Skip to main content

Gran Premio de Mónaco de 1984 Índice Informe | Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"Copia arquivada"o orixinal

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984Gran Premio de Mónaco de Fórmula 1


Fórmula UnCircuíto de MónacoMonte CarloMónaco1984Alain ProstRené ArnouxDerek WarwickPatrick Tambaya seguinte carreira en CanadáNigel MansellAyrton SennaTolemanJacky IckxPorscheNiki LaudaStefan BellofTyrrellRené ArnouxAyrton Sennavolta rápidaFórmula Un












Gran Premio de Mónaco de 1984




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of Monaco.svg Gran Premio de Mónaco de 1984
Detalles da carreira

Carreira 6 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1984.

Trazado do circuíto de Mónaco.
Trazado do circuíto de Mónaco.

Data
3 de xuño de 1984

Nome oficial
XLII Gran Premio de Mónaco

Localización

Circuíto de Mónaco
Monte Carlo, Principado de Mónaco

Percorrido
Circuíto urbano
3´312 km

Distancia
31 voltas, 102´672 km
ClimaChuvia

Pole position

Piloto

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

Tempo
1:22.661

Volta rápida

Piloto

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart

Tempo
1:54.334 na volta 24

Podio
Primeiro
Francia Alain Prost

McLaren-TAG
Segundo
Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
Terceiro
Francia René Arnoux

Ferrari

O Gran Premio de Mónaco de 1984 foi unha carreira de Fórmula Un celebrada o 3 de xuño de 1984 no Circuíto de Mónaco en Monte Carlo, Mónaco. Foi a sexta carreira do Campionato do Mundo de pilotos de 1984.




Índice





  • 1 Informe


  • 2 Clasificación

    • 2.1 Cualificación


    • 2.2 Carreira



  • 3 Posicións logo da carreira


  • 4 Notas


  • 5 Véxase tamén

    • 5.1 Ligazóns externas





Informe |


A carreira, que tivo lugar no medio de fortes choivas, foi unha das máis polémicas na historia da Fórmula Un, e anunciou a aparición de polo menos dúas novas estrelas. Alain Prost logrou a primeira das súas catro vitorias no circuíto.[1]


Logo dunha demora por choiva de 45 minutos, (a pista estaba tan mollada que os pilotos solicitaron a os comisarios de pista que mollaran a sección do túnel porque os coches serían máis difíciles de pilotar nunha superficie seca, con pneumáticos de choiva). O pole Prost liderou a carreira desde o principio, mentres que un choque entre René Arnoux e Derek Warwick lanzou coche de Warwick contra o do seu seu compañeiro de equipo Patrick Tambay. Ambos os pilotos sufriron lesións nas pernas, e Tambay perdeuse a seguinte carreira en Canadá.


Prost foi adiantado na novena volta por Nigel Mansell, que lideraba un Gran Premio por primeira vez, Mansell abría dous segundos de vantaxe por volta, pero cinco voltas máis tarde un dos seus pneumáticos pasou sobre unha liña branca pintada e derrapou na Curva do Casino, danando o seu coche e retirándose da carreira.


Prost asumiu o liderado de novo, pero Ayrton Senna, quen, na súa primeira carreira nun circuíto urbano[2] na súa primeira tempada na Fórmula Un nun pouco competitivo coche Toleman, alcanzouno rapidamente, a pesar de comezar a carreira décimo terceiro. Na volta 29, Prost fixo acenos aos comisarios da carreira para indicar que a carreira debía ser detida. Fixo un novo xesto na volta 31 cando pasou a liña de meta. A bandeira vermella para deter a carreira móstrase na parte final da volta 32 logo de que o director de carreira Jacky Ickx decidira que as condicións eran demasiado perigosas para seguir a carreira. Senna pasou ao McLaren de Prost antes da liña de meta, pero de acordo ás regras, as posicións que contan son as da última volta completada por todos os pilotos, a volta 31, momento no que Prost era aínda líder.[3] A parada foi controvertida, xa que beneficiou Prost, que levaba un motor deseñado por Porsche, e que fora ideado por Ickx, empregado de Porsche nas carreiras de autos deportivos. Ickx foi suspendido das súas funcións de control das carreiras por non consultar cos delegados a súa decisión antes de tomala.[4] A choiva non caía tan forte nese momento como o caía previamente.


Se lle permitisen continuar ata completar o 75% das voltas, lograría a totalidade dos puntos e Prost puido ter os 6 puntos do 2º lugar no canto de 4´5 puntos da vitoria, a metade dos puntos concedidos ao non chegar a dito porcentaxe. Prost co tempo chegaría a perder o campionato con Niki Lauda por medio punto.


