Emerson Fittipaldi Índice Biografía | Curiosidades | Rexistro de carreiras | Notas | Véxase tamén | Menú de navegaciónPáxina oficialThe Greatest 33Emerson embracing social mediaWorldCat6166707112605961c4955770027121118691538nm10811970000 0000 7834 8171n20031061020100000306400620659000025226072169680emerson-fittipaldiemerson-fittipaldiEmerson_Fittipaldi
Nados en São PauloNados en 1946Pilotos campións do mundo de Fórmula 1Pilotos de Fórmula 1 de LotusPilotos de Fórmula 1 de McLarenPilotos de Fórmula 1 do BrasilPropietarios de escuderías de Fórmula 1
São Paulo12 de decembro1946brasileiroFórmula 1Fórmula 119721974CARTFórmula Indy500 millas de IndianápolisEuropa1969Lotus1971Jackie StewartFernando AlonsoLotusMcLaren197419751976CARTPatrick500 millas de IndianápolisPenskeNigel MansellAl Unser Jr.MichiganChavekeypole positionkeypole positionkeypole position
(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());
Emerson Fittipaldi
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Emerson Fittipaldi | |
Carreira na Fórmula 1 | |
Nacionalidade | Brasil |
---|---|
Anos en activo | 1970–1980 |
Escudería(s) | Lotus, McLaren, Fittipaldi Automotive |
Grandes Premios disputados | 149 (144 saídas) |
Campionatos | 2 (1972 e 1974) |
Vitorias | 14 |
Podios | 35 |
Pole positions | 6 |
Voltas rápidas | 6 |
Primeiro GP | Gran Premio do Reino Unido de 1970 |
Primeira vitoria | Gran Premio dos Estados Unidos de 1970 |
Derradeira vitoria | Gran Premio do Reino Unido de 1975 |
Derradeiro GP | Gran Premio dos Estados Unidos de 1980 |
Emerson Fittipaldi, nado en São Paulo o 12 de decembro de 1946, é un ex piloto de automóbiles brasileiro, campión mundial de Fórmula 1. Foi o primeiro brasileiro campión mundial nas categorías punta do automobilismo internacional, abrindo portas para varios compatriotas. Fittipaldi foi bicampión da Fórmula 1 en 1972 e 1974, campión da CART (Fórmula Indy) en 1989 e bicampión das 500 millas de Indianápolis en 1989 e 1993.
Índice
1 Biografía
1.1 Serie CART/IndyCar World Series e Indy 500
2 Curiosidades
3 Rexistro de carreiras
3.1 Resultados Completos na Fórmula Un
3.2 Resultados na Fórmula 1 fora do campionato
3.3 USAC
3.4 CART
3.5 Resultados nas 500 Millas de Indianápolis
3.6 Resultados completos nas 24 Horas de Daytona
3.7 Resultados completos no FIA World Endurance Championship
4 Notas
5 Véxase tamén
5.1 Ligazóns externas
Biografía |
Emerson é fillo de nai rusa e pai brasileiro, o xornalista Wilson Fittipaldi. Fittipaldi empezou a competir en Europa en 1969 na fórmula Ford, pero ao seguinte ano xa empezou a pilotar en Fórmula 1 con Lotus.
Na súa primeira tempada completa, en 1971, terminou sexto no campionato e ao ano seguinte gañou cinco carreiras e o campionato do mundo con 16 puntos de vantaxe sobre Jackie Stewart. Desde entón e durante trinta e tres anos mantivo a honra de ser o piloto máis novo en lograr o campionato, ata que ese mérito foi ocupado en 2005 polo español Fernando Alonso. Máis tarde abandonou Lotus para fichar polo equipo McLaren para conseguir o seu segundo campionato en 1974.
Durante a tempada de F1 de 1974, Emerson Fittipaldi e o seu irmán Wilson acordaron formar un equipo de F1 enteiramente brasileiro. O seu único patrocinador oficial foi Copersucar, unha compañía estatal refinadora de azucre e alcol a cal daría nome ata ao coche (a pesar de que o equipo era denominado oficialmente Fittipaldi Automotive). Apoiados ata pola compañía estatal brasileira de aviación Embraer, para labores de túnel de vento e compoñentes especiais, foron acusados na prensa de uso indebido de fondos públicos para o equipo de Fórmula 1.
