Skip to main content

Joakim Bonnier Índice Primeiros anos | Primeira competición | Fórmula Un | Carreiras de Coches Deportivos | Morte | Notas | Menú de navegación"1968 Can-Am Stardust Grand Prix, Las Vegas"o orixinal"1968 Fuji 200 World Challenge Cup"o orixinalUnique Cars and PartsIMDB5310199WorldCatno2018071778

Nados en 1930Pilotos de Fórmula 1 de SueciaPilotos das 24 Horas de Le MansPilotos de Fórmula 1 de MaseratiPilotos de Fórmula 1 de Scuderia Centro SudPilotos de Fórmula 1 de Ecurie BonnierPilotos de Fórmula 1 de Giorgio ScarlattiPilotos de Fórmula 1 de British Racing MotorsPilotos de Fórmula 1 de PorscheNados en Estocolmo


EstocolmoSueciaLe MansFranciasuecoFórmula 1DjurgårdenEstocolmoxenéticaUniversidade de EstocolmoUniversidade de OxfordParísFranciaHarley-DavidsonSimca1956MaseratiImolaModenaLuigi MussoEugenio CastellottiBRMGran Premio dos Países Baixos de 1959ZandvoortDan GurneyHans HerrmannPorsche 718Fórmula 2Asociación de Pilotos de Grandes PremiosLotusBrabhamHondaScuderia Centro SudPorsche1962Rob Walker Racing TeamCoopers1968McLaren1971Phil HillRichie GintherCarroll ShelbyJames GarnerGran Premio de Bélxica de 1966Jackie StewartBob BondurantGraham HillDenny HulmeTarga FlorioHans HerrmannFerrariConde Giovanni Volpi12 Horas de SebringLucien BianchiCarlo Mario AbateautomobilismoFerrari PGraham Hill24 Horas de Le MansMontlhéryReims1000 quilómetros NürburgringChaparralPhil HillMontjuïcRonnie PetersonLe MansCan-AmCan-AmCampionato do Mundo SportscarLe MansLolaCosworthFerrari DaytonaVic ElfordAlfa Romeo Tipo 33Helmut Marko24 Horas de Le Mans de 1972Chave










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Joakim Bonnier




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura





























Joakim Bonnier

BonnierJo196608.jpg


Carreira na Fórmula 1
Nacionalidade

Suecia Suecia
Anos en activo

1956-1971
Escudería(s)

Maserati, Scuderia Centro Sud, Joakim Bonnier Racing Team, BRM, Porsche, Rob Walker Racing Team, Lotus, Brabham, Anglo-Suisse Racing/Ecurie Bonnier e Honda

Grandes Premios disputados
108 (104 saídas)

Campionatos
0
Vitorias
1
Podios
1

Pole positions
1
Voltas rápidas
0
Primeiro GP

Gran Premio de Italia de 1956
Primeira vitoria

Gran Premio dos Países Baixos de 1959
Derradeira vitoria

Gran Premio dos Países Baixos de 1959
Derradeiro GP

Gran Premio dos Estados Unidos de 1971


Bonnier no Gran Premio de Alemaña de 1962 pilotando un Porsche 804.


Joaquín "Jo" Bonnier (nado en Estocolmo, Suecia o 31 xaneiro de 1930 e finado en Le Mans, Francia o 11 xuño de 1972) foi un piloto sueco de Fórmula 1 que competiu en varios equipos.




Índice





  • 1 Primeiros anos


  • 2 Primeira competición


  • 3 Fórmula Un


  • 4 Carreiras de Coches Deportivos


  • 5 Morte

    • 5.1 Resultados Completos na Fórmula Un


    • 5.2 Resultados nas carreiras non de campionato



  • 6 Notas




Primeiros anos |




Bonnier nun Chaparral, durante a práctica en Nürburgring en 1966.


