Gran Premio de Europa de 1985 Índice Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"ESPN F1//Drivers/John Watson""The Official Formula 1 website"Grand Prix Archives Video
Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985Gran Premio de Europa de Fórmula 1
Fórmula 1Circuíto de Brands Hatch1985Ayrton Sennapole positionNelson PiquetWilliamsHondaNigel MansellKeke RosbergNiki LaudaMcLarenBélxicaJohn WatsonGran Premio de Suráfrica 1983Thierry BoutsenTyrrellItalianoIvan CapelliStefan BellofAlain ProstNigel MansellKeke RosbergNelson PiquetAyrton SennaMarc SurerBrabhamMichele AlboretoFerrariZandvoortFerrari 156/85pole position
Gran Premio de Europa de 1985
Saltar ata a navegación
Saltar á procura
Detalles da carreira | ||
---|---|---|
Carreira 14 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1985. | ||
Trazado do circuíto de Brands Hatch | ||
Data | 6 de outubro 1985 | |
Nome oficial | III Gran Premio de Europa | |
Localización | Circuíto de Brands Hatch, Kent, Reino Unido | |
Percorrido | Percorrido permanente de carreira 4´206 km | |
Distancia | 75 voltas, 315´500 km | |
Clima | Seco | |
Pole position | ||
Piloto | Ayrton Senna | Lotus-Renault |
Tempo | 1:07.169 | |
Volta rápida | ||
Piloto | Jacques Laffite | Ligier-Renault |
Tempo | 1:11.526 na volta 55 | |
Podio | ||
Primeiro | Nigel Mansell | Williams-Honda |
Segundo | Ayrton Senna | Lotus-Renault |
Terceiro | Keke Rosberg | Williams-Honda |
O Gran Premio de Europa de 1985 foi unha carreira de Fórmula 1 celebrada no circuíto de Circuíto de Brands Hatch o 6 de outubro de 1985. Foi a décimo cuarta carreira da tempada 1985.
Ayrton Senna conseguiu a pole position por sexta vez na tempada, cunha media de 225´479 km/h, a primeira vez que alguén rodou no circuíto a máis de 225 km/h. Segundo foi Nelson Piquet, seguido dos Williams - Honda de Nigel Mansell e Keke Rosberg.
O campión mundial Niki Lauda de McLaren seguía sendo incapaz de competir debido á lesión na boneca que sufriu en Bélxica e foi substituído polo ex piloto John Watson no que sería a súa última saída na Fórmula Un. Watson 21º cualificado e na súa primeira carreira de F1 desde o Gran Premio de Suráfrica de 1983 terminou sétimo, só 2 voltas atrás e a menos dun segundo por detrás sexto clasificado Thierry Boutsen. Tyrrell presentou de novo un equipo de dous coches na carreira co novato Italiano Ivan Capelli substituíndo a Stefan Bellof na súa primeira carreira na Fórmula Un.
Logo dunha moi mala saída na que caeu ao 14º posto, Alain Prost subiu 8 postos en 10 voltas, baixou de novo a noveno posto, e subiu outras 5 posicións, rompendo a marca de volta 3 veces no proceso. Finalmente quedou no cuarto lugar e no proceso, asegurou Campionato Mundial de Pilotos. Nigel Mansell logrou a súa primeira vitoria. Keke Rosberg quedou terceiro malia perder unha volta completa logo dunha colisión con Nelson Piquet causada por Ayrton Senna, quen terminou segundo. Marc Surer estivo en segunda posición co Brabham ata que falloulle o turbo.
Michele Alboreto viu escapar o seu soño do Campionato do Mundo na volta 13. Logo de parar para substituír un pneumático plano na volta 11, o turbo do seu Ferrari explotou na volta 13. Alboreto, frustrado pola pouca fiabilidade de fins de tempada do Ferrari que custoulle o campionato do mundo (liderou a táboa de puntos ata a rolda 11 en Zandvoort) conduciu o seu Ferrari 156/85 a boxes coa parte traseira do coche en chamas. De forma perigosa pilotou o coche co lume ata os boxes e directamente ao seu pit de Ferrari. Moitos observadores viron isto como xeito de demostrar que a falta de fiabilidade do Ferrari custoulle o campionato do mundo, que Prost gañou ao terminar en cuarto lugar.
