Skip to main content

Gran Premio de Europa de 1985 Índice Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"ESPN F1//Drivers/John Watson""The Official Formula 1 website"Grand Prix Archives Video

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985Gran Premio de Europa de Fórmula 1


Fórmula 1Circuíto de Brands Hatch1985Ayrton Sennapole positionNelson PiquetWilliamsHondaNigel MansellKeke RosbergNiki LaudaMcLarenBélxicaJohn WatsonGran Premio de Suráfrica 1983Thierry BoutsenTyrrellItalianoIvan CapelliStefan BellofAlain ProstNigel MansellKeke RosbergNelson PiquetAyrton SennaMarc SurerBrabhamMichele AlboretoFerrariZandvoortFerrari 156/85pole position












Gran Premio de Europa de 1985




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Unión Europea Gran Premio de Europa de 1985
Detalles da carreira

Carreira 14 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1985.

Trazado do circuíto de Brands Hatch
Trazado do circuíto de Brands Hatch

Data
6 de outubro 1985

Nome oficial
III Gran Premio de Europa

Localización

Circuíto de Brands Hatch, Kent, Reino Unido

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
4´206 km

Distancia
75 voltas, 315´500 km
ClimaSeco

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

Tempo
1:07.169

Volta rápida

Piloto

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault

Tempo
1:11.526 na volta 55

Podio
Primeiro
Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
Segundo
Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
Terceiro
Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda

O Gran Premio de Europa de 1985 foi unha carreira de Fórmula 1 celebrada no circuíto de Circuíto de Brands Hatch o 6 de outubro de 1985. Foi a décimo cuarta carreira da tempada 1985.


Ayrton Senna conseguiu a pole position por sexta vez na tempada, cunha media de 225´479 km/h, a primeira vez que alguén rodou no circuíto a máis de 225 km/h. Segundo foi Nelson Piquet, seguido dos Williams - Honda de Nigel Mansell e Keke Rosberg.


O campión mundial Niki Lauda de McLaren seguía sendo incapaz de competir debido á lesión na boneca que sufriu en Bélxica e foi substituído polo ex piloto John Watson no que sería a súa última saída na Fórmula Un. Watson 21º cualificado e na súa primeira carreira de F1 desde o Gran Premio de Suráfrica de 1983 terminou sétimo, só 2 voltas atrás e a menos dun segundo por detrás sexto clasificado Thierry Boutsen. Tyrrell presentou de novo un equipo de dous coches na carreira co novato Italiano Ivan Capelli substituíndo a Stefan Bellof na súa primeira carreira na Fórmula Un.


Logo dunha moi mala saída na que caeu ao 14º posto, Alain Prost subiu 8 postos en 10 voltas, baixou de novo a noveno posto, e subiu outras 5 posicións, rompendo a marca de volta 3 veces no proceso. Finalmente quedou no cuarto lugar e no proceso, asegurou Campionato Mundial de Pilotos. Nigel Mansell logrou a súa primeira vitoria. Keke Rosberg quedou terceiro malia perder unha volta completa logo dunha colisión con Nelson Piquet causada por Ayrton Senna, quen terminou segundo. Marc Surer estivo en segunda posición co Brabham ata que falloulle o turbo.


Michele Alboreto viu escapar o seu soño do Campionato do Mundo na volta 13. Logo de parar para substituír un pneumático plano na volta 11, o turbo do seu Ferrari explotou na volta 13. Alboreto, frustrado pola pouca fiabilidade de fins de tempada do Ferrari que custoulle o campionato do mundo (liderou a táboa de puntos ata a rolda 11 en Zandvoort) conduciu o seu Ferrari 156/85 a boxes coa parte traseira do coche en chamas. De forma perigosa pilotou o coche co lume ata os boxes e directamente ao seu pit de Ferrari. Moitos observadores viron isto como xeito de demostrar que a falta de fiabilidade do Ferrari custoulle o campionato do mundo, que Prost gañou ao terminar en cuarto lugar.


A pole position de Senna cítase a miúdo como un dos seus mellores momentos.[1]




Índice





  • 1 Clasificación

    • 1.1 Cualificación


    • 1.2 Race



  • 2 Posicións logo da carreira


  • 3 Notas


  • 4 Véxase tamén

    • 4.1 Ligazóns externas





Clasificación |



Cualificación |






































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
1:08.020

1:07.169

2
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:09.204

1:07.482
+0.313
3
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:10.537

1:08.059
+0.890
4
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
1:09.277

1:08.197
+1.028
5
25

Francia Philippe Streiff

Ligier-Renault
1:10.396

1:09.080
+1.911
6
2

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:10.345

1:09.429
+2.260
7
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW

1:09.762
1:09.913
+2.593
8
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:11.014

1:09.904
+2.735
9
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
1:11.530

1:10.014
+2.845
10
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
1:11.312

1:10.081
+2.912
11
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:10.963

1:10.251
+3.082
12
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:10.918

1:10.323
+3.154
13
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
1:11.309

