Skip to main content

Niki Lauda Índice Os primeiros anos nas carreiras | Ferrari 1974-1977 | Brabham, retirada, regreso con McLaren e segunda retirada | A vida logo da Fórmula 1 | Cine | Resultados Completos na Fórmula 1 | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Morreu Niki Lauda, tricampeão de Fórmula 1""Morre o expiloto de Formula 1 Niki Lauda, aos setenta anos""El campesino gallego Sixto Lauda Crespo es tío abuelo del campeón de Fórmula 1 Niki Lauda""Una Saga Única en Galicia""Niki Lauda podrá ser gallego de Loña do Monte si así lo quiere""Niki cumple 60 años con status de leyenda""Lauda, Hans""Sportreport.at – Hall of Fame – die Besten der Besten"WorldCat8403527114033190IDXX97591612618695s2134148a107561033540187ID135960036656118570102nm04843990000 0000 7829 058Xn50039784000000151520100000018600446960jn2000070101135750081071373624055274250lauda-andreas-nicolaus-detto-nikiniki-laudaNiki_Lauda

Pilotos campións do mundo de Fórmula 1Pilotos de Fórmula 1 de FerrariPilotos de Fórmula 1 de McLarenPilotos de Fórmula 1 de British Racing MotorsNados en VienaNados en 1949Finados en 2019Pilotos de Fórmula 1 de Austria


VienaAustria22 de febreiro194920 de maio2019Fórmula 1Campión do Mundo de F1JaguarVienaGaliciaMiniFórmula VeeMarchBRMClay RegazzoniFerrari1974Enzo FerrariLuca di Montezemolo1974Gran Premio da ArxentinaGrand PrixEspañapole positionGran Premio dos Países Baixos de 19741975Ferrari 312TGP de Estados UnidosNürburgring1976GP do Reino UnidoJody ScheckterJames HuntJack Brabham19591960Jim Clark1963Gran Premio de Alemaña de 1976NürburgringBrett LungerSurteesFordArturo MerzarioBrett LungerGuy EdwardsHarald ErtlMcLarenJames HuntCarlos ReutemannGP de ItaliaCanadáEstados UnidosGP do Xapón1977Gilles VilleneuveGran Premio do Canadá de 1977BrabhamGran Premio do CanadáBernie EcclestoneMcLarenMarlboroGran premio do oeste dos Estados Unidos de 19821984Alain ProstGran Premio de San Marino de 1985Gran Premio de Alemaña de 1985Gran Premio dos Países Baixos de 1985Lauda AirAustrian AirlinesJaguarNikiInternational Motorsports Hall of FameRTL.polacoGran Premio de Mónaconickaliñamento dos dentesMathiasxemelgos1976James HuntDaniel Brühl










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Niki Lauda




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura





























Niki Lauda

Lauda, Niki 1973-07-06.jpg


Carreira na Fórmula 1
Nacionalidade

Austria Austria
Anos en activo

1971-1979, 1982-1985
Escudería(s)

March, BRM, Ferrari, Brabham, McLaren

Grandes Premios disputados
177 (171 saidas)

Campionatos
3 (1975, 1977, 1984)
Vitorias
25
Podios
54

Pole positions
24
Voltas rápidas
24
Primeiro GP

Gran Premio de Austria de 1971
Primeira vitoria

Gran Premio de España de 1974
Derradeira vitoria

Gran Premio dos Países Baixos de 1985
Derradeiro GP

Gran Premio de Australia de 1985

Andreas Nikolaus "Niki" Lauda, nado en Viena, Austria, o 22 de febreiro de 1949 e finado na mesma cidade o 20 de maio de 2019,[1] foi un piloto austríaco de Fórmula 1 de orixe galega,[2] tres veces Campión do Mundo de F1. Posteriormente, empresario de aviación, que fundou e dirixiu dúas liñas aéreas e foi xerente do equipo de carreiras Jaguar de Fórmula 1 durante dous anos.




