Gran Premio de Europa de 1984 Índice Resumo da carreira | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"The Official Formula 1 website"
Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984Gran Premio de Europa de Fórmula 1
Fórmula 1Nürburgring1984Gran Premio de Alemaña de 1976Alain ProstMcLarenTAGAyrton SennaMarc SurerGerhard BergerPiercarlo GhinzaniTolemanWilliamsHondaFerrariMichele AlboretoBrabhamBMWNelson PiquetFISANiki LaudaFerrari 312T2Gran Premio de Alemaña de 1976Mauro Baldi
Gran Premio de Europa de 1984
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Detalles da carreira | ||
---|---|---|
Carreira 15 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1984. | ||
Trazado do circuíto de Nurburgring | ||
Data | 7 de outubro 1984 | |
Nome oficial | II Gran Premio de Europa | |
Localización | Nürburgring, Nürburg, Alemaña | |
Percorrido | Percorrido permanente de carreira 4´542 km | |
Distancia | 67 voltas, 304´114 km | |
Clima | Seco | |
Pole position | ||
Piloto | Nelson Piquet | Brabham-BMW |
Tempo | 1:18.871 | |
Volta rápida | ||
Piloto | Nelson Piquet Michele Alboreto | Brabham-BMW |
Tempo | 1:23.146 na volta 62 | |
Podio | ||
Primeiro | Alain Prost | McLaren-TAG |
Segundo | Michele Alboreto | Ferrari |
Terceiro | Nelson Piquet | Brabham-BMW |
O Gran Premio de Europa de 1984 foi unha carreira de Fórmula 1 celebrada no circuíto de Nürburgring o 7 de outubro de 1984. Foi décimo quinta carreira da tempada 1984. Esta foi a primeira vez que unha carreira de Fórmula Un disputouse no novo circuíto de 4´54 quilómetros de Nürburgring GP-Strecke e a primeira vez que a F1 regresaba ao circuíto desde o Gran Premio de Alemaña de 1976 que se celebrou na antiga pista de 22´835 quilómetros do circuíto Nordschleife.
Índice
1 Resumo da carreira
2 Clasificación
3 Posicións logo da carreira
4 Notas
5 Véxase tamén
5.1 Ligazóns externas
Resumo da carreira |
Durante a sesión de quecemento da mañá , Alain Prost trompeou co seu McLaren - TAG e bateu cun coche estacionado nun lado da pista.
O novo piloto brasileiro Ayrton Senna desencadeou un accidente na primeira curva, que deixou fora os coches de Rosberg, Marc Surer, Gerhard Berger e Piercarlo Ghinzani. O Toleman de Senna (que comezara 12º) marchaba detrás do Williams de Rosberg na freada ao final da recta principal, que causou o accidente. Rosberg comezara cuarto (logo de estoupar o seu motor Honda saíndo da última curva da súa volta de cualificación), pero era lento logo de que o seu motor desenvolvera repentinamente un fallo de encendido.
Logo de cualificar na segunda posición da grella, Alain Prost gañou a carreira no seu McLaren por diante do Ferrari de Michele Alboreto e o Brabham - BMW do campión do mundo Nelson Piquet, tanto o Ferrari como o Brabham quedáronse sen combustible mentres cruzaban a liña de meta. Cando saíron dos seus coches, que se detiveron na saída de boxes, Alboreto e Piquet levantaron os seus brazos o un ao outro nun xesto de frustración polo límite da FISA de 220 litros de combustible para os turbos.
Niki Lauda, que case perdera a vida a causa do lume nun accidente cando pilotaba un Ferrari 312T2 durante o Gran Premio de Alemaña de 1976, comezou 15º e terminou cuarto no seu McLaren, e podería ser terceiro se non fose por un trompo, cando boqueou os seus freos mentres atacaba a Mauro Baldi na volta 21. En marcado contraste coa falta de seguridade de Nordschleife, Lauda deu o visto e prace ao novo circuíto de Strecke como un circuíto de Gran Premio moi seguro, dicindo que era "o lugar perfecto para celebrar un Gran Premio".
