Gran Premio do Reino Unido de 1986 Índice Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"The Brands Hatch & Paul Ricard FAQ""1986 British Grand Prix"o orixinal
Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986Gran Premio do Reino Unido de Fórmula 1
Fórmula UnCircuíto de Brands HatchKentReino Unido1986Gran Premio do Reino UnidoSilverstoneJacques LaffiteJonathan PalmerZakspeedLigierRenaultJohnny CecottoGran Premio do Reino Unido de 1984carreiras de coches de turismoHospital SidcupWilliamsHondaNelson PiquetAlain ProstMcLarenTAGWilliamsFranciaparapléxicoFrank WilliamsSegunda Guerra Mundial19871993
Gran Premio do Reino Unido de 1986
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Detalles da carreira | ||
---|---|---|
Carreira 9 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1986. | ||
Trazado do circuíto de Brands Hatch | ||
Data | 13 de xullo de 1986 | |
Nome oficial | XXXIX Shell Oils British Grand Prix | |
Localización | Circuíto de Brands Hatch, Kent, Reino Unido | |
Percorrido | Percorrido permanente de carreira 3´703 km | |
Distancia | 75 voltas, 277´725 km | |
Clima | Asollado | |
Pole position | ||
Piloto | Nelson Piquet | Williams-Honda |
Tempo | 1:06.961 | |
Volta rápida | ||
Piloto | Nigel Mansell | Williams-Honda |
Tempo | 1:09.593 na volta 69 | |
Podio | ||
Primeiro | Nigel Mansell | Williams-Honda |
Segundo | Nelson Piquet | Williams-Honda |
Terceiro | Alain Prost | McLaren-TAG |
O Gran Premio do Reino Unido de 1986 (oficialmente o Shell Oils British Grand Prix) foi unha carreira de automobilismo de Fórmula Un, celebrada o 13 de xullo de 1986 no circuíto de Circuíto de Brands Hatch en Kent, Reino Unido. Foi a novena carreira do Campionato do Mundo da tempada de 1986. Foi a última carreira de Fórmula Un celebrada en Brands Hatch, a partir de {1987 todos os Gran Premio do Reino Unido celebráronse en Silverstone.
Jacques Laffite rompeu ambas pernas durante unha montoeira de varios coches na saída, o que provocou á súa retirada das carreiras de Gran Premio. Malia que o choque ocorreu xusto logo dos boxes, o primeiro médico na escena foi o piloto británico Jonathan Palmer, que comezou a carreira na 22ª posición da grella. Un cualificado médico xeral antes de dedicarse ao automobilismo en 1978, Palmer detivo o seu Zakspeed ao lado do estrelado Ligier - Renault de Laffite, saltou e correu para axudar ao francés ferido. Foi o segundo Gran Premio do Reino Unido seguido en Brands Hatch que veu o final dun piloto de carreira debido a lesións sufridas nas pernas nun accidente, logo de que Johnny Cecotto vira truncada a súa carreira durante a práctica para o Gran Premio do Reino Unido de 1984 cando rompeu os dous nocellos. Todos coincidiron en que aínda que o circuíto en si non era o culpable dos accidente, ambos Cecotto e Laffite pasaron a ter unha carreira exitosa nas carreiras de coches de turismo internacional unha vez que se recuperaron das súas lesións.
O choque en cadea incluíu un importante número de coches que bloquearon a pista por completo. A carreira foi detida sen que ningún piloto completara unha soa volta e reiniciouse unha hora máis tarde, como Laffite fora trasladado en helicóptero ao Hospital Sidcup a carreira non puido ser reiniciada sen a asistencia do helicóptero médico. Isto foi unha sorte para Nigel Mansell o seu Williams - Honda tivo un fallo no eixe de transmisión no primeiro arranque, a parada permitiulle reiniciar a carreira xa que non completaran unha volta.
Mansell gañou nunha grella empobrecida no coche de reserva do equipo, que aínda que estaba preparado para o seu compañeiro de equipo Nelson Piquet, puido adaptarse ao inglés durante a espera para o reinicio. Mansell derrotou Piquet nunha loita directa, E chegou a meta cunha vantaxe sobre o brasileiro de 5´574 segundos, para o deleite da multitude de 110.000 asistentes. O vixente Campión do Mundo Alain Prost terminou terceiro no seu McLaren - TAG, unha volta atrás do par de Williams.