Durante 1975 o piloto foi Wilson Fittipaldi, actuando Emerson como "consultor" do equipo na súa primeira fase, sen deixar de pilotar para McLaren. Máis tarde colaboraron como pilotos Ingo Hoffman, Arturo Merzario e o mesmo Emerson Fittipaldi desde a tempada 1976 ata a súa retirada como piloto de Fórmula 1 ao concluír 1980.
O Copersucar foi medianamente exitoso nas súas últimas fases durante o ano 1978, chegando ata a ser segundo no Gran Premio de Brasil. Pero en pleno reinado do efecto solo, o equipo non puido manterse ao corrente da tecnoloxía e pasou as seguintes tempadas sen pena nin gloria ata o seu peche definitivo en 1982.
Serie CART/IndyCar World Series e Indy 500 |
En 1984, Fittipaldi comezou a competir como piloto na serie CART. Logo de probar en varios equipos, foi contratado por Patrick de xeito permanente ese mesmo ano. En 1985 gañou a súa primeira carreira e quedou sexto no campionato. Logo foi sétimo, décimo e sétimo as tres tempadas seguintes, gañando polo menos unha carreira en cada unha delas. Fittipaldi coroouse campión en 1989 con vitorias en cinco carreiras, entre elas as 500 millas de Indianápolis.
Penske fichou a Fittipaldi para a tempada 1990. Rematoú en quinta posición cunha vitoria, e o mesmo ocorreu ao ano seguinte. En 1992 foi cuarto con catro vitorias. Fittipaldi gañou por segunda vez as 500 millas de Indianápolis en 1993, celebrando bebendo un vaso de zume de laranxa no canto do tradicional leite de vaca. Con dous triunfos máis, ese ano resultou subcampión por detrás de Nigel Mansell. Tamén foi segundo no campionato 1994, pero derrotado por Al Unser Jr. e cunha vitoria, catro segundos lugares e cinco terceiros en 16 carreiras. En 1995 gañou unha carreira da CART por 22ª e última vez, resultando 11º no campionato. A última tempada como piloto da CART terminou cedo ao lesionarse nun choque durante a carreira en Michigan. Sen poder disputar as últimas catro datas, Fittipaldi retirouse cun 19º posto no campionato de 1996 aos 49 anos de idade.
Curiosidades |
Curiosamente, 32 anos logo de negarse a competir en Montjuic en protesta pola falta de medidas de seguridade, volveu correr co seu Lotus JPS por este circuíto urbano -inhabilitado en 1975 para albergar carreiras de F1-, nunha xornada dedicada a conmemorar o 75 aniversario do circuíto.
Rexistro de carreiras |
Resultados Completos na Fórmula Un |
(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Pos. | Pts. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1970 | Gold Leaf Team Lotus | Lotus 49C | Ford V8 | RSA | ESP | MON | BEL | NED | FRA | GBR 8 | ALE 4 | AUT 15 | 10º | 12 | ||||||||
Lotus 72C | Ford V8 | ITA NTS | CAN | USA 1 | MEX Ret | |||||||||||||||||
1971 | Gold Leaf Team Lotus | Lotus 72C | Ford V8 | RSA Ret | ESP Ret | 6º | 16 | |||||||||||||||
Lotus 72D | Ford V8 | MON 5 | NED | FRA 3 | GBR 3 | ALE Ret | AUT 2 | CAN 7 | USA NC | |||||||||||||
World Wide Racing | Lotus 56B | P&W gas turbine | ITA 8 | |||||||||||||||||||
1972 | John Player Team Lotus | Lotus 72D | Ford V8 | ARX Ret | RSA 2 | ESP 1 | MON 3 | BEL 1 | FRA 2 | GBR 1 | ALE Ret | AUT 1 | CAN 11 | USA Ret | 1º | 61 | ||||||
