Skip to main content

Gran Premio de Detroit de 1986 Índice Resumo | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Referencias | Véxase tamén | Menú de navegación"1986 United States Grand Prix"o orixinal

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986Gran Premio de Detroit de Fórmula 1


Fórmula UnDetroit, Michigan1986Gran Premio de DetroitLotusAyrton SennaEddie CheeverPatrick TambayCarl HaasLolaGran Premio do Canadá en MontrealMario AndrettiFISACARTWilliamsNigel MansellAlain ProstRené ArnouxLigierNelson PiquetJacques LaffitePirelliMichele AlboretoStefan JohanssonThierry BoutsenArrowsTAGMcLarenRenault










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eagocharu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="gl" dir="ltr"u003Eu003Ctable class="plainlinks fmbox fmbox-system plainlinks" style="background:#fffdf5; border:1px solid #ffc5a6; margin:1em auto 1em auto; padding: 0.5ex; text-align: center;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Ennu003Ctd class="mbox-text" style=""u003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/Carl_Sagan" title="Carl Sagan"u003ECarl Saganu003C/au003Eu003C/bu003E é candidato a u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade" title="Wikipedia:Artigos de calidade"u003Eartigo de calidadeu003C/au003E. u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Votaci%C3%B3ns#Quen_pode_votar?" title="Wikipedia:Votacións"u003ESe reúnes os requisitosu003C/au003E podes u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cbu003Eparticipar na votaciónu003C/bu003Eu003C/au003E. u003C/tdu003Enu003Ctd class="mbox-imageright"u003E u003Ca href="/wiki/Wikipedia:Artigos_de_calidade/Votaci%C3%B3ns" title="Wikipedia:Artigos de calidade/Votacións"u003Eu003Cimg alt="Cscr-candidate.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/30px-Cscr-candidate.svg.png" decoding="async" width="30" height="25" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/45px-Cscr-candidate.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3d/Cscr-candidate.svg/60px-Cscr-candidate.svg.png 2x" data-file-width="522" data-file-height="438" /u003Eu003C/au003E u003C/tdu003Enu003C/tru003Enu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Gran Premio de Detroit de 1986




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of the United States.svg Gran Premio de Estados Unidos de 1986
Detalles da carreira

Carreira 7 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1986.

Trazado do circuíto de Detroit.
Trazado do circuíto de Detroit.

Data
22 de xuño de 1986

Nome oficial
V Gran Premio de Detroit

Localización

Circuíto urbano de Detroit
Detroit, Michigan

Percorrido
Circuíto urbano
4´120 km

Distancia
63 voltas, 259´56 km
ClimaCuberto, cálido

Pole position

Piloto

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

Tempo
1:38.301

Volta rápida

Piloto

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda

Tempo
1:41.233 na volta 41

Podio
Primeiro
Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
Segundo
Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
Terceiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG

O Gran Premio de Detroit de 1986 foi unha carreira de Fórmula Un celebrada o 22 de xuño de 1986 en Detroit, Michigan. Foi a sétima carreira da tempada de Fórmula Un de 1986 e o quinto Gran Premio de Detroit. A carreira disputouse sobre 63 voltas ao circuíto de catro quilómetros para unha distancia total da carreira de 260 quilómetros.




Índice





  • 1 Resumo


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas


  • 5 Referencias


  • 6 Véxase tamén

    • 6.1 Ligazóns externas





Resumo |


A estrela emerxente de Lotus Ayrton Senna saíu desde a pole e logrou a vitoria, a cuarta da súa carreira. O mozo brasileiro avanzou a través da pista logo de caer ao oitavo posto a causa dun pneumático picado para acadar a súa primeira vitoria no Gran Premio dos Estados Unidos. A carreira viu seis cambios de líder entre cinco pilotos, a vitoria de Senna comezou unha racha que o viu lograr cinco vitorias no Gran Premio dos Estados Unidos en seis anos.





Gerhard Berger pilotando para Benetton na carreira


O americano Eddie Cheever, na súa única carreira de F1 da tempada, tomou o asento de Patrick Tambay no Carl Haas Lola, Tambay non estaba plenamente recuperado das súas lesións no Gran Premio do Canadá en Montreal. Haas intentara conseguir ao lendario Mario Andretti, pero, ao parecer por mor das pelexas entre a FISA e a CART, negóuselle a solicitude de licenza para Andretti. Cheever cualificou décimo, e retirouse a pouco máis de media carreira cunha espiga da roda rota.


