Joakim Bonnier Índice Primeiros anos | Primeira competición | Fórmula Un | Carreiras de Coches Deportivos | Morte | Notas | Menú de navegación"1968 Can-Am Stardust Grand Prix, Las Vegas"o orixinal"1968 Fuji 200 World Challenge Cup"o orixinalUnique Cars and PartsIMDB5310199WorldCatno2018071778
Nados en 1930Pilotos de Fórmula 1 de SueciaPilotos das 24 Horas de Le MansPilotos de Fórmula 1 de MaseratiPilotos de Fórmula 1 de Scuderia Centro SudPilotos de Fórmula 1 de Ecurie BonnierPilotos de Fórmula 1 de Giorgio ScarlattiPilotos de Fórmula 1 de British Racing MotorsPilotos de Fórmula 1 de PorscheNados en Estocolmo
EstocolmoSueciaLe MansFranciasuecoFórmula 1DjurgårdenEstocolmoxenéticaUniversidade de EstocolmoUniversidade de OxfordParísFranciaHarley-DavidsonSimca1956MaseratiImolaModenaLuigi MussoEugenio CastellottiBRMGran Premio dos Países Baixos de 1959ZandvoortDan GurneyHans HerrmannPorsche 718Fórmula 2Asociación de Pilotos de Grandes PremiosLotusBrabhamHondaScuderia Centro SudPorsche1962Rob Walker Racing TeamCoopers1968McLaren1971Phil HillRichie GintherCarroll ShelbyJames GarnerGran Premio de Bélxica de 1966Jackie StewartBob BondurantGraham HillDenny HulmeTarga FlorioHans HerrmannFerrariConde Giovanni Volpi12 Horas de SebringLucien BianchiCarlo Mario AbateautomobilismoFerrari PGraham Hill24 Horas de Le MansMontlhéryReims1000 quilómetros NürburgringChaparralPhil HillMontjuïcRonnie PetersonLe MansCan-AmCan-AmCampionato do Mundo SportscarLe MansLolaCosworthFerrari DaytonaVic ElfordAlfa Romeo Tipo 33Helmut Marko24 Horas de Le Mans de 1972Chave
(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());
Joakim Bonnier
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Joakim Bonnier | |
Carreira na Fórmula 1 | |
Nacionalidade | Suecia |
---|---|
Anos en activo | 1956-1971 |
Escudería(s) | Maserati, Scuderia Centro Sud, Joakim Bonnier Racing Team, BRM, Porsche, Rob Walker Racing Team, Lotus, Brabham, Anglo-Suisse Racing/Ecurie Bonnier e Honda |
Grandes Premios disputados | 108 (104 saídas) |
Campionatos | 0 |
Vitorias | 1 |
Podios | 1 |
Pole positions | 1 |
Voltas rápidas | 0 |
Primeiro GP | Gran Premio de Italia de 1956 |
Primeira vitoria | Gran Premio dos Países Baixos de 1959 |
Derradeira vitoria | Gran Premio dos Países Baixos de 1959 |
Derradeiro GP | Gran Premio dos Estados Unidos de 1971 |
Joaquín "Jo" Bonnier (nado en Estocolmo, Suecia o 31 xaneiro de 1930 e finado en Le Mans, Francia o 11 xuño de 1972) foi un piloto sueco de Fórmula 1 que competiu en varios equipos.
Índice
1 Primeiros anos
2 Primeira competición
3 Fórmula Un
4 Carreiras de Coches Deportivos
5 Morte
5.1 Resultados Completos na Fórmula Un
5.2 Resultados nas carreiras non de campionato
6 Notas
Primeiros anos |
Jo Bonnier naceu en Djurgården, Estocolmo, no seo da rica familia Bonnier. Falaba seis idiomas. Os seus pais esperaban que fora médico. O seu pai, Gert, foi profesor de xenética na Universidade de Estocolmo. Moitos membros da súa numerosa familia estaban no negocio editorial, e foi a súa aspiración unirse a eles durante un tempo. Asistiu á Universidade de Oxford durante un ano, estudou idiomas. A continuación, marchou a París, Francia pensando en aprender sobre o negocio editorial.
