Skip to main content

Gran Premio do Reino Unido de 1986 Índice Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"The Brands Hatch & Paul Ricard FAQ""1986 British Grand Prix"o orixinal

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986Gran Premio do Reino Unido de Fórmula 1


Fórmula UnCircuíto de Brands HatchKentReino Unido1986Gran Premio do Reino UnidoSilverstoneJacques LaffiteJonathan PalmerZakspeedLigierRenaultJohnny CecottoGran Premio do Reino Unido de 1984carreiras de coches de turismoHospital SidcupWilliamsHondaNelson PiquetAlain ProstMcLarenTAGWilliamsFranciaparapléxicoFrank WilliamsSegunda Guerra Mundial19871993












Gran Premio do Reino Unido de 1986




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of the United Kingdom.svg Gran Premio de Reino Unido de 1986
Detalles da carreira

Carreira 9 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1986.

Trazado do circuíto de Brands Hatch
Trazado do circuíto de Brands Hatch

Data
13 de xullo de 1986

Nome oficial
XXXIX Shell Oils British Grand Prix

Localización

Circuíto de Brands Hatch, Kent, Reino Unido

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
3´703 km

Distancia
75 voltas, 277´725 km
ClimaAsollado

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda

Tempo
1:06.961

Volta rápida

Piloto

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda

Tempo
1:09.593 na volta 69

Podio
Primeiro
Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
Segundo
Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
Terceiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG



McLaren pits





Ayrton Senna no Lotus 98T


O Gran Premio do Reino Unido de 1986 (oficialmente o Shell Oils British Grand Prix) foi unha carreira de automobilismo de Fórmula Un, celebrada o 13 de xullo de 1986 no circuíto de Circuíto de Brands Hatch en Kent, Reino Unido. Foi a novena carreira do Campionato do Mundo da tempada de 1986. Foi a última carreira de Fórmula Un celebrada en Brands Hatch, a partir de {1987 todos os Gran Premio do Reino Unido celebráronse en Silverstone.


Jacques Laffite rompeu ambas pernas durante unha montoeira de varios coches na saída, o que provocou á súa retirada das carreiras de Gran Premio. Malia que o choque ocorreu xusto logo dos boxes, o primeiro médico na escena foi o piloto británico Jonathan Palmer, que comezou a carreira na 22ª posición da grella. Un cualificado médico xeral antes de dedicarse ao automobilismo en 1978, Palmer detivo o seu Zakspeed ao lado do estrelado Ligier - Renault de Laffite, saltou e correu para axudar ao francés ferido. Foi o segundo Gran Premio do Reino Unido seguido en Brands Hatch que veu o final dun piloto de carreira debido a lesións sufridas nas pernas nun accidente, logo de que Johnny Cecotto vira truncada a súa carreira durante a práctica para o Gran Premio do Reino Unido de 1984 cando rompeu os dous nocellos. Todos coincidiron en que aínda que o circuíto en si non era o culpable dos accidente, ambos Cecotto e Laffite pasaron a ter unha carreira exitosa nas carreiras de coches de turismo internacional unha vez que se recuperaron das súas lesións.


O choque en cadea incluíu un importante número de coches que bloquearon a pista por completo. A carreira foi detida sen que ningún piloto completara unha soa volta e reiniciouse unha hora máis tarde, como Laffite fora trasladado en helicóptero ao Hospital Sidcup a carreira non puido ser reiniciada sen a asistencia do helicóptero médico. Isto foi unha sorte para Nigel Mansell o seu Williams - Honda tivo un fallo no eixe de transmisión no primeiro arranque, a parada permitiulle reiniciar a carreira xa que non completaran unha volta.


Mansell gañou nunha grella empobrecida no coche de reserva do equipo, que aínda que estaba preparado para o seu compañeiro de equipo Nelson Piquet, puido adaptarse ao inglés durante a espera para o reinicio. Mansell derrotou Piquet nunha loita directa, E chegou a meta cunha vantaxe sobre o brasileiro de 5´574 segundos, para o deleite da multitude de 110.000 asistentes. O vixente Campión do Mundo Alain Prost terminou terceiro no seu McLaren - TAG, unha volta atrás do par de Williams.


A carreira foi a primeira vez en 1986, que desde o seu accidente de coche en Francia que o deixou parapléxico antes do comezo da tempada, que Frank Williams apareceu nos boxes de Williams. Tamén foi o primeiro dobrete de Williams da tempada.