Jo Bonnier naceu en Djurgården, Estocolmo, no seo da rica familia Bonnier. Falaba seis idiomas. Os seus pais esperaban que fora médico. O seu pai, Gert, foi profesor de xenética na Universidade de Estocolmo. Moitos membros da súa numerosa familia estaban no negocio editorial, e foi a súa aspiración unirse a eles durante un tempo. Asistiu á Universidade de Oxford durante un ano, estudou idiomas. A continuación, marchou a París, Francia pensando en aprender sobre o negocio editorial.



Primeira competición |


Bonnier comezou a competir nas carreiras en Suecia aos 17 anos, nunha vella motocicleta Harley-Davidson. Regresou a casa a Suecia en 1951 logo da súa viaxe a París. Participou en varios rallies como o orgulloso propietario dun Simca.[1]



Fórmula Un |


Bonnier entrou na Fórmula Un en 1956 cun Maserati. A carreira deportiva de Bonnier case terminou en setembro de 1958 nunha carreira en Imola, preto de Modena. Debutou nun Maserati 1500 e correu a través da pista logo dun mal comezo. Bonnier pasou a Luigi Musso e foi sacando ao líder Eugenio Castellotti ao redor de dous segundos por volta. Bonnier perdeu o control cando outro automóbil parou diante de el, mentres negociaba unha curva rápida. O seu Maserati golpeou unha roca grande no bordo da estrada e catapultouno. O outro condutor pasou por debaixo del mentres viraba unha e outra vez no aire. Mentres estaba boca abaixo o casco do seu competidor púxose en contacto co seu. O Maserati de Bonnier aterrou de costado antes de derrapar 75 metros e dirixirse a unha gabia, onde se detivo contra un poste. Bonnier foi lanzado fóra do coche. Sufriu unha conmoción cerebral, varias costelas rotas e unha vértebra rota. Nada quedaba do seu coche a parte dunha chea de chatarra fumeante.


O seu maior logro na F1 foi a vitoria lograda para BRM no Gran Premio dos Países Baixos de 1959 en Zandvoort, cando o seu moi pouco fiable coche funcionou ben por unha vez (Dan Gurney e Hans Herrmann tiveron accidentes logo de fallarlles os freos). Tamén gañou o Gran Premio de Alemaña de 1960 cun Porsche 718, unha carreira celebrada en Fórmula 2. Bonnier foi un dos impulsores da Asociación de Pilotos de Grandes Premios.




Bonnier en 1966


Malia a súa vitoria para BRM, Bonnier non pilotou en moitos equipos de fábrica en toda a súa carreira, cunhas participacións illadas como piloto substituto en Lotus, Brabham e Honda. Tralo seu debut nun Maserati de fábrica, logo conduciu á súa propia escudería Joakim Bonnier Team Racing e para a Scuderia Centro Sud de Mimmo Dei nos últimos anos da década dos 50, antes de atopar un lugar nos equipos BRM e Porsche.


Logo de que Porsche deixara os Grandes Premios a final da tempada 1962 de Fórmula Un, Bonnier marchou a Rob Walker Racing Team, o único equipo privado que anotara vitorias en probas do Mundial, onde pilotou Coopers e Brabhams, anotando algúns puntos.


En 1966 refundou o seu propio equipo como Anglo-Suisse Racing Team (que máis tarde sería renomeado como Ecurie Bonnier), pero o seu interese na F1 diminúe gradualmente. A súa última tempada completa foi a de 1968, no que cambiou o seu vello Cooper T86 por un vello McLaren. Correu en ocasionalmente na F1 ata 1971.


En 1966, xunto cos pilotos estadounidenses Phil Hill, Richie Ginther e Carroll Shelby, foi o asesor de carreiras da famosa película Grand Prix protagonizada por James Garner. Todas as persoas mencionadas (incluíndo Garner, que fixo toda á súa propia condución) foron empregados como pilotos das escenas de carreiras. Durante a rodaxe no Gran Premio de Bélxica de 1966 no circuíto de Spa-Francorchamps, Bonnier, xunto con máis da metade dos participantes, incluíndo Jackie Stewart, Bob Bondurant, Graham Hill e Denny Hulme, estreláronse na primeira volta da carreira. Segundo Phil Hill, Bonnier pasou por un espazo á beira da pista e non puido participar no rodaxe posterior no circuíto.