Primeira competición |
Bonnier comezou a competir nas carreiras en Suecia aos 17 anos, nunha vella motocicleta Harley-Davidson. Regresou a casa a Suecia en 1951 logo da súa viaxe a París. Participou en varios rallies como o orgulloso propietario dun Simca.[1]
Fórmula Un |
Bonnier entrou na Fórmula Un en 1956 cun Maserati. A carreira deportiva de Bonnier case terminou en setembro de 1958 nunha carreira en Imola, preto de Modena. Debutou nun Maserati 1500 e correu a través da pista logo dun mal comezo. Bonnier pasou a Luigi Musso e foi sacando ao líder Eugenio Castellotti ao redor de dous segundos por volta. Bonnier perdeu o control cando outro automóbil parou diante de el, mentres negociaba unha curva rápida. O seu Maserati golpeou unha roca grande no bordo da estrada e catapultouno. O outro condutor pasou por debaixo del mentres viraba unha e outra vez no aire. Mentres estaba boca abaixo o casco do seu competidor púxose en contacto co seu. O Maserati de Bonnier aterrou de costado antes de derrapar 75 metros e dirixirse a unha gabia, onde se detivo contra un poste. Bonnier foi lanzado fóra do coche. Sufriu unha conmoción cerebral, varias costelas rotas e unha vértebra rota. Nada quedaba do seu coche a parte dunha chea de chatarra fumeante.
O seu maior logro na F1 foi a vitoria lograda para BRM no Gran Premio dos Países Baixos de 1959 en Zandvoort, cando o seu moi pouco fiable coche funcionou ben por unha vez (Dan Gurney e Hans Herrmann tiveron accidentes logo de fallarlles os freos). Tamén gañou o Gran Premio de Alemaña de 1960 cun Porsche 718, unha carreira celebrada en Fórmula 2. Bonnier foi un dos impulsores da Asociación de Pilotos de Grandes Premios.
Malia a súa vitoria para BRM, Bonnier non pilotou en moitos equipos de fábrica en toda a súa carreira, cunhas participacións illadas como piloto substituto en Lotus, Brabham e Honda. Tralo seu debut nun Maserati de fábrica, logo conduciu á súa propia escudería Joakim Bonnier Team Racing e para a Scuderia Centro Sud de Mimmo Dei nos últimos anos da década dos 50, antes de atopar un lugar nos equipos BRM e Porsche.
Logo de que Porsche deixara os Grandes Premios a final da tempada 1962 de Fórmula Un, Bonnier marchou a Rob Walker Racing Team, o único equipo privado que anotara vitorias en probas do Mundial, onde pilotou Coopers e Brabhams, anotando algúns puntos.
En 1966 refundou o seu propio equipo como Anglo-Suisse Racing Team (que máis tarde sería renomeado como Ecurie Bonnier), pero o seu interese na F1 diminúe gradualmente. A súa última tempada completa foi a de 1968, no que cambiou o seu vello Cooper T86 por un vello McLaren. Correu en ocasionalmente na F1 ata 1971.
En 1966, xunto cos pilotos estadounidenses Phil Hill, Richie Ginther e Carroll Shelby, foi o asesor de carreiras da famosa película Grand Prix protagonizada por James Garner. Todas as persoas mencionadas (incluíndo Garner, que fixo toda á súa propia condución) foron empregados como pilotos das escenas de carreiras. Durante a rodaxe no Gran Premio de Bélxica de 1966 no circuíto de Spa-Francorchamps, Bonnier, xunto con máis da metade dos participantes, incluíndo Jackie Stewart, Bob Bondurant, Graham Hill e Denny Hulme, estreláronse na primeira volta da carreira. Segundo Phil Hill, Bonnier pasou por un espazo á beira da pista e non puido participar no rodaxe posterior no circuíto.
Carreiras de Coches Deportivos |
Ademais de F1, Bonnier tamén participou en moitas carreiras de autos deportivos. Gañou a Targa Florio de 1960, co-pilotando un Porsche 718 de fábrica con Hans Herrmann, e en 1962 cun Ferrari 250 TRI patrocinado polo Conde Giovanni Volpi acadou os máximos honores nas 12 Horas de Sebring, compartindo o coche con Lucien Bianchi. En 1963 foi unha vez máis gañador na Targa Florio, con Carlo Mario Abate noutro Porsche 718 de fábrica.
1964 foi o seu mellor ano no automobilismo, onde co-pilotando un Ferrari P patrocinado por Maranello Concessionaires con Graham Hill, logrou cun 330P o segundo lugar nas 24 Horas de Le Mans e unha vitoria en Montlhéry, na carreira de 12 horas de Reims tamén logrou o primeiro lugar nun 250LM.
Logo gañou os 1000 quilómetros Nürburgring nun Chaparral en 1966 (con Phil Hill), a súa última vitoria nun gran evento deportivo, pero aínda logrou vitorias menores, os 1.000 quilómetros de Barcelona en Montjuïc en 1971 (con Ronnie Peterson) e as 4 horas de Le Mans en 1972 (con Hughes de Fierlant).