O órgano internacional que rexía os deportes de motor nese momento, a FISA, instituíra unha política de contratos a longo prazo cos circuítos. Brands Hatch foi percibido como unha instalación pobre, tiña moi poucas escapada e non tiña espazo para expandirse, ao contrario que Silverstone que como ex aeródromo da Segunda Guerra Mundial tiña espazo. Silverstone e o BRDC asinaron un contrato de sete anos coa Fórmula 1 e a FISA nalgún momento de 1986, para acoller a carreira entre 1987 e 1993.[1]




Índice





  • 1 Clasificación

    • 1.1 Cualificación


    • 1.2 Carreira



  • 2 Posicións logo da carreira


  • 3 Notas


  • 4 Véxase tamén




Clasificación |



Cualificación |































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
6

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
1:07.690

1:06.961

2
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:08.818

1:07.399
+0.438
3
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
1:09.042

1:07.524
+0.563
4
20

Austria Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
1:09.916

1:08.196
+1.235
5
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
1:09.479

1:08.477
+1.516
6
1

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:09.779

1:09.334
+2.373
7
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
1:11.819

1:09.409
+2.448
8
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
1:09.971

1:09.543
+2.582
9
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
1:12.403

1:10.209
+3.248
10
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault

1:10.304
1:10.583
+3.343
11
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
1:11.432

1:10.334
+3.373
12
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:11.662

1:10.338
+3.377
13
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:12.333

1:10.941
+3.980
14
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
1:12.060

1:11.121
+4.160
15
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
1:12.513

1:11.267
+4.306
16
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
1:11.682

1:11.450
+4.489
17
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
1:13.376

1:11.458
+4.497
18
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

1:11.500
1:11.568
+4.539
19
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
1:12.715

1:12.281
+5.320
20
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni

1:12.848
1:13.496
+5.887
21
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
1:14.366

1:12.980
+6.019
22
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
1:14.678

1:13.009
+6.048
23
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW

1:13.261
1:13.421
+6.300
24
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:16.440

1:16.134
+9.173
25
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed


1:16.854
+5.917
26
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo

1:18.319

+7.738


Carreira |


























































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
75
1:30:38.471
2

9
2
6

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Williams-Honda
75
+ 5.574
1

6
3
1

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
74
+ 1 volta
6

4
4
25

FranciaRené Arnoux

Ligier-Renault
73
+ 2 voltas
8

3
5
3

Flag of the United Kingdom.svgMartin Brundle

Tyrrell-Renault
72
+ 3 voltas
11

2
6
4

FranciaPhilippe Streiff

Tyrrell-Renault
72
+ 3 voltas
16

1
7
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
72
+ 3 voltas
10

8
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
72
+ 3 voltas
9

9
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
69
+ 6 voltas
22

NC
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
62
Non clasificado
13

Ret
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
60
Caixa de cambios
17

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
51
Turbo
12

Ret
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
50
Dirección
20

Ret
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
45
Sistema combustible
7

Ret
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
39
Motor
15

Ret
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
27
Caixa de cambios
3

Ret
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
24
Motor
25

Ret
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
23
Eléctrico
21

Ret
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
22
Eléctrico
4

Ret
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
22
Acelerador
14

Ret
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
20
Motor
18

Ret
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
7
Caixa de cambios
5

Ret
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
0
Colisión
19

Ret
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
0
Colisión
23

Ret
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
0
Colisión
24

Ret
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo
0
Colisión
26


Fonte:[2]




Posicións logo da carreira |




  • Nota:Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio de Francia de 1986

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1986

Carreira seguinte:
Gran Premio de Alemaña de 1986
Carreira anterior:
Gran Premio do Reino Unido de 1985

Gran Premio do Reino Unido
Carreira seguinte:
Gran Premio do Reino Unido de 1987


Notas |




  1. "The Brands Hatch & Paul Ricard FAQ". AtlasF1. Consultado o 23 decembro 2015. 


  2. "1986 British Grand Prix". formula1.com. Arquivado dende o orixinal o 13 November 2014. Consultado o 23 December 2015. 



Véxase tamén |









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_do_Reino_Unido_de_1986&oldid=4477922"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.432","walltime":"0.557","ppvisitednodes":"value":842,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":15372,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1596,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2185,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 327.045 1 -total"," 23.80% 77.846 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.10% 69.012 1 Modelo:Listaref"," 19.01% 62.157 2 Modelo:Cita_web"," 10.25% 33.526 1 Modelo:Commonscat"," 9.54% 31.193 2 Modelo:Caixa_lateral"," 8.77% 28.686 1 Modelo:Irmáns"," 7.13% 23.334 1 Modelo:Gran_Premio"," 2.94% 9.616 1 Modelo:Sucesión_F1"," 2.90% 9.478 1 Modelo:Portal"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.087","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2489928,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1318","timestamp":"20190402123049","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":117,"wgHostname":"mw1249"););

