Skip to main content

Gran Premio de Detroit de 1984 Índice Resumo da carreira | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984Gran Premio de Detroit de Fórmula 1


Fórmula UnDetroit, Michigan1984Nelson PiquetMartin BrundleTyrrellNigel MansellLotusNiki LaudaPatrick TambayRenaultMónacoMario Andrettipole positionAlain ProstMcLarenBrabhamAyrton SennaTolemanEddie CheeverAlfa RomeoFerrariMichele AlboretoMarc SurerArrowsDerek WarwickElio de AngelisKeke RosbergStefan BellofCosworth-FordGoodyearTeo FabiWilliamsJacques LaffiteKen Tyrrell19841994










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Carl_Sagan" title="Carl Sagan"u003ECarl Saganu003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Gran Premio de Detroit de 1984




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of the United States.svg Gran Premio de Estados Unidos de 1984
Detalles da carreira

Carreira 8 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1984.

Trazado do circuíto de Detroit.
Trazado do circuíto de Detroit.

Data
24 de xuño de 1984

Nome oficial
III Gran Premio de Detroit

Localización

Circuíto urbano de Detroit
Detroit, Michigan

Percorrido
Circuíto urbano
4´120 km

Distancia
63 voltas, 259´56 km
ClimaAsollado, cálido

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW

Tempo
1:40.980

Volta rápida

Piloto

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault

Tempo
1:46.221 na volta 32

Podio
Primeiro
Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
Segundo
Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
Terceiro
Italia Teo Fabi

Brabham-BMW

O Gran Premio de Detroit de 1984 foi unha carreira de Fórmula Un celebrada o 24 de xuño de 1984 en Detroit, Michigan. Foi a oitava carreira da tempada de Fórmula Un de 1984.




Índice





  • 1 Resumo da carreira


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas


  • 5 Véxase tamén

    • 5.1 Bibliografía





Resumo da carreira |


O campión mundial o brasileiro Nelson Piquet superou un choque na primeira volta (grazas a unha nova saída) e dominou todo o fin de semana para lograr a súa segunda vitoria consecutiva. Partindo desde a pole, Piquet liderou de principio a fin e mantivo baixo control a un brillante piloto debutante, Martin Brundle no Tyrrell atmosférico, para gañar o terceiro Gran Premio de Detroit por menos dun segundo. O coche de Brundle foi finalmente descualificado logo dunha longa disputa por ter un lastre ilegal no sistema de auga. Foi unha carreira de desgaste brutal, e só terminaron 6 coches.


Durante as primeiras sesións de práctica, como é habitual nun circuíto urbano, moitos pilotos loitaban por evitar os muros de formigón que rodeaban o circuíto. Pero Nigel Mansell, de inmediato estableceu o estándar no seu Lotus, con só Niki Lauda preto del. Patrick Tambay pilotou de novo o Renault logo de romperse unha perna en Mónaco só tres semanas antes. O americano Mario Andretti, que fora chamado como posible substituto para Tambay na carreira, estaba satisfeito de pasar o fin de semana como espectador, vendo aos seus dous fillos correr nas carreiras de apoio.


O sábado, a pista estaba considerablemente máis rápida, Mansell mellorou en case catro segundos o seu mellor tempo provisional do día anterior, facendo 1:42.172. A pole position escapábaselle de novo, xa que Piquet rexistrou un impresionante 1:40.980. Alain Prost tamén eclipsou a Mansell cun 1:41.640 no seu McLaren para aliñarse á beira do Brabham na primeira fila. O novato brasileiro Ayrton Senna foi sétimo no Toleman, xusto por diante do estadounidense Eddie Cheever no Alfa Romeo.


O clima cálido e asollado, regresou o domingo logo dunha tormenta durante a noite que deixou a pista limpa, pero na saída, produciuse o caos. Mansell pensou que podería adiantar a Piquet na grella e apuntou o seu Lotus para o espazo entre os dous coches da primeira fila. Golpeou a parte traseira do McLaren de Prost e rebotou contra o costado do Brabham de Piquet, enviándoo contra á parede exterior da pista e o Ferrari de Michele Alboreto. A roda traseira dereita do Brabham saíu polo aire e aterrou na parte dianteira do Toleman de Senna, rompéndolle a suspensión. Ao mesmo tempo, Marc Surer que saía do fondo da grella viuse bloqueado polo coche de Piquet, e bateu co seu Arrows coa roda dianteira esquerda do Brabham. Para evitar riscos, os organizadores detiveron a carreira e prepararon unha nova saída.