Como se esperaba, os pilotos tiveron dificultades para atopar agarre nas sesións do venres, xa que o circuíto urbano temporal necesitaba tempo para conseguir un pouco de goma. O piloto de Williams Nigel Mansell foi o único en baixar dos 1:40. Nun magnífico sábado, Mansell e Senna agardaron o seu momento, esperaron ata a metade da sesión dunha hora para saír á pista. Senna amañouse para conseguir unha pista despexada, e rexistrou unha marca de 1:38.301. Mansell quedou segundo logo de que Alain Prost estrelarase na chicana, e Senna logrou a pole por máis de medio segundo.


O domingo presentouse cálido e húmido, con probabilidades de choiva. Ao principio, Senna liderou sobre Mansell na primeira curva, e René Arnoux de Ligier pasou por diante de Nelson Piquet no segundo Williams.


A partir da volta 3, o brasileiro perdeu unha marcha cando entraba na primeira curva, e o Williams de Mansell atacou polo liderado.


Para o final da quinta volta, a vantaxe de Mansell era de 4,3 segundos. pero as súas pastillas de freo traseiras estaban demasiado frías e convertéronse en cristal, Senna foi capaz de acercarse de novo ata el. E na volta 8, volveu tomar o liderado.


Senna inmediatamente comezou a afastarse, mentres Mansell caeu na clasificación. Na volta 14, con 6´5 segundos de vantaxe, Senna meteuse de repente en boxes cunha picada lenta no seu pneumático traseiro dereito. Malia un rápido cambio, volveu no oitavo lugar, a vinte segundos do novo líder, René Arnoux.


Arnoux mantivo o liderado tres voltas antes de ter que entrar en boxes para cambiar pneumáticos. O seu compañeiro de equipo en Ligier Jacques Laffite, correndo co composto máis duro de pneumáticos Pirelli, tomou o liderado. Aos 42 anos, foi a primeira vez que Laffite lideraba unha carreira en máis de tres anos, e a última vez na súa carreira.


Logo da súa parada na volta 14, Senna empezou a labrarse o seu camiño de regreso á parte dianteira, adiantando aos mellores pilotos da época. Pasou a Michele Alboreto na volta 15, a Stefan Johansson na volta 17, a Arnoux cando fixo a súa parada dos pneumáticos na volta 18, a Prost na volta 28, e a Mansell na volta 31. Cando Laffite tamén se detivo para cambiar os pneumáticos na volta 31, Piquet converteuse no quinto líder diferente da carreira, e Senna subiu ata o segundo lugar, só 1,7 segundos por detrás.


Con eles dous na fronte, Piquet chegou a liderar por 3,5 segundos, Senna dedicouse polo momento, a seguir ao seu compatriota. Logo de oito voltas na cabeza, Piquet entrou a cambiar pneumáticos, e Senna recuperou o primeiro lugar.


Os 18,4 segundos de parada de Piquet foi máis lenta que a do seu compañeiro de equipo Mansell, pero cando regresou á pista, o dúas veces campión levouse levaba o coitelo entre os dentes. Corría segundo detrás de Senna, Piquet marcou a volta rápida da carreira na volta 41, pero cunha parada en boxes dez segundos máis rápida que Piquet, Senna foi capaz de reter o liderado.


Na seguinte volta, a 42, Piquet estrelouse con forza na curva a esquerda antes da última chicana. Terminou na barreira de pneumáticos, ileso, pero co seu coche nunha posición moi precaria. O guindastre, presente por esa mesma razón, non foi capaz de mover o coche. Arnoux, agora 16.6 segundos por detrás era segundo, rebaixou un segundo por volta a vantaxe de Senna durante cinco voltas, mentres que unha bandeira de cor amarela mostrábase na curva onde Piquet estrelouse. Cando retiraron a bandeira amarela, Arnoux saíu desviado e golpeou o Williams abandonado de Piquet! O francés considerou que o seu coche non sufrira danos, e tratou de volver á pista, pero fíxoo xusto diante de Thierry Boutsen no seu Arrows, provocando o a retirada de ambos coches.


Moi pouco característico dunha carreira de rúa, Piquet, Arnoux e Boutsen foron os únicos pilotos en toda a tarde que se retiraron debido a accidentes.


A falta de 17 voltas para o final, Senna lideraba sobre Prost por 27 segundos, e o motor TAG do McLaren estaba perdendo potencia. Laffite foi capaz de pechar a brecha con Prost, e rapidamente o Ligier adiantouno acadando o segundo lugar. Senna chegou a meta cunha vantaxe de 30 segundos, na súa primeira vitoria nos Estados Unidos, e a única vitoria en América do fabricante de motores francés Renault.



