Skip to main content

Gran Premio de Bélxica de 1985 Índice Resumo da carreira | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"YouTube - Senna wins at Spa 1985 and drives around the Marshalls"Arquivado"The Official Formula 1 website"

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985Gran Premio de Bélxica de Fórmula 1


Fórmula 11985Spa15 de setembro1985Gran Premio de Bélxica1979Ayrton SennaLotus 97TNigel MansellWilliams FW10Alain ProstMcLaren MP4/2BMichele AlboretoHaas Lola1980Alan JonesItaliaJean-Marie BalestreGran Premio de SuráfricaNiki LaudaAustriaJohn WatsonFerrariAlain ProstRAMRAM 03Philippe AlliotCristián DannerZakspeedpole positionNelson PiquetBrabham BT54Ferrari 156/85PortugalStefan JohanssonKeke RosbergThierry BoutsenArrows A8Derek WarwickRenault RE60BPierluigi MartiniMinardi M185Ligier JS25Jacques LaffiteHuub RothengatterOsella FA1G












Gran Premio de Bélxica de 1985




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Bélxica Gran Premio de Bélxica de 1985
Detalles da carreira

Carreira 13 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1985.

Trazado do circuíto de Spa-Francorchamps.
Trazado do circuíto de Spa-Francorchamps.

Data
15 de setembro 1985

Nome oficial

Gran Premio de Bélxica

Localización

Spa-Francorchamps, Spa, Bélxica

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
7´004 km

Distancia
43 voltas, 301´172 km
ClimaMollado/seco, secouse nas últimas voltas

Pole position

Piloto

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

Tempo
1:55.306

Volta rápida

Piloto

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

Tempo
2:01.730 na volta 38

Podio
Primeiro
Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
Segundo
Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
Terceiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG


O Gran Premio de Bélxica de Fórmula 1 de 1985 disputouse en Spa o 15 de setembro de 1985. Foi a décimo terceira carreira da tempada de Fórmula Un de 1985, e o 43º Gran Premio de Bélxica, o 31º, que se celebrou en Spa e o segundo desde que o circuíto fora reconstruído e reaberto coa metade da súa lonxitude orixinal en 1979. A carreira disputouse sobre 43 voltas ao circuíto de sete quilómetros nunha distancia de carreira de 301 quilómetros.


A carreira foi gañada polo piloto brasileiro Ayrton Senna pilotando un Lotus 97T. Foi a segunda vitoria no Campionato Mundial de Senna e a primeira das cinco que ía gañar en Spa-Francorchamps. Senna gañou por 28 segundos sobre o piloto británico Nigel Mansell que pilotaba un Williams FW10. Terceiro foi o líder do Campionato Mundial, o francés Alain Prost pilotando un McLaren MP4/2B. A vitoria levou a Senna ao terceiro posto na clasificación de pilotos e o terceiro lugar permitiu a Prost ampliar a súa vantaxe sobre o piloto de Ferrari Michele Alboreto a 16 puntos.




Índice





  • 1 Resumo da carreira


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas


  • 5 Véxase tamén

    • 5.1 Ligazóns externas





Resumo da carreira |


Esta carreira orixinalmente disputaríase o 2 de xuño, pero foi re-programada ao 15 de setembro despois de que a superficie recentemente asfaltada rompera (as obras de reconstrución completáronse o xoves antes da carreira) ao pasar os coches, creando unha situación perigosa para os pilotos, que por unha abafadora maioría (24 votos a favor e 2 en contra) esixiron a cancelación da proba por razóns de seguridade logo da celebración dos adestramentos libres do sábado pola mañá. Debido á reprogramación da carreira o novo equipo de Fórmula Un Haas Lola e o seu piloto, o Campión Mundial de 1980 Alan Jones, que fixera a súa primeira carreira na rolda anterior en Italia non se lles permitiu participar, xa que non estaban na lista de participación orixinal. Durante a preparación para a carreira o presidente da FISA Jean-Marie Balestre anunciou que o controvertido Gran Premio de Suráfrica levaríase a cabo malia a presión de cancelar o evento como parte dos embargos contra o apartheid.


Niki Lauda non entrou na grella debido a unha lesión. Ao final da sesión de práctica do venres antes da propia cualificación, o acelerador do seu McLaren MP4/2B quedou trabado mentres el volvía de novo aos pits. O coche saíuse da pista na parte máis nova da pista e o tres veces campión do mundo golpeou unha barreira de protección e no impacto do volante virou mancando a súa boneca ao facelo. Os raios X non revelaron rotura, pero Lauda non estaba en condicións de competir polo que regresou a súa casa en Austria para continuar o recoñecemento e o tratamento do seu fisioterapeuta Willi Dungl. Inicialmente McLaren esperaba poñer a John Watson no coche de Lauda pero isto requiriría a aprobación de todos os demais equipos. Tendo presente o Campionato de Construtores, Ferrari negouse a aceptar, deixando a Alain Prost como único piloto de McLaren en Bélxica. RAM tamén presentou un coche, traendo só o RAM 03 de Philippe Alliot e o campión da tempada 1.985 de fórmula 3000 Cristián Danner fixo o seu debut no campionato mundial con Zakspeed.


