Skip to main content

Gran Premio de Francia de 1984 Índice Clasificación | Posicións logo da carreira | Notas | Véxase tamén | Menú de navegación"The Official Formula 1 website"

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984Gran Premio de Francia de Fórmula 1


fórmula 11984Circuíto de Dijon-PrenoisFrancia20 de maio1984Gran Premio de FranciaFISACircuíto Paul Ricard 1990FranciafrancésPatrick TambayRenaultNiki LaudaMcLarenTAG1975Renault RE50LotusNigel MansellAlain ProstFrançois HesnaultLigierTolemanHartAyrton SennaAndrea de CesarisLigier JS23Piercarlo GhinzaniOsella












Gran Premio de Francia de 1984




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Francia Gran Premio de Francia de 1984
Detalles da carreira

Carreira 5 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1984.

Trazado do Circuíto de Dijon Prenois
Trazado do Circuíto de Dijon Prenois

Data
20 de maio de 1984

Nome oficial

Grand Prix de l'A.C.F.

Localización

Dijon, Francia

Percorrido
Circuíto permanente
3´801 km. km

Distancia
79 voltas, 300´279 km
ClimaSeco

Pole position

Piloto

Francia Patrick Tambay

Renault

Tempo
1:02.200

Volta rápida

Piloto

Francia Alain Prost

McLaren-TAG

Tempo
1:05.257 na volta 59

Podio
Primeiro
Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
Segundo
Francia Patrick Tambay

Renault
Terceiro
Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault

O Gran Premio de Francia de fórmula 1 de 1984 celebrouse no Circuíto de Dijon-Prenois en Francia o 20 de maio de 1984. Foi a quinta proba da tempada de Fórmula Un de 1984, o 62º Gran Premio de Francia, ou o 70º Gran Prix de l'ACF. A carreira disputouse sobre 79 voltas ao circuíto de 3´801 quilómetros para unha distancia total de carreira de 300 quilómetros.


Este foi a quinta carreira francesa e sexta e última do Campionato Mundial que se celebrou nos 3´801 quilómetros do circuíto de Dijon-Prenois, xa que se considerou demasiado curto polo órgano de goberno da FISA (os circuítos onde os tempos eran de menos de 60 segundos por volta considéranse demasiado pequenos para as carreiras de Gran Premio. Coas velocidades aumentando, considerouse que outra carreira en Dijon vería aos coches rodando en menos dun minuto. A mesma sorte sufriría o pequeno Circuíto Paul Ricard despois de 1990). Como corresponde en Francia, o piloto francés Patrick Tambay anotou a última pole position, con todos os compoñentes totalmente franceses (automóbil francés, motor francés, pneumáticos franceses e combustible francés) para o equipo Renault.


O dobre Campión do Mundo Niki Lauda gañou a carreira no seu McLaren - TAG, a súa primeira vitoria en Francia desde 1975. Tambay finalizou segundo no seu Renault RE50 co Lotus - Renault de Nigel Mansell terceiro. Logo de case perder unha roda na rápida Courbe de Pouas que dá á recta de boxes, o líder do Mundial Alain Prost viuse obrigado a entrar en boxes para cambiar a roda. Puxo nunha das súas habituais unidades de axitación, pero aínda así só puido rematar sétimo no seu McLaren-TAG.


Logo de impresionar na recta final da sesión de cualificación baixo fortes choivas, François Hesnault non puido tomar a saída o día da carreira logo de que o equipo Ligier retirara o seu coche da carreira, malia que o francés cualificara 14º (un posto por detrás o novo Toleman - Hart de Ayrton Senna). O Equipo fixo isto para que o piloto número un do equipo Andrea de Cesaris puidera comezar desde a última posición da grella. O tempo que marcou de Cesaris na cualificación do venres foi anulado cando o extintor de abordo do seu Ligier JS23 atopouse baleiro. A última sesión de cualificación realizouse en mollado, de Cesaris fallou na cualificación e o seu mellor tempo foi 11 segundos máis lento que o 26º cualificado Piercarlo Ghinzani no Osella e 17 segundos máis lento que Hesnault. de Cesaris terminou en décimo lugar, dúas voltas por detrás de Lauda.