Carreiras de Coches Deportivos |




1965


Ademais de F1, Bonnier tamén participou en moitas carreiras de autos deportivos. Gañou a Targa Florio de 1960, co-pilotando un Porsche 718 de fábrica con Hans Herrmann, e en 1962 cun Ferrari 250 TRI patrocinado polo Conde Giovanni Volpi acadou os máximos honores nas 12 Horas de Sebring, compartindo o coche con Lucien Bianchi. En 1963 foi unha vez máis gañador na Targa Florio, con Carlo Mario Abate noutro Porsche 718 de fábrica.


1964 foi o seu mellor ano no automobilismo, onde co-pilotando un Ferrari P patrocinado por Maranello Concessionaires con Graham Hill, logrou cun 330P o segundo lugar nas 24 Horas de Le Mans e unha vitoria en Montlhéry, na carreira de 12 horas de Reims tamén logrou o primeiro lugar nun 250LM.


Logo gañou os 1000 quilómetros Nürburgring nun Chaparral en 1966 (con Phil Hill), a súa última vitoria nun gran evento deportivo, pero aínda logrou vitorias menores, os 1.000 quilómetros de Barcelona en Montjuïc en 1971 (con Ronnie Peterson) e as 4 horas de Le Mans en 1972 (con Hughes de Fierlant).


Bonnier comprou un McLaren M6B para facer a campaña nas Can-Am series de 1968. Na primeira saída no GP Karlskoga en Suecia, Bonnier tiña a pole, pero unha excursión fóra da pista na primeira volta levoulle a terminar segundo tras David Piper nun Ferrari 330P3 / 4. Logo correu co seu McLaren en cinco das seis carreiras Can-Am, o seu mellor resultado un oitavo en Las Vegas.[2] El estivo repleto de problemas mecánicos a maioría da tempada. Con todo, terminou terceiro no M6B na carreira das 200 millas do Monte Fuji.[3]


A principios dos anos setenta, tomou á dirección do seu equipo, presentando varios coches nas carreiras do Campionato do Mundo Sportscar quedando nun segundo plano como piloto. Tamén foi dos primeiros na loita pola seguridade nas pistas, que comezara nesa época. Con todo, viuse involucrado nun accidente na recta entre Mulsanne e a curva Indianápolis en Le Mans en 1972, cando o seu convertible Lola - Cosworth T280 colisionó cun Ferrari Daytona pilotado por un piloto suízo afeccionado Florian Vetsch. O seu coche foi catapultado ás árbores e matouse. O piloto Vic Elford viu o Ferrari ardendo furiosamente, sacou o seu Alfa Romeo Tipo 33 cara ao lado dereito da pista e correu a través da pista ata o Ferrari, abrindo a porta, tratando de sacar a Vetsch. Pero Vetsch xa saíra do coche e estaba no lado da pista onde Elford estacionara o seu Alfa. Elford viu Vetsch e logo viu os restos do Lola amarelo de Bonnier no bosque á beira da pista. Segundo Elford, o último que viu do Lola de Bonnier era que estaba "dando voltas nas árbores como un helicóptero". Máis tarde Elford entregou o seu Alfa a Helmut Marko, pero a caixa de cambios gripou e retirouse da carreira. Elford máis tarde dixo que "foi a primeira vez na miña carreira deportiva que alégrome de que o meu coche rompera."