1:10.517
+3.348
14
20

Italia Piercarlo Ghinzani

Toleman-Hart
1:13.517

1:10.570
+3.401
15
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:10.877

1:10.659
+3.490
16
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
1:11.296

1:10.731
+3.562
17
15

Francia Patrick Tambay

Renault
1:13.048

1:10.934
+3.765
18
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
1:12.766

1:11.500
+4.331
19
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW

1:11.608
1:11.638
+4.439
20
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart
1:13.024

1:12.090
+4.921
21
1

Flag of the United Kingdom.svg John Watson

McLaren-TAG

1:12.496
1:12.516
+5.327
22
33

Australia Alan Jones

Lola-Hart
1:14.050

1:13.084
+5.915
23
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
1:14.355

1:13.537
+6.368
24
4

Italia Ivan Capelli

Tyrrell-Renault
1:16.879

1:13.721
+6.552
25
30

Alemaña Christian Danner

Zakspeed
1:15.947

1:15.054
+7.885
26
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni

1:16.642
1:15.127
+9.473
NSC
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo

1:16.994
1:18.022
+9.825


Race |


























































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
75
1:32:58.109
3

9
2
12

Flag of Brazil.svgAyrton Senna

Lotus-Renault
75
+ 21.396
1

6
3
6

FinlandiaKeke Rosberg

Williams-Honda
75
+ 58.533
4

4
4
2

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
75
+ 1:06.121
6

3
5
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
74
+ 1 volta
9

2
6
18

BélxicaThierry Boutsen

Arrows-BMW
73
+ 2 voltas
12

1
7
1

Flag of the United Kingdom.svg John Watson

McLaren-TAG
73
+ 2 voltas
21

8
25

Francia Philippe Streiff

Ligier-Renault
73
+ 2 voltas
5

9
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
73
+ 2 voltas
11

10
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW
73
+ 2 voltas
19

11
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
73
+ 2 voltas
18

12
15

Francia Patrick Tambay

Renault
72
+ 3 voltas
17

13
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW
62
Turbo
7

Ret
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
59
Eléctrico
13

Ret
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
58
Motor
10

Ret
30

Alemaña Christian Danner

Zakspeed
55
Motor
25

Ret
4

Italia Ivan Capelli

Tyrrell-Renault
44
Accidente
24

Ret
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
40
Fuga auga
16

Ret
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart
33
Motor
20

Ret
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
31
Motor
23

Ret
20

Italia Piercarlo Ghinzani

Toleman-Hart
16
Motor
14

Ret
33

Australia Alan Jones

Lola-Hart
13
Radiador
22

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
13
Turbo
15

Ret
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
6
Colisión
2

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
4
Inxección
8

Ret
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni
3
Accidente
26


Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.


Notas |



  • Pole position: Ayrton Senna - 1:07.169[2]


  • Volta rápida: Jacques Laffite - 1:11.526 na volta 55[3]

  • Primeira vitoria: Nigel Mansell

  • Primeira carreira: Ivan Capelli

  • Última carreira: John Watson


  • Alain Prost 4º, logrou o Campionato do Munto a falta de dúas carreiras.

  • Logo de traelo para substituír ao lesionado Niki Lauda, John Watson competiu neste evento co número 1, polo xeral reservado para o actual campión do mundo. Esta é a única ocasión en que un non-campión utilizou o número 1 desde Ronnie Peterson durante a tempada 1973.[4]



  1. http://blog.us.playstation.com/2014/05/12/gran-turismo-6-relive-sennas-legendary-moments/


  2. Hamilton, Maurice (ed.) (1985). AUTOCOURSE 1985-86. Hazleton Publishing. p. 256. ISBN 0-905138-38-4. 


  3. Hamilton, Maurice (ed.) (1985). AUTOCOURSE 1985-86. Hazleton Publishing. p. 257. ISBN 0-905138-38-4. 


  4. Williamson, Martin. "ESPN F1//Drivers/John Watson". ESPN.co.uk. Consultado o 27 June 2014. 


A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tómanse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17. 



Véxase tamén |





Ligazóns externas |


  • Grand Prix Archives Video










Carreira anterior:
Gran Premio de Bélxica de 1985

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1985

Carreira seguinte:
Gran Premio de Suráfrica de 1985
Carreira anterior:
Gran Premio de Europa de 1984

Gran Premio de Europa
Carreira seguinte:
Gran Premio de Europa de 1993



Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Europa_de_1985&oldid=4472753"










Menú de navegación


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.408","walltime":"0.535","ppvisitednodes":"value":1087,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":17628,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1508,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":3831,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 350.915 1 -total"," 23.54% 82.618 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.12% 74.116 1 Modelo:Listaref"," 15.86% 55.672 2 Modelo:Cita_libro"," 15.36% 53.900 2 Modelo:Caixa_lateral"," 15.33% 53.811 1 Modelo:Commonscat"," 14.28% 50.111 1 Modelo:Irmáns"," 7.60% 26.671 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.03% 10.629 1 Modelo:Portal"," 2.90% 10.192 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.099","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2357493,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1296","timestamp":"20190315115425","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":175,"wgHostname":"mw1268"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company