A carreira foi a primeira vez en 1986, que desde o seu accidente de coche en Francia que o deixou parapléxico antes do comezo da tempada, que Frank Williams apareceu nos boxes de Williams. Tamén foi o primeiro dobrete de Williams da tempada.
O órgano internacional que rexía os deportes de motor nese momento, a FISA, instituíra unha política de contratos a longo prazo cos circuítos. Brands Hatch foi percibido como unha instalación pobre, tiña moi poucas escapada e non tiña espazo para expandirse, ao contrario que Silverstone que como ex aeródromo da Segunda Guerra Mundial tiña espazo. Silverstone e o BRDC asinaron un contrato de sete anos coa Fórmula 1 e a FISA nalgún momento de 1986, para acoller a carreira entre 1987 e 1993.[1]
Índice
1 Clasificación
1.1 Cualificación
1.2 Carreira
2 Posicións logo da carreira
3 Notas
4 Véxase tamén
Clasificación |
Cualificación |
Pos | Nº | Piloto | Construtor | Q1 | Q2 | Diferenza |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Nelson Piquet | Williams-Honda | 1:07.690 | 1:06.961 | — |
2 | 5 | Nigel Mansell | Williams-Honda | 1:08.818 | 1:07.399 | +0.438 |
3 | 12 | Ayrton Senna | Lotus-Renault | 1:09.042 | 1:07.524 | +0.563 |
4 | 20 | Austria Gerhard Berger | Benetton-BMW | 1:09.916 | 1:08.196 | +1.235 |
5 | 2 | Keke Rosberg | McLaren-TAG | 1:09.479 | 1:08.477 | +1.516 |
6 | 1 | Alain Prost | McLaren-TAG | 1:09.779 | 1:09.334 | +2.373 |
7 | 19 | Teo Fabi | Benetton-BMW | 1:11.819 | 1:09.409 | +2.448 |
8 | 25 | René Arnoux | Ligier-Renault | 1:09.971 | 1:09.543 | +2.582 |
9 | 8 | Derek Warwick | Brabham-BMW | 1:12.403 | 1:10.209 | +3.248 |
10 | 11 | Johnny Dumfries | Lotus-Renault | 1:10.304 | 1:10.583 | +3.343 |
11 | 3 | Martin Brundle | Tyrrell-Renault | 1:11.432 | 1:10.334 | +3.373 |
12 | 27 | Michele Alboreto | Ferrari | 1:11.662 | 1:10.338 | +3.377 |
13 | 18 | Thierry Boutsen | Arrows-BMW | 1:12.333 | 1:10.941 | +3.980 |
14 | 15 | Alan Jones | Lola-Ford | 1:12.060 | 1:11.121 | +4.160 |
15 | 7 | Riccardo Patrese | Brabham-BMW | 1:12.513 | 1:11.267 | +4.306 |
16 | 4 | Philippe Streiff | Tyrrell-Renault | 1:11.682 | 1:11.450 | +4.489 |
17 | 16 | Patrick Tambay | Lola-Ford | 1:13.376 | 1:11.458 | +4.497 |
18 | 28 | Stefan Johansson | Ferrari | 1:11.500 | 1:11.568 | +4.539 |
19 | 26 | Jacques Laffite | Ligier-Renault | 1:12.715 | 1:12.281 | +5.320 |
20 | 24 | Alessandro Nannini | Minardi-Motori Moderni | 1:12.848 | 1:13.496 | +5.887 |
21 | 23 | Andrea de Cesaris | Minardi-Motori Moderni | 1:14.366 | 1:12.980 | +6.019 |
22 | 14 | Jonathan Palmer | Zakspeed | 1:14.678 | 1:13.009 | +6.048 |
23 | 17 | Christian Danner | Arrows-BMW | 1:13.261 | 1:13.421 | +6.300 |
24 | 21 | Piercarlo Ghinzani | Osella-Alfa Romeo | 1:16.440 | 1:16.134 | +9.173 |
25 | 29 | Huub Rothengatter | Zakspeed | 1:16.854 | +5.917 | |
26 | 22 | Allen Berg | Osella-Alfa Romeo | 1:18.319 | +7.738 |
Carreira |
Pos | Nº | Piloto | Construtor | Voltas | Tempo/Retirada | Grella | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Nigel Mansell | Williams-Honda | 75 | 1:30:38.471 | 2 | 9 |
2 | 6 | Nelson Piquet | Williams-Honda | 75 | + 5.574 | 1 | 6 |
3 | 1 | Alain Prost | McLaren-TAG | 74 | + 1 volta | 6 | 4 |
4 | 25 | René Arnoux | Ligier-Renault | 73 | + 2 voltas | 8 | 3 |
5 | 3 | Martin Brundle | Tyrrell-Renault | 72 | + 3 voltas | 11 | 2 |