Prost logrou a pole position, cunha media de 218´756 km/h diante de Senna con Nelson Piquet terceiro no seu Brabham BT54, Alboreto foi cuarto no seu Ferrari 156/85. A choiva caía antes da carreira deixando a grella de saída con pneumáticos de mollado por primeira vez desde que Senna gañou en Portugal. Senna púxose primeiro ao saír por diante de Piquet pero o Brabham trompeou na primeira curva. Senna lideraba diante de Prost, Mansell e os dous Ferrari de Alboreto e Stefan Johansson. Os Ferrari pronto quedaron fora, co embrague e o motor rotos respectivamente. Prost quedou entre os dous Williams FW10s cando entrou en boxes a poñer pneumáticos de seco. A última hora da carreira a choiva comezou a caer de novo e Senna ampliou a súa vantaxe. Keke Rosberg caeu ao cuarto posto logo dunha breve parada en boxes cun problema de freos e terminou nese posto. Quinto era Thierry Boutsen ata que o seu Arrows A8 rompeu a súa caixa de cambios. Piquet quedou quinto detrás de Derek Warwick nun Renault RE60B. Só doce coches terminaron a carreira, incluíndo por primeira vez un Minardi, o de Pierluigi Martini que terminou duodécimo no seu Minardi M185. Outros dous coches máis, Boutsen e o estrelado Ligier JS25 de Jacques Laffite clasificáronse tamén como finalistas. Huub Rothengatter co Osella FA1G non fixo as voltas suficientes para clasificarse.


Aínda que os comisarios dirixiron os coches directamente a boxes logo do final, Ayrton Senna esquivounos e fixo a volta de honra.[1]



Clasificación |



Cualificación |

















































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
2

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:56.563

1:55.306

2
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
2:00.710

1:55.403
+0.097
3
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:56.643

1:55.648
+0.342
4
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:56.999

1:56.021
+0.715
5
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

1:56.585
1:56.746
+1.279
6
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:59.046

1:56.697
+1.391
7
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda

1:56.727
1:56.996
+1.421
8
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW

1:56.770

+1.464
9
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
1:58.852

1:57.322
+2.016
10
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
1:57.582

1:57.465
+2.159
11
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart

1:57.588
1:57.857
+2.282
12
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW
2:00.154

1:57.729
+2.423
13
15

Francia Patrick Tambay

Renault

1:58.105
1:59.335
+2.799
14
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:59.761

1:58.407
+3.101
15
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:59.703

1:58.414
+3.108
16
20

Italia Piercarlo Ghinzani

Toleman-Hart
1:58.820

1:58.706
+3.400
17
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
2:01.745

1:58.933
+3.627
18
25

Francia Philippe Streiff

Ligier-Renault
2:00.599

1:59.245
+3.939
19
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
2:00.861

1:59.370
+4.064
20
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart

1:59.626
1:59.755
+4.320
21
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault

2:00.950
2:01.364
+5.644
22
30

Alemaña Christian Danner

Zakspeed

2:05.059
2:07.046
+9.753
23
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo
2:06.083

2:05.776
+10.470
24
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni

2:06.007
2:06.606
+10.701


Carreira |


















































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
12

Flag of Brazil.svgAyrton Senna

Lotus-Renault
43
1:34:19.893
2

9
2
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
43
+ 28.422
7

6
3
2

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
43
+ 55.109
1

4
4
6

FinlandiaKeke Rosberg

Williams-Honda
43
+ 1:15.290
10

3
5
7

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Brabham-BMW
42
+ 1 volta
3

2
6
16

Flag of the United Kingdom.svgDerek Warwick

Renault
42
+ 1 volta
14

1
7
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW
42
+ 1 volta
8

8
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW
42
+ 1 volta
12

9
25

Francia Philippe Streiff

Ligier-Renault
42
+ 1 volta
18

10
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
40
+ 3 voltas
6

11
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
38
Accidente
17

12
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni
38
+ 5 voltas
24

13
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
38
+ 5 voltas
21

NC
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo
37
Non clasificado
23

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
31
Motor
15

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
26
Caixa de cambios
19

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
24
Caixa de cambios
13

Ret
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart
23
Acelerador
11

Ret
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
17
Turbo
9

Ret
30

Alemaña Christian Danner

Zakspeed
16
Caixa de cambios
22

Ret
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
10
Accidente
20

Ret
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
7
Trompo
5

Ret
20

Italia Piercarlo Ghinzani

Toleman-Hart
7
Accidente
16

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
3
Embrague
4

NTS
1

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

Lesionado



Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.


Notas |




  1. "YouTube - Senna wins at Spa 1985 and drives around the Marshalls". Arquivado dende o orixinal o 05 de outubro de 2009. Consultado o 2009-10-03. 



Véxase tamén |





Ligazóns externas |


A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tómanse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17. 










Carreira anterior:
Gran Premio de Italia de 1985

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1985

Carreira seguinte:
Gran Premio de Europa de 1985
Carreira anterior:
Gran Premio de Bélxica de 1984

Gran Premio de Bélxica
Carreira seguinte:
Gran Premio de Bélxica de 1986



Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Bélxica_de_1985&oldid=4866552"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.348","walltime":"0.465","ppvisitednodes":"value":973,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":14758,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1424,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1263,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 304.136 1 -total"," 28.28% 86.023 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 17.91% 54.465 1 Modelo:Listaref"," 17.73% 53.917 2 Modelo:Caixa_lateral"," 17.32% 52.683 2 Modelo:Cita_web"," 13.46% 40.949 1 Modelo:Portal"," 7.85% 23.886 1 Modelo:Commonscat"," 6.47% 19.679 1 Modelo:Irmáns"," 6.17% 18.753 1 Modelo:Gran_Premio"," 2.85% 8.669 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.094","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2578606,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1300","timestamp":"20190402150713","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Bu00e9lxica de 1985","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_B%C3%A9lxica_de_1985","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q20924","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q20924","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-09-07T22:20:22Z","dateModified":"2018-08-26T22:34:38Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/73/Belgian_Grand_Prix_Spa.png"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":141,"wgHostname":"mw1238"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company