Skip to main content

Peter Revson Índice Antecedentes | Andaina | 1963-1974 Fórmula Un, TransAm, Can-Am e Indianápolis | Morte | Resultados | Resultado completos na Fórmula Un | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Paid Notice: Deaths REVSON, JULIE PHELPS""Trans-Am Racing 1968", AMX-perience, undatedArquivadoTrans-Am: The Pony Car Wars 1966–1972"1968 Sports Car Racing Results", SCCA Trans-Am SeriesArquivadoPeter RevsonVideo Tribute to Peter RevsonVideo interview with Peter RevsonWorldCatno2018073359

Nados en 1939Finados en 1974Pilotos de Fórmula 1 finados en competiciónPilotos de Fórmula 1 dos Estados Unidos de AméricaPilotos de Fórmula 1 de Tyrrell RacingPilotos de Fórmula 1 de McLarenPilotos de Fórmula 1 de ShadowPilotos de Fórmula 1 de Reg Parnell RacingPilotos das 24 Horas de Le Mans


Nova York27 de febreiro193922 de marzo1974estadounidenseFórmula 1500 Millas de IndianápolisRevlonCharles Revson1973Marjorie Wallace1960Universidade de HawaiUniversidade de ColumbiaUniversidade CornellsedanesTrans-AmCan-AmIndianápolisEuropaJavelinAmerican MotorsTrans-Am Series12 Horas de Sebring500 Millas de Indianápolis de 1969BrabhamRepcoMustangSteve McQueenMark DonohuePenske RacingLola Racing CarsL&MMcLaren1971500 Millas de IndianápolisFórmula 1Gran Premio do Reino Unido de 1973Gran Premio de Canadá de 1973Shadow1974piloto nado en Estados UnidosMario AndrettiGran Premio de Suráfrica de 1974KyalamiFordbarreira ArmcoDinamarcaFerncliff CemeteryHartsdale, Nova YorkTom PryceGran PremioChavevolta rápida










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Insurrecci%C3%B3n_nacional_eslovaca" title="Insurrección nacional eslovaca"u003EInsurrección nacional eslovacau003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Peter Revson




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura





























Peter Revson

Peter Revson 1973 Nürburgring a.jpg


Carreira na Fórmula 1
Nacionalidade

Estados Unidos de América Estados Unidos
Anos en activo

1964, 1971 – 1974
Escudería(s)
non oficial Lotus, Tyrrell, McLaren, Shadow

Grandes Premios disputados
32 (30 saidas)

Campionatos
0
Vitorias
2
Podios
8

Pole positions
1
Voltas rápidas
0
Primeiro GP

Gran Premio de Mónaco de 1964
Primeira vitoria

Gran Premio do Reino Unido de 1973
Derradeira vitoria

Gran Premio de Canadá de 1973
Derradeiro GP

Gran Premio de Brasil de 1974


Revson pilotando o McLaren nas 500 Millas de Indianápolis de 1972.


Peter Jeffrey Revson, nado en Nova York o 27 de febreiro de 1939 e finado o 22 de marzo de 1974, foi un piloto de carreiras estadounidense que tivo éxitos na Fórmula 1 e nas 500 Millas de Indianápolis.




Índice





  • 1 Antecedentes


  • 2 Andaina


  • 3 1963-1974 Fórmula Un, TransAm, Can-Am e Indianápolis


  • 4 Morte


  • 5 Resultados


  • 6 Resultado completos na Fórmula Un

    • 6.1 Resultados nas 500 Millas de Indianápolis



  • 7 Notas


  • 8 Véxase tamén

    • 8.1 Ligazóns externas





Antecedentes |


Peter Revson era fillo de Julie e Martin Revson.[1] e sobriño do propietario de Revlon, o magnate da industria de cosméticos Charles Revson. Herdou a fortuna do seu pai (ao parecer máis de mil millóns de dólares). Era un mozo solteiro e aposto que foi descrito como un "espírito libre", que deixou unha vida fácil para adicarse a unha vida de velocidade e perigo. Fóra da pista, levou a súa vida ao mesmo ritmo acelerado. Revson pilotaba un Chris Craft de 9´8 m. e fixo as veiras a algunhas das mulleres máis belas do mundo, como a modelo e Miss Mundo de 1973, Marjorie Wallace.



Andaina |


Revson comezou a competir en 1960, cando estaba na Universidade de Hawai. Previamente asistiu tanto a Universidade de Columbia como á Universidade Cornell. Revson terminou segundo nunha carreira local, pilotando un Plus Four Morgan. Continuou a súa carreira deportiva, experimentando nos coches de Formula, nos sedanes Trans-Am, na Can-Am, GTS, e Indianápolis.



