Skip to main content

Graham Hill Índice Primeiros anos | Traxectoria | Morte | Resultados nas carreiras | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Graham Hill (1929 - 1975) - Find A Grave Photos""Stick to the day job, Jacques"Graham Hill at BadgergpArquivadohttp://forix.autosport.com/noteshow.php?l=0&x=3&r=19690010&i=3591Caravan to Vaccarès: Cast & Crew"Plane crash kills driver Graham Hill""Racing mourns death of Graham Hill""After cheating death 20 years, Hill killed in air crash""Graham Hill Indy 500 Race Stats"o orixinal"Mickey Thompson - Indy 500 1963"o orixinalGraham Hill profile at The 500 Owners AssociationGrand Prix History - Hall of Fame, Graham HillGraham Hill StatisticsGraham Hill PhotosGraham Hill, The StigThe Greatest 33The Greatest 33 ProfileOfficial Accident Report on crash of N6645YWorldCat5725522ID96941187048770000 0000 5533 026Xn5002918401000051620xx004746849863109mp0633307074446731232OL1806801AGraham_Hill

Pilotos de Fórmula 1 de InglaterraPilotos de Fórmula 1 de LotusPilotos de Fórmula 1 de British Racing MotorsPilotos de Fórmula 1 de Rob Walker Racing TeamPilotos de Fórmula 1 de BrabhamPilotos de Fórmula 1 de HillPilotos campións do mundo de Fórmula 1Nados en 1929Finados en 1975Nados en LondresFinados en accidente aéreoPropietarios de escuderías de Fórmula 1


OBEHampsteadLondres15 de febreiro1929Arkley29 de novembro1975ingléscampión mundialFórmula 119621968tripla coroa do automobilismo24 Horas de Le MansIndianápolis 500Gran Premio de MónacoFórmula 1DamonJoshFórmula TresHampsteadLondresHendonSmiths InstrumentsRoyal Navycruceiro lixeiroHMS Swiftsure suboficialBrands HatchFórmula 3Team LotusGran Premio de Mónaco de 19581960BRM1962500 Millas de IndianápolisLola1967CosworthJim ClarkMike Spence1968Jochen RindtGran Premio de España de 1969Gran Premio dos Estados Unidos de 1969Watkins GlenColin ChapmanRob Walker1970Lotus 72Brabham19711972International TrophySilverstone1971Brabham "lobster claw" (pinza de lagosta)Jack BrabhamRon TauranacBernie EcclestoneMonty PythonXoán o BautistaGrand PrixPiper AztecTony BriseCircuíto de Paul RicardElstree Airfieldkeypole position










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Graham Hill




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura





























Graham Hill

HillGraham1969Aug.jpg


Carreira na Fórmula 1
Nacionalidade

Flag of the United Kingdom.svg Británico
Anos en activo
1958 - 1975
Escudería(s)

Lotus, BRM, Brabham, Hill

Grandes Premios disputados
179

Campionatos
2 (1962, 1968)
Vitorias
14
Podios
36

Pole positions
13
Voltas rápidas
10
Primeiro GP

Gran Premio de Mónaco de 1958
Primeira vitoria

Gran Premio de Holanda de 1962
Derradeira vitoria

Gran Premio de Mónaco de 1969
Derradeiro GP

Gran Premio de Mónaco de 1975

Norman Graham Hill, OBE[1] nado en Hampstead (Londres) o 15 de febreiro de 1929 e finado preto de Arkley o 29 de novembro de 1975, foi un piloto inglés, dúas veces campión mundial da Fórmula 1 (1962 e 1968).


É o único piloto en gañar a tripla coroa do automobilismo, as 24 Horas de Le Mans, Indianápolis 500 e, ou ben o Gran Premio de Mónaco ou o campionato mundial de pilotos de Fórmula 1.[2][3] Tamén apareceu na televisión na década de 1970 nunha variedade de programas non deportivos, incluíndo xogos de panel. Gustáballe a pintura no seu tempo libre.


Hill e o seu fillo Damon son a única parella de pai e fillo na que ambos gañaron o Campionato Mundial de fórmula 1. O neto de Hill Josh, fillo de Damon, tamén participou en carreiras ata que se retirou da Fórmula Tres en 2013 á idade de 22 anos.