Morte |


Bonnier morreu nun accidente nas 24 Horas de Le Mans de 1972 no que o seu coche de carreiras Lola golpeou unha barreira e o auto doutro competidor antes de golpear contra as árbores do lado da pista, morrendo instantaneamente.[4][5]



Resultados Completos na Fórmula Un |


(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.































































































































































































































































































































































































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Pos
Puntos

1956

Officine Alfieri Maserati

Maserati 250F

Maserati Straight-6

ARX


MON


500


BEL


FRA


RU


ALE


ITA
Ret





NC
0

1957

Scuderia Centro Sud

Maserati 250F

Maserati Straight-6

ARX
7






PES
Ret

ITA
Ret





NC
0

Joakim Bonnier Racing Team


MON
NP

500


FRA


RU
Ret

ALE









1958

Scuderia Centro Sud

Maserati 250F

Maserati Straight-6

ARX
NP







ALE
Ret





18º
3

Joakim Bonnier Racing Team


MON
Ret

NED
10

500


BEL
9


RU
Ret


POR
Ret





Giorgio Scarlatti






FRA
8








Owen Racing Organisation

BRM P25

BRM Straight-4










ITA
Ret

MOR
4



1959

Owen Racing Organisation

BRM P25

BRM Straight-4

MON
Ret

500


NED
1

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
5

POR
Ret

ITA
8

USA






10

1960

Owen Racing Organisation

BRM P25

BRM Straight-4

ARX
7












18º
4

BRM P48


MON
5

500


NED
Ret

BEL
Ret

FRA
Ret

RU
Ret

POR
Ret

ITA


USA
5




1961

Porsche System Engineering

Porsche 787

Porsche Flat-4

MON
Ret

NED
11











15º
3

Porsche 718



BEL
7

FRA
7

RU
5

ALE
Ret

ITA
Ret

USA
6






1962

Porsche System Engineering

Porsche 804

Porsche Flat-4

NED
7



FRA
10

RU
Ret

ALE
7

ITA
6

USA
13

RSA





15º
3

Porsche 718


MON
5

BEL
WD











1963

Rob Walker Racing Team

Cooper T60

Climax V8

MON
7

BEL
5

NED
11

FRA
NC









11º
6

Cooper T66





RU
Ret

ALE
6

ITA
7

USA
8

MEX
5

RSA
6




1964

Rob Walker Racing Team

Cooper T66

Climax V8

MON
5












15º
3

Brabham BT11

BRM V8


NED
9

BEL
Ret

FRA


RU
Ret

ALE
Ret








Brabham BT7

Climax V8







AUT
6

ITA
12

USA
Ret

MEX
Ret




1965

Rob Walker Racing Team

Brabham BT7

Climax V8

RSA
Ret

MON
7

BEL
Ret

FRA
Ret

RU
7

NED
Ret

ALE
7

ITA
7

USA
8

MEX
Ret



NC
0

1966

Anglo-Suisse Racing

Cooper T81

Maserati V12

MON
NC

BEL
Ret



NED
7

ALE
Ret

ITA
Ret

USA
NC

MEX
6




17º
1

Brabham BT22

Climax Straight-4



FRA
NC











Brabham BT7

Climax V8




RU
Ret










1967

Joakim Bonnier Racing Team

Cooper T81

Maserati V12

RSA
Ret

MON


NED


BEL
Ret

FRA


RU
Ret

ALE
6*

CAN
8

ITA
Ret

USA
6

MEX
10


15º
3

1968

Joakim Bonnier Racing Team

Cooper T81

Maserati V12

RSA
Ret

ESP












22º
3

McLaren M5A

BRM V12



MON
DNQ

BEL
Ret

NED
8

FRA


RU
Ret

ALE
DNA

ITA
6

CAN
Ret

USA
NC



Honda RA301

Honda V12












MEX
5


1969

Ecurie Bonnier

Lotus 63

Cosworth V8

RSA


ESP


MON


NED


FRA


RU
Ret







NC
0

Lotus 49B







ALE
Ret

ITA


CAN


USA


MEX




1970

Ecurie Bonnier

McLaren M7C

Cosworth V8

RSA


ESP


MON


BEL


NED


FRA


RU


ALE


AUT


ITA
DNQ

CAN


USA
Ret

MEX

NC
0

1971

Ecurie Bonnier

McLaren M7C

Cosworth V8

RSA
Ret

ESP


MON


NED


FRA


RU


ALE
DNQ

AUT
DNS

ITA
10

CAN


USA
16


NC
0
  • Bonnier foi 6º no Gran Premio de Alemaña de 1967 pero otrogaronlle os puntos do quinto lugar porque os pilotos de F2 que competiron na mesma carreira non eran elixibles para gañar puntos.