Clasificación |
Pos | Nº | Piloto | Construtor | Voltas | Tempo/Retirada | Grella | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | Alain Prost | McLaren-TAG | 67 | 1:35:13.284 | 2 | 9 |
2 | 27 | Michele Alboreto | Ferrari | 67 | + 23.911 | 5 | 6 |
3 | 1 | Nelson Piquet | Brabham-BMW | 67 | + 24.922 | 1 | 4 |
4 | 8 | Niki Lauda | McLaren-TAG | 67 | + 43.086 | 15 | 3 |
5 | 28 | René Arnoux | Ferrari | 67 | + 1:01.430 | 6 | 2 |
6 | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo | 66 | + 1 volta | 9 | 1 |
7 | 26 | Andrea de Cesaris | Ligier-Renault | 65 | + 2 voltas | 17 | |
8 | 21 | Mauro Baldi | Spirit-Hart | 65 | + 2 voltas | 24 | |
9 | 18 | Thierry Boutsen | Arrows-BMW | 64 | Encendido | 11 | |
10 | 25 | François Hesnault | Ligier-Renault | 64 | + 3 voltas | 19 | |
11 | 16 | Derek Warwick | Renault | 61 | Temperatura | 7 | |
Ret | 30 | Jo Gartner | Osella-Alfa Romeo | 60 | Sistema combustible | 22 | |
Ret | 2 | Teo Fabi | Brabham-BMW | 57 | Caixa de cambios | 10 | |
Ret | 12 | Nigel Mansell | Lotus-Renault | 51 | Motor | 8 | |
Ret | 15 | Patrick Tambay | Renault | 47 | Sistema combustible | 3 | |
Ret | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo | 37 | Sistema combustible | 13 | |
Ret | 9 | Philippe Alliot | RAM-Hart | 37 | Turbo | 25 | |
Ret | 10 | Jonathan Palmer | RAM-Hart | 35 | Turbo | 21 | |
Ret | 5 | Jacques Laffite | Williams-Honda | 27 | Motor | 14 | |
Ret | 11 | Elio de Angelis | Lotus-Renault | 25 | Turbo | 23 | |
Ret | 20 | Stefan Johansson | Toleman-Hart | 17 | Temperatura | 26 | |
Ret | 6 | Keke Rosberg | Williams-Honda | 0 | Colisión | 4 | |
Ret | 19 | Ayrton Senna | Toleman-Hart | 0 | Colisión | 12 | |
Ret | 17 | Marc Surer | Arrows-BMW | 0 | Colisión | 16 | |
Ret | 31 | Gerhard Berger | ATS-BMW | 0 | Colisión | 18 | |
Ret | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella-Alfa Romeo | 0 | Colisión | 20 |
Posicións logo da carreira |
|
|
- Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación. Tyrrell e os seus pilotos foron descalificados do campionato mundial de 1984 e os seus resultados e puntos reasignados.
Carreira anterior: Gran Premio de Italia de 1984 | Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA Temporada 1984 | Carreira seguinte: Gran Premio de Portugal de 1984 |
Carreira anterior: Gran Premio de Europa de 1983 | Gran Premio de Europa | Carreira seguinte: Gran Premio de Europa de 1985 |
Notas |
Pole position: Nelson Piquet - 1:18.871[1]
Volta rápida: Michele Alboreto e Nelson Piquet - 1:23.146 na volta 62[2]- Última vez na que a volta rápida foi compartida por dous ou máis pilotos
↑ Lang, Mike (1992). Grand Prix! Vol 4. Haynes Publishing Group. p. 287. ISBN 0-85429-733-2.
↑ Lang, Mike (1992). Grand Prix! Vol 4. Haynes Publishing Group. p. 289. ISBN 0-85429-733-2.
A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tómanse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17.
Véxase tamén |
Wikimedia Commons ten máis contidos multimedia na categoría: Gran Premio de Europa de 1984 |
Ligazóns externas |
A Galipedia ten un portal sobre: Fórmula 1 |
Categorías:
- Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984
- Gran Premio de Europa de Fórmula 1
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.376","walltime":"0.486","ppvisitednodes":"value":835,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":13837,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1288,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2131,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 355.356 1 -total"," 28.76% 102.193 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 23.19% 82.407 1 Modelo:Listaref"," 19.97% 70.972 2 Modelo:Cita_libro"," 10.17% 36.144 1 Modelo:Commonscat"," 9.84% 34.977 2 Modelo:Caixa_lateral"," 9.21% 32.716 1 Modelo:Irmáns"," 8.48% 30.139 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.06% 10.889 1 Modelo:Portal"," 2.62% 9.315 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.113","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2440151,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1309","timestamp":"20190315115145","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Europa de 1984","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Europa_de_1984","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q220956","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q220956","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-06-15T22:12:49Z","dateModified":"2018-08-11T21:25:00Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f1/Nurburgring_1984.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":148,"wgHostname":"mw1324"););