Índice





  • 1 Os primeiros anos nas carreiras


  • 2 Ferrari 1974-1977


  • 3 Brabham, retirada, regreso con McLaren e segunda retirada


  • 4 A vida logo da Fórmula 1


  • 5 Cine


  • 6 Resultados Completos na Fórmula 1


  • 7 Notas


  • 8 Véxase tamén

    • 8.1 Bibliografía





Os primeiros anos nas carreiras |


Nado en Viena, Austria, nunha familia rica. Aínda que se di que o seu avó paterno era Juan Lauda Crespo, orixinario de Galicia,[3][4][5][6] segundo fontes austríacas o seu avó paterno foi o empresario vienés Hans Lauda.[7][8]
Lauda converteuse en piloto de carreiras a pesar da desaprobación da súa familia. Logo de comezar cun Mini, Lauda pasou á Fórmula Vee, comezou a correr na Fórmula 1 co equipo March en 1971. Tivo ao principio pouco éxito, tanto no equipo March como no BRM, ao que se incorporou en 1973, pero deu o seu gran salto deportivo cando o seu compañeiro de equipo en BRM, Clay Regazzoni, volveu ao equipo Ferrari na tempada 1974. O lendario propietario do equipo, Enzo Ferrari, requiriu a opinión de Regazzoni sobre o condutor austríaco, e ao recibir boas refencias inmediatamente fichouno.



Ferrari 1974-1977 |


Logo dun mal comezo na década de 1970 que culminaron nun desastroso comezo da tempada 1973, Ferrari rexurdíu da man de Luca di Montezemolo en 1974. A fe do equipo nun descoñecido Láuda foi recompensada rapidamente por un segundo posto na súa carreira de debut co equipo, o Gran Premio da Arxentina. A súa primeira vitoria nun Grand Prix e a primeira para Ferrari desde 1972, conseguiuna só tres carreiras máis tarde en España. A pesar de que foi Lauda quen marcou a pauta da tempada, logrando seis 'pole position' consecutivas, unha mestura de inexperiencia e falta de fiabilidade mecánica significaron que Lauda gañara só unha carreira máis ese ano, o Gran Premio dos Países Baixos de 1974. Terminou cuarto no campionato de pilotos e demostrou un empeño extraordinario para probar e mellorar o coche.


A tempada de 1975 comezou lentamente para Lauda, acadando só un quinto lugar nas primeiras catro carreiras, logo gañou catro das cinco carreiras no novo Ferrari 312T. Confirmando o seu primeiro Campionato Mundial cunha quinta vitoria na última carreira do ano, o GP de Estados Unidos. Tamén se converteu no primeiro e único piloto en facer o circuíto de Nürburgring en menos de 7 minutos, o que se considerou unha gran fazaña xa que era 2 millas máis longo do que é hoxe en día.


A diferenza de 1975, Lauda dominou o inicio da tempada 1976, gañando catro das seis primeiras carreiras e terminou segundo nas outras dúas. No momento do seu quinto triunfo do ano no GP do Reino Unido, tiña máis do dobre de puntos que os seus máis próximos rivais Jody Scheckter e James Hunt, e un segundo título mundial consecutivo parecía unha formalidade. Sería unha fazaña non lograda desde que Jack Brabham lograra os campionatos de 1959 e 1960. Tamén parecía que ía gañar a maioría das carreiras nunha tempada, unha marca en poder de Jim Clark desde 1963.




Niki Lauda nas practicas en Nürburgring no Gran Premio de Alemaña de 1976


Unha semana antes do Gran Premio de Alemaña de 1976 no temible circuíto de Nürburgring, (a pesar de que el era o piloto máis rápido no circuíto nese momento) Lauda tratou de boicotear o circuíto, en gran parte debido a problemas de seguridade. A maioría dos outros pilotos votaron en contra e a carreira seguiu adiante. Na segunda volta nunha curva a esquerda moi rápida antes de Bergwerk, o Ferrari de Lauda saíuse da pista, sospéitase que debido a unha avaría na suspensión traseira, golpeou un terraplén e arroiou o coche de Brett Lunger un Surtees- Ford. O Ferrari de Lauda estalou en chamas, a diferenza de Lunger, que quedou atrapado entre os cascallos. Os pilotos Arturo Merzario, Brett Lunger, Guy Edwards e Harald Ertl chegaron ao lugar poucos despois, pero antes de que fosen capaces de sacar a Lauda do seu coche, este sufriu queimaduras graves na cabeza e inhálou gases tóxicos quentes que danaron os seus pulmóns e o sangue. A pesar de que Lauda estaba consciente e foi capaz de sair a pé inmediatamente despois do accidente, máis tarde entrou en coma.


Lauda sufriu grandes cicatrices das queimaduras, que se converteron, posiblemente, no seu atributo máis famoso aos ollos da opinión pública. Só fixo unha cirurxía reconstructiva suficiente para conseguir que as súas pálpebras funcionasen correctamente, pero nunca sentiu a necesidade de facer nada máis. A orella dereita case desapareceu. Desde o accidente levou sempre unha gorra para cubrir as cicatrices na súa cabeza. Utilizou sempre a gorra para a publicidade dos patrocinadores.