Resultados nas carreiras non de campionato |


(Carreiras en letra grosa indican pole position)
(Carreiras en itálica indican volta rápida)































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
1957

Joakim Bonnier Racing Team

Maserati 250F

Maserati Straight-6

SYR


PAU


GLV


NAP

RMS
Ret

CAE
4

INT
4

MOD


MOR













1958

Joakim Bonnier Racing Team

Maserati 250F

Maserati Straight-6

GLV


SYR
2

AIN


INT
Ret

CAE
2
















1959

Owen Racing Organisation

BRM P25

BRM Straight-4

GLV
4

AIN
Ret

INT

OUL
DNA

SIL
















1960

Owen Racing Organisation

BRM P25

BRM Straight-4

GLV
6

INT
NC

SIL

LOM
3

OUL
5
















1961

Scuderia Colonia

Lotus 18

Climax Str.-4

LOM

GLV

PAU
2


VIE
WD

















Porsche System Engineering

Porsche 718

Porsche Flat-4




BRX
Ret


AIN

SYR
3

NAP

LON


SOL
2

KAN
2

DAN

MOD
2

FLG
3

OUL
WD

LEW

VAL

RAN
3

NAT
3

RSA
3

UDT-Laystall Racing

Lotus 18/21

Climax Str.-4










SIL
11











1962

Porsche System Engineering

Porsche 718

Porsche Flat-4

CAP
3

BRX
2

LOM
3

LAV

GLV

PAU
Ret

AIN

INT
12

NAP

MAL
6

CLP

RMS
8










Porsche 804













SOL
2

KAN
3

MED

DAN


MEX
DNA

RAN

NAT


Rob Walker Racing Team

Lotus 24

Climax V8

















OUL
Ret




1963

Rob Walker Racing Team

Cooper T60

Climax V8

LOM

GLV

PAU
Ret

IMO
Ret



INT
5

ROM

SOL
9


MED
4

AUT
Ret










Lotus 24





SYR
5

AIN
















Cooper T66










KAN
5



OUL
Ret

RAN







1964

Rob Walker Racing Team

Cooper T66

Climax V8

DMT
2

NWT
Ret

SYR
4

AIN
4

INT
16

















Brabham BT11

BRM V8






SOL
5

MED

RAN













1965

Rob Walker Racing Team

Brabham BT7

Climax V8

ROC
3

SYR
4

SMT
5

INT
5

MED
Ret

















Lotus 25






RAN
Ret















1966

Rob Walker Racing Team

Lotus 25

Climax V8

RSA
Ret





















Brabham BT11

BRM V8


SYR
5




















Anglo-Suisse Racing

Cooper T81

Maserati V8



INT
3

OUL

















1967

Ecurie Bonnier

Cooper T81

Maserati V8

ROC

SPR

INT
Ret

SYR
5

OUL

ESP















1968

Ecurie Bonnier

McLaren M5A

BRM V8

ROC
Ret

INT
Ret

OUL
Ret


















1969

Ecurie Bonnier

Lotus 49B

Cosworth V8

ROC


INT


MAD

OUL
DNS

















1971

Ecurie Bonnier

Lola T190

Chevrolet V8

ARX
NC

ROC

QUE

SPR

INT


RIN


OUL

VIC















Notas |




  1. Bonnier Seeks Grand Prix Win, Los Angeles Times, October 9, 1962, Page B2.


  2. "1968 Can-Am Stardust Grand Prix, Las Vegas". Arquivado dende o orixinal o 08 de maio de 2009. Consultado o 17 de maio de 2013. 


  3. "1968 Fuji 200 World Challenge Cup". Arquivado dende o orixinal o 22 de outubro de 2007. Consultado o 17 de maio de 2013. 