Índice





  • 1 Primeiros anos


  • 2 Traxectoria


  • 3 Morte


  • 4 Resultados nas carreiras

    • 4.1 Resultados no Campionato Mundial de Fórmula 1


    • 4.2 Resultados completos na Fórmula 1 fora do campionato


    • 4.3 Resultados nas 500 Millas de Indianápolis


    • 4.4 Resultados completos nas Tasman Series


    • 4.5 Resultados nas 24 Horas de Le Mans



  • 5 Notas


  • 6 Véxase tamén

    • 6.1 Ligazóns externas





Primeiros anos |


Nado en Hampstead, Londres, Hill asistiu á Hendon Technical College e uniuse a Smiths Instruments como aprendiz de enxeñeiro antes de ser recrutado na Royal Navy, no cruceiro lixeiro HMS Swiftsure , chegando ao rango de suboficial. Logo de saír da Mariña, volveu a Smiths Instruments.[4]



Traxectoria |




Hill e Colin Chapman no Gran Premio dos Países Baixos de 1967.


Debutou na F1 aos 29 anos, idade á que hoxe en día os pilotos xa pensan na retirada, pero é que Hill non aprobou o exame de conducir ata que cumpriu 24 anos, e mesmo describiu o seu primeiro coche como "Un desastre. Un piloto en ciernes debería posuír un automóbil deste tipo, xa que ensina delicadeza, equilibrio e anticipación, sobre todo isto último, creo!" Interesarase nas motocicletas, pero en 1954 viu un anuncio para o Universal Motor Racing Club en Brands Hatch ofrecendo voltas por 5 xilins. Fixo o seu debut nun Cooper 500 de Fórmula 3 e comprometeuse a competir a partir de entón. Hill uniuse a Team Lotus como mecánico pouco despois, pero rápidamente buscou sitio como piloto. A presenza de Lotus na Fórmula Un permitiulle facer a súa debut no Gran Premio de Mónaco de 1958, retirándose cunha rotura do palier.


En 1960, Hill uniuse a BRM, e gañou o campionato do mundo con eles en 1962. Hill tamén formou parte da chamada 'invasión británica' de pilotos e autos nas 500 Millas de Indianápolis, a mediados da década de 1960, triunfando alí en 1966 nun Lola - Ford.




Hill no Gran Premio de Alemaña de 1962


En 1967, de volta en Lotus, axudou a desenvolver o Lotus 49 co novo motor Cosworth-V8. Despois de que os seus compañeiros de equipo Jim Clark e Mike Spence morreran a principios de 1968, Hill lideró o equipo e gañou o seu segundo campionato mundial en 1968. O Lotus tiña unha reputación de ser moi fráxil e perigoso nese momento, especialmente coas novas axudas aerodinámicas que causaron choques similares ao de Hill e Jochen Rindt no Gran Premio de España de 1969. Nun accidente no Gran Premio dos Estados Unidos de 1969 en Watkins Glen rompeu ambas pernas e interrompeu a súa carreira. Cando se lle preguntou pouco despois do accidente, se quería transmitirlle unha mensaxe á súa esposa, Hill respondeulle: "Só dille que non podereir bailar durante dúas semanas".[5]


Logo de recuperarse Hill seguiu correndo na F1 durante varios anos máis, pero nunca máis co mesmo nivel de éxito. Colin Chapman, crendo que Hill estaba acabado, colocouno no equipo de Rob Walker durante 1970, endulzando o trato cun dos novos coches Lotus 72). Aínda que Hill anotou puntos en 1970 comezou a tempada lonxe de encaixar completamente e o 72 non se desenvolveu completamente ata finais da tempada. Hill fichou por Brabham para 1971-1972. A súa última vitoria na Fórmula Un fora de campionato foi no International Trophy en Silverstone en 1971 co Brabham "lobster claw" (pinza de lagosta). O equipo estaba en cambios continuos logo das retiradas de Sir Jack Brabham e a venda de Ron Tauranac a Bernie Ecclestone e Hill non permaneceu no equipo.




Hill no Gran Premio de Alemaña de 1969


Hill fíxose famoso durante a última parte da súa carreira polo seu enxeño e converteuse nunha personalidade popular, foi un invitado regular na televisión e escribiu unha notable autobiografía franca e enxeñosa, Life at the Limit,[6] ao recuperarse do seu accidente de 1969. Hill tamén foi irreverentemente inmortalizado nun episodio de Monty Python ("It's the Arts (ou: Intermission)" sketch chamado "Historical Impersonations"), no cal un Gumby aparece preguntando para "ver a personificación de Juan o Bautista de Graham Hill." A cabeza de Xoán o Bautista aparece (cun bigote alargado estilo Hill) nun prato de prata, que corre ao redor do chan facendo ruído, putt-putt, como un motor de carreiras.