1963-1974 Fórmula Un, TransAm, Can-Am e Indianápolis |


En 1963 Revson competiu profesionalmente mentres recorría Europa, pilotando un Fórmula Júnior.[2] En 1968 formou parte do novo programa de carreiras Javelin establecido por American Motors (AMC).[3] No primeiro intento na Trans-Am Series, as 12 Horas de Sebring, Revson e Skip Scott quedaron 12º na xeral e quintos na súa clase.[4][5]




Peter Revson no Gran Premio de Canadá de 1972 en Mosport Park, 23 de setembro de 1972. Revson poucos minutos despois de lograr a Pole Position, e estrelarse na seguinte volta.


Nas 500 Millas de Indianápolis de 1969 Revson foi o mellor novato, quedando en quinto lugar na carreira. Pilotaba un Brabham-Repco, que tivo problemas do carburador. Durante unha elección posterior á carreira, foi seleccionado como finalista para novato do ano. Ese ano Revson logrou sete acabados no top cinco da serie TransAm, pilotando un Mustang.


En 1970 asociouse con Steve McQueen para lograr o segundo lugar nas 12 Horas de Sebring. O mesmo ano Revson pilotou con Mark Donohue no equipo de fábrica de Penske Racing, no SCCA Trans Am. El pilotou un Lola Racing Cars L&M especial e converteuse nun dos pilotos principais na serie de carreiras Can-Am.[2] Revson uniuse a McLaren en 1971, converténdose no primeiro estadounidense en gañar o campionato Can-Am. Esa mesma tempada terminou segundo nas 500 Millas de Indianápolis logo de rexistrar o mellor tempo de clasificación.




McLaren M19C de Peter Revson, Gran Premio de Canadá de 1972 en Mosport Park, 23 de setembro de 1972. Uns minutos logo de establecer a Pole Position, perdeu a porca da roda traseira esquerda e logo á roda estrelándose na curva dúas.


Competiu na Indy 500 cada ano desde 1969 ata 1973. En 1972, Revson foi fichado polo equipo McLaren de Fórmula 1. Permaneceu co equipo por dous anos, gañando o Gran Premio do Reino Unido de 1973 e o Gran Premio de Canadá de 1973. Marchou a Shadow en 1974. É o último piloto nado en Estados Unidos en gañar unha carreira de Fórmula Un (Mario Andretti, que gañou posteriormente, é un estadounidense naturalizado).



Morte |


Revson morreu durante unha sesión de probas antes do Gran Premio de Suráfrica de 1974 en Kyalami. Mentres pilotaba o UOP Shadow-Ford Ford DN3, sufriu unha avaría na suspensión dianteira, e estrelouse con forza contra a barreira Armco no exterior da "Barbecue Bend", e morreu.


Tony Southgate, deseñador do DN3, (Motorsport Magazine June 2012, Pg 84.) - "Revvie era un tipo fabuloso, tolerante, encaixaba ben, e un moi bo piloto, pero traxicamente non estivo connosco moito tempo. Clasificouse na 2ª fila na Arxentina e na fila 3 en Brasil. Logo, el e eu, o noso xefe de mecánicos Pete Kerr e outros dous mecánicos fomos a Kyalami para as probas antes do GP de Suráfrica. Revvie ía moi ben, moi contento co coche, e logo non apareceu. Saímos correndo á parte de atrás do circuíto e atopamos o coche enterrado baixo as barreiras Armco no exterior dunha curva rápida. Peter xa estaba na ambulancia e marchara. Telefonei ao hospital, e dixéronme que tiña que ir á morgue e identifícalo. Cando se soubo a noticia, desatouse o inferno, xornalistas golpeando na miña porta do hotel, entón o avogado da familia Revson chegou e tomou o control."


"Estabamos usando moito titanio no DN3, que era un novo material bastante común entón. O titanio é fodido, ten que mecanizarse ben e puírse a superficie e unha rótula que tiña un mecanizado basto fallara. Só había unha barreira Armco e o coche, en lugar de ser desviado ou detido, metérase baixo a barreira ata a cabina do piloto. Sentíame persoalmente responsable. Foi un momento moi difícil. O glamour da Fórmula 1 desaparecera, substituído por unha especie de soidade. Só tiña que traballar. Por suposto substituín todos os compoñentes de titanio por aceiro antes da seguinte carreira."