Con Láuda fora da competición, Ferrari boicoteou o Gran Premio austríaco en protesta polo que consideraban un trato preferente para o piloto de McLaren James Hunt nos GP español e británico. Pensouse incluso en Carlos Reutemann, como un posible substituto.


Lauda volveu ás carreiras só seis semanas (dúas carreiras) máis tarde, terminando cuarto no GP de Italia. En ausencia de Lauda, Hunt reduciu a súa desvantaxe na clasificación do Campionato do Mundo. Logo das vitorias no Canadá e Estados Unidos, Hunt púxose a só tres puntos por detrás de Lauda antes da última carreira da tempada, o GP do Xapón.


Lauda cualificou en terceiro lugar, detrás de Hunt, pero no día da carreira houbo choivas torrenciais e Lauda retirouse logo de dúas voltas, indicando que el creu que era perigoso seguir nesas condicións. Hunt liderou a carreira durante a maior parte do gran premio, ata que unha picada fíxolle perder posicións. Conseguiu remontar, ata a terceira posición, o que lle valeu o título mundial por un só punto. A pesar disto, Lauda é visto como un dos máis valentes exemplos no automobilismo.


Así a todo a relación de Lauda con Ferrari viuse gravemente afectada pola súa decisión de retirarse da carreira, e tivo que soportar unha difícil tempada de 1977, a pesar de vencer comodamente o campionato mundial grazas á súa regularidade. Logo de anunciar a súa decisión de abandonar Ferrari a final da tempada, Lauda anticipou dito abandono ante a decisión de Ferrari de incorporar a un terceiro coche ao entón descoñecido Gilles Villeneuve no Gran Premio do Canadá de 1977.



Brabham, retirada, regreso con McLaren e segunda retirada |




Cinco anos logo do seu primeiro retiro, Lauda gañou o seu terceiro título da condución dun McLaren MP4 / 2 .


En 1978 fichou por Brabham por un salario de 1 millón de dólares, Lauda disputou dúas tempadas sen éxito, en boa medida debido ao radical deseño do coche, cunha aerodinámica asistida por turbinas. Tras a súa única vitoria, o coche foi inmediatamente descualificado. No Gran Premio do Canadá, Lauda informou ao propietario da escuadra, Bernie Ecclestone, do seu desexo de retirarse inmediatamente, pois non desexaba "seguir conducindo en círculos". Lauda, que fundara unha compañía de voos charter, regresou a Austria para dirixir a compañía a tempo completo.


Necesitaba diñeiro para o seu novo negocio, e en 1982 Lauda volveu á competición, sentindo que aínda tiña moito que dicir na Fórmula 1. Logo dunha exitosa proba con McLaren, o único problema foi convencer ao patrocinador do equipo Marlboro de que aínda era capaz de gañar. Lauda demostrou que aínda era moi capaz cando, na terceira carreira, gañou o Gran premio do oeste dos Estados Unidos de 1982. Lauda gañou o terceiro campionato mundial en 1984 por medio punto sobre o seu compañeiro Alain Prost.


1985 foi unha mala tempada para Lauda, con trece abandonos en dezaseis carreiras. quedou cuarto no Gran Premio de San Marino de 1985, quinto no Gran Premio de Alemaña de 1985, e obtivo unha única vitoria no Gran Premio dos Países Baixos de 1985. Esta resultou ser a súa derradeira vitoria nun Gran Premio. Retirouse para sempre ao final da tempada.



A vida logo da Fórmula 1 |


Logo da súa segunda retirada da Fórmula 1 en 1985, Lauda volveu á executiva da súa aerolínea, Lauda Air. Tamén foi nomeado asesor de Ferrari como parte dun esforzo de Montezemolo para rexuvenecer o equipo. En 1999 tras a venda da compañía ao socio maioritario Austrian Airlines, dirixiu o equipo Jaguar de Fórmula 1 en 2001-2002 . A finais de 2003, fundou unha nova aerolínea, Niki. Lauda ten licenza de piloto comercial e de cando en vez actúa como capitán nos voos da súa aerolínea.


Foi incluído no International Motorsports Hall of Fame en 1993 e desde 1996 e comentarista de Fórmula 1 para a televisión austríaca e alemá de RTL. Foi, con todo, foi criticado duramente por chamar a Robert Kubica "polaco" en directo en maio de 2010 no Gran Premio de Mónaco.


Niki Lauda escribiu cinco libros.


A Lauda coñéceselle polo nick "a rata" ou "SuperRat" debido ao seu prominente aliñamento dos dentes.