6 | 4 | Philippe Streiff | Tyrrell-Renault | 72 | + 3 voltas | 16 | 1 |
7 | 11 | Johnny Dumfries | Lotus-Renault | 72 | + 3 voltas | 10 | |
8 | 8 | Derek Warwick | Brabham-BMW | 72 | + 3 voltas | 9 | |
9 | 14 | Jonathan Palmer | Zakspeed | 69 | + 6 voltas | 22 | |
NC | 18 | Thierry Boutsen | Arrows-BMW | 62 | Non clasificado | 13 | |
Ret | 16 | Patrick Tambay | Lola-Ford | 60 | Caixa de cambios | 17 | |
Ret | 27 | Michele Alboreto | Ferrari | 51 | Turbo | 12 | |
Ret | 24 | Alessandro Nannini | Minardi-Motori Moderni | 50 | Dirección | 20 | |
Ret | 19 | Teo Fabi | Benetton-BMW | 45 | Sistema combustible | 7 | |
Ret | 7 | Riccardo Patrese | Brabham-BMW | 39 | Motor | 15 | |
Ret | 12 | Ayrton Senna | Lotus-Renault | 27 | Caixa de cambios | 3 | |
Ret | 29 | Huub Rothengatter | Zakspeed | 24 | Motor | 25 | |
Ret | 23 | Andrea de Cesaris | Minardi-Motori Moderni | 23 | Eléctrico | 21 | |
Ret | 20 | Gerhard Berger | Benetton-BMW | 22 | Eléctrico | 4 | |
Ret | 15 | Alan Jones | Lola-Ford | 22 | Acelerador | 14 | |
Ret | 28 | Stefan Johansson | Ferrari | 20 | Motor | 18 | |
Ret | 2 | Keke Rosberg | McLaren-TAG | 7 | Caixa de cambios | 5 | |
Ret | 26 | Jacques Laffite | Ligier-Renault | 0 | Colisión | 19 | |
Ret | 17 | Christian Danner | Arrows-BMW | 0 | Colisión | 23 | |
Ret | 21 | Piercarlo Ghinzani | Osella-Alfa Romeo | 0 | Colisión | 24 | |
Ret | 22 | Allen Berg | Osella-Alfa Romeo | 0 | Colisión | 26 | |
Fonte:[2] |
Posicións logo da carreira |
|
|
- Nota:Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.
Carreira anterior: Gran Premio de Francia de 1986 | Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA Temporada 1986 | Carreira seguinte: Gran Premio de Alemaña de 1986 |
Carreira anterior: Gran Premio do Reino Unido de 1985 | Gran Premio do Reino Unido | Carreira seguinte: Gran Premio do Reino Unido de 1987 |
Notas |
↑ "The Brands Hatch & Paul Ricard FAQ". AtlasF1. Consultado o 23 decembro 2015.
↑ "1986 British Grand Prix". formula1.com. Arquivado dende o orixinal o 13 November 2014. Consultado o 23 December 2015.
Véxase tamén |
Wikimedia Commons ten máis contidos multimedia na categoría: Gran Premio do Reino Unido de 1986 |
A Galipedia ten un portal sobre: Fórmula 1 |
Categorías:
- Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986
- Gran Premio do Reino Unido de Fórmula 1
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.432","walltime":"0.557","ppvisitednodes":"value":842,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":15372,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1596,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2185,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 327.045 1 -total"," 23.80% 77.846 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.10% 69.012 1 Modelo:Listaref"," 19.01% 62.157 2 Modelo:Cita_web"," 10.25% 33.526 1 Modelo:Commonscat"," 9.54% 31.193 2 Modelo:Caixa_lateral"," 8.77% 28.686 1 Modelo:Irmáns"," 7.13% 23.334 1 Modelo:Gran_Premio"," 2.94% 9.616 1 Modelo:Sucesión_F1"," 2.90% 9.478 1 Modelo:Portal"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.087","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2489928,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1318","timestamp":"20190402123049","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":117,"wgHostname":"mw1249"););