Skip to main content

Gran Premio de Australia de 1986 Índice Antecedentes | Resumo da carreira | Clasificación | Líderes por volta | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Australian classic – Adelaide, 1986""Ask Nigel: May 23""Heartbreak for Mansell in dramatic Adelaide finale""1986 Australian Grand Prix"o orixinal

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986Gran Premio de Australia de Fórmula 1


Fórmula 1circuíto urbanoAdelaidaGran Premio de Australia100 Miles Road RaceAustraliaGran Premio de Australia1986Nigel MansellNelson PiquetWilliamsHondaAlain ProstMcLarenpole positionAyrton SennaKeke RosbergGran Premio de Brasil de 2007Nigel MansellAlain ProstWilliamsNelson PiquetAyrton SennaJack Brabham19591960McLarenLotuspole positionLotuscircuíto de AdelaidaLigierPhilippe AlliotFerrariStefan JohanssonMartin BrundleTyrrellPhilippe StreiffJohnny DumfriesRenault1977Gran Premio do Brasil de 19891980Alan JonesPatrick TambayEquipo Haas LolaBerg AllenOsellaHuub RothengatterZakspeed1982Nelson PiquetKeke RosbergAlain Prost












Gran Premio de Australia de 1986




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Australia Gran Premio de Australia de 1986
Detalles da carreira

Carreira 16 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1986.

Trazado do circuíto de Adelaide.
Trazado do circuíto de Adelaide.

Data
26 de outubro 1986

Nome oficial
LI Foster's Australian Grand Prix

Localización

Circuíto urbano de Adelaida
Adelaide, Australia do Sur, Australia

Percorrido
Circuíto urbano
3´780 km

Distancia
82 voltas, 309´960 km
ClimaAsollado

Pole position

Piloto

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda

Tempo
1:18.403

Volta rápida

Piloto

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda

Tempo
1:20.787 na volta 82

Podio
Primeiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG
Segundo
Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
Terceiro
Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

O Gran Premio de Australia de 1986 foi unha carreira de Fórmula 1 celebrada o 26 de outubro de 1986 nun circuíto urbano na cidade de Adelaida. Foi a 51º carreira na historia combinada do Gran Premio de Australia, que remontase ás 100 Miles Road Race de 1928 e a primeira que se celebrou nas rúas de Adelaida nunha presentación deseñada especificamente para o debut do Campionato do Mundo en Australia. O Gran Premio de Australia foi a décimo sexta e última carreira da tempada de 1986. A carreira disputouse sobre 82 voltas aos 3´780 quilómetros do circuíto para unha distancia total de carreira de 310 quilómetros.


A carreira decidiu unha pelexa a tres bandas polo campionato de pilotos. Os pilotos na pelexa polo título eran Nigel Mansell, Nelson Piquet, ambos dos cales corrían co equipo Williams - Honda, e Alain Prost co McLaren.


Mansell logrou a pole position, pero unha mala saída habilitou a seu compañeiro Piquet, a Ayrton Senna e Keke Rosberg para adiantalo e quedar cuarto a finais da primeira volta.


Logo dun par de voltas, o finlandés Keke Rosberg, no seu último Gran Premio, tomou o liderado de Piquet. Con todo, o finlandés retirouse cunha picada na volta 63, devolvendo o liderado de novo a Piquet e deixando a Mansell no terceiro lugar, o que sería suficiente para que o inglés lograra o campionato. Unha volta máis tarde, a carreira de Mansell terminou cando o seu pneumático traseiro esquerdo explotou na recta principal a falta de 19 voltas para o final. O título quedou entón entre Piquet e Prost co francés necesitando terminar por diante do brasileiro para defender con éxito o seu título. Tralos fracasos dos pneumáticos de Rosberg e Mansell, o equipo Williams chamou a Piquet para facer un cambio de pneumáticos por precaución, saíndo 15 segundos atrás. Fixo unha última carga para pechar a brecha de 4,2 segundos, pero Prost levouse a vitoria e gañar o segundo dos seus catro títulos.


Non foi ata o Gran Premio de Brasil de 2007 que houbo de novo tres posibles pilotos aspirantes ao título na última carreira da tempada.




Índice





  • 1 Antecedentes


  • 2 Resumo da carreira


  • 3 Clasificación

    • 3.1 Cualificación


    • 3.2 Carreira



  • 4 Líderes por volta


  • 5 Posicións logo da carreira


  • 6 Notas


  • 7 Véxase tamén

    • 7.1 Ligazóns externas





Antecedentes |


Ao inicio da carreira, tres pilotos tiñan a oportunidade de gañar o título. O piloto británico Nigel Mansell era o líder do campionato, seis puntos por detrás estaba o campión da tempada anterior Alain Prost, e un punto detrás de Prost estaba o compañeiro de equipo de Mansell en Williams, Nelson Piquet. Cuarto era Ayrton Senna, que tiña garantido terminar nesa posición. Prost tiña o obxectivo de converterse no primeiro piloto desde Jack Brabham en 1959 e 1960 en gañar dou Campionatos Mundiais de Pilotos consecutivos.