Clasificación |



Cualificación |































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2diferenza
1
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
1:40.301

1:38.301

2
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:39.490

1:38.839
+0.538
3
6

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
1:41.510

1:39.076
+0.775
4
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
1:43.166

1:39.689
+1.388
5
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
1:42.989

1:40.312
+2.011
6
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
1:45.236

1:40.676
+2.375
7
1

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:43.368

1:40.715
+2.414
8
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
1:43.664

1:40.819
+2.518
9
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
1:43.732

1:40.848
+2.547
10
16

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Lola-Ford
1:46.499

1:41.540
+3.239
11
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:44.296

1:41.606
+3.305
12
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
1:43.759

1:41.836
+3.535
13
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:45.711

1:42.279
+3.978
14
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
1:45.846

1:42.511
+4.210
15
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
1:44.890

1:42.558
+4.257
16
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
1:45.250

1:42.815
+4.514
17
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
1:48.912

1:43.658
+5.357
18
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
1:47.478

1:43.796
+5.495
19
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
1:48.855

1:44.259
+5.958
20
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
1:49.812

1:44.401
+6.100
21
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
1:45.521

1:44.450
+6.149
22
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:49.067

1:45.059
+5.887
23
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
1:47.359

1:46.705
+8.404
24
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni

1:47.230
11:12.906
+8.929
25
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo
1:56.741

1:48.682
+10.381
26
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed

1:49.680
29:44.015
+11.379


Carreira |


























































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
12

Flag of Brazil.svgAyrton Senna

Lotus-Renault
63
1:51:12.847
1

9
2
26

FranciaJacques Laffite

Ligier-Renault
63
+ 31.017
6

6
3
1

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
63
+ 31.824
7

4
4
27

ItaliaMichele Alboreto

Ferrari
63
+ 1:30.936
11

3
5
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
62
+ 1 Lap
2

2
6
7

ItaliaRiccardo Patrese

Brabham-BMW
62
+ 1 volta
8

1
7
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
61
+ 2 voltas
14

8
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
61
+ 2 voltas
20

9
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
61
+ 2 voltas
18

10
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
60
+ 3 voltas
15

Ret
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
51
Eléctrico
19

Ret
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
46
Accidente
4

Ret
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
44
Accidente
13

Ret
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
43
Caixa de cambios
23

Ret
6

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
41
Accidente
3

Ret
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
40
Eléctrico
5

Ret
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
38
Caixa de cambio
17

Ret
16

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Lola-Ford
37
Dirección
10

Ret
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
33
Dirección
21

Ret
22

Flag of Canada.svg Allen Berg

Osella-Alfa Romeo
28
Eléctrico
25

Ret
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
15
Eléctrico
16

Ret
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
14
Turbo
22

Ret
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
12
Transmisión
9

Ret
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
8
Motor
12

Ret
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
3
Turbo
24

NTS
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
0
Eléctrico
26


fonte:[1]


Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos da clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio do Canadá de 1986

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1986

Carreira seguinte:
Gran Premio de Francia de 1986
Carreira anterior:
Gran Premio de Detroit de 1985

Gran Premio de Detroit
Carreira seguinte:
Gran Premio de Detroit de 1987


Notas |




  1. "1986 United States Grand Prix". formula1.com. Arquivado dende o orixinal o 13 November 2014. Consultado o 23 December 2015. 



Referencias |


  • Rob Walker (October, 1986). "5th Detroit Grand Prix: Front And Senna". Road & Track, 130-132.


Véxase tamén |





Ligazóns externas |


  • http://www.youtube.com/watch?v=Pn6wnhb2Vpg&feature=related



Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Detroit_de_1986&oldid=4798396"










Menú de navegación


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.380","walltime":"0.506","ppvisitednodes":"value":890,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":13091,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1416,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1191,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 296.205 1 -total"," 25.60% 75.837 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 19.12% 56.628 1 Modelo:Listaref"," 17.68% 52.366 1 Modelo:Commonscat"," 17.51% 51.853 1 Modelo:Cita_web"," 16.53% 48.962 1 Modelo:Irmáns"," 15.17% 44.935 1 Modelo:Caixa_lateral"," 12.46% 36.906 1 Modelo:Center"," 6.78% 20.069 1 Modelo:Gran_Premio"," 2.53% 7.495 1 Modelo:Título_sen_retrouso"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.079","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2424017,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1300","timestamp":"20190315115623","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Detroit de 1986","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Detroit_de_1986","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q596265","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q596265","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-12-25T13:02:59Z","dateModified":"2018-07-16T23:29:53Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Circuit_Detroit.png"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":138,"wgHostname":"mw1247"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company