Bonnier comprou un McLaren M6B para facer a campaña nas Can-Am series de 1968. Na primeira saída no GP Karlskoga en Suecia, Bonnier tiña a pole, pero unha excursión fóra da pista na primeira volta levoulle a terminar segundo tras David Piper nun Ferrari 330P3 / 4. Logo correu co seu McLaren en cinco das seis carreiras Can-Am, o seu mellor resultado un oitavo en Las Vegas.[2] El estivo repleto de problemas mecánicos a maioría da tempada. Con todo, terminou terceiro no M6B na carreira das 200 millas do Monte Fuji.[3]
A principios dos anos setenta, tomou á dirección do seu equipo, presentando varios coches nas carreiras do Campionato do Mundo Sportscar quedando nun segundo plano como piloto. Tamén foi dos primeiros na loita pola seguridade nas pistas, que comezara nesa época. Con todo, viuse involucrado nun accidente na recta entre Mulsanne e a curva Indianápolis en Le Mans en 1972, cando o seu convertible Lola - Cosworth T280 colisionó cun Ferrari Daytona pilotado por un piloto suízo afeccionado Florian Vetsch. O seu coche foi catapultado ás árbores e matouse. O piloto Vic Elford viu o Ferrari ardendo furiosamente, sacou o seu Alfa Romeo Tipo 33 cara ao lado dereito da pista e correu a través da pista ata o Ferrari, abrindo a porta, tratando de sacar a Vetsch. Pero Vetsch xa saíra do coche e estaba no lado da pista onde Elford estacionara o seu Alfa. Elford viu Vetsch e logo viu os restos do Lola amarelo de Bonnier no bosque á beira da pista. Segundo Elford, o último que viu do Lola de Bonnier era que estaba "dando voltas nas árbores como un helicóptero". Máis tarde Elford entregou o seu Alfa a Helmut Marko, pero a caixa de cambios gripou e retirouse da carreira. Elford máis tarde dixo que "foi a primeira vez na miña carreira deportiva que alégrome de que o meu coche rompera."
Morte |
Bonnier morreu nun accidente nas 24 Horas de Le Mans de 1972 no que o seu coche de carreiras Lola golpeou unha barreira e o auto doutro competidor antes de golpear contra as árbores do lado da pista, morrendo instantaneamente.[4][5]
Resultados Completos na Fórmula Un |
(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Pos | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1956 | Officine Alfieri Maserati | Maserati 250F | Maserati Straight-6 | ARX | MON | 500 | BEL | FRA | RU | ALE | ITA Ret | NC | 0 | |||||
1957 | Scuderia Centro Sud | Maserati 250F | Maserati Straight-6 | ARX 7 | PES Ret | ITA Ret | NC | 0 | ||||||||||
Joakim Bonnier Racing Team | MON NP | 500 | FRA | RU Ret | ALE | |||||||||||||
1958 | Scuderia Centro Sud | Maserati 250F | Maserati Straight-6 | ARX NP | ALE Ret | 18º | 3 | |||||||||||
Joakim Bonnier Racing Team | MON Ret | NED 10 | 500 | BEL 9 | RU Ret | POR Ret | ||||||||||||
Giorgio Scarlatti | FRA 8 | |||||||||||||||||
Owen Racing Organisation | BRM P25 | BRM Straight-4 | ITA Ret | MOR 4 | ||||||||||||||
1959 | Owen Racing Organisation | BRM P25 | BRM Straight-4 | MON Ret | 500 | NED 1 | FRA Ret | RU Ret | ALE 5 | POR Ret | ITA 8 | USA | 8º | 10 | ||||
1960 | Owen Racing Organisation | BRM P25 | BRM Straight-4 | ARX 7 | 18º | 4 | ||||||||||||
BRM P48 | MON 5 | 500 | NED Ret | BEL Ret | FRA Ret | RU Ret | POR Ret | ITA | USA 5 | |||||||||
1961 | Porsche System Engineering | Porsche 787 | Porsche Flat-4 | MON Ret | NED 11 | 15º | 3 | |||||||||||
Porsche 718 | BEL 7 | FRA 7 | RU 5 | ALE Ret | ITA Ret | USA 6 | ||||||||||||
1962 | Porsche System Engineering | Porsche 804 | Porsche Flat-4 | NED 7 | FRA 10 | RU Ret | ALE 7 | ITA 6 | USA 13 | RSA | 15º | 3 | ||||||