Índice





  • 1 Clasificación

    • 1.1 Cualificación


    • 1.2 Carreira



  • 2 Posicións logo da carreira


  • 3 Notas


  • 4 Véxase tamén

    • 4.1 Ligazóns externas





Clasificación |



Cualificación |










































































































































































PosPilotoConstrutorCual.Diferenza
1
15

Francia Patrick Tambay

Renault
1:02.200

2
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
1:02.336
+0.136
3
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:02.806
+0.606
4
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
1:02.908
+0.708
5
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:02.982
+0.782
6
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
1:03.200
+1.000
7
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:03.540
+1.340
8
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
1:03.865
+1.665
9
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
1:04.419
+2.219
10
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:04.459
+2.259
11
28

Francia René Arnoux

Ferrari
1:04.917
+2.517
12
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
1:05.410
+3.210
13
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
1:05.744
+3.544
14
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:05.972
+3.772
15
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:06.172
+3.972
16
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
1:06.281
+4.081
17
2

Italia Teo Fabi

Brabham-BMW
1:06.370
+4.170
18
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
1:08.109
+5.989
19
17

Suíza Marc Surer

Arrows-Ford
1:08.457
+6.257
20
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
1:08.608
+6.408
21
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
1:09.047
+6.847
22
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
1:09.447
+7.247
23
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
1:09.554
+7.354
24
21

Italia Mauro Baldi

Spirit-Hart
1:09.629
+7.429
25
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:11.625
+10.431
26
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
1:22.388
+20.188

25

Francia François Hesnault*

Ligier-Renault


* François Hesnault cualificou 14º cun tempo de 1:05,850 na primeira sesión de cualificación. Pero Ligier retirou a súa participación para que o seu primeiro piloto Andrea de Cesaris tomara a saída. O tempo que marcou de Cesaris na cualificación do venres foi anulado cando o extintor de abordo do seu Ligier JS23 atopouse baleiro e non puido cualificar na última sesión sobre mollado.



Carreira |


























































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
8

AustriaNiki Lauda

McLaren-TAG
79
1:31:11.951
9

9
2
15

FranciaPatrick Tambay

Renault
79
+ 7.154
1

6
3
12

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Lotus-Renault
79
+ 23.969
6

4
4
28

FranciaRené Arnoux

Ferrari
79
+ 43.706
11

3
5
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
79
+ 1:06.125
2

2
6
6

FinlandiaKeke Rosberg

Williams-Honda
78
+ 1 Lap
4

1
7
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
78
+ 1 volta
5

8
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
78
+ 1 volta
12

9
2

Italia Teo Fabi

Brabham-BMW
78
+ 1 volta
17

10
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
77
+ 2 voltas
26

11
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
77
+ 2 voltas
14

12
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
74
+ 5 voltas
25

13
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
72
+ 7 voltas
21

DSC
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
76
Descualificado
23

Ret
21

Italia Mauro Baldi

Spirit-Hart
61
Motor
24

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
53
Accidente
7

Ret
17

Suíza Marc Surer

Arrows-Ford
51
Accidente
19

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
51
Motor
16

Ret
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
35
Turbo
13

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
33
Motor
10

Ret
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
22
Turbo
18

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
15
Motor
15

Ret
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
11
Turbo
3

DSC
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
11
Descualificado
20

Ret
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
5
Embrague
8

Ret
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
4
Eléctrico
22


Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación. Tyrrell eos seus pilotos foron posteriormente descalificados do campionato mundial de 1984 e os seus resultados e puntos reasignados.









Carreira anterior:
Gran Premio de San Marino de 1984

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1984

Carreira seguinte:
Gran Premio de Mónaco de 1984
Carreira anterior:
Gran Premio de Francia de 1983

Gran Premio de Francia
Carreira seguinte:
Gran Premio de Francia de 1985


Notas |


  • Os Tyrrells de Brundle (12º) e Bellof (retirado) máis tarde foron descualificados de todas as carreiras da tempada por infraccións técnicas.


