Skip to main content

Gran Premio de Alemaña de 1985 Índice Resumo da carreira | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Menú de navegación"The Official Formula 1 website"

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985Gran Premio de Alemaña de Fórmula 1


Gran Premio de AlemañaFórmula 11985Fórmula 1Nürburgring4 de agosto1985Südschleife19701976Niki LaudaHockenheimringGran Premio de Europa de 19952009Michele AlboretoRenaultFrançois HesnaultTyrrellKen TyrrellTyrrell 014alemánStefan BellofMartin Brundle012CosworthManfred WinkelhockPorsche 962C1000 quilómetros de MosportToleman Motorsport












Gran Premio de Alemaña de 1985




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Alemaña Gran Premio de Alemaña de 1985
Detalles da carreira

Carreira 9 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1985.

Trazado do circuíto de Nurburgring.
Trazado do circuíto de Nurburgring.

Data
4 de agosto de 1985

Nome oficial
XLIII Grosser Preis von Deutschland

Localización

Nürburgring, Nürburg, Alemaña

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
4´54 km

Distancia
67 voltas, 304´180 km
ClimaSeco

Pole position

Piloto

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart

Tempo
1:17.429

Volta rápida

Piloto

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

Tempo
1:22.806 na volta 53

Podio
Primeiro
Italia Michele Alboreto

Ferrari
Segundo
Francia Alain Prost

McLaren-TAG
Terceiro
Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault



Michele Alboreto gañou a carreira co Ferrari.





Alain Prost rematou segundo, só once segundos detrás.


O Gran Premio de Alemaña de Fórmula 1 de 1985 (oficialmente o Großer Preis von Deutschland) foi unha carreira de Fórmula 1 que celebrouse en Nürburgring o 4 de agosto de 1985. Foi a novena rolda da tempada de 1985.




Índice





  • 1 Resumo da carreira


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas

    • 4.1 Ligazóns externas





Resumo da carreira |


Este foi o primeiro Gran Premio de Alemaña, que se celebrou na nova sección da pista GP-Strecke que substituíu á antiga sección Südschleife que non fora utilizada desde 1970. Tamén foi a primeira vez en nove anos que o GP de Alemaña celebrouse en Nürburgring; previamente o GP de Alemaña disputábase no perigoso e moi longo tramo da pista de Nordschleife ata 1976, a carreira na que Niki Lauda tivo un accidente case fatal no seu Ferrari, o que obrigou ao circo da Fórmula Un a usar o máis seguro, máis curto e máis rápido circuíto de Hockenheimring. O GP-Strecke non sería a sede doutro Gran Premio ata que foi sede do Gran Premio de Europa de 1995, e non sería a sede de novo do Gran Premio de Alemaña ata 2009.


Michele Alboreto gañou a carreira, a súa quinta e última vitoria na F1. Este evento foi a primeira ocasión en que foi utilizada unha cámara a bordo nunha carreira, foi montada no Renault de François Hesnault. Ese coche non era elixible para puntuar no campionato, e esta carreira marcou a última vez, que un equipo de F1 participou con tres coches nunha carreira.


Como era o Gran Premio de Alemaña (e o equipo só tiña 1 coche novo construído) o xefe do equipo Tyrrell, Ken Tyrrell deu este coche o Tyrrell 014 con motor Renault a seu piloto alemán Stefan Bellof para o fin de semana en lugar do piloto habitual do vehículo Martin Brundle que pilotou o 012 con motor Cosworth.


Sería o último Gran Premio de Fórmula 1 para Manfred Winkelhock. O alemán morreu pouco despois cando chocou co seu Porsche 962C deportivo nos 1000 quilómetros de Mosport en Canadá só unha semana despois do Gran Premio de Alemaña.



Clasificación |



Cualificación |


Teo Fabi logrou unha sorpresiva pole position, a primeira da súa carreira, e a única pole para Toleman Motorsport. Este tempo estableceuse durante a sesión de cualificación do venres; durante o sábado choveu e ningún dos pilotos puido mellorar os seus tempos.






