Porsche 718 | MON 5 | BEL WD | ||||||||||||||||
1963 | Rob Walker Racing Team | Cooper T60 | Climax V8 | MON 7 | BEL 5 | NED 11 | FRA NC | 11º | 6 | |||||||||
Cooper T66 | RU Ret | ALE 6 | ITA 7 | USA 8 | MEX 5 | RSA 6 | ||||||||||||
1964 | Rob Walker Racing Team | Cooper T66 | Climax V8 | MON 5 | 15º | 3 | ||||||||||||
Brabham BT11 | BRM V8 | NED 9 | BEL Ret | FRA | RU Ret | ALE Ret | ||||||||||||
Brabham BT7 | Climax V8 | AUT 6 | ITA 12 | USA Ret | MEX Ret | |||||||||||||
1965 | Rob Walker Racing Team | Brabham BT7 | Climax V8 | RSA Ret | MON 7 | BEL Ret | FRA Ret | RU 7 | NED Ret | ALE 7 | ITA 7 | USA 8 | MEX Ret | NC | 0 | |||
1966 | Anglo-Suisse Racing | Cooper T81 | Maserati V12 | MON NC | BEL Ret | NED 7 | ALE Ret | ITA Ret | USA NC | MEX 6 | 17º | 1 | ||||||
Brabham BT22 | Climax Straight-4 | FRA NC | ||||||||||||||||
Brabham BT7 | Climax V8 | RU Ret | ||||||||||||||||
1967 | Joakim Bonnier Racing Team | Cooper T81 | Maserati V12 | RSA Ret | MON | NED | BEL Ret | FRA | RU Ret | ALE 6* | CAN 8 | ITA Ret | USA 6 | MEX 10 | 15º | 3 | ||
1968 | Joakim Bonnier Racing Team | Cooper T81 | Maserati V12 | RSA Ret | ESP | 22º | 3 | |||||||||||
McLaren M5A | BRM V12 | MON DNQ | BEL Ret | NED 8 | FRA | RU Ret | ALE DNA | ITA 6 | CAN Ret | USA NC | ||||||||
Honda RA301 | Honda V12 | MEX 5 | ||||||||||||||||
1969 | Ecurie Bonnier | Lotus 63 | Cosworth V8 | RSA | ESP | MON | NED | FRA | RU Ret | NC | 0 | |||||||
Lotus 49B | ALE Ret | ITA | CAN | USA | MEX | |||||||||||||
1970 | Ecurie Bonnier | McLaren M7C | Cosworth V8 | RSA | ESP | MON | BEL | NED | FRA | RU | ALE | AUT | ITA DNQ | CAN | USA Ret | MEX | NC | 0 |
1971 | Ecurie Bonnier | McLaren M7C | Cosworth V8 | RSA Ret | ESP | MON | NED | FRA | RU | ALE DNQ | AUT DNS | ITA 10 | CAN | USA 16 | NC | 0 |
- Bonnier foi 6º no Gran Premio de Alemaña de 1967 pero otrogaronlle os puntos do quinto lugar porque os pilotos de F2 que competiron na mesma carreira non eran elixibles para gañar puntos.
Resultados nas carreiras non de campionato |
(Carreiras en letra grosa indican pole position)
(Carreiras en itálica indican volta rápida)
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1957 | Joakim Bonnier Racing Team | Maserati 250F | Maserati Straight-6 | SYR | PAU | GLV | NAP | RMS Ret | CAE 4 | INT 4 | MOD | MOR | ||||||||||||
1958 | Joakim Bonnier Racing Team | Maserati 250F | Maserati Straight-6 | GLV | SYR 2 | AIN | INT Ret | CAE 2 | ||||||||||||||||
1959 | Owen Racing Organisation | BRM P25 | BRM Straight-4 | GLV 4 | AIN Ret | INT | OUL DNA | SIL | ||||||||||||||||
1960 | Owen Racing Organisation | BRM P25 | BRM Straight-4 | GLV 6 | INT NC | SIL | LOM 3 | OUL 5 | ||||||||||||||||
1961 | Scuderia Colonia | Lotus 18 | Climax Str.-4 | LOM | GLV | PAU 2 | VIE WD | |||||||||||||||||
Porsche System Engineering | Porsche 718 | Porsche Flat-4 | BRX Ret | AIN | SYR 3 | NAP | LON | SOL 2 | KAN 2 | DAN | MOD 2 | FLG 3 | OUL WD | LEW | VAL | RAN 3 | NAT 3 | RSA 3 | ||||||
UDT-Laystall Racing | Lotus 18/21 | Climax Str.-4 | SIL 11 | |||||||||||||||||||||
1962 | Porsche System Engineering | Porsche 718 | Porsche Flat-4 | CAP 3 | BRX 2 | LOM 3 | LAV | GLV | PAU Ret | AIN | INT 12 | NAP | MAL 6 | CLP | RMS 8 | |||||||||
Porsche 804 | SOL 2 | KAN 3 | MED | DAN | MEX DNA | RAN | NAT | |||||||||||||||||
Rob Walker Racing Team | Lotus 24 | Climax V8 | OUL Ret | |||||||||||||||||||||
1963 | Rob Walker Racing Team | Cooper T60 | Climax V8 | LOM | GLV | PAU Ret | IMO Ret | INT 5 | ROM | SOL 9 | MED 4 | AUT Ret | ||||||||||||