Hill na carreira de Campións de 1971


Hill participou en catro películas entre 1966 e 1974, incluíndo aparicións en Grand Prix e Caravan to Vaccarès, no cal aparece como piloto de helicóptero.[7]



Morte |


Hill morreu aos 46 anos cando o avión bimotor de seis prazas Piper Aztec que pilotaba estrelouse e incendiouse en condicións de néboa pola noite preto do campo de golf de Arkley no norte de Londres. Hill, Tony Brise, e outros catro membros do equipo de carreiras de Hill regresaban das probas no Circuíto de Paul Ricard en Francia e debían aterrar en Elstree Airfield. Os seis morreron.[8][9][10]



Resultados nas carreiras |



Resultados no Campionato Mundial de Fórmula 1 |


Carreiras en letra grosa indican pole position.
















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Pos

Pts.

1958

Team Lotus

Lotus 12

Climax L4

ARX


MON
Ret

HOL
Ret

500












NC
0

Lotus 16

Climax L4





BEL
Ret

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
Ret*[11]

POR
Ret

ITA
6

MAR
16





1959

Team Lotus

Lotus 16

Climax L4

MON
Ret

500


HOL
7

FRA
Ret

RU
9

ALE
Ret

POR
Ret

ITA
Ret

USA







NC
0

1960

Owen Racing Organisation

BRM P25

BRM L4

ARX
Ret














15º
4

BRM P48

BRM L4


MON
7

500


HOL
3

BEL
Ret

FRA
Ret

RU
Ret

POR
Ret

ITA


USA
Ret






1961

Owen Racing Organisation

BRM P48/57

Climax L4

MON
Ret

HOL
8

BEL
Ret

FRA
6

RU
Ret

ALE
Ret

ITA
Ret

USA
5







16º
3

1962

Owen Racing Organisation

BRM P57

BRM V8

HOL
1

MON
6

BEL
2

FRA
9

RU
4

ALE
1

ITA
1

USA
2

RSA
1









42 (52)

1963

Owen Racing Organisation

BRM P57

BRM V8

MON
1

BEL
Ret

HOL
Ret


RU
3

ALE
Ret


USA
1

MEX
4

RSA
3








29

BRM P61

BRM V8




FRA
3



ITA
16









1964

Owen Racing Organisation

BRM P261

BRM V8

MON
1

HOL
4

BEL
5

FRA
2

RU
2

ALE
2

AUT
Ret

ITA
Ret

USA
1

MEX
11








39 (41)

1965

Owen Racing Organisation

BRM P261

BRM V8

RSA
3

MON
1

BEL
5

FRA
5

RU
2

HOL
4

ALE
2

ITA
2

USA
1

MEX
Ret








40 (47)

