Skip to main content

Gran Premio de Italia de 1986 Índice Cualificación | Carreira | Clasificación | Líderes por volta | Posicións logo da carreira | Referencias | Véxase tamén | Menú de navegaciónMonza Speed Trap - 1986 Italian Grand Prix"1986 Italian Grand Prix"o orixinal

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1986Gran Premio de Italia de Fórmula 1


Fórmula 1Monza1986Gran Premio de ItaliaGerhard BergerBenetton B186BMWTeo FabiBrabhamDerek WarwickRiccardo PatreseArrowsThierry BoutsenWilliamsHondaNigel MansellMcLarenTAGPorscheAlain ProstAyrton SennaLotusRenaultNelson PiquetMichele AlboretoFerrariGerhard BergerNigel MansellNelson Piquet












Gran Premio de Italia de 1986




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Italia Gran Premio de Italia de 1986
Detalles da carreira

Carreira 13 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1986.

Trazado do circuíto de Monza
Trazado do circuíto de Monza

Data
7 de setembro 1986

Nome oficial
LVI Gran Premio d'Italia

Localización

Autodromo Nazionale Monza, Monza, Italia

Percorrido
Percorrido permanente de carreira
5´800 km

Distancia
51 voltas, 295´800 km
ClimaSeco

Pole position

Piloto

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW

Tempo
1:24.078

Volta rápida

Piloto

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW

Tempo
1:28.099 na volta 35

Podio
Primeiro
Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
Segundo
Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
Terceiro
Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari

O Gran Premio de Italia de 1986 foi unha carreira de Fórmula 1 celebrada no circuíto de Monza o 7 de setembro de 1986. A carreira, que se disputou sobre 51 voltas, foi a décimo terceira proba da tempada de 1986. A carreira foi o 56º Gran Premio de Italia e o 51º, que se celebrou en Monza.




Índice





  • 1 Cualificación


  • 2 Carreira


  • 3 Clasificación

    • 3.1 Cualificación


    • 3.2 Carreira



  • 4 Líderes por volta


  • 5 Posicións logo da carreira


  • 6 Referencias


  • 7 Véxase tamén

    • 7.1 Ligazóns externas





Cualificación |


Durante a segunda sesión de cualificación en Monza, Gerhard Berger no Benetton B186-BMW foi o máis rápido de todos os coches a 352,22 km/h, mentres que o seu compañeiro de equipo Teo Fabi foi segundo logo de rexistrar 349,85 km/h na longa recta frontal.[1] Curiosamente, a velocidade de Berger non foi rexistrada na súa volta rápida. Os 5 mellores coches no control de velocidade, os dous Benetton, os dous Brabham (Derek Warwick e Riccardo Patrese), e o Arrows de Thierry Boutsen, montaban todos motores BMW. O coche máis rápido sen motor BMW foi o Williams - Honda de Nigel Mansell que foi 10 km/h máis lento que o coche de Berger.


Fabi logrou a súa segunda pole position consecutiva cando percorreu o 5.8 km do circuíto en 1:24.078. Nunha sorprendente segunda posición na grella nun circuíto de potencia quedou o McLaren-TAG Porsche do Campión do Mundo Alain Prost, malia ser case 20 km/h máis lento que os Benetton nas longas rectas de Monza. A volta de Prost de 1:25.014 demostrou que ata nun circuíto de potencia, como Monza, un coche ben configurado aínda era un factor crucial. Terceiro foi o líder do Campionato Mundial, Nigel Mansell, no seu Williams-Honda co Benetton de Berger en cuarto lugar. A parella brasileira Ayrton Senna (Lotus - Renault) e Nelson Piquet (Williams-Honda) completaron os seis primeiros cualificados. Michele Alboreto, logo de perderse o primeiro día da cualificación debido a unha ferida nun brazo (segundo as diferentes versións, por unha caída no baño do hotel ou por unha caída da súa moto) foi o máis rápido de Ferrari en noveno lugar, 1.417 segundos máis lento que Fabi.



Carreira |


A raíz dun problema no inicio da volta de quecemento, o home pole, Teo Fabi, viuse obrigado a empezar desde o fondo da grella e Alain Prost, xunto a el na primeira fila, tivo que empezar desde o pit lane no coche de reposto. Na saída, Gerhard Berger tomou a dianteira, pero na volta 8 perdeu posicións e Mansell quedou líder, seguido de Piquet e Alboreto no Ferrari. Ayrton Senna rompeu a caixa de cambios na saída. Alboreto parecía desafiar o dúo de Williams no liderado logo de superar a Rosberg, Arnoux e Berger antes de tomar á saída da primeira chicane. Do mesmo xeito que o Gran Premio de Gran Bretaña, a carreira converteuse nunha pechada loita entre os dous pilotos de Williams, pero esta vez Piquet pasou ao seu compañeiro de equipo, o británico Nigel Mansell para lograr a vitoria. Piquet derrotou a Mansell nunha loita directa, sacándolle na meta 9.828 segundos. O brasileiro logrou pasar Mansell na Curva Grande para liderar e lograr a súa cuarta vitoria da tempada. Detrás, Fabi e Prost que saíran na parte traseira, na volta 12 marchaban 8º e 9º. Prost foi descualificado polo cambio do coche despois do inicio da volta de quecemento, pero o seu motor explotou unha volta despois da saída. Johansson atacou ao principio da carreira, pasando a Rosberg e Arnoux na volta 5 para terminar terceiro.



