Skip to main content

Gran Premio do Reino Unido de 1986 Índice Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"The Brands Hatch & Paul Ricard FAQ""1986 British Grand Prix"o orixinal

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986Gran Premio do Reino Unido de Fórmula 1


Fórmula UnCircuíto de Brands HatchKentReino Unido1986Gran Premio do Reino UnidoSilverstoneJacques LaffiteJonathan PalmerZakspeedLigierRenaultJohnny CecottoGran Premio do Reino Unido de 1984carreiras de coches de turismoHospital SidcupWilliamsHondaNelson PiquetAlain ProstMcLarenTAGWilliamsFranciaparapléxicoFrank WilliamsSegunda Guerra Mundial19871993












Gran Premio do Reino Unido de 1986




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of the United Kingdom.svg Gran Premio de Reino Unido de 1986
Detalles da carreira

Carreira 9 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1986.

Trazado do circuíto de Brands Hatch
Trazado do circuíto de Brands Hatch

Data
13 de xullo de 1986

Nome oficial
XXXIX Shell Oils British Grand Prix

Localización

Circuíto de Brands Hatch, Kent, Reino Unido

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
3´703 km

Distancia
75 voltas, 277´725 km
ClimaAsollado

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda

Tempo
1:06.961

Volta rápida

Piloto

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda

Tempo
1:09.593 na volta 69

Podio
Primeiro
Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
Segundo
Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
Terceiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG



McLaren pits





Ayrton Senna no Lotus 98T


O Gran Premio do Reino Unido de 1986 (oficialmente o Shell Oils British Grand Prix) foi unha carreira de automobilismo de Fórmula Un, celebrada o 13 de xullo de 1986 no circuíto de Circuíto de Brands Hatch en Kent, Reino Unido. Foi a novena carreira do Campionato do Mundo da tempada de 1986. Foi a última carreira de Fórmula Un celebrada en Brands Hatch, a partir de {1987 todos os Gran Premio do Reino Unido celebráronse en Silverstone.


Jacques Laffite rompeu ambas pernas durante unha montoeira de varios coches na saída, o que provocou á súa retirada das carreiras de Gran Premio. Malia que o choque ocorreu xusto logo dos boxes, o primeiro médico na escena foi o piloto británico Jonathan Palmer, que comezou a carreira na 22ª posición da grella. Un cualificado médico xeral antes de dedicarse ao automobilismo en 1978, Palmer detivo o seu Zakspeed ao lado do estrelado Ligier - Renault de Laffite, saltou e correu para axudar ao francés ferido. Foi o segundo Gran Premio do Reino Unido seguido en Brands Hatch que veu o final dun piloto de carreira debido a lesións sufridas nas pernas nun accidente, logo de que Johnny Cecotto vira truncada a súa carreira durante a práctica para o Gran Premio do Reino Unido de 1984 cando rompeu os dous nocellos. Todos coincidiron en que aínda que o circuíto en si non era o culpable dos accidente, ambos Cecotto e Laffite pasaron a ter unha carreira exitosa nas carreiras de coches de turismo internacional unha vez que se recuperaron das súas lesións.


O choque en cadea incluíu un importante número de coches que bloquearon a pista por completo. A carreira foi detida sen que ningún piloto completara unha soa volta e reiniciouse unha hora máis tarde, como Laffite fora trasladado en helicóptero ao Hospital Sidcup a carreira non puido ser reiniciada sen a asistencia do helicóptero médico. Isto foi unha sorte para Nigel Mansell o seu Williams - Honda tivo un fallo no eixe de transmisión no primeiro arranque, a parada permitiulle reiniciar a carreira xa que non completaran unha volta.


Mansell gañou nunha grella empobrecida no coche de reserva do equipo, que aínda que estaba preparado para o seu compañeiro de equipo Nelson Piquet, puido adaptarse ao inglés durante a espera para o reinicio. Mansell derrotou Piquet nunha loita directa, E chegou a meta cunha vantaxe sobre o brasileiro de 5´574 segundos, para o deleite da multitude de 110.000 asistentes. O vixente Campión do Mundo Alain Prost terminou terceiro no seu McLaren - TAG, unha volta atrás do par de Williams.


A carreira foi a primeira vez en 1986, que desde o seu accidente de coche en Francia que o deixou parapléxico antes do comezo da tempada, que Frank Williams apareceu nos boxes de Williams. Tamén foi o primeiro dobrete de Williams da tempada.


