranello Concessionaires | Jo Bonnier | Ferrari 330P | P 4.0 | 344 | 2º | 2º |
1965 | Owen Racing Organisation | Jackie Stewart | Rover-BRM | P 2.0 | 284 | 10º | 2º |
1966 | Alan Mann Racing | Brian Muir | Ford GT Mk.II | P 7.0 | 110 | Ret | Ret |
1972 | Equipe Matra-Simca Shell | Henri Pescarolo | Matra-Simca MS670 | S 3.0 | 344 | 1º | 1º |
- 1963 Rover-BRM correu polo premio ACO cun coche de turbina de gas cubrindo un mínimo de 3600 km. non clasificaba oficialmente.
Predecesor: Phil Hill | Campión da Fórmula 1 1962 | Sucesor: Jim Clark |
Predecesor: Denny Hulme | Campión da Fórmula 1 1968 | Sucesor: Jackie Stewart |
Notas |
↑ "Graham Hill (1929 - 1975) - Find A Grave Photos". findagrave.com. Consultado o 28 de xullo de 2016.
↑ Bette Hill with Neil Ewart (1978). The Other Side of the Hill. Hutchison/Stanley Paul. p. 87. ISBN 0-09-134900-1.
↑ Oliver Irish (15 de xuño de 2007). "Stick to the day job, Jacques". London: Guardian Unlimited. Consultado o 5 de decembro de 2007.
↑ Graham Hill at Badgergp Arquivado 10 de setembro de 2013 en Wayback Machine.. Retrieved 5 de xaneiro de 2015.
↑ Autosport http://forix.autosport.com/noteshow.php?l=0&x=3&r=19690010&i=3591. Falta o|title=
(Axuda)
↑ Hill, Graham (1971). Life At The Limit. London: Pan Books Ltd. ISBN 0-330-02675-5.
↑ Caravan to Vaccarès: Cast & Crew movies.msn.com. Retrieved on 14 de xullo de 2007.
↑ "Plane crash kills driver Graham Hill". Pittsburgh Press ((Pennsylvania, U.S.)). UPI. 30 de novembro de 1975. p. D-1.
↑ "Racing mourns death of Graham Hill". Milwaukee Sentinel ((Wisconsin, U.S.)). UPI. 1 de decembro de 1975. p. 5, part 2.
↑ "After cheating death 20 years, Hill killed in air crash". Daytona Beach Morning Journal ((Florida, U.S.)). Associated Press. 1 de decembro de 1975. p. 1C.
↑ Hill, participou no Gran Premio de Alemaña de 1958 cun chasis de Fórmula Dous.
↑ "Graham Hill Indy 500 Race Stats". Indy500.com. Arquivado dende o orixinal o 15 de outubro de 2007. Consultado o 21 de decembro de 2011.
↑ "Mickey Thompson - Indy 500 1963". Thompson-motorsports.com. Arquivado dende o orixinal o 14 de febreiro de 2012. Consultado o 21 December 2011.
↑ Car and Driver August 1963
Véxase tamén |
Commons ten máis contidos multimedia sobre: Graham Hill |
Ligazóns externas |
- Graham Hill profile at The 500 Owners Association
- Grand Prix History - Hall of Fame, Graham Hill
- Graham Hill Statistics
- Graham Hill Photos
- Graham Hill, The Stig
- The Greatest 33
- The Greatest 33 Profile
Official Accident Report on crash of N6645Y by the AAIB
|
Categorías:
- Pilotos de Fórmula 1 de Inglaterra
- Pilotos de Fórmula 1 de Lotus
- Pilotos de Fórmula 1 de British Racing Motors
- Pilotos de Fórmula 1 de Rob Walker Racing Team
- Pilotos de Fórmula 1 de Brabham
- Pilotos de Fórmula 1 de Hill
- Pilotos campións do mundo de Fórmula 1
- Nados en 1929
- Finados en 1975
- Nados en Londres
- Finados en accidente aéreo
- Propietarios de escuderías de Fórmula 1
(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.824","walltime":"1.094","ppvisitednodes":"value":2652,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":33913,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1704,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":9,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":14,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":13222,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":15,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 721.138 1 -total"," 64.14% 462.570 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.78% 157.055 1 Modelo:Listaref"," 9.20% 66.357 3 Modelo:Cita_web"," 5.20% 37.471 5 Modelo:Cita_novas"," 2.98% 21.455 1 Modelo:Commons"," 2.59% 18.683 1 Modelo:Irmáns"," 2.30% 16.573 2 Modelo:Cita_libro"," 2.16% 15.546 1 Modelo:Caixa_lateral"," 1.17% 8.468 1 Modelo:Webarchive"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.347","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":5143598,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1272","timestamp":"20190515001009","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Graham Hill","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Graham_Hill","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q3128","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q3128","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2006-09-09T10:01:51Z","dateModified":"2019-02-09T00:04:23Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/HillGraham1969Aug.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":179,"wgHostname":"mw1269"););