World Wide Racing | Lotus 72D | Ford V8 | ITA 1 | |||||||||||||||||||
1973 | John Player Team Lotus | Lotus 72D | Ford V8 | ARX 1 | BRA 1 | RSA 3 | 2º | 55 | ||||||||||||||
Lotus 72E | Ford V8 | ESP 1 | BEL 3 | MON 2 | SWE 12 | FRA Ret | GBR Ret | NED Ret | ALE 6 | AUT Ret | ITA 2 | CAN 2 | USA 6 | |||||||||
1974 | Marlboro Team Texaco | McLaren M23 | Ford V8 | ARX 10 | BRA 1 | RSA 7 | ESP 3 | BEL 1 | MON 5 | SWE 4 | NED 3 | FRA Ret | GBR 2 | ALE Ret | AUT Ret | ITA 2 | CAN 1 | USA 4 | 1º | 55 | ||
1975 | Marlboro Team McLaren | McLaren M23 | Ford V8 | ARX 1 | BRA 2 | RSA NC | ESP NTS | MON 2 | BEL 7 | SWE 8 | NED Ret | FRA 4 | GBR 1 | ALE Ret | AUT 9 | ITA 2 | USA 2 | 2º | 45 | |||
1976 | Copersucar-Fittipaldi | Fittipaldi FD04 | Ford V8 | BRA 13 | RSA 17 | USW 6 | ESP Ret | BEL NSC | MON 6 | SWE Ret | FRA Ret | GBR 6 | ALE 13 | AUT Ret | NED Ret | ITA 15 | CAN Ret | USA 9 | XPN Ret | 17º | 3 | |
1977 | Copersucar-Fittipaldi | Fittipaldi FD04 | Ford V8 | ARX 4 | BRA 4 | RSA 10 | USW 5 | ESP 14 | MON Ret | SWE 18 | 12º | 11 | ||||||||||
Fittipaldi F5 | Ford V8 | BEL Ret | FRA 11 | GBR Ret | ALE NSC | AUT 11 | NED 4 | ITA DNQ | USA 13 | CAN Ret | XPN | |||||||||||
1978 | Fittipaldi Automotive | Fittipaldi F5A | Ford V8 | ARX 9 | BRA 2 | RSA Ret | USW 8 | MON 9 | BEL Ret | ESP Ret | SWE 6 | FRA Ret | GBR Ret | ALE 4 | AUT 4 | NED 5 | ITA 8 | USA 5 | CAN Ret | 10º | 17 | |
1979 | Fittipaldi Automotive | Fittipaldi F5A | Ford V8 | ARX 6 | BRA 11 | USW Ret | ESP 11 | BEL 9 | MON Ret | FRA Ret | GBR Ret | 21º | 1 | |||||||||
Fittipaldi F6 | Ford V8 | RSA 13 | ||||||||||||||||||||
Fittipaldi F6A | Ford V8 | ALE Ret | AUT Ret | NED Ret | ITA 8 | CAN 8 | USA 7 | |||||||||||||||
1980 | Skol Fittipaldi Team | Fittipaldi F7 | Ford V8 | ARX NC | BRA 15 | RSA 8 | USW 3 | BEL Ret | MON 6 | FRA Ret | 15º | 5 | ||||||||||
Fittipaldi F8 | Ford V8 | GBR 12 | ALE Ret | AUT 11 | NED Ret | ITA Ret | CAN Ret | USA Ret |
Resultados na Fórmula 1 fora do campionato |
(key) (Carreiras en grosa indican pole position)
(Carreiras en cursiva indican volta rápida)
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1971 | Gold Leaf Team Lotus | Lotus 72 | Ford V8 | ARX Ret | QUE Ret | SPR 7 | RIN | OUL | VIC 2 | ||
Lotus 56B | P&W gas turbine | ROC Ret | INT Ret | ||||||||
1972 | John Player Team Lotus | Lotus 72D | Ford V8 | ROC 1 | BRA Ret | INT 1 | OUL 2 | REP 1 | VIC Ret | ||
1973 | John Player Team Lotus | Lotus 72 | Ford V8 | ROC Ret | INT Ret | ||||||
1974 | Marlboro Team Texaco | McLaren M23 | Ford V8 | PRE 1 | ROC 3 | INT | |||||
1975 | Marlboro Team McLaren | McLaren M23 | Ford V8 | ROC 5 | INT 2 | SUI Ret | |||||
1978 | Fittipaldi Automotive | Fittipaldi F5A | Ford V8 | INT 2 | |||||||
1980 | Skol Fittipaldi Team | Fittipaldi F7 | Ford V8 | ESP 5 |
USAC |
(key) (Carreiras en grosa indican pole position)
Ano | Equipo | 1 | 2 | Ranq | Puntos |
---|---|---|---|---|---|
1983-84 | GTS Racing | DQSF | INDY 32 | 37º | 5 |
CART |
(key) (Carreiras en grosa indican pole position)
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Ranq | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1984 | WIT Racing | March 83C | Cosworth DFX V8t | LBH 5 | PHX 12 | 15º | 30 | |||||||||||||||
