Andrea de Adamich Índice Rexistro de carreiras | Notas | Véxase tamén | Menú de navegaciónProfile on Historic Racing
Nados en 1941Pilotos de Fórmula 1 de ItaliaPilotos de Fórmula 1 de MarchPilotos de Fórmula 1 de McLarenPilotos de Fórmula 1 de SurteesPilotos de Fórmula 1 de FerrariPilotos de Fórmula 1 de BrabhamPilotos das 24 Horas de Le MansXornalistas da Fórmula 1
TriesteItaliaGrandes PremiosFiumeAndrea Lodovico de AdamichAlfa Romeocarreira suráfricanaFerrariAlfa RomeoMcLarenMarchSurteesGP de EspañaJaramaGP belgaZolderBrabhamGran Premio do Reino Unido de 1973N.TechnologyAlfa RomeoChaveChavepole positionvolta rápida
(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());
Andrea de Adamich
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Andrea de Adamich | |
Carreira na Fórmula 1 | |
Nacionalidade | Italia |
---|---|
Anos en activo | 5 (1968, 1970–1973) |
Escudería(s) | Ferrari, McLaren, March, Surtees, Brabham |
Grandes Premios disputados | 36 (30 saídas) |
Campionatos | 0 |
Vitorias | 0 |
Podios | 0 |
Pole positions | 0 |
Voltas rápidas | 0 |
Primeiro GP | Gran Premio de Suráfrica de 1968 |
Derradeiro GP | Gran Premio do Reino Unido de 1973 |
A Galipedia ten un portal sobre: Fórmula 1 |
Andrea Lodovico de Adamich[1] nado en Trieste o 3 de outubro de 1941 é un expiloto de carreiras de Italia. Participou en 34 Grandes Premios do Mundial de Fórmula Un, facendo a súa debut o 1 de xaneiro de 1968. Anotou un total de 6 puntos de campionato. Tamén participou en numerosas carreiras de Fórmula Un fóra do Campionato.
De Adamich naceu en Trieste, pero a familia era orixinaria de Fiume onde o seu devanceiro Andrea Lodovico de Adamich fora un comerciante rico e poderoso.[2] Andrea de Adamich foi un impecable corredor de autos deportivos e de turismo que mostrouse sólido cando se lle pediu que correse na F1, onde foi un dos poucos pilotos de competición que usaban lentes para correr.
Gañou o Campionato de Europa de Coches de Turismo de 1966 no comezo dunha longa relación con Alfa Romeo e fixo a súa debut nun Gran Premio na carreira suráfricana onde o seu Ferrari trompeou nunha mancha de aceite. Máis adiante nesa mesma tempada gañou un torneo suramericano de F2 co Ferrari pero non foi renovado polo xigante italiano e volveu a Alfa Romeo cando volveron á F1 subministrando motores aun tercer McLaren oficial. De Adamich só terminou unha vez en 1970 no McLaren-Alfa e non tivo máis sorte ao ano seguinte cando Alfa pasou a subministrar motores a March.
En 1972 De Adamich uniuse ao equipo Surtees e terminou nun bo 4º posto no GP de España no Jarama. En 1973 repetiu posto no GP belga en Zolder nun Brabham pero non puido terminar a tempada debido ás feridas sufridas nunha montoneira no Gran Premio do Reino Unido de 1973
De Adamich retirouse ao ano seguinte e converteuse nun respectado xornalista deportivo de televisión na súa Italia natal. Entre 1978 e 2012 dirixiu o programa de televisión "Grand Prix" en Italia.
Posteriormente foi o vicepresidente de N.Technology, que prepara os coches de carreira para Alfa Romeo.