Lauda tivo dous fillos coa súa primeira esposa, Marlene: Mathias, tamén piloto de carreiras, e Lukas, preparador do seu irmán. A parella divorciouse en 1991. Tamén ten un fillo fóra do matrimonio, Christoph. En 2008 casou con Birgit, que era 30 anos máis nova ca el e foi azafata da súa aeroliña. Ela tamén doaralle un ril a Lauda cando o ril que recibira do seu irmán anos antes fora rexeitado polo seu corpo. En setembro de 2009 Birgit deu a luz a xemelgos, un neno e unha nena.



Cine |




Daniel Brühl, Niki Lauda e Peter Morgan na estrea de Rush en Viena, Austria


A batalla de 1976 na F1 entre Niki Lauda e James Hunt foi dramatizada na película de 2013 Rush, onde Lauda foi interpretado por Daniel Brühl. O propio Lauda fixo un cameo ao final da película. Neste punto Lauda dixo sobre a morte de Hunt, "Cando me comunicaron que morrera aos 45 anos dun ataque ao corazón non me sorprendeu, estaba triste." Tamén dixo que Hunt era un do seu pequeno número de amigos, unha das poucas persoas que respectaba e o único home ao que envexara.



Resultados Completos na Fórmula 1 |


Carreiras en letra grosa indican pole position, carreiras en italicas indican volta rápida.


































































































































































































































































































































































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Pos.

Pts.