Piquet, Alboreto e Senna tomaron os seus coches de reposto, pero Arrows non tiña ningún coche para Surer, polo que o suízo non puido saír cando volveuse a montar a grella. O segundo inicio saíu a pedir de boca, Piquet liderou sobre Prost e Mansell. Ao final da primeira volta, os tres eran seguidos por Alboreto, Cheever (que xa gañara tres lugares), Derek Warwick, Elio de Angelis, Lauda, Tambay e Senna. Prost seguía de cerca a Piquet nas primeiras voltas, pero foi perdendo tempo cando os seus pneumáticos traseiros comezaron a perder agarre. Como resultado, Mansell pechou diferenzas co francés e alcanzouno na volta 10, con Piquet cinco segundos por diante.


Inmediatamente, Mansell loitou duro para coller o líder. Piquet, ao parecer, conducía xusto o suficientemente rápido para manterse á fronte, e Mansell non puido acurtar distancia. Na volta 17, o Lotus desacelerou notablemente ao entrar no túnel de Atwater, xa que perdera a segunda marcha. Mentres tanto, non só Prost, tamén os Renault de Warwick e Tambay, e logo Lauda víronse obrigados a parar para poñer pneumáticos novos, mentres que Piquet non tiña ningún problema coa superficie abrasiva. Na volta 22, a roda traseira dereita de Senna bateu contra a barreira de pneumáticos na curva un,cando trataba de escapar do acoso de Keke Rosberg, Cheever retirouse da terceira posición co inter-cooler agretado. Mansell, finalmente renunciou á loita coa súa caixa de cambios rota na volta 28, entregando o segundo lugar a Alboreto, 15 segundos detrás de Piquet. Elio de Angelis quedou en terceiro lugar no segundo Lotus, logo dunha gran brecha, Rosberg e os impresionantes novatos de Tyrrell, Brundle e Stefan Bellof.


O equipo Tyrrell, aínda fiel aos motores V8 Cosworth-Ford de aspiración atmosferica, non tiñan ningunha oportunidade na tempada de ser competitivos fronte aos potentes turbos. Pero, xa puntuaran catro veces en sete carreiras, e no estreito circuíto, a combinación do seu pouco peso e menor potencia provocaban un menor desgaste dos pneumáticos. Isto permitiulles utilizar un composto de Goodyear máis brando, mentres que todos os demais tiñan que usar o composto máis duro. Ademais, a compactidade dos coches, en comparación cos turbos, era unha vantaxe no revirado circuíto entre os muros de formigón, especialmente a través da chicana que conduce á recta de boxes. E o máis importante, Brundle e Bellof tiñan moito mellores actuacións no seu primeiro ano do que ninguén esperaba.


Bellof, abandonou na volta 34 cando golpeou a parede ao saír da chicana antes dos boxes. Entón, xusto cando Brundle entrou en boxes, Warwick marcou a volta rápida da carreira e pasou a Rosberg e de Angelis en voltas consecutivas para colocarse no terceiro lugar. A piques de coller a Alboreto, o Renault de Warwick perdeu repentinamente a quinta marcha, permitindo a de Angelis e Rosberg adiantalo na volta 37. A súa caixa de cambios rompeu completamente na volta 41, e converteuse no décimo oitavo retirado do día, deixando só oito coches na pista. Rosberg sucumbiu co turbocompresor roto, e cando Alboreto rebentou o motor na volta 50, Piquet lideraba por máis de 30 segundos.


Brundle atopábase agora no terceiro lugar e acosaba a de Angelis, que conducía sen segunda marcha no seu Lotus como o fixera seu compañeiro de equipo Mansell antes de retirarse. Na volta 56, Brundle borrara os dez segundos entre el e o Lotus, e pasouno ao achegarse á chicana para o segundo lugar. a sete voltas para o final, Piquet tiña de 20 segundos de vantaxe e relaxouse permitindo a Prost desdobrarse. Brundle continuou atacando, pero, Piquet mantívose fresco e logrou a súa segunda vitoria en oito días por só uns poucos metros. Os finalistas que quedaban eran de Angelis, trinta segundos por detrás, o segundo Brabham de Teo Fabi (anotou os seus primeiros puntos); Prost e o Williams de Jacques Laffite.