  4. Unique Cars and Parts. Retrieved 2013-02-03.


  5. IMDB. Retrieved 2013-02-03.









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Joakim_Bonnier&oldid=5043786"










Menú de navegación


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.516","walltime":"0.647","ppvisitednodes":"value":1422,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":17012,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2273,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":2,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":3429,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":3,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 401.404 1 -total"," 41.82% 167.872 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 15.30% 61.396 1 Modelo:Commonscat"," 15.23% 61.131 1 Modelo:Sen_referencias"," 14.77% 59.280 2 Modelo:Caixa_lateral"," 14.38% 57.728 1 Modelo:Listaref"," 14.24% 57.172 1 Modelo:Irmáns"," 14.18% 56.931 1 Modelo:Ifsubst"," 13.29% 53.332 1 Modelo:Ambox"," 12.19% 48.931 2 Modelo:Cita_web"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.167","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":3086901,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1318","timestamp":"20190528180251","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Joakim Bonnier","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Joakim_Bonnier","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q172239","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q172239","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2013-05-17T21:12:16Z","dateModified":"2019-01-25T15:59:07Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/BonnierJo196608.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":147,"wgHostname":"mw1264"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Club Baloncesto Breogán Índice Historia | Pavillón | Nome | O Breogán na cultura popular | Xogadores | Adestradores | Presidentes | Palmarés | Historial | Líderes | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióncbbreogan.galCadroGuía oficial da ACB 2009-10, páxina 201Guía oficial ACB 1992, páxina 183. Editorial DB.É de 6.500 espectadores sentados axeitándose á última normativa"Estudiantes Junior, entre as mellores canteiras"o orixinalHemeroteca El Mundo Deportivo, 16 setembro de 1970, páxina 12Historia do BreogánAlfredo Pérez, o último canoneiroHistoria C.B. BreogánHemeroteca de El Mundo DeportivoJimmy Wright, norteamericano do Breogán deixará Lugo por ameazas de morteResultados de Breogán en 1986-87Resultados de Breogán en 1990-91Ficha de Velimir Perasović en acb.comResultados de Breogán en 1994-95Breogán arrasa al Barça. "El Mundo Deportivo", 27 de setembro de 1999, páxina 58CB Breogán - FC BarcelonaA FEB invita a participar nunha nova Liga EuropeaCharlie Bell na prensa estatalMáximos anotadores 2005Tempada 2005-06 : Tódolos Xogadores da Xornada""Non quero pensar nunha man negra, mais pregúntome que está a pasar""o orixinalRaúl López, orgulloso dos xogadores, presume da boa saúde económica do BreogánJulio González confirma que cesa como presidente del BreogánHomenaxe a Lisardo GómezA tempada do rexurdimento celesteEntrevista a Lisardo GómezEl COB dinamita el Pazo para forzar el quinto (69-73)Cafés Candelas, patrocinador del CB Breogán"Suso Lázare, novo presidente do Breogán"o orixinalCafés Candelas Breogán firma el mayor triunfo de la historiaEl Breogán realizará 17 homenajes por su cincuenta aniversario"O Breogán honra ao seu fundador e primeiro presidente"o orixinalMiguel Giao recibiu a homenaxe do PazoHomenaxe aos primeiros gladiadores celestesO home que nos amosa como ver o Breo co corazónTita Franco será homenaxeada polos #50anosdeBreoJulio Vila recibirá unha homenaxe in memoriam polos #50anosdeBreo"O Breogán homenaxeará aos seus aboados máis veteráns"Pechada ovación a «Capi» Sanmartín e Ricardo «Corazón de González»Homenaxe por décadas de informaciónPaco García volve ao Pazo con motivo do 50 aniversario"Resultados y clasificaciones""O Cafés Candelas Breogán, campión da Copa Princesa""O Cafés Candelas Breogán, equipo ACB"C.B. Breogán"Proxecto social"o orixinal"Centros asociados"o orixinalFicha en imdb.comMario Camus trata la recuperación del amor en 'La vieja música', su última película"Páxina web oficial""Club Baloncesto Breogán""C. B. Breogán S.A.D."eehttp://www.fegaba.com

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company