1971

STP March Racing Team

March 711

Ford Cosworth DFV V8

RSA

ESP

MON

HOL

FRA

RU

ALE

AUT
Ret

ITA

CAN

USA






NC
0

1972

STP March Racing Team

March 721

Ford Cosworth DFV V8

ARX
11

RSA
7















NC
0

March 721X

Ford Cosworth DFV V8



ESP
Ret

MON
16

BEL
12













March 721G

Ford Cosworth DFV V8






FRA
Ret

RU
9

ALE
Ret

AUT
10

ITA
13

CAN
DSC

USA
NC






1973

Marlboro-BRM

BRM P160C

BRM V12

ARX
Ret

BRA
8















18º
2

BRM P160D

BRM V12



RSA
Ret















BRM P160E

BRM V12




ESP
Ret

BEL
5

MON
Ret

SUE
13

FRA
9

RU
12

HOL
Ret

ALE
Ret

AUT
NTS

ITA
Ret

CAN
Ret

USA
Ret



1974

Scuderia Ferrari SpA

Ferrari 312B3

Ferrari flat-12

ARX
2

BRA
Ret

RSA
16

ESP
1

BEL
2

MON
Ret

SUE
Ret

HOL
1

FRA
2

RU
5

ALE
Ret

AUT
Ret

ITA
Ret

CAN
Ret

USA
Ret



38

1975

Scuderia Ferrari SpA

Ferrari 312B3

Ferrari flat-12

ARX
6

BRA
5


















64´5

Ferrari 312T

Ferrari 12 en liña



RSA
5

ESP
Ret

MON
1

BEL
1

SUE
1

HOL
2

FRA
1

RU
8

ALE
3

AUT
6

ITA
3

USA
1




1976

Scuderia Ferrari SpA

Ferrari 312T

Ferrari flat-12

BRA
1

RSA
1

USW
2

















68

Ferrari 312T2

Ferrari flat-12




ESP
2

BEL
1

MON
1

SUE
3

FRA
Ret

RU
1

ALE
Ret

AUT


HOL


ITA
4

CAN
8

USA
3

XPN
Ret


1977

Scuderia Ferrari SpA

Ferrari 312T2

Ferrari L12

ARX
Ret

BRA
3

RSA
1

USW
2

ESP
NTS

MON
2

BEL
2

SUE
Ret

FRA
5

RU
2

ALE
1

AUT
2

HOL
1

ITA
2

USA
4

CAN

XPN



72

1978

Parmalat Racing Team

Brabham BT45C

Alfa Romeo flat-12

ARX
2

BRA
3
















44

Brabham BT46

Alfa Romeo flat-12



RSA
Ret

USW
Ret

MON
2

BEL
Ret

ESP
Ret


FRA
Ret

RU
2

ALE
Ret

AUT
Ret

HOL
3

ITA
1

USA
Ret

CAN
Ret


Brabham BT46B

Alfa Romeo flat-12








SUE
1










1979

Parmalat Racing Team

Brabham BT48

Alfa Romeo V12

ARX
Ret

BRA
Ret

RSA
6

USW
Ret

ESP
Ret

BEL
Ret

MON
Ret

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
Ret

AUT
Ret

HOL
Ret

ITA
4




14º
4

Brabham BT49

Ford Cosworth DFV V8














CAN
DNP

USA



1982

Marlboro McLaren International

McLaren MP4B

Ford Cosworth DFV V8

RSA
4

BRA
Ret

USW
1

SMR


BEL
DSC

MON
Ret

DET
Ret

CAN
Ret

HOL
4

RU
1

FRA
8

ALE
NTS

AUT
5

SUI
3

ITA
Ret

CPL
Ret


30

1983

Marlboro McLaren International

McLaren MP4/1C

Ford Cosworth DFV V8

BRA
3

USW
2

FRA
Ret

SMR
Ret

MON
NSC

BEL
Ret

DET
Ret

CAN
Ret

RU
6

ALE
DSC

AUT
6






10º
12

McLaren MP4/1E

TAG V6t












HOL
Ret

ITA
Ret

EUR
Ret

RSA
11



1984

Marlboro McLaren International

McLaren MP4/2

TAG V6t

BRA
Ret

RSA
1

BEL
Ret

SMR
Ret

FRA
1

MON
Ret

CAN
2

DET
Ret

DAL
Ret

RU
1

ALE
2

AUT
1

HOL
2

ITA
1

EUR
4

POR
2




72

1985

Marlboro McLaren International

McLaren MP4/2B

TAG V6t

BRA
Ret

POR
Ret

SMR
4

MON
Ret

CAN
Ret

DET
Ret

FRA
Ret

RU
Ret

ALE
5

AUT
Ret

HOL
1

ITA
Ret

BEL
DNS

EUR


RSA
Ret

AUS
Ret

10º
14


Notas |




  1. "Morreu Niki Lauda, tricampeão de Fórmula 1". www.dn.pt. Consultado o 21 de maio de 2019. 


  2. "Morre o expiloto de Formula 1 Niki Lauda, aos setenta anos". La Voz de Galicia. 21-05-2019. Consultado o 21-05-2019. 


  3. José Fernandez Ferreiro (20 de xullo de 1976). "El campesino gallego Sixto Lauda Crespo es tío abuelo del campeón de Fórmula 1 Niki Lauda". ABC (en castelán). 


  4. Romero, Santiago. "Una Saga Única en Galicia". www.laopinioncoruna.es (en castelán). Consultado o 23 de setembro de 2009. 


  5. "Niki Lauda podrá ser gallego de Loña do Monte si así lo quiere". www.lavozdegalicia.es (en castelán). 21 de outubro de 2007. 


  6. "Niki cumple 60 años con status de leyenda". www.sport.es (en castelán). 23 de febreiro de 2009. 


  7. "Lauda, Hans". www.aeiou.at (en alemán). Consultado o 16 de maio de 2010. 


  8. "Sportreport.at – Hall of Fame – die Besten der Besten". www.die-namenlosen.at (en alemán). Consultado o 16 de maio de 2010. [Ligazón morta]



Véxase tamén |







Bibliografía |


Lauda, Niki; Völker, Herbert (1987). To Hell And Back: An Autobiography. Corgi. ISBN 0552992941. 





Predecesor:
Emerson Fittipaldi

Campión da Fórmula 1
1975
Sucesor:
James Hunt



Predecesor:
James Hunt

Campión da Fórmula 1
1977
Sucesor:
Mario Andretti



Predecesor:
Nelson Piquet

Campión da Fórmula 1
1984
Sucesor:
Alain Prost



Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Niki_Lauda&oldid=5154733"










Menú de navegación


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.776","walltime":"1.266","ppvisitednodes":"value":1566,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":34154,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2221,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":25,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":9132,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":26,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 1049.458 1 -total"," 71.99% 755.511 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 10.71% 112.366 1 Modelo:Commonscat"," 10.67% 111.949 2 Modelo:Caixa_lateral"," 10.51% 110.272 1 Modelo:Listaref"," 10.42% 109.367 1 Modelo:Irmáns"," 5.58% 58.528 3 Modelo:Cita_web"," 2.96% 31.100 5 Modelo:Cita_novas"," 1.17% 12.272 1 Modelo:Expiloto_de_F1"," 1.04% 10.947 1 Modelo:Cita_libro"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.486","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":7765736,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1271","timestamp":"20190602144737","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Niki Lauda","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Niki_Lauda","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q78489","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q78489","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2011-06-24T23:37:00Z","dateModified":"2019-05-21T20:55:34Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/Lauda%2C_Niki_1973-07-06.jpg","headline":"piloto de Fu00f3rmula 1 austru00edaco"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":131,"wgHostname":"mw1268"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company