Logo da cerimonia do podio, chegou a noticia de que os comisarios atoparan impurezas no sistema de inxección de auga no Tyrrell de Brundle e bólas de chumbo na bolsa de caucho que contiña a auga. As mostras de auga enviáronse a Francia e Texas para a análise e atopouse que contiñan niveis significativos de hidrocarburos. Ken Tyrrell foi chamado a unha reunión do Comité Executivo da FISA, o 18 de xullo e, baseándose nas impurezas na auga, que fora reenchida durante a parada en boxes, foi acusado de repostar o coche durante a carreira. (O reabastecemento de combustible prohibiuse antes da tempada 1984 e foi ilegal ata 1994.) Ao equipo prohibíuselle participar o resto do Campionato do Mundo e perdeu os 13 puntos que xa gañaran, malia que continuaron no campionato, pero non para gañar puntos.



Clasificación |



Cualificación |










































































































































































PosPilotoConstrutorCualDiferenza
1
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:40.980

2
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:41.640
+0.660
3
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
1:42.172
+1.192
4
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:42.246
+1.266
5
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
1:42.434
+1.454
6
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:42.637
+1.657
7
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
1:42.651
+1.671
8
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
1:43.065
+2.085
9
15

Francia Patrick Tambay

Renault
1:43.289
+2.309
10
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
1:43.484
+2.480
11
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
1:43.754
+2.774
12
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
1:43.998
+3.018
13
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:44.063
+3.083
14
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
1:44.228
+3.248
15
28

Francia René Arnoux

Ferrari
1:44.748
+3.768
16
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
1:44.940
+3.960
17
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
1:45.231
+4.251
18
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
1:45.419
+4.439
19
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
1:46.225
+5.245
20
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
1:46.333
+5.353
21
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
1:46.495
+5.515
22
17

Suíza Marc Surer

Arrows-Ford
1:46.626
+5.646
23
2

Italia Teo Fabi

Brabham-BMW
1:47.335
+6.355
24
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
1:47.743
+6.673
25
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:47.974
+6.994
26
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:48.865
+7.885
NSC
21

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Spirit-Ford
1:49.995
+8.975


Carreira |


































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
1

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Brabham-BMW
63
1:55:41.842
1

9
2
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
63
+ 32.638
5

6
3
2

ItaliaTeo Fabi

Brabham-BMW
63
+ 1:26.528
23

4
4
7

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
63
+ 1:55.258
2

3
5
5

FranciaJacques Laffite

Williams-Honda
62
+ 1 volta
19

2
DSC
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
63
Descualificado
11

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
49
Motor
4

Ret
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
47
Turbo
21

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
40
Caixa decambios
6

DSC
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
33
Descualificado
16

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
33
Transmisión
9

Ret
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
33
Freos
20

Ret
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
33
Eléctrico
10

Ret
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
27
Caixa de cambios
3

Ret
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
27
Motor
13

Ret
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
24
Temperatura
12

Ret
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
23
Embrague
17

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
21
Motor
8

Ret
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
21
Accidente
7

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
20
Trompo
25

Ret
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
3
Accidente
18

Ret
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
3
Accidente
26

Ret
28

Francia René Arnoux

Ferrari
2
Accidente
15

Ret
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
2
Pneumático
24

Ret
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
0
Motor
14

Ret
17

Suíza Marc Surer

Arrows-Ford
0
Accidente
22

NSC
21

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Spirit-Ford





Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos da clasificación. Tyrrell eos seus pilotos foron posteriormente descalificados do campionato mundial de 1984 e os seus resultados e puntos reasignados.









Carreira anterior:
Gran Premio do Canadá de 1984

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1984

Carreira seguinte:
Gran Premio de Dallas de 1984
Carreira anterior:
Gran Premio de Detroit de 1983

Gran Premio de Detroit
Carreira seguinte:
Gran Premio de Detroit de 1985


Notas |


  • Dúas semanas máis tarde, celebrouse por única vez o Gran Premio de Dallas o último de nove anos consecutivos no que os Estados Unidos albergou máis dunha carreira nunha soa tempada de Fórmula Un.

  • Os Tyrrells de Martin Brundle e Stefan Bellof foron excluídos debido a infraccións técnicas.

  • Esta foi a última carreira ata o Gran Premio dos Estados Unidos de 2005, onde non se outorgou o último punto, debido á falta de finalistas. En realidade Brundle terminara segundo, a só 0´837 segundos por detrás do gañador Nelson Piquet, pero foi descualificado máis tarde deixando só 5 finalistas. Por coincidencia estas dúas carreiras disputáronse nos EE.UU..




