Skip to main content

Gran Premio de Detroit de 1985 Índice Resumo da carreira | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Referencias | Véxase tamén | Menú de navegación

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985Gran Premio de Detroit de Fórmula 1


Fórmula UnDetroit, Michigan1985Gran Premio de DetroitKeke RosbergWilliams FW10Ayrton SennaLotus 97TFerrari 156/85Stefan JohanssonMichele AlboretoStefan BellofTyrrell 012Cosworth-FordLotusElio de AngelisAlain ProstLotusNigel MansellWilliamsNelson PiquetGerhard Bergercarreira de 1984Derek WarwickElio de AngelisMartin BrundleMcLarensGerhard BergerPhilippe AlliotBrabham












Gran Premio de Detroit de 1985




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of the United States.svg Gran Premio de Estados Unidos de 1985
Detalles da carreira

Carreira 6 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1985.

Trazado do circuíto de Detroit.
Trazado do circuíto de Detroit.

Data
23 de xuño de 1985

Nome oficial
IV Gran Premio de Detroit

Localización

Circuíto urbano de Detroit
Detroit, Michigan

Percorrido
Circuíto urbano
4´120 km

Distancia
63 voltas, 259´56 km
ClimaDespexado, frio

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

Tempo
1:42.051

Volta rápida

Piloto

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

Tempo
1:45.612 na volta 51

Podio
Primeiro
Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
Segundo
Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
Terceiro
Italia Michele Alboreto

Ferrari

O Gran Premio de Detroit de 1985 foi unha carreira de Fórmula Un celebrada o 23 de xuño de 1985 en Detroit, Michigan. Foi a sexta carreira da tempada de Fórmula Un de 1985 e o cuarto Gran Premio de Detroit. A carreira disputouse sobre 63 voltas ao circuíto de catro quilómetros para unha distancia total da carreira de 260 quilómetros.


Por primeira vez en dez anos, Estados Unidos foi anfitrión dun único Gran Premio. O finlandés Keke Rosberg (Williams FW10) adiantou ao pole, Ayrton Senna (Lotus 97T) na volta oito, evitou os problemas de pneumáticos e freos que tiveron os outros pilotos de cabeza e mantivo baixo control aos Ferrari 156/85 de Stefan Johansson e Michele Alboreto para gañar. Stefan Bellof obtivo un cuarto lugar brillante no seu Tyrrell 012, anotando os últimos puntos para o lendario motor Cosworth-Ford V8 ata 1988. Foi a cuarta vitoria nun Gran Premio de Fórmula Un para o Campión do Mundo de 1982. O terceiro posto de Alboreto permitiulle ampliar os seus puntos de vantaxe sobre o piloto do equipo Lotus Elio de Angelis a sete puntos. O eventual Campión do Mundo de 1985 Alain Prost estaba agora a nove puntos de Alboreto.




Índice





  • 1 Resumo da carreira


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas


  • 5 Referencias


  • 6 Véxase tamén

    • 6.1 Ligazóns externas





Resumo da carreira |


Na cualificación do venres, o Lotus de Senna, adaptouse ben á pista, foi o máis rápido nas dúas sesións, cunha media de 141,917 km/h, preto de 1,2 segundos por diante de Nigel Mansell no Williams. Con todo, os cambios na pista significaron que o tempo de Senna fose máis dun segundo máis lento que o tempo da pole de Nelson Piquet, gañador do ano anterior. Os Ferrari de Alboreto e Johansson estaban en terceiro e noveno lugar, como dixo Alboreto, "A nosa suspensión non absorbe as fochancas tan ben como o Lotus. Teño problemas para conseguir a adherencia, que é necesaria entre as curvas lentas." A choiva do sábado significou que os tempos do venres determinaran a grella, e os equipos quedaron sen un segundo día de práctica moi necesario, malia que Gerhard Berger tivo que lograr o seu tempo de clasificación o sábado xa que non puido facelo o venres logo de chocar dúas veces antes de poder establecer un tempo.