A pole position de Senna cítase a miúdo como un dos seus mellores momentos.[1]
Índice
1 Clasificación
1.1 Cualificación
1.2 Race
2 Posicións logo da carreira
3 Notas
4 Véxase tamén
4.1 Ligazóns externas
Clasificación |
Cualificación |
Pos | Nº | Piloto | Construtor | Q1 | Q2 | Diferenza |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 12 | Ayrton Senna | Lotus-Renault | 1:08.020 | 1:07.169 | — |
2 | 7 | Nelson Piquet | Brabham-BMW | 1:09.204 | 1:07.482 | +0.313 |
3 | 5 | Nigel Mansell | Williams-Honda | 1:10.537 | 1:08.059 | +0.890 |
4 | 6 | Keke Rosberg | Williams-Honda | 1:09.277 | 1:08.197 | +1.028 |
5 | 25 | Philippe Streiff | Ligier-Renault | 1:10.396 | 1:09.080 | +1.911 |
6 | 2 | Alain Prost | McLaren-TAG | 1:10.345 | 1:09.429 | +2.260 |
7 | 8 | Marc Surer | Brabham-BMW | 1:09.762 | 1:09.913 | +2.593 |
8 | 16 | Derek Warwick | Renault | 1:11.014 | 1:09.904 | +2.735 |
9 | 11 | Elio de Angelis | Lotus-Renault | 1:11.530 | 1:10.014 | +2.845 |
10 | 26 | Jacques Laffite | Ligier-Renault | 1:11.312 | 1:10.081 | +2.912 |
11 | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo | 1:10.963 | 1:10.251 | +3.082 |
12 | 18 | Thierry Boutsen | Arrows-BMW | 1:10.918 | 1:10.323 | +3.154 |
13 | 28 | Stefan Johansson | Ferrari | 1:11.309 | 1:10.517 | +3.348 |
14 | 20 | Piercarlo Ghinzani | Toleman-Hart | 1:13.517 | 1:10.570 | +3.401 |
15 | 27 | Michele Alboreto | Ferrari | 1:10.877 | 1:10.659 | +3.490 |
16 | 3 | Martin Brundle | Tyrrell-Renault | 1:11.296 | 1:10.731 | +3.562 |
17 | 15 | Patrick Tambay | Renault | 1:13.048 | 1:10.934 | +3.765 |
18 | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo | 1:12.766 | 1:11.500 | +4.331 |
19 | 17 | Gerhard Berger | Arrows-BMW | 1:11.608 | 1:11.638 | +4.439 |
20 | 19 | Teo Fabi | Toleman-Hart | 1:13.024 | 1:12.090 | +4.921 |
21 | 1 | John Watson | McLaren-TAG | 1:12.496 | 1:12.516 | +5.327 |
22 | 33 | Alan Jones | Lola-Hart | 1:14.050 | 1:13.084 | +5.915 |
23 | 9 | Philippe Alliot | RAM-Hart | 1:14.355 | 1:13.537 | +6.368 |
24 | 4 | Ivan Capelli | Tyrrell-Renault | 1:16.879 | 1:13.721 | +6.552 |
25 | 30 | Christian Danner | Zakspeed | 1:15.947 | 1:15.054 | +7.885 |
26 | 29 | Pierluigi Martini | Minardi-Motori Moderni | 1:16.642 | 1:15.127 | +9.473 |
NSC | 24 | Huub Rothengatter | Osella-Alfa Romeo | 1:16.994 | 1:18.022 | +9.825 |
Race |
Pos | Nº | Piloto | Construtor | Voltas | Tempo/Retirada | Grella | Puntos |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Nigel Mansell | Williams-Honda | 75 | 1:32:58.109 | 3 | 9 |
2 | 12 | Ayrton Senna | Lotus-Renault | 75 | + 21.396 | 1 | 6 |
3 | 6 | Keke Rosberg | Williams-Honda | 75 | + 58.533 | 4 | 4 |
4 | 2 | Alain Prost | McLaren-TAG | 75 | + 1:06.121 | 6 | 3 |
5 | 11 | Elio de Angelis | Lotus-Renault | 74 | + 1 volta | 9 | 2 |
6 | 18 | Thierry Boutsen | Arrows-BMW | 73 | + 2 voltas | 12 | 1 |
7 | 1 | John Watson | McLaren-TAG | 73 | + 2 voltas | 21 | |
8 | 25 | Philippe Streiff | Ligier-Renault | 73 | + 2 voltas | 5 | |
9 | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo | 73 | + 2 voltas | 11 | |
10 | 17 | Gerhard Berger | Arrows-BMW | 73 | + 2 voltas | 19 | |
11 | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo | 73 | + 2 voltas | 18 | |
12 | 15 | Patrick Tambay | Renault | 72 | + 3 voltas | 17 | |
13 | 8 | Marc Surer | Brabham-BMW | 62 | Turbo | 7 | |
Ret | 28 | Stefan Johansson | Ferrari | 59 | Eléctrico | 13 | |
Ret | 26 | Jacques Laffite | Ligier-Renault | 58 | Motor | 10 | |