Índice
1 Rexistro de carreiras
1.1 Resultados Completos na Fórmula Un
1.2 Resultados nas carreiras de Fórmula 1 fora de campionatos
1.3 Resultados completos nas 24 Horas de Le Mans
2 Notas
3 Véxase tamén
3.1 Ligazóns externas
Rexistro de carreiras |
Resultados Completos na Fórmula Un |
(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Pos. | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1968 | Scuderia Ferrari | Ferrari 312/67 | Ferrari 242 3.0 V12 | RSA Ret | ESP | MON | BEL | NED | FRA | GBR | ALE | ITA | CAN | USA | MEX | NC | 0 | |||
1970 | Bruce McLaren Motor Racing | McLaren M7D | Alfa Romeo T33 3.0 V8 | RSA | ESP NSC | MON NSC | BEL | FRA NC | GBR NTS | NC | 0 | |||||||||
McLaren M14D | NED NSC | ALE NSC | AUT 12 | ITA 8 | CAN Ret | USA NSC | MEX | |||||||||||||
1971 | STP March | March 711 | Alfa Romeo T33 3.0 V8 | RSA 13 | ESP Ret | MON | NED | FRA Ret | GBR NC | ALE Ret | AUT | ITA Ret | CAN | USA 11 | NC | 0 | ||||
1972 | Ceramica Pagnossin Team Surtees | Surtees TS9B | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ARX Ret | RSA NC | ESP 4 | MON 7 | BEL Ret | FRA 14 | GBR Ret | ALE 13 | AUT 14 | ITA Ret | CAN Ret | USA Ret | 17º | 3 | |||
1973 | Ceramica Pagnossin Team Surtees | Surtees TS9B | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ARX | BRA | RSA 8 | 16th | 3 | ||||||||||||
Ceramica Pagnossin MRD | Brabham BT37 | ESP Ret | BEL 4 | MON 7 | SWE | FRA Ret | ||||||||||||||
Brabham BT42 | GBR Ret | NED | ALE | AUT | ITA | CAN | USA |
Resultados nas carreiras de Fórmula 1 fora de campionatos |
(Chave) (Carreiras en grosa indican pole position)
(Carreiras en cursiva indican volta rápida)
Ano | Equipo | Chasis | Motor | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1967 | Scuderia Ferrari | Ferrari 312 | Ferrari 242 3.0 V12 | ROC | SPC | INT | SYR | OUL | ESP Ret |
1968 | Scuderia Ferrari | Ferrari 312 | Ferrari 242 3.0 V12 | ROC NTS | INT | OUL | |||
1969 | TS Research & Development Ltd | Surtees TS5 | Chevrolet V8 | ROC | INT | MAD | OUL 3 | ||
1972 | Team Surtees | Surtees TS9B | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | ROC | BRA | INT | OUL | REP 2 | VIC 3 |
Resultados completos nas 24 Horas de Le Mans |
Ano | Equipo | Co-Pilotos | Coche | Clase | Voltas | Pos. | Clase Pos. |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1970 | Autodelta SpA | Piers Courage | Alfa Romeo 33/3 | P 3.0 | 222 | Ret | Ret |
1972 | Autodelta SpA | Nino Vaccarella | Alfa Romeo 33/3 | S 3.0 | 307 | 4º | 4º |
Notas |
↑ FIA Year Book of Automobile Sport 1975. Patrick Stephens Ltd. white p. 34. ISBN 0-85059-195-3.
↑ Avakumovic, Ivan. “An Episode In The Continental System in the Illyrian Provinces”, The Journal of Economic History, Vol. 14. No 3 (Summer, 1954), pp. 254-261.
Véxase tamén |
Wikimedia Commons ten máis contidos multimedia na categoría: Andrea de Adamich |
Ligazóns externas |
- Profile on Historic Racing
Categorías:
- Nados en 1941
- Pilotos de Fórmula 1 de Italia
- Pilotos de Fórmula 1 de March
- Pilotos de Fórmula 1 de McLaren
- Pilotos de Fórmula 1 de Surtees
- Pilotos de Fórmula 1 de Ferrari
- Pilotos de Fórmula 1 de Brabham
- Pilotos das 24 Horas de Le Mans
- Xornalistas da Fórmula 1
(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.308","walltime":"0.411","ppvisitednodes":"value":631,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":7441,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":949,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1448,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 286.769 1 -total"," 30.13% 86.400 2 Modelo:Caixa_lateral"," 27.69% 79.398 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 20.83% 59.737 1 Modelo:Listaref"," 18.72% 53.696 1 Modelo:Portal"," 15.31% 43.915 1 Modelo:Cita_libro"," 14.75% 42.311 1 Modelo:Commonscat"," 13.84% 39.691 1 Modelo:Irmáns"," 5.79% 16.608 1 Modelo:Iconas_dos_portais"," 3.69% 10.589 1 Modelo:GBRb"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.092","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2502606,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1309","timestamp":"20190528180424","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Andrea de Adamich","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Andrea_de_Adamich","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q173250","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q173250","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2017-02-04T14:29:20Z","dateModified":"2019-01-31T19:07:43Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/1971_Andrea_de_Adamich%2C_March%2C_Fuchsr%C3%B6hre.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":136,"wgHostname":"mw1256"););