Skip to main content

Gran Premio de Austria de 1984 Índice Resumo | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Menú de navegación"The Official Formula 1 website"

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984Gran Premio de Austria de Fórmula 1


Formula 1Circuíto de Österreichring1984Gran Premio de Austria 1950McLarenNiki LaudaNelson PiquetBrabhamBMWFerrariMichele AlboretoAlain ProstMcLarenTAGGerhard Berger 1997ATSJo GartnerOsellaAlfa RomeoRenaultGran Premio de Austria de 1983Patrick TambayNelson PiquetNiki Lauda










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Carl_Sagan" title="Carl Sagan"u003ECarl Saganu003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Gran Premio de Austria de 1984




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Austria Gran Premio de Austria de 1984
Detalles da carreira

Carreira 12 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1984.

Trazado do circuíto de Österreichring.
Trazado do circuíto de Österreichring.

Data
19 de agosto de 1984

Nome oficial
XVII Holiday Großer Preis von Österreich

Localización

Circuíto de Österreichring, Spielberg, Estiria, Austria

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
5´942 km

Distancia
51 voltas, 303´042 km
ClimaSeco

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW

Tempo
1:26.173

Volta rápida

Piloto

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

Tempo
1:32.882 na volta 23

Podio
Primeiro
Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
Segundo
Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
Terceiro
Italia Michele Alboreto

Ferrari

O Gran Premio de Austria de 1984 foi unha carreira do Campionato do Mundo Formula 1 celebrada no Circuíto de Österreichring o 19 de agosto de 1984. Foi a 12ª carreira da tempada de Fórmula Un de 1984, o 17º Gran Premio de Austria e o décimo quinto que se celebrou en Österreichring. A carreira levouse a cabo sobre 51 voltas ao circuíto de 5´942 quilómetros para unha distancia total de carreira de 303 quilómetros. Tamén foi o 400º Gran Premio do Campionato do Mundo celebradas desde o campionato comezou en 1950.




Índice





  • 1 Resumo


  • 2 Clasificación


  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas

    • 4.1 Ligazóns externas





Resumo |


O McLaren de Niki Lauda tomou a dianteira no campionato do mundo coa 23º vitoria da súa carreira. Segundo foi o defensor do campionato Nelson Piquet no seu Brabham - BMW, co Ferrari de Michele Alboreto completando o podio en terceiro lugar.


Alain Prost, compañeiro de equipo de Lauda e líder do Campionato do Mundo ao iniciar a carreira, non puido terminar logo de trompear sobre unha mancha de aceite na volta 28. Prost marchaba no segundo lugar detrás de Piquet no momento do seu trompo. Piquet pasou sobre o aceite primeiro e logrou manter o seu coche na pista malia un trallazo no aceite. Pero Prost tiña problemas na selección de marchas e pasou sobre a mancha de aceite cunha man no volante e a outra na panca de cambios para manter a marcha do seu McLaren - TAG. Como resultado, non puido controlar o coche e trompeou, como consecuencia tivo que retirarse. Lauda pasou a ser segundo detrás de Piquet que estaba tendo problemas de pneumáticos. Logo de tomar a dianteira Lauda descubriu de súpeto que non podía engrenar as marchas e parecía que a súa carreira terminara cando desacelerou significativamente, mentres trataba desesperadamente de engrenar unha marcha. O problema resultou ser temporal e pronto o McLaren ía de novo a velocidade e logrou o seu 23º triunfo.


Outro piloto austríaco Gerhard Berger, que chegaría a gañar 10 grandes premios antes de retirarse ao final da tempada 1997, fixo a súa debut na Fórmula Un en Österreichring, terminando 12º e último no seu ATS - BMW. O terceiro austríaco na carreira, Jo Gartner, retirouse logo de só 6 voltas con problemas de motor no seu Osella - Alfa Romeo.


Renault, que gañara o Gran Premio de Austria de 1983 con Alain Prost pilotando, tivo unha carreira para esquecer en 1984. Derek Warwick retirouse con problemas no motor na volta 17, mentres que Patrick Tambay tamén se retirou con problemas no motor na volta 42.