Ret | 30 | Christian Danner | Zakspeed | 55 | Motor | 25 | |
Ret | 4 | Ivan Capelli | Tyrrell-Renault | 44 | Accidente | 24 | |
Ret | 3 | Martin Brundle | Tyrrell-Renault | 40 | Fuga auga | 16 | |
Ret | 19 | Teo Fabi | Toleman-Hart | 33 | Motor | 20 | |
Ret | 9 | Philippe Alliot | RAM-Hart | 31 | Motor | 23 | |
Ret | 20 | Piercarlo Ghinzani | Toleman-Hart | 16 | Motor | 14 | |
Ret | 33 | Alan Jones | Lola-Hart | 13 | Radiador | 22 | |
Ret | 27 | Michele Alboreto | Ferrari | 13 | Turbo | 15 | |
Ret | 7 | Nelson Piquet | Brabham-BMW | 6 | Colisión | 2 | |
Ret | 16 | Derek Warwick | Renault | 4 | Inxección | 8 | |
Ret | 29 | Pierluigi Martini | Minardi-Motori Moderni | 3 | Accidente | 26 |
Posicións logo da carreira |
|
|
- Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.
Notas |
Pole position: Ayrton Senna - 1:07.169[2]
Volta rápida: Jacques Laffite - 1:11.526 na volta 55[3]- Primeira vitoria: Nigel Mansell
- Primeira carreira: Ivan Capelli
- Última carreira: John Watson
Alain Prost 4º, logrou o Campionato do Munto a falta de dúas carreiras.- Logo de traelo para substituír ao lesionado Niki Lauda, John Watson competiu neste evento co número 1, polo xeral reservado para o actual campión do mundo. Esta é a única ocasión en que un non-campión utilizou o número 1 desde Ronnie Peterson durante a tempada 1973.[4]
↑ http://blog.us.playstation.com/2014/05/12/gran-turismo-6-relive-sennas-legendary-moments/
↑ Hamilton, Maurice (ed.) (1985). AUTOCOURSE 1985-86. Hazleton Publishing. p. 256. ISBN 0-905138-38-4.
↑ Hamilton, Maurice (ed.) (1985). AUTOCOURSE 1985-86. Hazleton Publishing. p. 257. ISBN 0-905138-38-4.
↑ Williamson, Martin. "ESPN F1//Drivers/John Watson". ESPN.co.uk. Consultado o 27 June 2014.
A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tómanse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17.
Véxase tamén |
Wikimedia Commons ten máis contidos multimedia na categoría: Gran Premio de Europa de 1985 |
Ligazóns externas |
- Grand Prix Archives Video
A Galipedia ten un portal sobre: Fórmula 1 |
Carreira anterior: Gran Premio de Bélxica de 1985 | Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA Temporada 1985 | Carreira seguinte: Gran Premio de Suráfrica de 1985 |
Carreira anterior: Gran Premio de Europa de 1984 | Gran Premio de Europa | Carreira seguinte: Gran Premio de Europa de 1993 |
Categorías:
- Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985
- Gran Premio de Europa de Fórmula 1
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.408","walltime":"0.535","ppvisitednodes":"value":1087,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":17628,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1508,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":3831,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 350.915 1 -total"," 23.54% 82.618 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.12% 74.116 1 Modelo:Listaref"," 15.86% 55.672 2 Modelo:Cita_libro"," 15.36% 53.900 2 Modelo:Caixa_lateral"," 15.33% 53.811 1 Modelo:Commonscat"," 14.28% 50.111 1 Modelo:Irmáns"," 7.60% 26.671 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.03% 10.629 1 Modelo:Portal"," 2.90% 10.192 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.099","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2357493,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1296","timestamp":"20190315115425","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":175,"wgHostname":"mw1268"););