Os Williams de Mansell e Piquet eran moi superiores en velocidade ao McLaren de Prost. Con todo, a consistencia de Prost permitíralle acumular puntos durante todo o ano, mentres que os Williams loitaran un co outro e os seus xogos erosionaron o que houbera sido unha tempada dominante para o equipo.


Para gañar o campionato Mansell necesitaba a terceira posición ou superior, ou que Prost e Piquet terminaran no segundo lugar ou inferior. Para gañar o campionato Prost ou Piquet, tiñan que gañar a carreira, e que Mansell rematara en cuarta posición ou inferior.


A diferenza do Campionato de Pilotos, o Campionato de Construtores xa se decidira a favor de Williams, xa que tiñan unha vantaxe de 48 puntos sobre McLaren. O lugar de McLaren como subcampión estaba asegurado, con 30 puntos de vantaxe sobre o terceiro clasificado, Lotus.



Resumo da carreira |


Mansell logrou a pole position cun tempo de 1 minuto 18.403 segundos. O seu compañeiro de equipo, Nelson Piquet, e Ayrton Senna no Lotus foron os únicos pilotos no mesmo segundo de tempo de Mansell. O terceiro aspirante ao título, Alain Prost, estaba na segunda fila da grella, cuarto.


A perspectiva dunha batalla a tres bandas para o Campionato de pilotos atraeu a unha multitude de 150 mil espectadores, no estreito pero rápido circuíto de Adelaida.[1]


Mansell comezou desde a pole position, pero cedeu o liderado ao Lotus de Ayrton Senna na segunda curva da 1ª volta e caeu detrás de Piquet e Keke Rosberg na mesma volta. Piquet tamén superou a Senna na 1ª volta para tomar o liderado, pero que ía a durar só seis voltas xa que na volta 7, Rosberg púxose por diante de Piquet e comezou a construír unha brecha considerable entre el e o resto dos participantes.


Na 23ª volta Piquet trompeou, aínda que o seu coche non sufriu danos, e continuou a carreira malia perder de novo varias posicións. Prost sufriu unha picada un par de voltas máis tarde e descendeu ao cuarto lugar logo de ter que parar en boxes. Piquet atacou de novo, pasando a Mansell polo segundo lugar na volta 44, Prost quedou entre os dous monoprazas de Williams e, a falta de 25 voltas para o final, os tres aspirantes ao título corrían xuntos nas posicións 2ª, 3ª e 4ª.


A batalla foi polo liderado na volta 63 cando Rosberg sufriu un fallo no pneumático traseiro dereito e retirouse da carreira. Máis tarde Rosberg revelou que de todos os xeitos el nunca gañaría a carreira, a menos de que Prost non lograr terminar ou tivera problemas que non le permitiran competir polo título, prometeralle a Prost e ao equipo que axudaría ao seu compañeiro de equipo no seu intento de gañar dous campionatos consecutivos.[2][3] Prost púxose terceiro que se converteu en segundo cando Rosberg retirouse, con Piquet agora líder. Mansell só necesitaba un terceiro lugar para gañar o campionato.


Mansell aínda estaba en terceira posición cando, na volta 64, o seu pneumático traseiro esquerdo rebentou a 290 km/h na recta Brabham de alta velocidade cando dobraba ao Ligier de Philippe Alliot, deixando unha choiva de faíscas detrás del e danando gravemente a súa suspensión traseira esquerda. O Williams continuou en inercia ata deterse na zona de escape de final da recta, Mansell pilotou para evitar chocar con nada. Temendo que sucedera o mesmo co segundo coche, Williams chamou a Piquet a boxes e Prost tomou o liderado. Piquet faría un último ataque, pechando a brecha de 15.484 segundos con 2 voltas para o final a apenas 4.205 segundos na meta e Prost logrou tanto a carreira como o campionato do mundo. Prost tiña tan pouco combustible que se detivo a poucos metros máis aló da liña de meta.


Na súa última carreira con Ferrari, Stefan Johansson completou o podio en terceira posición, aínda que cunha volta perdida con Prost e Piquet. Martin Brundle quedouse sen combustible mentres cruzaba a meta en cuarto lugar no seu Tyrrell - Renault. O seu compañeiro de equipo Philippe Streiff terminou quinto con 2 voltas perdidas, mentres que Johnny Dumfries terminou sexto no seu Lotus-Renault.


Esta foi a última carreira do motor turbo de Renault, a compañía francesa foi a pioneira na turboalimentación na F1 en 1977, así como a última carreira de Fórmula Un de Renault como fornecedor de motores ata o seu regreso con Williams no Gran Premio do Brasil de 1989. Tamén foi a última carreira de Fórmula Un para o Campión Mundial de 1980 Alan Jones e do seu compañeiro de equipo Patrick Tambay, e a última carreira do Equipo Haas Lola, donde pilotaban tanto Jones como Tambay. Tamén foi a última carreira para o piloto de Lotus Johnny Dumfries, Berg Allen de Osella, Huub Rothengatter de Zakspeed e do Campión do Mundo de 1982 Keke Rosberg.