Véxase tamén |





Bibliografía |


  • Innes Ireland (October, 1984). "3rd Detroit Grand Prix: Look Out, Alain!". Road & Track, 150-154.

  • Mike S. Lang (1992). Grand Prix!: Race-by-race account of Formula 1 World Championship motor racing. Volume 4: 1981 to 1984. Haynes Publishing Group. ISBN 0-85429-733-2




Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Detroit_de_1984&oldid=4511131"










Menú de navegación


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.288","walltime":"0.385","ppvisitednodes":"value":872,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":11657,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1341,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 229.210 1 -total"," 35.29% 80.885 1 Modelo:Commonscat"," 33.83% 77.541 1 Modelo:Irmáns"," 32.16% 73.718 1 Modelo:Caixa_lateral"," 29.58% 67.809 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 10.25% 23.502 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.78% 8.670 1 Modelo:Sucesión_F1"," 3.33% 7.624 1 Modelo:Título_sen_retrouso"," 2.52% 5.784 2 Modelo:NEDb"," 2.31% 5.300 1 Modelo:Col-start"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.055","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1577997,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1311","timestamp":"20190315115117","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Detroit de 1984","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Detroit_de_1984","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q578129","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q578129","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-05-27T22:08:01Z","dateModified":"2017-09-27T13:02:30Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Circuit_Detroit.png"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":116,"wgHostname":"mw1242"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Club Baloncesto Breogán Índice Historia | Pavillón | Nome | O Breogán na cultura popular | Xogadores | Adestradores | Presidentes | Palmarés | Historial | Líderes | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióncbbreogan.galCadroGuía oficial da ACB 2009-10, páxina 201Guía oficial ACB 1992, páxina 183. Editorial DB.É de 6.500 espectadores sentados axeitándose á última normativa"Estudiantes Junior, entre as mellores canteiras"o orixinalHemeroteca El Mundo Deportivo, 16 setembro de 1970, páxina 12Historia do BreogánAlfredo Pérez, o último canoneiroHistoria C.B. BreogánHemeroteca de El Mundo DeportivoJimmy Wright, norteamericano do Breogán deixará Lugo por ameazas de morteResultados de Breogán en 1986-87Resultados de Breogán en 1990-91Ficha de Velimir Perasović en acb.comResultados de Breogán en 1994-95Breogán arrasa al Barça. "El Mundo Deportivo", 27 de setembro de 1999, páxina 58CB Breogán - FC BarcelonaA FEB invita a participar nunha nova Liga EuropeaCharlie Bell na prensa estatalMáximos anotadores 2005Tempada 2005-06 : Tódolos Xogadores da Xornada""Non quero pensar nunha man negra, mais pregúntome que está a pasar""o orixinalRaúl López, orgulloso dos xogadores, presume da boa saúde económica do BreogánJulio González confirma que cesa como presidente del BreogánHomenaxe a Lisardo GómezA tempada do rexurdimento celesteEntrevista a Lisardo GómezEl COB dinamita el Pazo para forzar el quinto (69-73)Cafés Candelas, patrocinador del CB Breogán"Suso Lázare, novo presidente do Breogán"o orixinalCafés Candelas Breogán firma el mayor triunfo de la historiaEl Breogán realizará 17 homenajes por su cincuenta aniversario"O Breogán honra ao seu fundador e primeiro presidente"o orixinalMiguel Giao recibiu a homenaxe do PazoHomenaxe aos primeiros gladiadores celestesO home que nos amosa como ver o Breo co corazónTita Franco será homenaxeada polos #50anosdeBreoJulio Vila recibirá unha homenaxe in memoriam polos #50anosdeBreo"O Breogán homenaxeará aos seus aboados máis veteráns"Pechada ovación a «Capi» Sanmartín e Ricardo «Corazón de González»Homenaxe por décadas de informaciónPaco García volve ao Pazo con motivo do 50 aniversario"Resultados y clasificaciones""O Cafés Candelas Breogán, campión da Copa Princesa""O Cafés Candelas Breogán, equipo ACB"C.B. Breogán"Proxecto social"o orixinal"Centros asociados"o orixinalFicha en imdb.comMario Camus trata la recuperación del amor en 'La vieja música', su última película"Páxina web oficial""Club Baloncesto Breogán""C. B. Breogán S.A.D."eehttp://www.fegaba.com

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company