Lotus 24 | SYR 5 | AIN | ||||||||||||||||||||||
Cooper T66 | KAN 5 | OUL Ret | RAN | |||||||||||||||||||||
1964 | Rob Walker Racing Team | Cooper T66 | Climax V8 | DMT 2 | NWT Ret | SYR 4 | AIN 4 | INT 16 | ||||||||||||||||
Brabham BT11 | BRM V8 | SOL 5 | MED | RAN | ||||||||||||||||||||
1965 | Rob Walker Racing Team | Brabham BT7 | Climax V8 | ROC 3 | SYR 4 | SMT 5 | INT 5 | MED Ret | ||||||||||||||||
Lotus 25 | RAN Ret | |||||||||||||||||||||||
1966 | Rob Walker Racing Team | Lotus 25 | Climax V8 | RSA Ret | ||||||||||||||||||||
Brabham BT11 | BRM V8 | SYR 5 | ||||||||||||||||||||||
Anglo-Suisse Racing | Cooper T81 | Maserati V8 | INT 3 | OUL | ||||||||||||||||||||
1967 | Ecurie Bonnier | Cooper T81 | Maserati V8 | ROC | SPR | INT Ret | SYR 5 | OUL | ESP | |||||||||||||||
1968 | Ecurie Bonnier | McLaren M5A | BRM V8 | ROC Ret | INT Ret | OUL Ret | ||||||||||||||||||
1969 | Ecurie Bonnier | Lotus 49B | Cosworth V8 | ROC | INT | MAD | OUL DNS | |||||||||||||||||
1971 | Ecurie Bonnier | Lola T190 | Chevrolet V8 | ARX NC | ROC | QUE | SPR | INT | RIN | OUL | VIC |
Notas |
↑ Bonnier Seeks Grand Prix Win, Los Angeles Times, October 9, 1962, Page B2.
↑ "1968 Can-Am Stardust Grand Prix, Las Vegas". Arquivado dende o orixinal o 08 de maio de 2009. Consultado o 17 de maio de 2013.
↑ "1968 Fuji 200 World Challenge Cup". Arquivado dende o orixinal o 22 de outubro de 2007. Consultado o 17 de maio de 2013.
↑ Unique Cars and Parts. Retrieved 2013-02-03.
↑ IMDB. Retrieved 2013-02-03.
Wikimedia Commons ten máis contidos multimedia na categoría: Joakim Bonnier |
A Galipedia ten un portal sobre: Fórmula 1 |
|
Categorías:
- Nados en 1930
- Pilotos de Fórmula 1 de Suecia
- Pilotos das 24 Horas de Le Mans
- Pilotos de Fórmula 1 de Maserati
- Pilotos de Fórmula 1 de Scuderia Centro Sud
- Pilotos de Fórmula 1 de Ecurie Bonnier
- Pilotos de Fórmula 1 de Giorgio Scarlatti
- Pilotos de Fórmula 1 de British Racing Motors
- Pilotos de Fórmula 1 de Porsche
- Nados en Estocolmo
(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.516","walltime":"0.647","ppvisitednodes":"value":1422,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":17012,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2273,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":2,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":3429,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":3,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 401.404 1 -total"," 41.82% 167.872 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 15.30% 61.396 1 Modelo:Commonscat"," 15.23% 61.131 1 Modelo:Sen_referencias"," 14.77% 59.280 2 Modelo:Caixa_lateral"," 14.38% 57.728 1 Modelo:Listaref"," 14.24% 57.172 1 Modelo:Irmáns"," 14.18% 56.931 1 Modelo:Ifsubst"," 13.29% 53.332 1 Modelo:Ambox"," 12.19% 48.931 2 Modelo:Cita_web"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.167","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":3086901,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1318","timestamp":"20190528180251","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Joakim Bonnier","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Joakim_Bonnier","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q172239","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q172239","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2013-05-17T21:12:16Z","dateModified":"2019-01-25T15:59:07Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/BonnierJo196608.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":147,"wgHostname":"mw1264"););