March 84C | INDY 32 | MIL | POR | |||||||||||||||||||
H&R Racing | MEA 7 | CLE 20 | MCH | ROA | POC | |||||||||||||||||
Patrick Racing | MDO 4 | SAN 18 | MCH 12 | PHX | LAG | CPL 13 | ||||||||||||||||
1985 | Patrick Racing | March 85C | Cosworth DFX V8t | LBH 2 | INDY 13 | MIL 8 | POR 3 | MEA 2 | CLE 8 | MCH 1 | ROA 5 | POC 6 | MDO 8 | SAN 25 | MCH 13 | LAG 24 | PHX 8 | MIA 26 | 6º | 104 | ||
1986 | Patrick Racing | March 86C | Cosworth DFX V8t | PHX 3 | LBH 16 | INDY 7 | MIL 24 | POR 12 | MEA 2 | CLE 13 | TOR 17 | MCH 20 | POC 19 | MDO 21 | SAN 3 | MCH 3 | ROA 1 | LAG 7 | PHX 5 | MIA 20 | 7º | 103 |
1987 | Patrick Racing | March 87C | Chevrolet 265A V8t | LBH 19 | PHX 18 | INDY 16 | MIL 7 | POR 14 | MEA 3 | CLE 1 | TOR 1* | MCH 7 | POC 18 | ROA 18 | MDO 6 | NAZ 21 | LAG 20 | MIA 10 | 10º | 78 | ||
1988 | Patrick Racing | March 88C | Chevrolet 265A V8t | PHX 21 | LBH 16 | INDY 2 | MIL 3 | POR 3 | 7º | 105 | ||||||||||||
Lola T88/00 | CLE 19 | TOR 4 | MCH 19 | |||||||||||||||||||
Lola T87/00 | MEA 14* | POC 21 | MDO 1* | ROA 1* | NAZ 8 | LAG 16 | MIA 20 | |||||||||||||||
1989 | Patrick Racing | Penske PC-17 | Chevrolet 265A V8t | PHX 5 | LBH 3 | 1º | 196 | |||||||||||||||
Penske PC-18 | INDY 1* | MIL 16 | DET 1 | POR 1* | CLE 1* | MEA 2 | TOR 2 | MCH 14 | POC 19 | MDO 4 | ROA 5 | NAZ 1* | LAG 5 | |||||||||
1990 | Team Penske | Penske PC-19 | Chevrolet 265A V8t | PHX 5 | LBH 2 | INDY 3* | MIL 3 | DET 7 | POR 9 | CLE 3 | MEA 6 | TOR 20 | MCH 17* | DEN 18 | VAN 6 | MDO 12 | ROA 2 | NAZ 1* | LAG 6 | 5º | 144 | |
1991 | Team Penske | Penske PC-20 | Chevrolet 265A V8t | SRF 19 | LBH 17 | PHX 3 | INDY 11 | MIL 8 | DET 1* | POR 2 | CLE 2* | MEA 7 | TOR 21 | MCH 20 | DEN 2 | VAN 17 | MDO 2 | ROA 6 | NAZ 8 | LAG 4 | 5º | 140 |
1992 | Team Penske | Penske PC-21 | Chevrolet 265B V8t | SRF 1 | PHX 3 | LBH 3 | INDY 24 | DET 8 | POR 2 | MIL 4 | NHA 21 | TOR 19 | MCH 13 | CLE 1* | ROA 1* | VAN 19 | MDO 1 | NAZ 7 | LAG 19 | 4º | 151 | |
1993 | Team Penske | Penske PC-22 | Chevrolet 265C V8t | SRF 2* | PHX 14 | LBH 13 | INDY 1 | MIL 3 | DET 23 | POR 1* | CLE 2 | TOR 2 | MCH 13 | NHA 3 | ROA 5 | VAN 7 | MDO 1* | NAZ 5 | LAG 2 | 2º | 183 | |
1994 | Team Penske | Penske PC-23 | Ilmor 265D V8t | SRF 2 | PHX 1* | LBH 21 | MIL 2 | DET 2 | POR 2 | CLE 20 | TOR 3 | MCH 10 | MDO 3 | NHA 3* | VAN 9 | ROA 3 | NAZ 3 | LAG 4 | 2º | 178 | ||
Mercedes-Benz 500I V8t | INDY 17* | |||||||||||||||||||||
1995 | Team Penske | Penske PC-24 | Mercedes-Benz IC108B V8t | MIA 24 | SRF 18 | PHX 3* | LBH 20 | NAZ 1 | INDY NSC | MIL 23 | DET 10 | POR 21 | ROA 15 | TOR 10 | CLE 25 | MCH 5 | MDO 21 | NHA 5 | VAN 7 | LAG 16 | 11º | 67 |
1996 | Hogan Penske | Penske PC-25 | Mercedes-Benz IC108C V8t | MIA 13 | RIO 11 | SRF 25 | LBH 20 | NAZ 4 | 500 10 | MIL 4 | DET 25 | POR 20 | CLE 22 | TOR 14 | MCH 25 | MDO | ROA | VAN | LAG | 19º | 29 |
Resultados nas 500 Millas de Indianápolis |
Ano | Chasis | Motor | Saída | Final | Equipo |
---|---|---|---|---|---|
1984 | March | Cosworth | 23º | 32º | WIT |
1985 | March | Cosworth | 5º | 13º | Patrick |
1986 | March | Cosworth | 11º | 7º | Patrick |
1987 | March | Chevrolet | 33º | 16º | Patrick |