Clasificación |



Cualificación |































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:19.255

1:18.403

2
6

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
1:20.088

1:18.714
+0.311
3
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
1:21.302

1:18.906
+0.503
4
1

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:19.785

1:19.654
+1.251
5
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
1:20.491

1:19.976
+1.573
6
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
1:22.260

1:20.554
+2.151
7
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
1:21.295

1:20.778
+2.375
8
26

Francia Philippe Alliot

Ligier-Renault
1:22.765

1:20.981
+2.578
9
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari

1:21.709
1:21.747
+3.306
10
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
1:23.262

1:21.720
+3.317
11
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
1:23.476

1:22.012
+3.609
12
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

1:22.050
1:22.309
+3.647
13
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
1:22.584

1:22.129
+3.726
14
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
1:23.786

1:22.664
+4.261
15
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
24:46.383

1:22.796
+4.393
16
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
1:24.061

1:23.004
+4.601
17
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
1:24.584

1:23.008
+4.605
18
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
1:25.593

1:23.052
+4.649
19
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
1:23.396

1:23.230
+4.827
20
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
1:23.552

1:23.313
+4.910
21
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
1:24.509

1:23.476
+5.073
22
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:24.768

1:24.295
+5.892
23
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
1:25.746

1:25.181
+6.778
24
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
1:25.296

1:25.233
+6.831
25
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
3:03.680

1:25.257
+6.855
26
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo
1:28.912

1:27.208
+8.806


Carreira |


























































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
1

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
82
1:54:20.388
4

9
2
6

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Williams-Honda
82
+ 4.205
2

6
3
28

Flag of Sweden.svgStefan Johansson

Ferrari
81
+ 1 volta
12

4
4
3

Flag of the United Kingdom.svgMartin Brundle

Tyrrell-Renault
81
+ 1 volta
16

3
5
4

FranciaPhilippe Streiff

Tyrrell-Renault
80
Sen combustible
10

2
6
11

Flag of the United Kingdom.svgJohnny Dumfries

Lotus-Renault
80
+ 2 voltas
14

1
7
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
79
+ 3 voltas
5

8
26

Francia Philippe Alliot

Ligier-Renault
79
+ 3 voltas
8

9
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
77
+ 5 voltas
21

10
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
77
+ 5 voltas
13

NC
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
70
Non clasificado
17

Ret
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
63
Pneumático
1

Ret
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
63
Eléctrico
19

Ret
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
62
Pneumático
7

NC
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo
61
Non clasificado
26

Ret
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
57
Freos
20

Ret
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
52
Motor
24

Ret
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
50
Motor
22

Ret
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
43
Motor
3

Ret
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
40
Mecánica
11

Ret
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
40
Motor
6

Ret
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
29
Suspensión
23

Ret
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
16
Motor
15

Ret
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
10
Accidente
18

Ret
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
2
Transmisión
25

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
0
Colisión
9


Fonte:[4]


Líderes por volta |


Nelson Piquet 8 (1–6, 63–64), Keke Rosberg 56 (7–62), Alain Prost 18 (65–82)



Posicións logo da carreira |



  • Texto en negra indican ao Campión Mundial.


  • Nota: só se inclúen as cinco primeiras posicións en ambas as clasificacións.


Notas |




  1. "Australian classic – Adelaide, 1986". Official Formula One website. 31 March 2006. Consultado o 13 November 2014. 


  2. "Ask Nigel: May 23". AutoSport. 23 May 2001. Consultado o 13 November 2014. 


  3. "Heartbreak for Mansell in dramatic Adelaide finale". F1Fanatic. 18 October 2007. Consultado o 13 November 2014. 


  4. "1986 Australian Grand Prix". formula1.com. Arquivado dende o orixinal o 13 November 2014. Consultado o 23 December 2015. 



Véxase tamén |



Ligazóns externas |












Carreira anterior:
Gran Premio de México de 1986

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1986

Carreira seguinte:
Gran Premio de Brasil de 1987
Carreira anterior:
Gran Premio de Australia de 1985

Gran Premio de Australia
Carreira seguinte:
Gran Premio de Australia de 1987



Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Australia_de_1986&oldid=5090431"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.400","walltime":"0.515","ppvisitednodes":"value":1075,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":16975,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1482,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":4404,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 315.868 1 -total"," 31.22% 98.612 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 24.95% 78.799 1 Modelo:Listaref"," 17.42% 55.040 1 Modelo:Cita_novas"," 11.09% 35.021 1 Modelo:Commonscat"," 9.97% 31.479 1 Modelo:Irmáns"," 8.72% 27.550 1 Modelo:Caixa_lateral"," 7.50% 23.702 1 Modelo:Gran_Premio"," 4.61% 14.558 3 Modelo:Cita_web"," 2.77% 8.757 1 Modelo:Título_sen_retrouso"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.109","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2421627,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1305","timestamp":"20190402122038","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":118,"wgHostname":"mw1319"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company