Foi o segundo Revson a perder a súa vida nas carreiras, o seu irmán Douglas morreu nun accidente en Dinamarca en 1967. Peter e Douglas Revson están enterrados xuntos nunha cripta no Ferncliff Cemetery de Hartsdale, Nova York. A autobiografía de Revson, 'Speed with Style' (velocidade con estilo), co-escrito con Leon Mandel, foi publicado postumamente por Doubleday & Company en 1974.


Revson foi substituído por Tom Pryce, quen morreu tres anos máis tarde no mesmo Gran Premio.



Resultados |



Resultado completos na Fórmula Un |


(Chave) As carreiras en letra grosa indican pole position; as carreiras en cursiva indican volta rápida.
































































































































































































Ano
Equipo
Chasis
Motor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Pos

Puntos

1964
Revson Racing

Lotus 24

BRM V8

MON
NSC

NED





ALE
14

AUT


ITA
13

USA


MEX






NC
0

Reg Parnell Racing



BEL
DSC


GBR
Ret











Lotus 25




FRA
NTS












1971

Elf Team Tyrrell

Tyrrell 001

Cosworth V8

RSA


ESP


MON


NED


FRA


GBR


ALE


AUT


ITA


CAN


USA
Ret




NC
0

1972

Team Yardley McLaren

McLaren M19A

Cosworth V8

ARX
Ret

RSA
3

ESP
5

MON


BEL
7

FRA


GBR
3

ALE









23

McLaren M19C









AUT
3

ITA
4

CAN
2

USA
18




1973

Team Yardley McLaren

McLaren M19C

Cosworth V8

ARX
8

BRA
Ret

RSA
2













38

McLaren M23




ESP
4

BEL
Ret

MON
5

SWE
7

FRA


GBR
1

NED
4

ALE
9

AUT
Ret

ITA
3

CAN
1

USA
5

1974

UOP Shadow Racing Team

Shadow DN3

Cosworth V8

ARX
Ret

BRA
Ret

RSA


ESP


BEL


MON


SWE


NED


FRA


GBR


ALE


AUT


ITA


CAN


USA

NC
0


Resultados nas 500 Millas de Indianápolis |
































Ano
Chasis
Motor
Inicio
Final

1969

Brabham

Repco
33º


1970

McLaren

Offy
16º
22º

1971

McLaren

Offy




1972

McLaren

Offy

31º

1973

McLaren

Offy
10º
31º


Notas |




  1. "Paid Notice: Deaths REVSON, JULIE PHELPS". The New York Times. February 9, 2000. 


  2. 2,02,1 *Anonymous. October 1970. Peter Revson going places. Playboy Magazine. 179. Retrieved on February 15, 2012.


  3. "Trans-Am Racing 1968", AMX-perience, undated Arquivado 03 de outubro de 2008 en Wayback Machine., retrieved on 2008-09-06.


  4. Friedman, Dave (2001). Trans-Am: The Pony Car Wars 1966–1972. MotorBooks/MBI Publishing Company. chapter 3. ISBN 978-0-7603-0943-8. 


  5. "1968 Sports Car Racing Results", SCCA Trans-Am Series Arquivado 07 de xullo de 2011 en Archive.is, retrieved on 2008-09-06.



Véxase tamén |





Ligazóns externas |



  • Peter Revson at Findagrave.com

  • Video Tribute to Peter Revson

  • Video interview with Peter Revson




Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Peter_Revson&oldid=4867603"










Menú de navegación


























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.308","walltime":"0.426","ppvisitednodes":"value":687,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":11397,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1248,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":1,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":4644,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":2,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 312.541 1 -total"," 38.86% 121.453 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 26.98% 84.332 1 Modelo:Listaref"," 20.52% 64.118 1 Modelo:Commonscat"," 19.39% 60.596 1 Modelo:Irmáns"," 18.20% 56.883 1 Modelo:Caixa_lateral"," 16.07% 50.238 1 Modelo:Cita_novas"," 3.20% 10.013 1 Modelo:Cita_libro"," 2.81% 8.773 1 Modelo:Expiloto_de_F1"," 2.64% 8.250 2 Modelo:Webarchive"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.123","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2874571,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1331","timestamp":"20190511181032","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Peter Revson","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Peter_Revson","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q171535","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q171535","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2014-01-06T21:53:20Z","dateModified":"2018-08-27T02:54:47Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c1/Peter_Revson_1973_N%C3%BCrburgring_a.jpg"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":202,"wgHostname":"mw1244"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company