Clasificación |



Cualificación |






































































































































































































PosPilotoConstrutorQ1Q2diferenza
1
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
1:26.019

1:24.078

2
1

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:26.885

1:24.514
+0.436
3
5

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Williams-Honda
1:26.181

1:24.882
+0.804
4
20

Austria Gerhard Berger

Benetton-BMW
1:25.580

1:24.885
+0.807
5
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
1:25.363

1:24.916
+0.838
6
6

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Williams-Honda
1:26.614

1:25.137
+1.059
7
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
7:12.970

1:25.175
+1.097
8
2

Finlandia Keke Rosberg

McLaren-TAG
1:26.742

1:25.378
+1.300
9
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari


1:25.549
+1.471
10
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
1:27.438

1:26.111
+2.033
11
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
1:27.928

1:26.187
+2.109
12
28

Flag of Sweden.svg Stefan Johansson

Ferrari
1:26.517

1:26.422
+2.344
13
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:28.051

1:26.754
+2.676
14
26

Francia Philippe Alliot

Ligier-Renault
1:27.287

1:27.269
+3.191
15
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
1:29.744

1:27.808
+3.730
16
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
1:30.397

1:27.923
+3.845
17
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
1:28.857

1:28.024
+3.946
18
15

Australia Alan Jones

Lola-Ford
7:40.132

1:28.403
+3.965
19
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
1:29.239

1:28.690
+4.612
20
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
1:31.266

1:29.125
+5.047
21
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
1:31.375

1:29.561
+5.483
22
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
1:32.064

1:29.659
+5.581
23
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
1:30.199

1:30.976
+6.121
24
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
1:32.726

1:30.904
+6.826
25
31

Italia Ivan Capelli

AGS-Motori Moderni
58:12.143

1:33.844
+9.766
26
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo

1:36.128
1:36.334
+12.050
27
22

Italia Alex Caffi

Osella-Alfa Romeo

1:36.900
1:38.493
+12.822


Carreira |


































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
6

Flag of Brazil.svgNelson Piquet

Williams-Honda
51
1:17:42.889
6

9
2
5

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Williams-Honda
51
+ 9.828
3

6
3
28

Flag of Sweden.svgStefan Johansson

Ferrari
51
+ 22.915
12

4
4
2

FinlandiaKeke Rosberg

McLaren-TAG
51
+ 53.809
8

3
5
20

AustriaGerhard Berger

Benetton-BMW
50
+ 1 volta
4

2
6
15

AustraliaAlan Jones

Lola-Ford
49
+ 2 voltas
18

1
7
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
49
+ 2 voltas
13

8
17

Alemaña Christian Danner

Arrows-BMW
49
+ 2 voltas
16

9
4

Francia Philippe Streiff

Tyrrell-Renault
49
+ 2 voltas
23

10
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Renault
49
+ 2 voltas
20

NC
22

Italia Alex Caffi

Osella-Alfa Romeo
45
Non clasificado
27

Ret
19

Italia Teo Fabi

Benetton-BMW
44
Picada
1

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
33
Motor
9

Ret
23

Italia Andrea de Cesaris

Minardi-Motori Moderni
33
Motor
21

Ret
31

Italia Ivan Capelli

AGS-Motori Moderni
31
Picada
25

Ret
25

Francia René Arnoux

Ligier-Renault
30
Caixa de cambios
11

Ret
14

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

Zakspeed
27
Motor
22

DSC
1

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
27
Descualificado
2

Ret
26

Francia Philippe Alliot

Ligier-Renault
22
Motor
14

Ret
11

Flag of the United Kingdom.svg Johnny Dumfries

Lotus-Renault
18
Caixa de cambios
17

Ret
8

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Brabham-BMW
16
Trompo
7

Ret
24

Italia Alessandro Nannini

Minardi-Motori Moderni
15
Eléctrico
19

Ret
21

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
12
Suspensión
26

Ret
16

Francia Patrick Tambay

Lola-Ford
2
Accidente
15

Ret
7

Italia Riccardo Patrese

Brabham-BMW
2
Accidente
10

Ret
29

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Zakspeed
1
Motor
24

Ret
12

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Lotus-Renault
0
Transmisión
5


Fonte:[2]


Líderes por volta |


Gerhard Berger 8 (1-6, 25-26), Nigel Mansell 29 (7-24, 27-37), Nelson Piquet 14 (38-51)



Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos en ambos os grupos de clasificación.


Referencias |




  1. Monza Speed Trap - 1986 Italian Grand Prix


  2. "1986 Italian Grand Prix". formula1.com. Arquivado dende o orixinal o 13 November 2014. Consultado o 23 December 2015. 










Carreira anterior:
Gran Premio de Austria de 1986

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1986

Carreira seguinte:
Gran Premio de Portugal de 1986
Carreira anterior:
Gran Premio de Italia de 1985

Gran Premio de Italia
Carreira seguinte:
Gran Premio de Italia de 1987


Véxase tamén |





Ligazóns externas |







Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Italia_de_1986&oldid=4798477"










Menú de navegación


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.368","walltime":"0.484","ppvisitednodes":"value":979,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":14090,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1472,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1620,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 311.349 1 -total"," 24.30% 75.659 1 Modelo:Listaref"," 22.38% 69.681 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 21.75% 67.723 1 Modelo:Cita_web"," 15.81% 49.216 1 Modelo:Commonscat"," 14.97% 46.623 2 Modelo:Caixa_lateral"," 14.66% 45.646 1 Modelo:Irmáns"," 7.35% 22.873 1 Modelo:Gran_Premio"," 3.20% 9.973 1 Modelo:Sucesión_F1"," 2.47% 7.702 1 Modelo:Portal"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.086","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2515902,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1290","timestamp":"20190403062403","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Italia de 1986","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Italia_de_1986","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q362676","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q362676","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-12-28T23:11:34Z","dateModified":"2018-07-16T23:32:37Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Monza_1976.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":157,"wgHostname":"mw1266"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company