Skip to main content

Gran Premio de Austria de 1985 Índice Resumo da carreira | Clasificación | Líderes por volta | Posicións logo da carreira | Notas | Menú de navegación"The Official Formula 1 website"Andrea de Cesaris crashes out of the 1985 Austrian Grand Prix on YouTube

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1985Gran Premio de Austria de Fórmula 1


Formula 1Circuíto de Österreichring1985Gran Premio de AustriaAlain ProstMcLaren MP4/2Ayrton SennaLotus 97TMichele AlboretoFerrari 156/85Cosworth DFVV8 1987TyrrellMartin BrundleturboManfred WinkelhockRAMCanadáKenny AchesonGran Premio de Suráfrica de 1983Gran Premio de Austria de 1984Niki LaudaMcLarenRon DennisAustraliaLauda Air 1982 1986Alain ProstNigel MansellWilliamsHondaKeke RosbergNelson PiquetBrabhamBMWLotusRenaultTeo FabiTolemanHartElio de AngelisFerrariArrowsBMWGerhard BergerPiercarlo GhinzaniAndrea de CesarisLigierGuy Ligier 1984PortugalStefan JohanssonMarc Surer












Gran Premio de Austria de 1985




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Austria Gran Premio de Austria de 1985
Detalles da carreira

Carreira 10 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1985.

Trazado do circuíto de Österreichring.
Trazado do circuíto de Österreichring.

Data
18 de agosto de 1985

Nome oficial
XVIII Holiday Großer Preis von Österreich

Localización

Circuíto de Österreichring, Spielberg, Estiria, Austria

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
5´942 km

Distancia
52 voltas, 308´984 km
ClimaSeco

Pole position

Piloto

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

Tempo
1:25.490

Volta rápida

Piloto

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

Tempo
1:29.241 na volta 39

Podio
Primeiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG
Segundo
Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
Terceiro
Italia Michele Alboreto

Ferrari

O Gran Premio de Austria de 1985 foi unha carreira do Campionato do Mundo Formula 1 celebrada no Circuíto de Österreichring o 18 de agosto de 1985. Foi a décima carreira da tempada de Fórmula Un de 1985, o 18º Gran Premio de Austria e o décimo sexto que se celebrou en Österreichring. A carreira levouse a cabo sobre 52 voltas ao circuíto de 5´942 quilómetros para unha distancia total de carreira de 309 quilómetros.


A carreira foi gañada polo piloto francés Alain Prost pilotando un McLaren MP4/2 B. Foi a cuarta vitoria de Prost na tempada. Prost gañou por 30 segundos sobre o piloto brasileiro Ayrton Senna que pilotaba un Lotus 97T. O piloto italiano Michele Alboreto que pilotaba un Ferrari 156/85 terminou en terceiro lugar, empatando Alboreto e Prost no campionato.


No que ía ser a última carreira do venerable motor Cosworth DFV V8 ata 1987 o Tyrrell de Martin Brundle fracasou para cualificar dando a carreira a distinción de ser o primeiro Gran Premio de Fórmula 1 no que todos os coches eran turbo, foi o primeiro dunha serie de 22 carreiras nas que todos os coches serían impulsados por motores turbo.




Índice





  • 1 Resumo da carreira


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Líderes por volta


  • 4 Posicións logo da carreira


  • 5 Notas

    • 5.1 Ligazóns externas





Resumo da carreira |


Ausente da grella o piloto Manfred Winkelhock de RAM que morrera nunha carreira de coches deportivos en Canadá xusto unha semana antes. O seu lugar no equipo foi ocupado por Kenny Acheson na súa primeira carreira de Fórmula Un desde o Gran Premio de Suráfrica de 1983.


Antes da práctica sábado pola mañá o defensor e triplo campión do mundo (e gañador do Gran Premio de Austria de 1984) Niki Lauda, flanqueado por un moi enfadado xefe do equipo McLaren Ron Dennis, anunciou aos medios de comunicación que se retiraría para sempre da Fórmula Un logo de que terminara a tempada en Australia para concentrarse no funcionamento da súa liña aérea Lauda Air. Dennis estaba enfadado porque pagara a Lauda unha cantidade considerable de diñeiro para que regresara á F1 en 1982 e intentara sen éxito que Lauda continuara competindo na tempada 1986.