O órgano internacional que rexía os deportes de motor nese momento, a FISA, instituíra unha política de contratos a longo prazo cos circuítos. Brands Hatch foi percibido como unha instalación pobre, tiña moi poucas escapada e non tiña espazo para expandirse, ao contrario que Silverstone que como ex aeródromo da Segunda Guerra Mundial tiña espazo. Silverstone e o BRDC asinaron un contrato de sete anos coa Fórmula 1 e a FISA nalgún momento de 1986, para acoller a carreira entre 1987 e 1993.[1]




Índice





  • 1 Clasificación

    • 1.1 Cualificación


    • 1.2 Carreira



  • 2 Posicións logo da carreira


  • 3 Notas


  • 4 Véxase tamén




Clasificación |



Cualificación |































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
6

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
1:07.690

1:06.961

2
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:08.818

1:07.399
+0.438
3
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
1:09.042

1:07.524
+0.563
4
20

Austria Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
1:09.916

1:08.196
+1.235
5
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
1:09.479

1:08.477
+1.516
6
1

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:09.779

1:09.334
+2.373
7
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
1:11.819

1:09.409
+2.448
8
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
1:09.971

1:09.543
+2.582
9
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
1:12.403

1:10.209
+3.248
10
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault

1:10.304
1:10.583
+3.343
11
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
1:11.432

1:10.334
+3.373
12
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:11.662

1:10.338
+3.377
13
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:12.333

1:10.941
+3.980
14
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
1:12.060

1:11.121
+4.160
15
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
1:12.513

1:11.267
+4.306
16
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
1:11.682

1:11.450
+4.489
17
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
1:13.376

1:11.458
+4.497
18
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

1:11.500
1:11.568
+4.539
19
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
1:12.715

1:12.281
+5.320
20
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni

1:12.848
1:13.496
+5.887
21
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
1:14.366

1:12.980
+6.019
22
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
1:14.678

1:13.009
+6.048
23
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW

1:13.261
1:13.421
+6.300
24
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:16.440

1:16.134
+9.173
25
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed


1:16.854
+5.917
26
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo

1:18.319

+7.738


Carreira |


























































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
75
1:30:38.471
2

9
2
6

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Williams-Honda
75
+ 5.574
1

6
3
1

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
74
+ 1 volta
6

4
4
25

FranciaRené Arnoux

Ligier-Renault
73
+ 2 voltas
8

3
5
3

Flag of the United Kingdom.svgMartin Brundle

Tyrrell-Renault
72
+ 3 voltas
11

2
6
4

FranciaPhilippe Streiff

Tyrrell-Renault
72
+ 3 voltas
16

1
7
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
72
+ 3 voltas
10

8
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
72
+ 3 voltas
9

9
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
69
+ 6 voltas
22

NC
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
62
Non clasificado
13

Ret
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
60
Caixa de cambios
17

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
51
Turbo
12

Ret
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
50
Dirección
20

Ret
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
45
Sistema combustible
7

Ret
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
39
Motor
15

Ret
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
27
Caixa de cambios
3

Ret
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
24
Motor
25

Ret
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
23
Eléctrico
21

Ret
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
22
Eléctrico
4

Ret
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
22
Acelerador
14

Ret
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
20
Motor
18

Ret
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
7
Caixa de cambios
5

Ret
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
0
Colisión
19

Ret
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
0
Colisión
23

Ret
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
0
Colisión
24

Ret
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo
0
Colisión
26


Fonte:[2]




Posicións logo da carreira |




  • Nota:Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio de Francia de 1986

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1986

Carreira seguinte:
Gran Premio de Alemaña de 1986
Carreira anterior:
Gran Premio do Reino Unido de 1985

Gran Premio do Reino Unido
Carreira seguinte:
Gran Premio do Reino Unido de 1987


Notas |




  1. "The Brands Hatch & Paul Ricard FAQ". AtlasF1. Consultado o 23 decembro 2015. 


  2. "1986 British Grand Prix". formula1.com. Arquivado dende o orixinal o 13 November 2014. Consultado o 23 December 2015. 



Véxase tamén |









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_do_Reino_Unido_de_1986&oldid=4477922"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.432","walltime":"0.557","ppvisitednodes":"value":842,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":15372,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1596,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2185,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 327.045 1 -total"," 23.80% 77.846 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.10% 69.012 1 Modelo:Listaref"," 19.01% 62.157 2 Modelo:Cita_web"," 10.25% 33.526 1 Modelo:Commonscat"," 9.54% 31.193 2 Modelo:Caixa_lateral"," 8.77% 28.686 1 Modelo:Irmáns"," 7.13% 23.334 1 Modelo:Gran_Premio"," 2.94% 9.616 1 Modelo:Sucesión_F1"," 2.90% 9.478 1 Modelo:Portal"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.087","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2489928,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1318","timestamp":"20190402123049","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":117,"wgHostname":"mw1249"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company