Os compañeiros do equipo Williams utilizaron diferentes compostos de pneumáticos na cualificación e quedaron a máis dun segundo de diferenza na grella. Rosberg, foi quinto, mentres Mansell que elixiu o composto máis brando colocouse segundo. Este dato levou a Rosberg a apostar polo uso da goma branda para a carreira, mentres que todos os demais montaron o composto máis duro. Axudado por unha brisa fresca o domingo, esta decisión tivo un papel importante no resultado da carreira.


O domingo foi claro e ventoso cun xentío grande e entusiasta. A diferenza da carreira de 1984, os pilotos fixeron unha saída limpa, Mansell saíu ben polo exterior e lideraba na primeira curva por diante de Senna. Pero, na curva 2, Senna tomou a dianteira de novo, e ao final da primeira volta, Rosberg tamén pasara a Mansell. Logo dunha volta, Senna e Rosberg abriran unha brecha con Mansell, Prost, Alboreto, Derek Warwick, Elio de Angelis, Johansson, Piquet e Lauda. Os Tyrrells de Bellof e Martin Brundle, con pouca potencia nos turbos, pero sempre moi ben adaptados ao estreito circuíto de Detroit, subiron seis postos na primeira volta, 12º e 13º.


Na volta sete, Senna e Rosberg lideraban sobre Mansell por sete segundos. Na volta oito, Senna entregou o liderado cando entrou en boxes a cambiar pneumáticos. Warwick retrocedía de novo de xeito constante, para rematar retirándose cun eixe de transmisión roto, mentres que os McLarens de Prost e Lauda experimentaron rapidamente problemas de freos. Lauda entrou nos boxes para retirarse sen freos na volta 10, pero cando Prost sufriu o mesmo problema na volta 20, foi incapaz de frear na curva 2 e patinou batendo no muro de pneumáticos.


Doutra banda, de Angelis, estaba progresando de forma constante. Tomou o cuarto posto cando Senna entrou en boxes, logo pasou Alboreto para ser terceiro e comezou a pechar a brecha con Mansell, quen tamén estaba loitando co sobre quecemento dos freos. Na volta 20, coa vantaxe de Rosberg en 24 segundos, de Angelis conseguiu pasar a Mansell para poñerse segundo. Mansell entrou en boxes na volta 24 logo de perder outra posición con Johansson. Regresou no noveno lugar só para retirarse inmediatamente cando golpeou o muro na curva 2.


Cando estaba a piques de ser dobrado, Gerhard Berger danou o morro do Lotus de de Angelis cando pechou a porta ao italiano. Cando de Angelis entrou en boxes para cambiar pneumáticos e un novo morro, os Tyrrells eran cuarto e quinto, perseguindo ao Ferrari de Alboreto. Achegándose á curva 16 na volta 31, Philippe Alliot separouse para deixar pasar a Alboreto pero non viu a Brundle que viña xusto detrás. Cando Alliot volveu de novo a trazada, Brundle non tiña por onde pasar e golpeou o muro baixo unha choiva de faíscas.


A metade de carreira, Rosberg lideraba sobre Johansson por 33 segundos. Alboreto estaba outros 10 segundos atrás, seguido por Bellof, Senna e de Angelis. Varios voltas rápidas sucesivas de Senna permitíronlle superar a Bellof e logo pechar rapidamente a brecha con Alboreto.


Entrando na curva 2, a superficie empezábase a romper e onde estreláranse tanto Prost como Mansell, Alboreto entrou recto, lonxe da trazada e da fochanca do vértice. Senna pasou pola esquerda, sobre os mármores, e golpeou a parede tal e como fixeran os outros, mentres que Alboreto continuou, unha ameaza menos ao seu terceiro posto. Mentres tanto, Rosberg, seguro á cabeza, deuse conta da súa escalada na temperatura da auga. Cando un membro do equipo notou algo atrapado no seu radiador, entrou a boxes á que llo retiraran. O equipo tamén montoulle pneumáticos novos, que non quería porque Johansson non estaba moi lonxe. Rosberg atacou ao saír dos pits e apenas logrou superar ao Ferrari na primeira curva. Alentados pola posibilidade da súa primeira vitoria, Johansson perseguiu ao Williams ata que, a só tres voltas para o final, rompéuselle un disco de freo e comezou a arrastrarse polo circuíto, coa esperanza de chegar ao final.