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart

1:17.429


2
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

1:18.616
1:46.919
+1.187
3
2

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

1:18.725
1:43.088
+1.296
4
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda

1:18.781
1:39.547
+1.352
5
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

1:18.792
1:36.471
+1.363
6
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW

1:18.802
1:49.347
+1.373
7
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault

1:19.120
1:29.714
+1.691
8
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari

1:19.194
1:41.490
+1.765
9
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo

1:19.338

+1.909
10
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda

1:19.475
1:42.050
+2.046
11
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW

1:19.558
1:38.330
+2.129
12
1

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

1:19.562
1:44.330
+2.133
13
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault

1:19.656

+2.227
14
25

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault

1:19.738
1:39.623
+2.309
15
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW

1:19.781
1:54.674
+2.352
16
15

Francia Patrick Tambay

Renault

1:19.917
1:33.373
+2.488
17
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW

1:20.666
1:41.131
+3.237
18
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo

1:21.074
1:32.376
+3.645
19
3

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Renault

1:21.219
14:04.270
+3.790
20
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault

1:21.237
1:08.604
+3.808
21
10

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart

1:22.017

+4.588
22
9

Alemaña Manfred Winkelhock

RAM-Hart

1:22.607
1:51.109
+5.178
23
14

Francia François Hesnault

Renault

1:23.161

+5.732
24
30

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed

1:24.217
1:51.833
+6.788
25
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo

1:26.478

+9.049
26
4

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford

1:27.621
1:47.820
+10.192
DNQ
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni


1:40.506
+23.077


Carreira |


































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
27

ItaliaMichele Alboreto

Ferrari
67
1:35:31.337
8

9
2
2

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
67
+ 11.661
3

6
3
26

FranciaJacques Laffite

Ligier-Renault
67
+ 51.154
13

4
4
18

BélxicaThierry Boutsen

Arrows-BMW
67
+ 55.279
15

3
5
1

AustriaNiki Lauda

McLaren-TAG
67
+ 1:13.972
12

2
6
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
67
+ 1:16.820
10

1
7
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW
66
+ 1 volta
17

8
3

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Renault
66
+ 1 volta
19

9
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
66
+ 1 volta
2

10
4

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
63
+ 4 voltas
26

11
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni
62
Motor
27

12
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
61
Freos
4

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
45
Turbo
18

Ret
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
40
Motor
7

Ret
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo
32
Caixa de cambios
25

Ret
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart
29
Embrague
1

Ret
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
27
Transmisión[1]5

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
25
Encendido
20

Ret
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
23
Turbo
6

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
19
Trompo
16

Ret
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW
15
Motor
11

Ret
9

Alemaña Manfred Winkelhock

RAM-Hart
8
Motor
22

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
8
Caixa de cambios
9

Ret
14

Francia François Hesnault

Renault
8
Embrague
23

Ret
10

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
8
Presión aceite
21

Ret
30

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
7
Alternador
24

Ret
25

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
0
Colisión
14




Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio do Reino Unido de 1985

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1985

Carreira seguinte:
Gran Premio de Austria de 1985
Carreira anterior:
Gran Premio de Alemaña de 1984

Gran Premio de Alemaña
Carreira seguinte:
Gran Premio de Alemaña de 1986


Notas |


A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tómanse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17. 




  1. Anthony, Pritchard (March 2006). Lotus: The Competition Cars. Haynes Publishing. p. 245. ISBN 1-84425-006-7. 



Ligazóns externas |









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Alemaña_de_1985&oldid=4477805"










Menú de navegación


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.360","walltime":"0.473","ppvisitednodes":"value":982,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":15047,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1430,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1119,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 310.469 1 -total"," 23.02% 71.456 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 17.38% 53.951 1 Modelo:Cita_web"," 16.61% 51.570 1 Modelo:Commonscat"," 15.75% 48.886 2 Modelo:Caixa_lateral"," 15.51% 48.167 1 Modelo:Irmáns"," 7.65% 23.748 1 Modelo:Gran_Premio"," 6.30% 19.551 1 Modelo:Listaref"," 2.81% 8.712 1 Modelo:Cita_libro"," 2.70% 8.386 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.087","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2455364,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1310","timestamp":"20190402130939","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":127,"wgHostname":"mw1258"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company