1966

Owen Racing Organisation

BRM P261

BRM V8

MON
3

BEL
Ret

FRA
Ret

RU
3

HOL
2

ALE
4










17

BRM P83

BRM H16







ITA
Ret

USA
Ret

MEX
Ret







1967

Team Lotus

Lotus 43

BRM H16

RSA
Ret















15

Lotus 33

BRM V8


MON
2














Lotus 49

Ford V8



HOL
Ret

BEL
Ret

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
Ret

CAN
4

ITA
Ret

USA
2

MEX
Ret





1968

Team Lotus

Lotus 49

Ford V8

RSA
2

















48

Gold Leaf Team Lotus

Lotus 49

Ford V8


ESP
1














Lotus 49B

Ford V8



MON
1

BEL
Ret

HOL
9

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
2

ITA
Ret

CAN
4

USA
2

MEX
1




1969

Gold Leaf Team Lotus

Lotus 49B

Ford V8

RSA
2

ESP
Ret

MON
1

HOL
7

FRA
6

RU
7

ALE
4

ITA
9

CAN
Ret

USA
Ret

MEX






19

1970

Rob Walker Racing Team

Lotus 49C

Ford V8

RSA
6

ESP
4













13º
7

Brooke Bond Oxo Racing - Rob Walker

Lotus 49C

Ford V8



MON
5

BEL
Ret

HOL
NC

FRA
10

RU
6

ALE
Ret

AUT








Lotus 72C

Ford V8










ITA
NTS

CAN
NC

USA
Ret

MEX
Ret



1971

Motor Racing Developments

Brabham BT33

Ford V8

RSA
9














21º
2

Brabham BT34

Ford V8


ESP
Ret

MON
Ret

HOL
10

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
9

AUT
5

ITA
Ret

CAN
Ret

USA
7





1972

Motor Racing Developments

Brabham BT33

Ford V8

ARX
Ret

RSA
6













15º
4

Brabham BT37

Ford V8



ESP
10

MON
12

BEL
Ret

FRA
10

RU
Ret

ALE
6

AUT
Ret

ITA
5

CAN
8

USA
11




1973

Embassy Racing

Shadow DN1

Ford V8

ARX


BRA


RSA


ESP
Ret

BEL
9

MON
Ret

SUE
Ret

FRA
10

RU
Ret

HOL
NC

ALE
13

AUT
Ret

ITA
14

CAN
16

USA
13
NC
0

1974

Embassy Racing with Graham Hill

Lola T370

Ford V8

ARX
Ret

BRA
11

RSA
12

ESP
Ret

BEL
8

MON
7

SUE
6

HOL
Ret

FRA
13

RU
13

ALE
9

AUT
12

ITA
8

CAN
14

USA
8
18º
1

1975

Embassy Racing with Graham Hill

Lola T371

Ford V8

ARX
10

BRA
12

RSA
NSC

ESP












NC
0

Hill GH1

Ford V8





MON
NSC

BEL


SUE


HOL


FRA


RU


ALE


AUT


ITA


USA



Resultados completos na Fórmula 1 fora do campionato |


(key) (Carreiras en grosa indican pole position)
(Carreiras en cursiva indican volta rápida)



























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21

1957

Cooper Car Company

Cooper T43 (F2)

Climax FPF 1.5 L4

SYR

PAU

GLV

NAP

RMS

CAE

INT
13

MOD

MOR













1958

Team Lotus

Lotus 12

Climax FPF 2.0 L4

GLV
Ret

SYR


INT
8

CAE

















Lotus 12 (F2)

Climax FPF 1.5 L4



AIN
7



















1959

Team Lotus

Lotus 16

Climax FPF 2.5 L4

GLV
Ret

AIN
11

INT
Ret

OUL
5

SIL
Ret

















1960

Owen Racing Organisation

BRM P48

BRM P25 2.5 L4

GLV
5

INT
3

SIL
2

LOM
9

OUL
3

















1961

Owen Racing Organisation

BRM P48/57

Climax FPF 1.5 L4

LOM

GLV
2

PAU

BRX

VIE

AIN
3

SYR
NC

NAP

LON

SIL
13

SOL

KAN

DAN

MOD
7

FLG

OUL
Ret

LEW

VAL

RAN

NAT

RSA

1962

Owen Racing Organisation

BRM P57

BRM P56 1.5 V8

CAP

BRX
DSC

LOM
2

LAV

GLV
1

PAU

AIN
Ret

INT
1

NAP



RMS
2

SOL




OUL
2

MEX

RAN
Ret

NAT
NC


R.R.C. Walker Racing Team

Lotus 18

Climax FPF 1.5 L4










MAL
3

CLP











Lotus 24

Climax FWMV 1.5 V8














KAN
Ret

MED

DAN






1963

Owen Racing Organisation

BRM P57

BRM P56 1.5 V8

LOM
1

GLV
9

PAU

IMO

SYR

AIN
1

INT
Ret

ROM

SOL

KAN

MED

AUT

OUL
3

RAN








1964

Owen Racing Organisation

BRM P261

BRM P60 1.5 V8

DMT
Ret

NWT
Ret

SYR

AIN
2

INT
2

SOL
Ret

MED














John Willment Automobiles

Brabham BT11

BRM P56 1.5 V8








RAN
1














1965

Owen Racing Organisation

BRM P261

BRM P60 1.5 V8

ROC
Ret

SYR

SMT
2

INT
Ret

MED

RAN
















1966

Owen Racing Organisation

BRM P83

BRM P75 3.0 H16

RSA

SYR

INT

OUL
Ret


















1967

Team Lotus

Lotus 48 (F2)

Ford Cosworth FVA 1.6 L4

ROC

SPR
8



OUL
3

















Lotus 33

BRM P60 2.1 V8



INT
4

SYR


















Lotus 49

Ford Cosworth DFV 3.0 V8






ESP
2
















1968

Gold Leaf Team Lotus

Lotus 49

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ROC
Ret

INT
Ret




















Lotus 49B



OUL
Ret



















1969

Gold Leaf Team Lotus

Lotus 49B

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ROC
2

INT
7

MAD



















Lotus 59B (F2)