Senna e Mansell non foron os únicos pilotos novos en correr cerca da cabeza. Stefan Bellof, pilotando o único coche de aspiración natural da carreira, terminou terceiro. Os resultados do equipo Tyrrell foron borrados máis tarde debido ás infraccións por peso, o que significa que Bellof foi desposuído do seu podio, o seu lugar foi tomado por René Arnoux.


Esta foi a primeira vez que Ayrton Senna logrou unha volta rápida na Fórmula Un.



Clasificación |



Cualificación |










































































































































































PosPilotoConstrutorTempoDiferenza
1
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:22.661

2
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
1:22.752
+0.091
3
28

Francia René Arnoux

Ferrari
1:22.935
+0.274
4
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:22.937
+0.276
5
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:23.237
+0.576
6
15

Francia Patrick Tambay

Renault
1:23.414
+0.753
7
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
1:23.578
+0.917
8
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
1:23.886
+1.225
9
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:23.918
+1.257
10
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
1:24.151
+1.490
11
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
1:24.426
+1.765
12
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
1:24.473
+1.812
13
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
1:25.009
+2.348
14
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:25.101
+2.440
15
2

Italia Corrado Fabi

Brabham-BMW
1:25.290
+2.629
16
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
1:25.719
+3.058
17
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
1:25.815
+3.154
18
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
1:25.872
+3.211
19
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:25.877
+3.216
20
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
1:26.117
+3.456
NSC
17

Suíza Marc Surer

Arrows-Ford
1:26.273
+3.612
NSC
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
1:26.773
+3.712
NSC
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
1:26.471
+3.810
NSC
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:26.514
+3.853
NSC
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
1:27.458
+4.797
NSC
21

Italia Mauro Baldi

Spirit-Hart
1:28.360
+5.699
NSC
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
1:29.576
+6.915


Carreira |


































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
7

FranciaAlain Prost

McLaren-TAG
31
1:01:07.740
1

4´5
2
19

Flag of Brazil.svgAyrton Senna

Toleman-Hart
31
+ 7.446
13

3
3
28

FranciaRené Arnoux

Ferrari
31
+ 29.077
3

2
4
6

FinlandiaKeke Rosberg

Williams-Honda
31
+ 35.246
10

1´5
5
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
31
+ 44.439
11

1
6
27

ItaliaMichele Alboreto

Ferrari
30
+ 1 volta
4

0´5
7
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
30
+ 1 volta
19

8
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
30
+ 1 volta
16

DSC
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
31
Descualificado
20

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
24
Erro de pilotaxe
14

Ret
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
23
Trompo
8

Ret
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
22
Trompo
12

Ret
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
15
Trompo
2

Ret
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
14
Eléctrico
9

Ret
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
12
Eléctrico
17

Ret
2

Italia Corrado Fabi

Brabham-BMW
9
Eléctrico
15

Ret
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
1
Trompo
18

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
0
Colisión
5

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
0
Colisión
6

Ret
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
0
Accidente
7

NSC
17

Suíza Marc Surer

Arrows-Ford




NSC
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford




NSC
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo




NSC
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW




NSC
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart




NSC
21

Italia Mauro Baldi

Spirit-Hart
 



NSC
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart





Posicións logo da carreira |




  • Notas: Só están incluídos os cinco primeiros postos da clasificación.









Carreira anterior:
Gran Premio de Francia de 1984

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1984

Carreira seguinte:
Gran Premio do Canadá de 1984
Carreira anterior:
Gran Premio de Mónaco de 1983

Gran Premio de Mónaco
Carreira seguinte:
Gran Premio de Mónaco de 1985


Notas |




  1. http://formula1.india-server.com/championships/monaco-grand-prix.html


  2. "Copia arquivada". Arquivado dende o orixinal o 18 de febreiro de 2012. Consultado o 26 de maio de 2012. 


  3. Hamilton, Maurice (1984)) Autocourse 1984–85 p.141 Hazleton publishing ISBN 0-905138-32-5


  4. http://www.redeyeevents.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=60[Ligazón morta]



Véxase tamén |





Ligazóns externas |









Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Mónaco_de_1984&oldid=5090514"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.348","walltime":"0.464","ppvisitednodes":"value":943,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":13198,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1460,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":2847,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 306.120 1 -total"," 33.29% 101.898 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 23.10% 70.700 1 Modelo:Listaref"," 17.95% 54.955 1 Modelo:Cita_web"," 14.06% 43.042 1 Modelo:Commonscat"," 12.75% 39.027 1 Modelo:Irmáns"," 10.81% 33.093 1 Modelo:Caixa_lateral"," 5.97% 18.267 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.01% 9.201 1 Modelo:Título_sen_retrouso"," 2.26% 6.906 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.099","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2323756,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1311","timestamp":"20190405105630","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":165,"wgHostname":"mw1329"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company