1988 | March | Chevrolet | 8º | 2º | Patrick |
1989 | Penske | Chevrolet | 3º | 1º | Patrick |
1990 | Penske | Chevrolet | 1º | 3º | Penske |
1991 | Penske | Chevrolet | 15º | 11º | Penske |
1992 | Penske | Chevrolet | 11º | 24º | Penske |
1993 | Penske | Chevrolet | 9º | 1º | Penske |
1994 | Penske | Ilmor-Mercedes | 3º | 17º | Penske |
1995 | Lola | Ilmor-Mercedes | Failed to Qualify | Penske |
Resultados completos nas 24 Horas de Daytona |
Ano | Equipo | Co-Pilotos | Coche | Clase | Voltas | Pos. | Clase Pos. |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1985 | Ralph Sanchez Racing | Tony Garcia Mauricio DeNarvaez | March 85G-Buick | GTP | - | NTS | NTS |
Resultados completos no FIA World Endurance Championship |
Ano | Equipo | Clase | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Ranq | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014 | AF Corse | LMGTE Am | Ferrari 458 Italia GT2 | Ferrari 4.5 L V8 | SIL | SPA | LMS | COA | FUJ | SHA | BHR | SÃO 6 | 23º | 8 |
Predecesor: Jackie Stewart | Campión da Fórmula 1 1972 | Sucesor: Jackie Stewart |
Predecesor: Jackie Stewart | Campión da Fórmula 1 1974 | Sucesor: Niki Lauda |
Notas |
Véxase tamén |
Commons ten máis contidos multimedia sobre: Emerson Fittipaldi |
Ligazóns externas |
- Páxina oficial
- The Greatest 33
- Emerson embracing social media
|
Categorías:
- Nados en São Paulo
- Nados en 1946
- Pilotos campións do mundo de Fórmula 1
- Pilotos de Fórmula 1 de Lotus
- Pilotos de Fórmula 1 de McLaren
- Pilotos de Fórmula 1 do Brasil
- Propietarios de escuderías de Fórmula 1
(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.664","walltime":"0.965","ppvisitednodes":"value":1507,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":14524,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1561,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":9,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":15,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":16,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 623.903 1 -total"," 84.20% 525.325 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 6.67% 41.616 1 Modelo:Flagicon"," 6.32% 39.425 1 Modelo:Country_data_COL"," 5.21% 32.526 1 Modelo:Commons"," 4.77% 29.778 1 Modelo:Irmáns"," 4.33% 27.021 1 Modelo:Caixa_lateral"," 1.55% 9.692 1 Modelo:Expiloto_de_F1"," 1.31% 8.143 1 Modelo:Título_sen_retrouso"," 0.67% 4.206 1 Modelo:Flagicon/core"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.301","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":4150404,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1262","timestamp":"20190523032714","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Emerson Fittipaldi","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Emerson_Fittipaldi","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q172849","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q172849","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2011-06-20T20:21:40Z","dateModified":"2018-08-23T12:34:39Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/Fittipaldirindo.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":123,"wgHostname":"mw1319"););