Ford Cosworth FVA 1.6 L4




OUL
Ret


















1970

Rob Walker Racing Team

Lotus 49C

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ROC
5





















Brooke Bond Oxo Racing - Rob Walker


INT
9




















Lotus 72C



OUL
Ret



















1971

Motor Racing Developments Ltd

Brabham BT34

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ARX

ROC
Ret

QUE
26

SPR

INT
1

RIN

OUL

VIC
8














1972

Motor Racing Developments Ltd

Brabham BT37

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ROC
7

BRA

INT

OUL

REP

VIC
Ret
















1973

Motor Racing Developments Ltd

Brabham BT37

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ROC
Ret

INT




















1974

Embassy Racing with Graham Hill

Lola T370

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

PRE

ROC
Ret

INT
Ret



















1975

Embassy Racing with Graham Hill

Hill GH1

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

ROC

INT
11

SUI



















Resultados nas 500 Millas de Indianápolis |




  • Hill non cualificou o innovador coche 'roller skate' deseñado por John Crosthwaite (que traballara con Hill en Team Lotus) para a carreira das 500 Millas de Indianápolis de 1963 logo de estrelarse na práctica. Hill, que estivera viaxando semanalmente debido a outros compromisos en Europa, non esperou nos Estados Unidos mentres o coche reparábase e polo risco de non cualificar ou cualificar mal.[13][14]

  • A vitoria de Hill en 1966 foi a primeira vitoria dun piloto novato desde a vitoria de Frank Lockhart en 1927 e a última ata a vitoria de Juan Pablo Montoya en 2000.

  • Hill entrou nas 500 Millas de Indianápolis de 1969, pero o seu coche (Lotus-Ford Chasis 64/2) foi retirado durante a práctica xunto cos de Mario Andretti e Jochen Rindt debido a atrasos para rectificar problemas asociados co fallo do eixe traseiro no coche de Andretti.


Resultados completos nas Tasman Series |






















































































Ano
Coche
1
2
3
4
5
6
7
8
Ranq
Puntos

1964

Brabham BT4
LEV

PUK
WIG
TER

SAN
WAR
4
LAK
LON
1



12

1965

Brabham BT11A

PUK
1
LEV
WIG
TER
WAR
5
SAN
Ret

LON
4




14

1966

BRM P261

PUK
1
LEV
WIG
TER
WAR
2

LAK
1
SAN
(3)
LON
2



30 (34)

1967

Lotus 48

PUK
WIG
LAK

WAR
Ret
SAN
LON



NC

0

1968

Lotus 49T

PUK
LEV
WIG
TER
SUR
2
WAR
2

SAN
3
LON
6

4th

17

1969

Lotus 49T

PUK
Ret
LEV
Ret
WIG
2
TER
2

LAK
4
WAR
11
SAN
6




16


Resultados nas 24 Horas de Le Mans |

























































































Ano
Equipo
Co-Piloto
Coche
Clase
Voltas
Pos. na
xeral
Pos. na
clase

1958

Flag of the United Kingdom.svg Team Lotus

Flag of the United Kingdom.svg Cliff Allison

Flag of the United Kingdom.svg Lotus XV-Climax
S 2.0
3
Ret
Ret

1959

Flag of the United Kingdom.svg Team Lotus

Australia Derek Jolly

Flag of the United Kingdom.svg Lotus XV-Climax
S 2.0
119
Ret
Ret

1960

Alemaña Porsche KG

Flag of Sweden.svg Jo Bonnier

Alemaña Porsche 718/4 RS
S 2.0
191
Ret
Ret

1961

Flag of the United States.svg North American Racing Team

Flag of the United Kingdom.svg Stirling Moss

Italia Ferrari 250 GT SWB
GT3.0
121
Ret
(Fuga auga)