Clasificación |










































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
8

AustriaNiki Lauda

McLaren-TAG
51
1:21:12.851
4

9
2
1

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Brabham-BMW
51
+ 23.525
1

6
3
27

ItaliaMichele Alboreto

Ferrari
51
+ 48.998
12

4
4
2

ItaliaTeo Fabi

Brabham-BMW
51
+ 56.312
7

3
5
18

BélxicaThierry Boutsen

Arrows-BMW
50
+ 1 volta
17

2
6
17

SuízaMarc Surer

Arrows-BMW
50
+ 1 volta
19

1
7
28

Francia René Arnoux

Ferrari
50
+ 1 volta
15

8
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
49
+ 2 voltas
21

9
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
49
+ 2 voltas
24

10
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
48
Sen combustible
13

11
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
48
+ 3 voltas
25

12
31

Austria Gerhard Berger

ATS-BMW
48
Caixa de cambios
20

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
42
Motor
5

Ret
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
35
Presión aceite
10

Ret
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
32
Motor
8

Ret
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
28
Trompo
2

Ret
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
28
Motor
3

NC
21

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Spirit-Hart
23
Non clasificado
26

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
18
Motor
16

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
17
Motor
6

Ret
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
15
Inxección
18

Ret
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
15
dirección
9

Ret
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
12
Motor
11

Ret
30

Austria Jo Gartner

Osella-Alfa Romeo
6
Motor
22

Ret
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
4
Caixa de cambios
23

NTS
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
0
Caixa de cambios
14

NSC
3

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Tyrrell-Ford




EX
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford





Posicións logo da carreira |




  • Nota:Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación. Tyrrell eos seus pilotos foron descalificados do campionato mundial de 1984 e os seus resultados e puntos reasignados.









Carreira anterior:
Gran Premio de Alemaña de 1984

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1984

Carreira seguinte:
Gran Premio dos Países Baixos de 1984
Carreira anterior:
Gran Premio de Austria de 1983

Gran Premio de Austria
Carreira seguinte:
Gran Premio de Austria de 1985


Notas |


  • Primeira carreira: Gerhard Berger

  • Por primeira vez na historia da Fórmula Un ningún dos coches que saíron da grella tiña un motor de aspiración natural.

  • A carreira reiniciouse debido a un procedemento de arranque inadecuado, debido ás luces (de acordo con Niki Lauda) primeiro vermello, logo verde, logo amarelo e de volta a vermello outra vez.

  • Durante a primeira saída da carreira, Elio de Angelis quedou parado na grella e bloqueou a varios coches incluíndo a Patrick Tambay, que chegou a un punto morto detrás de De Angelis e paralizou o seu Renault. Este altercado permitiu a Ayrton Senna pasar do 10º ao 4º posto no pouco potente Toleman - Hart.

  • Esta foi a única vez que Niki Lauda gañou o Gran Premio do seu país. O seu anterior mellor posto foi segundo en 1977. Desde 2014 cando o Gran Premio de Austria regresou á F1 por primeira vez desde 2003, esta foi a única vez que un piloto austríaco gañou o Gran Premio do seu país.

  • Líderes por volta:
    • Primeira carreira: Alain Prost (1)

Segunda carreira: Nelson Piquet (1-39) Niki Lauda (40-51)


A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tomáronse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17. 





Ligazóns externas |









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Austria_de_1984&oldid=4798349"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.256","walltime":"0.383","ppvisitednodes":"value":789,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":12042,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1447,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 267.935 1 -total"," 29.02% 77.755 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 25.67% 68.767 1 Modelo:Cita_web"," 14.00% 37.507 1 Modelo:Commonscat"," 13.76% 36.879 2 Modelo:Caixa_lateral"," 12.91% 34.590 1 Modelo:Irmáns"," 8.34% 22.334 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.56% 9.530 1 Modelo:Portal"," 2.52% 6.750 1 Modelo:Sucesión_F1"," 2.52% 6.744 1 Modelo:Título_sen_retrouso"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.076","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2370993,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1318","timestamp":"20190315115139","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Austria de 1984","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Austria_de_1984","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q15569","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q15569","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-06-13T16:23:11Z","dateModified":"2018-07-16T23:28:07Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/%C3%96sterreichring_1977-1987.svg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":165,"wgHostname":"mw1253"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company