Alboreto, en terceiro lugar, tamén estivera tratando de salvar os seus freos, pero agora tiña que lidar cun Bellof á carga. A dúas voltas para o final, o alemán estaba co Tyrrell na cola de Alboreto, esperando un erro. Xusto cando estaba a piques de pasar, o embrague de Bellof comezou o patinar, e tivo que contentarse con seguir ao Ferrari a meta. de Angelis, o último piloto na volta do líder logrou o quinto lugar, e Piquet levou ao Brabham a meta en sexto lugar.



Clasificación |



Cualificación |
























































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

1:42.051


2
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda

1:43.249

+1.198
3
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari

1:43.748

+1.697
4
2

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

1:44.088

+2.037
5
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda

1:44.156

+2.105
6
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault

1:44.163

+2.112
7
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo

1:44.231
2:05.540
+2.180
8
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault

1:44.769

+2.718
9
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

1:44.921

+2.870
10
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW

1:45.194

+3.143
11
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW

1:45.979

+3.928
12
1

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

1:46.266

+4.215
13
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart

1:46.546

+4.495
14
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo

1:46.592

+4.541
15
15

Francia Patrick Tambay

Renault

1:47.028

+4.977
16
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault

1:47.267

+5.216
17
25

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault

1:47.393
2:12.268
+5.342
18
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford

1:47.563

+5.512
19
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford

1:47.911

+5.860
20
9

Alemaña Manfred Winkelhock

RAM-Hart

1:47.926

+5.875
21
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW

1:48.023

+5.978
22
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo

1:48.546
2:11.268
+6.495
23
10

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart

1:50.455
2:24.814
+8.404
24
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW


2:05.387
+23.336
25
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni

3:04.446

+1:22.395


Carreira |


















































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
6

FinlandiaKeke Rosberg

Williams-Honda
63
1:55:39.851
5

9
2
28

Flag of Sweden.svgStefan Johansson

Ferrari
63
+ 57.549
9

6
3
27

ItaliaMichele Alboreto

Ferrari
63
+ 1:03.170
3

4
4
4

AlemañaStefan Bellof

Tyrrell-Ford
63
+ 1:06.225
19

3
5
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
63
+ 1:26.966
8

2
6
7

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Brabham-BMW
62
+ 1 volta
10

1
7
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
62
+ 1 volta
21

8
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW
62
+ 1 volta
11

9
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
61
+ 2 voltas
7

10
25

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
61
+ 2 voltas
17

11
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW
60
+ 3 voltas
24

12
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
58
+ 5 voltas
16

Ret
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
51
Accidente
1

Ret
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
30
Colisión
18

Ret
10

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
27
Colisión
23

Ret
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
26
Accidente
2

Ret
2

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
19
Freos
4

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
19
Eléctrico
14

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
18
Transmisión
6

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
15
Accidente
15

Ret
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni
11
Motor
25

Ret
1

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
10
Freos
12

Ret
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart
4
Embrague
13

Ret
9

Alemaña Manfred Winkelhock

RAM-Hart
3
Turbo
20

Ret
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
0
Accidente
22


Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos da clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio do Canadá de 1985

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1985

Carreira seguinte:
Gran Premio de Francia de 1985
Carreira anterior:
Gran Premio de Detroit de 1984

Gran Premio de Detroit
Carreira seguinte:
Gran Premio de Detroit de 1986


Notas |





Referencias |


  • Innes Ireland (October, 1985). "4th Detroit Grand Prix: Look Out, Williams Is Back". Road & Track, 158-162.