1962

Flag of the United Kingdom.svg David Brown Organisation

Flag of the United States.svg Richie Ginther

Flag of the United Kingdom.svg Aston Martin DP212
Exp 4.0
78
Ret
Ret

1963

Flag of the United Kingdom.svg Owen Racing Organisation

Flag of the United States.svg Richie Ginther

Flag of the United Kingdom.svg Rover-BRM
ACO Prize
310
(8º)*
(1º)*

1964

Flag of the United Kingdom.svg Maranello Concessionaires

Flag of Sweden.svg Jo Bonnier

Italia Ferrari 330P
P 4.0
344





1965

Flag of the United Kingdom.svg Owen Racing Organisation

Flag of the United Kingdom.svg Jackie Stewart

Flag of the United Kingdom.svg Rover-BRM
P 2.0
284
10º



1966

Flag of the United Kingdom.svg Alan Mann Racing

Australia Brian Muir

Flag of the United States.svg Ford GT Mk.II
P 7.0
110
Ret
Ret

1972

Francia Equipe Matra-Simca Shell

Francia Henri Pescarolo

Francia Matra-Simca MS670
S
3.0
344




  • 1963 Rover-BRM correu polo premio ACO cun coche de turbina de gas cubrindo un mínimo de 3600 km. non clasificaba oficialmente.



Predecesor:
Phil Hill

Campión da Fórmula 1
1962
Sucesor:
Jim Clark



Predecesor:
Denny Hulme

Campión da Fórmula 1
1968
Sucesor:
Jackie Stewart


Notas |




  1. "Graham Hill (1929 - 1975) - Find A Grave Photos". findagrave.com. Consultado o 28 de xullo de 2016. 


  2. Bette Hill with Neil Ewart (1978). The Other Side of the Hill. Hutchison/Stanley Paul. p. 87. ISBN 0-09-134900-1. 


  3. Oliver Irish (15 de xuño de 2007). "Stick to the day job, Jacques". London: Guardian Unlimited. Consultado o 5 de decembro de 2007. 


  4. Graham Hill at Badgergp Arquivado 10 de setembro de 2013 en Wayback Machine.. Retrieved 5 de xaneiro de 2015.


  5. Autosport http://forix.autosport.com/noteshow.php?l=0&x=3&r=19690010&i=3591.  Falta o |title= (Axuda)


  6. Hill, Graham (1971). Life At The Limit. London: Pan Books Ltd. ISBN 0-330-02675-5. 


  7. Caravan to Vaccarès: Cast & Crew movies.msn.com. Retrieved on 14 de xullo de 2007.


  8. "Plane crash kills driver Graham Hill". Pittsburgh Press ((Pennsylvania, U.S.)). UPI. 30 de novembro de 1975. p. D-1. 


  9. "Racing mourns death of Graham Hill". Milwaukee Sentinel ((Wisconsin, U.S.)). UPI. 1 de decembro de 1975. p. 5, part 2. 


  10. "After cheating death 20 years, Hill killed in air crash". Daytona Beach Morning Journal ((Florida, U.S.)). Associated Press. 1 de decembro de 1975. p. 1C. 


  11. Hill, participou no Gran Premio de Alemaña de 1958 cun chasis de Fórmula Dous.


  12. "Graham Hill Indy 500 Race Stats". Indy500.com. Arquivado dende o orixinal o 15 de outubro de 2007. Consultado o 21 de decembro de 2011. 


  13. "Mickey Thompson - Indy 500 1963". Thompson-motorsports.com. Arquivado dende o orixinal o 14 de febreiro de 2012. Consultado o 21 December 2011. 


  14. Car and Driver August 1963



Véxase tamén |





Ligazóns externas |


  • Graham Hill profile at The 500 Owners Association

  • Grand Prix History - Hall of Fame, Graham Hill

  • Graham Hill Statistics

  • Graham Hill Photos

  • Graham Hill, The Stig

  • The Greatest 33

  • The Greatest 33 Profile


  • Official Accident Report on crash of N6645Y by the AAIB




Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Graham_Hill&oldid=5057886"










Menú de navegación


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.824","walltime":"1.094","ppvisitednodes":"value":2652,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":33913,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1704,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":9,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":14,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":13222,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":15,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 721.138 1 -total"," 64.14% 462.570 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.78% 157.055 1 Modelo:Listaref"," 9.20% 66.357 3 Modelo:Cita_web"," 5.20% 37.471 5 Modelo:Cita_novas"," 2.98% 21.455 1 Modelo:Commons"," 2.59% 18.683 1 Modelo:Irmáns"," 2.30% 16.573 2 Modelo:Cita_libro"," 2.16% 15.546 1 Modelo:Caixa_lateral"," 1.17% 8.468 1 Modelo:Webarchive"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.347","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":5143598,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1272","timestamp":"20190515001009","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Graham Hill","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Graham_Hill","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q3128","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q3128","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2006-09-09T10:01:51Z","dateModified":"2019-02-09T00:04:23Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/HillGraham1969Aug.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":179,"wgHostname":"mw1269"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company