Un Lauda agora relaxado deu a súa afección algo que celebrar cando cualificouse terceiro. O compañeiro de equipo de Lauda Alain Prost logrou a pole, cunha media de 250´219 km/h, seguido de Nigel Mansell ( Williams - Honda), Lauda, Keke Rosberg (Williams) e Nelson Piquet ( Brabham - BMW). Logo dunha fase de cualificación con problemas, Senna soamente cualificouse 14º na grella no seu Lotus - Renault.


A carreira reiniciouse logo dunha volta (Niki Lauda fixera unha gran saída desde a terceira posición da grella para liderar diante de Prost cando se detivo a carreira). Mansell saíra moi lentamente no seu Williams, pero detrás del Teo Fabi no Toleman - Hart apenas movérase. Elio de Angelis (Lotus) botouse á esquerda para evitar a Fabi que foi golpeado polo Ferrari de Alboreto. Fabi sufriu danos do mesmo xeito que o Arrows - BMW do outro piloto austríaco na carreira Gerhard Berger. Por sorte para os pilotos cos coches danados (especialmente o líder do campionato Alboreto) a primeira volta foi declarada nula e a carreira foi reiniciada, aqueles cos coches danados permitíuselles comezar nos coches de reposto do equipo. Prost tamén resultou afortunado xa que puido cambiar de coche logo de que o seu McLaren desenvolvera un fallo de encendido. Piercarlo Ghinzani non puido comezar a carreira no seu Toleman logo de que o seu compañeiro de equipo Fabi fixérase cargo do TG185 de reposto para a carreira como sexto clasificado, mentres Ghinzani comezaba 19º. Isto deixou a Ghinzani sen coche.


Na volta 13 Andrea de Cesaris sobreviviu un dos maiores accidentes que víronse na Fórmula Un cando o seu Ligier - Renault derrapou na curva á man esquerda Panorama e pisou na herba a alta velocidade. A herba, mollada pola choiva durante a noite causou que o Ligier derrapase inicialmente dando bandazos antes de que a parte posterior dereita batera nun pequeno desnivel que lanzou o coche nunha serie de voltas de campá coa cabeza de de Cesaris rebotando libremente na cabina. Dalgún xeito, cando o Ligier detívose (por sorte na posición correcta), de Cesaris desabrochou o cinto de seguridade e afastouse con nada máis nada que o casco e o traxe de condución salpicado de barro. O accidente foi o final de de Cesaris en Ligier, co dono do equipo Guy Ligier acusando ao italiano logo de ver unha repetición do accidente afirmando que "eu xa non podo darme o luxo de manter o emprego deste home", referíndose aos constantes gastos de reparacións polos accidentes de de Cesaris desde que se unira ao equipo en 1984[1] Cando regresou aos boxes, de Cesaris dixo ao equipo que a razón do seu abandono foi que o coche parara e non arrincaba. Informouse nese momento que o equipo Ligier non vira a repetición do accidente.


Coa súa 20ª vitoria na carreira, Prost liderou o Campionato do Mundo de Pilotos empatado a puntos con Alboreto, cada un con 50 puntos. Tras unha serie de retiradas desde a súa vitoria na segunda carreira da tempada en Portugal, Senna fixo unha gran carreira quedando segundo logo de saír dun humilde (para el) décimo cuarto posto na grella, Alboreto terminou terceiro no Ferrari de reposto conservando o liderado no campionato do mundo (agora compartido con Prost). Stefan Johansson (Ferrari), Elio de Angelis e Marc Surer (Brabham), completaron os puntos.



