Skip to main content

Max Jean Índice Resumo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Drivers: Max Jean""Formule France 1968""Formula 3 1969""Formula 3 1970""Formula 2 1970"

Nados en 1943Pilotos de Fórmula 1 de FranciaPilotos de Fórmula 1 de WilliamsPilotos das 24 Horas de Le Mans


MarsellaMarchFrank Williams Racing CarsFormule France24 Horas de Le MansGérard LarrousseJean-Pierre JarierFórmula TresTecnoFórmula 2Frank Williams Racing CarsMarchGran Premio de Francia de 1971Paul RicardHenri PescaroloMarch 711March 701Nanni GalliAutomobiles MartiniORECAChave










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Max Jean




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura





























Max Jean


Carreira na Fórmula 1
Nacionalidade

Flag of France.svgFrancia
Anos en activo

1971
Escudería(s)

Frank Williams Racing Cars

Grandes Premios disputados
1

Campionatos
0
Vitorias
0
Podios
0

Pole positions
0
Voltas rápidas
0
Primeiro GP

Gran Premio de Francia de 1971




Derradeiro GP

Gran Premio de Francia de 1971



Max Jean nado o 27 de xullo de 1943 en Marsella[1] é un ex-piloto de Francia que gañou o campionato de Formule France en 1968. Ademais de numerosas participacións na Fórmula dúas e Fórmula Tres, Jean participou nun Gran Premio de Fórmula Un, pilotando un March para Frank Williams Racing Cars na súa carreira na casa o 4 de xullo de 1971. Non logrou puntos de campionato.




Índice





  • 1 Resumo da carreira

    • 1.1 Resultados Completos na Fórmula Un



  • 2 Notas


  • 3 Véxase tamén




Resumo da carreira |


O nome de Max Jean inscribíuse incorrectamente como Jean Max nun formulario de inscrición ao principio da súa carreira, e posteriormente atribuiuselle este nome con frecuencia.[2] Foi campión da Formule France en 1968, pilotando para o equipo oficial GRAC e logrando 11 vitorias dos 17 eventos da serie nunha tempada na que participou o dúas veces vencedor das 24 Horas de Le Mans Gérard Larrousse e o futuro piloto de Fórmula Un Jean-Pierre Jarier.[3] O seu éxito animou a Ecurie GRAC a construír un automóbil de Fórmula Tres para que participara en 1969,[2] pero os resultados foron escasos. Terminou décimo na carreira de Pau e sétimo en Dijon, pero estes foron os seus dous únicos acabados en carreira no campionato francés e frecuentemente non puido clasificarse para carreiras.[4]


En 1970 deixou a escudaría GRAC e obtivo financiamento do fabricante de lubricantes Motul para participar nun automóbil Tecno. Na carreira inicial da tempada, en Nogaro, terminou en segunda posición. Repetiu esta posición na cuarta e quinta roldas do campionato en Linas-Montlhéry e Magny-Cours. Con todo, ademais dun sexto posto na rolda oito en Dijon e noveno na segunda visita a Nogaro, non chegou á bandeira final en ningunha das súas outras aparicións,[5] sufriu unha variedade de fallos mecánicos. Con todo, malia as súas decepcionantes actuacións na Fórmula Tres,[2] foi recrutado polo equipo oficial Tecno para as carreiras de Fórmula 2 en Paul Ricard en Francia e Tulln-Langenlebarn en Austria,[6] onde terminou no sétimo e 13º lugar, respectivamente.


En 1971, Jean levou o seu patrocinio a Motul ao equipo independente de Frank Williams Racing Cars e pilotou o seu March 712M de Fórmula 2 para eles en Rouen e Pau.[2] Con todo, en ambas ocasións non puido rematar. Non logrou cualificar o coche para a carreira Monza Lottery en xuño. A súa participación co equipo de Williams deu a Jean a oportunidade de participar na carreira de Fórmula 1 da súa casa ese ano, o Gran Premio de Francia de 1971 en Paul Ricard en xullo. Como Williams potenciara ao seu principal piloto, o compatriota de Jean Henri Pescarolo, cun modelo March 711 de 1971, quedou dispoñible o March 701 coas especificacións de 1970. Jean clasificou o 701 no 23º lugar na grella de 24 automóbiles, pero comezou na posición 22 tras a retirada do piloto oficial de March Nanni Galli. Durante a carreira, o coche de Jean sufriu un problema na caixa de cambios[2] e terminou a carreira sen clasificar, último a nove voltas detrás do vencedor.


Despois de 1971, as actividades nas carreiras de Jean reducironse. En 1972 participou en dúas carreiras de Fórmula D para o equipo de Rondel Racing, que tamén se beneficiaron do patrocinio de Motul. Non conseguiu cualificar o BT38 do equipo para a rolda de Pau e terminou na 13ª posición na carreira de agosto en Albi. En 1973, Jean volveu entrar no campionato francés de Fórmula Tres, pilotando un coche Automobiles Martini para o equipo ORECA. Tras unha mala tempada, ao final do ano Motul cortou o seu patrocinio e Jean retirouse.[2]


Tras a conclusión da súa andaina nas carreiras, Max Jean fundou unha exitosa empresa familiar de transporte.[2]



Resultados Completos na Fórmula Un |


(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.




































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Pos.

Puntos

1971

Frank Williams Racing Cars

March 701

Ford Cosworth DFV 3.0 V8

RSA

ESP

MON

NED

FRA
NC

GBR

ALE

AUT

ITA

CAN

USA
NC
0


Notas |




  1. "Drivers: Max Jean". GP Encyclopedia. GrandPrix.com. Consultado o 20 de marzo de 2013. 


  2. 2,02,12,22,32,42,52,6 Small, Steve (2012). Autocourse Grand Prix Who's Who (4th ed.). Icon Publishing Limited. p. 401. ISBN 978-1905334-69-8. 


  3. "Formule France 1968". OldRacingCars.com. Consultado o 20 de marzo de 2013. 


  4. "Formula 3 1969". Formula2.net. Consultado o 20 dde marzo de 2013. 


  5. "Formula 3 1970". Formula2.net. Consultado o 20 de marzo de 2013. 


  6. "Formula 2 1970". Formula2.net. Consultado o 20 de marzo de 2013. 



Véxase tamén |







Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Max_Jean&oldid=4802725"










Menú de navegación

























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.256","walltime":"0.332","ppvisitednodes":"value":655,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":11259,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":472,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":7094,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 296.074 1 -total"," 29.34% 86.859 1 Modelo:Listaref"," 27.57% 81.642 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 20.42% 60.447 2 Modelo:Caixa_lateral"," 20.39% 60.379 5 Modelo:Cite_web"," 15.18% 44.952 1 Modelo:Portal"," 9.26% 27.415 1 Modelo:Commonscat"," 7.77% 23.006 1 Modelo:Irmáns"," 3.75% 11.109 1 Modelo:Expiloto_de_F1"," 2.80% 8.278 1 Modelo:Small"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.101","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2847296,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1310","timestamp":"20190528180502","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Max Jean","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Max_Jean","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q172074","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q172074","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2018-05-09T22:03:44Z","dateModified":"2018-07-17T16:10:05Z"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":138,"wgHostname":"mw1261"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company