A menos que se indique o contrario, todos os resultados da carreira tómanse de "The Official Formula 1 website". Consultado o 2007-06-17. 



Véxase tamén |





Ligazóns externas |







Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Francia_de_1984&oldid=4798439"










Menú de navegación

























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.324","walltime":"0.427","ppvisitednodes":"value":931,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":13260,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1255,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 255.161 1 -total"," 34.51% 88.058 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 23.54% 60.059 1 Modelo:Cita_web"," 13.32% 33.998 1 Modelo:Commonscat"," 12.66% 32.292 2 Modelo:Caixa_lateral"," 11.84% 30.206 1 Modelo:Irmáns"," 7.95% 20.294 1 Modelo:Gran_Premio"," 4.04% 10.312 1 Modelo:Portal"," 3.00% 7.645 1 Modelo:Título_sen_retrouso"," 2.53% 6.448 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.086","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2378557,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1335","timestamp":"20190402141035","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Francia de 1984","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Francia_de_1984","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q221484","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q221484","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-05-12T22:15:34Z","dateModified":"2018-07-16T23:31:18Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/de/Dijon-Prenois_Circuit.svg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":142,"wgHostname":"mw1267"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Club Baloncesto Breogán Índice Historia | Pavillón | Nome | O Breogán na cultura popular | Xogadores | Adestradores | Presidentes | Palmarés | Historial | Líderes | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióncbbreogan.galCadroGuía oficial da ACB 2009-10, páxina 201Guía oficial ACB 1992, páxina 183. Editorial DB.É de 6.500 espectadores sentados axeitándose á última normativa"Estudiantes Junior, entre as mellores canteiras"o orixinalHemeroteca El Mundo Deportivo, 16 setembro de 1970, páxina 12Historia do BreogánAlfredo Pérez, o último canoneiroHistoria C.B. BreogánHemeroteca de El Mundo DeportivoJimmy Wright, norteamericano do Breogán deixará Lugo por ameazas de morteResultados de Breogán en 1986-87Resultados de Breogán en 1990-91Ficha de Velimir Perasović en acb.comResultados de Breogán en 1994-95Breogán arrasa al Barça. "El Mundo Deportivo", 27 de setembro de 1999, páxina 58CB Breogán - FC BarcelonaA FEB invita a participar nunha nova Liga EuropeaCharlie Bell na prensa estatalMáximos anotadores 2005Tempada 2005-06 : Tódolos Xogadores da Xornada""Non quero pensar nunha man negra, mais pregúntome que está a pasar""o orixinalRaúl López, orgulloso dos xogadores, presume da boa saúde económica do BreogánJulio González confirma que cesa como presidente del BreogánHomenaxe a Lisardo GómezA tempada do rexurdimento celesteEntrevista a Lisardo GómezEl COB dinamita el Pazo para forzar el quinto (69-73)Cafés Candelas, patrocinador del CB Breogán"Suso Lázare, novo presidente do Breogán"o orixinalCafés Candelas Breogán firma el mayor triunfo de la historiaEl Breogán realizará 17 homenajes por su cincuenta aniversario"O Breogán honra ao seu fundador e primeiro presidente"o orixinalMiguel Giao recibiu a homenaxe do PazoHomenaxe aos primeiros gladiadores celestesO home que nos amosa como ver o Breo co corazónTita Franco será homenaxeada polos #50anosdeBreoJulio Vila recibirá unha homenaxe in memoriam polos #50anosdeBreo"O Breogán homenaxeará aos seus aboados máis veteráns"Pechada ovación a «Capi» Sanmartín e Ricardo «Corazón de González»Homenaxe por décadas de informaciónPaco García volve ao Pazo con motivo do 50 aniversario"Resultados y clasificaciones""O Cafés Candelas Breogán, campión da Copa Princesa""O Cafés Candelas Breogán, equipo ACB"C.B. Breogán"Proxecto social"o orixinal"Centros asociados"o orixinalFicha en imdb.comMario Camus trata la recuperación del amor en 'La vieja música', su última película"Páxina web oficial""Club Baloncesto Breogán""C. B. Breogán S.A.D."eehttp://www.fegaba.com

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company