Clasificación |



Cualificación |






































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2Diferenza
1
2

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

1:25.490


2
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:26.453

1:26.052
+0.562
3
1

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

1:26.250
1:26.727
+1.237
4
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda

1:26.333
1:26.762
+0.843
5
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:26.568

1:26.404
+0.914
6
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart

1:26.664
11:12.639
+1.174
7
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault

1:26.799

+1.309
8
15

Francia Patrick Tambay

Renault
1:27.722

1:27.502
+2.012
9
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:29.774

1:27.516
+2.026
10
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:29.485

1:27.851
+2.361
11
8

Suíza Marc Surer

Brabham-BMW

1:27.954
1:50.796
+2.464
12
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
1:28.134

1:27.961
+2.471
13
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:30.602

1:28.006
+2.516
14
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault

1:28.123
3:04.856
+2.633
15
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
1:29.181

1:28.249
+2.759
16
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:28.617

1:28.262
+2.772
17
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW

1:28.566
1:28.762
+3.076
18
25

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault

1:28.666

+3.176
19
20

Italia Piercarlo Ghinzani

Toleman-Hart

1:28.894

+3.404
20
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo

1:29.031
1:29.608
+3.541
21
10

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
1:32.766

1:29.827
+4.337
22
3

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Renault
1:31.022

1:30.514
+5.024
23
9

Flag of the United Kingdom.svg Kenny Acheson

RAM-Hart


1:35.072
+9.582
24
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo

1:35.329
1:58.090
+9.839
25
30

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
1:36.060

1:35.787
+10.297
26
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni
10:36.417

1:36.765
+11.275
DNQ
4

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
1:39.247

1:37.317
+11.827


Carreira |


































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
2

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
52
1:20:12.583
1

9
2
12

Flag of Brazil.svgAyrton Senna

Lotus-Renault
52
+ 30.002
14

6
3
27

ItaliaMichele Alboreto

Ferrari
52
+ 34.356
9

4
4
28

Flag of Sweden.svgStefan Johansson

Ferrari
52
+ 39.073
12

3
5
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
52
+ 1:22.092
7

2
6
8

SuízaMarc Surer

Brabham-BMW
51
+1 volta
11

1
7
3

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Renault
49
Sen combustible
22

8
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
49
+3 voltas
16

9
24

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Osella-Alfa Romeo
48
+4 voltas
24

10
15

Francia Patrick Tambay

Renault
46
Motor
8

Ret
26

Francia Jacques Laffite

Ligier-Renault
43
Accidente
15

Ret
29

Italia Pierluigi Martini

Minardi-Motori Moderni
40
Suspensión
26

Ret
1

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
39
Motor
3

Ret
17

Austria Gerhard Berger

Arrows-BMW
33
Turbo
17

Ret
19

Italia Teo Fabi

Toleman-Hart
31
Eléctrico
6

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
29
Motor
13

Ret
10

Flag of the United Kingdom.svg Kenny Acheson

RAM-Hart
28
Motor
23

Ret
7

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
26
Escape
5

Ret
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
25
Motor
2
;
Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
25
Motor
10

Ret
30

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
17
Motor
25

Ret
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
16
Turbo
21

Ret
25

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
13
Accidente
18

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
6
Turbo
20

Ret
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
4
Presión aceite
4

NTS
20

Italia Piercarlo Ghinzani

Toleman-Hart
0
Non arrincou
19

NSc
4

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford





Líderes por volta |


  • Líderes por volta: Alain Prost (1–26, 40–52), Niki Lauda (27–39)


Posicións logo da carreira |




  • Nota:Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio de Alemaña de 1985

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1985

Carreira seguinte:
Gran Premio dos Países Baixos de 1985
Carreira anterior:
Gran Premio de Austria de 1984

Gran Premio de Austria
Carreira seguinte:
Gran Premio de Austria de 1986


Notas |


A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tomáronse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17. 




  1. Andrea de Cesaris crashes out of the 1985 Austrian Grand Prix on YouTube



Ligazóns externas |









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Austria_de_1985&oldid=4798350"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.396","walltime":"0.507","ppvisitednodes":"value":989,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":13531,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1448,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":496,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 302.752 1 -total"," 31.77% 96.185 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 19.34% 58.555 1 Modelo:Cita_web"," 11.73% 35.526 2 Modelo:Caixa_lateral"," 11.42% 34.570 1 Modelo:Commonscat"," 10.50% 31.797 1 Modelo:Irmáns"," 6.68% 20.234 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.76% 11.380 1 Modelo:Portal"," 3.29% 9.961 1 Modelo:Título_sen_retrouso"," 2.74% 8.299 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.097","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2372786,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1308","timestamp":"20190315115250","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":125,"wgHostname":"mw1326"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company