Popular posts from this blog

Club Baloncesto Breogán Índice Historia | Pavillón | Nome | O Breogán na cultura popular | Xogadores | Adestradores | Presidentes | Palmarés | Historial | Líderes | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióncbbreogan.galCadroGuía oficial da ACB 2009-10, páxina 201Guía oficial ACB 1992, páxina 183. Editorial DB.É de 6.500 espectadores sentados axeitándose á última normativa"Estudiantes Junior, entre as mellores canteiras"o orixinalHemeroteca El Mundo Deportivo, 16 setembro de 1970, páxina 12Historia do BreogánAlfredo Pérez, o último canoneiroHistoria C.B. BreogánHemeroteca de El Mundo DeportivoJimmy Wright, norteamericano do Breogán deixará Lugo por ameazas de morteResultados de Breogán en 1986-87Resultados de Breogán en 1990-91Ficha de Velimir Perasović en acb.comResultados de Breogán en 1994-95Breogán arrasa al Barça. "El Mundo Deportivo", 27 de setembro de 1999, páxina 58CB Breogán - FC BarcelonaA FEB invita a participar nunha nova Liga EuropeaCharlie Bell na prensa estatalMáximos anotadores 2005Tempada 2005-06 : Tódolos Xogadores da Xornada""Non quero pensar nunha man negra, mais pregúntome que está a pasar""o orixinalRaúl López, orgulloso dos xogadores, presume da boa saúde económica do BreogánJulio González confirma que cesa como presidente del BreogánHomenaxe a Lisardo GómezA tempada do rexurdimento celesteEntrevista a Lisardo GómezEl COB dinamita el Pazo para forzar el quinto (69-73)Cafés Candelas, patrocinador del CB Breogán"Suso Lázare, novo presidente do Breogán"o orixinalCafés Candelas Breogán firma el mayor triunfo de la historiaEl Breogán realizará 17 homenajes por su cincuenta aniversario"O Breogán honra ao seu fundador e primeiro presidente"o orixinalMiguel Giao recibiu a homenaxe do PazoHomenaxe aos primeiros gladiadores celestesO home que nos amosa como ver o Breo co corazónTita Franco será homenaxeada polos #50anosdeBreoJulio Vila recibirá unha homenaxe in memoriam polos #50anosdeBreo"O Breogán homenaxeará aos seus aboados máis veteráns"Pechada ovación a «Capi» Sanmartín e Ricardo «Corazón de González»Homenaxe por décadas de informaciónPaco García volve ao Pazo con motivo do 50 aniversario"Resultados y clasificaciones""O Cafés Candelas Breogán, campión da Copa Princesa""O Cafés Candelas Breogán, equipo ACB"C.B. Breogán"Proxecto social"o orixinal"Centros asociados"o orixinalFicha en imdb.comMario Camus trata la recuperación del amor en 'La vieja música', su última película"Páxina web oficial""Club Baloncesto Breogán""C. B. Breogán S.A.D."eehttp://www.fegaba.com

Vilaño, A Laracha Índice Patrimonio | Lugares e parroquias | Véxase tamén | Menú de navegación43°14′52″N 8°36′03″O / 43.24775, -8.60070

Cegueira Índice Epidemioloxía | Deficiencia visual | Tipos de cegueira | Principais causas de cegueira | Tratamento | Técnicas de adaptación e axudas | Vida dos cegos | Primeiros auxilios | Crenzas respecto das persoas cegas | Crenzas das persoas cegas | O neno deficiente visual | Aspectos psicolóxicos da cegueira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación54.054.154.436928256blindnessDicionario da Real Academia GalegaPortal das Palabras"International Standards: Visual Standards — Aspects and Ranges of Vision Loss with Emphasis on Population Surveys.""Visual impairment and blindness""Presentan un plan para previr a cegueira"o orixinalACCDV Associació Catalana de Cecs i Disminuïts Visuals - PMFTrachoma"Effect of gene therapy on visual function in Leber's congenital amaurosis"1844137110.1056/NEJMoa0802268Cans guía - os mellores amigos dos cegosArquivadoEscola de cans guía para cegos en Mortágua, PortugalArquivado"Tecnología para ciegos y deficientes visuales. Recopilación de recursos gratuitos en la Red""Colorino""‘COL.diesis’, escuchar los sonidos del color""COL.diesis: Transforming Colour into Melody and Implementing the Result in a Colour Sensor Device"o orixinal"Sistema de desarrollo de sinestesia color-sonido para invidentes utilizando un protocolo de audio""Enseñanza táctil - geometría y color. Juegos didácticos para niños ciegos y videntes""Sistema Constanz"L'ocupació laboral dels cecs a l'Estat espanyol està pràcticament equiparada a la de les persones amb visió, entrevista amb Pedro ZuritaONCE (Organización Nacional de Cegos de España)Prevención da cegueiraDescrición de deficiencias visuais (Disc@pnet)Braillín, un boneco atractivo para calquera neno, con ou sen discapacidade, que permite familiarizarse co sistema de escritura e lectura brailleAxudas Técnicas36838ID00897494007150-90057129528256DOID:1432HP:0000618D001766C10.597.751.941.162C97109C0155020