Véxase tamén |





Ligazóns externas |










Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Detroit_de_1985&oldid=4333359"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.256","walltime":"0.342","ppvisitednodes":"value":821,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":10735,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1225,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 197.303 1 -total"," 40.27% 79.463 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 24.32% 47.981 1 Modelo:Commonscat"," 22.45% 44.295 1 Modelo:Irmáns"," 20.76% 40.952 1 Modelo:Caixa_lateral"," 14.37% 28.353 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.30% 6.514 1 Modelo:Sucesión_F1"," 3.02% 5.968 1 Modelo:Título_sen_retrouso"," 2.76% 5.442 1 Modelo:Col-start"," 1.80% 3.560 1 Modelo:Listaref"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.057","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1447031,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1300","timestamp":"20190315115245","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":159,"wgHostname":"mw1261"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Club Baloncesto Breogán Índice Historia | Pavillón | Nome | O Breogán na cultura popular | Xogadores | Adestradores | Presidentes | Palmarés | Historial | Líderes | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióncbbreogan.galCadroGuía oficial da ACB 2009-10, páxina 201Guía oficial ACB 1992, páxina 183. Editorial DB.É de 6.500 espectadores sentados axeitándose á última normativa"Estudiantes Junior, entre as mellores canteiras"o orixinalHemeroteca El Mundo Deportivo, 16 setembro de 1970, páxina 12Historia do BreogánAlfredo Pérez, o último canoneiroHistoria C.B. BreogánHemeroteca de El Mundo DeportivoJimmy Wright, norteamericano do Breogán deixará Lugo por ameazas de morteResultados de Breogán en 1986-87Resultados de Breogán en 1990-91Ficha de Velimir Perasović en acb.comResultados de Breogán en 1994-95Breogán arrasa al Barça. "El Mundo Deportivo", 27 de setembro de 1999, páxina 58CB Breogán - FC BarcelonaA FEB invita a participar nunha nova Liga EuropeaCharlie Bell na prensa estatalMáximos anotadores 2005Tempada 2005-06 : Tódolos Xogadores da Xornada""Non quero pensar nunha man negra, mais pregúntome que está a pasar""o orixinalRaúl López, orgulloso dos xogadores, presume da boa saúde económica do BreogánJulio González confirma que cesa como presidente del BreogánHomenaxe a Lisardo GómezA tempada do rexurdimento celesteEntrevista a Lisardo GómezEl COB dinamita el Pazo para forzar el quinto (69-73)Cafés Candelas, patrocinador del CB Breogán"Suso Lázare, novo presidente do Breogán"o orixinalCafés Candelas Breogán firma el mayor triunfo de la historiaEl Breogán realizará 17 homenajes por su cincuenta aniversario"O Breogán honra ao seu fundador e primeiro presidente"o orixinalMiguel Giao recibiu a homenaxe do PazoHomenaxe aos primeiros gladiadores celestesO home que nos amosa como ver o Breo co corazónTita Franco será homenaxeada polos #50anosdeBreoJulio Vila recibirá unha homenaxe in memoriam polos #50anosdeBreo"O Breogán homenaxeará aos seus aboados máis veteráns"Pechada ovación a «Capi» Sanmartín e Ricardo «Corazón de González»Homenaxe por décadas de informaciónPaco García volve ao Pazo con motivo do 50 aniversario"Resultados y clasificaciones""O Cafés Candelas Breogán, campión da Copa Princesa""O Cafés Candelas Breogán, equipo ACB"C.B. Breogán"Proxecto social"o orixinal"Centros asociados"o orixinalFicha en imdb.comMario Camus trata la recuperación del amor en 'La vieja música', su última película"Páxina web oficial""Club Baloncesto Breogán""C. B. Breogán S.A.D."eehttp://www.fegaba.com

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company