Skip to main content

Gran Premio de Dallas de 1984 Índice Resumo | Clasificación | Cualificación | Carreira | Notas | Posicións logo da carreira | Referencias | Véxase tamén | Menú de navegación"Weather information for the "1984 Dallas Grand Prix"""A Race to Remember"

Grandes Premios de Fórmula 1 de 1984Gran Premio de Dallas


Fórmula UnDallas, Texas1984Keke RosbergMcLarenNiki LaudaAlain ProstBélxicaHondaGran Premio de Italia de 1967René ArnouxFerrariElio de AngelisLotusGoodyearGran Premio do oeste dos Estados UnidosRallycrossNigel Mansellpole positionNelson PiquetGran Premio dos Países Baixos de 1978Zandvoort1978Mario AndrettiRonnie PetersonRenaultStirling Mosspresidente de Estados UnidosJimmy CarterWilliamsJacques Laffitepixamawarm-upCan-AmretroescavadoracementoBernie EcclestoneLarry HagmanJ.R. EwingDerek WarwickGran Premio de DallasGran Premio de AustraliaTexasGran Premio dos Estados Unidos de 2012Circuíto das AméricasAustin












Gran Premio de Dallas de 1984




Na Galipedia, a Wikipedia en galego.






Saltar ata a navegación
Saltar á procura



































Flag of the United States.svg Gran Premio de Estados Unidos de 1984
Detalles da carreira

Carreira 9 de 16 no Campionato Mundial de Fórmula 1 de 1984.

Trazado do circuíto de Dallas.
Trazado do circuíto de Dallas.

Data
8 de xullo de 1984

Nome oficial
I Stroh's Dallas Grand Prix

Localización

Circuíto de Fair Park
Dallas, Texas

Percorrido
Circuíto urbano
3´901 km

Distancia
67 voltas, 261´37 km
ClimaAsollado, con temperaturas de ata 38º C velocidades do vento de ata 23 km/h[1]

Pole position

Piloto

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault

Tempo
1:37.041

Volta rápida

Piloto

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG

Tempo
1:45.353 na volta 22

Podio
Primeiro
Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
Segundo
Francia René Arnoux

Ferrari
Terceiro
Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault

O Gran Premio de Dallas de 1984 foi unha carreira de Fórmula Un celebrada o 8 de xullo de 1984 en Dallas, Texas. Foi a novena carreira da tempada de Fórmula Un de 1984.




Índice





  • 1 Resumo


  • 2 Clasificación


  • 3 Cualificación


  • 4 Carreira


  • 5 Notas


  • 6 Posicións logo da carreira


  • 7 Referencias


  • 8 Véxase tamén

    • 8.1 Ligazóns externas





Resumo |




Gañador Keke Rosberg, Williams




O segundo clasificado, René Arnoux, Ferrari





Nelson Piquet e Ayrton Senna


O finlandés Keke Rosberg gañou a súa única carreira da tempada no Gran Premio de Dallas. A carreira foi unha das dúas carreiras de 1984 onde non puntuaron ningún dos dous McLaren pilotados por Niki Lauda e Alain Prost ( Bélxica foi o outro), e deu a Honda a súa primeira vitoria nun Gran Premio cun motor turbo e o primeiro Gran Premio gañado polo xigante xaponés desde o Gran Premio de Italia de 1967. René Arnoux no Ferrari foi o único coche na volta do líder ao final, logo de saír desde o pit lane debido a un fallo eléctrico na volta de quecemento, mentres que Elio de Angelis chegou terceiro a meta co Lotus. Foi a única carreira da tempada que os coches que usaban pneumáticos Goodyear encheron as tres prazas do podio.


O evento foi concibido como un xeito de demostrar o status de Dallas como unha "cidade de clase mundial" [2] e vencer os 38 °C de calor, unha superficie de pista desintegrada e un longo fin de semana cheo de rumores sobre a súa cancelación.[2][3] O estreito e revirado circuíto foi presentado nas Texas State Fair Grounds coa axuda do fundador do Gran Premio do oeste dos Estados Unidos Chris Pook, contaba con dúas curvas moi pechadas e aínda que o trazado era visto como interesante e foi ben recibido polos pilotos (aínda que algúns pensaban que unha ou dous das chicanas era máis estreita do que tiñan que ser), todos tiveron problemas coa falta de zonas de escape e coa superficie que se desfixo durante a carreira e converteu a pista máis nunha pista de Rallycross que nun circuíto do Gran Premio. O asfalto burbullou antes da cualificación, e logo dunhas cantas voltas, comezou a crebarse.[2]


Logo da primeira práctica do venres, os pilotos de Lotus, Nigel Mansell e De Angelis, partiron da primeira fila. Mansell que logrou a primeira pole position da súa carreira, dixo que a pista provisional fora o circuíto máis duro no que pilotara nunca. Nelson Piquet preguntábase se a intensa calor da pista, remataría primeiro cos pilotos ou cos coches. a cualificación da tarde viu como as temperaturas seguían aumentando pasando dos 38 °C. Goodyear rexistrou a maior temperatura da pista nos seus 20 anos nas carreiras, 66 °C.


Dallas foi a primeira vez desde o Gran Premio dos Países Baixos de 1978 en Zandvoort no que os pilotos de Lotus cualificaron na primeira fila da grella. Nesa ocasión, o Campión Mundial de 1978 Mario Andretti e o seu compañeiro de equipo Ronnie Peterson cualificaron 1º e 2º.


Logo da carreira de famosos de Renault do sábado, Stirling Moss presentouse ao ex presidente de Estados Unidos Jimmy Carter na suite VIP, dicindo: "Nunca din a man a un presidente ". Carter recoñeceu a Moss inmediatamente.[3]


A carreira estaba programada para comezar ás 11 da mañá do domingo, tres horas antes do habitual, a causa da calor, cos 30 minutos de quecemento previstos para as 7:45 am. Aparentemente demasiado cedo para o piloto de Williams Jacques Laffite, que chegou ao circuíto en pixama.[2] O warm-up foi atrasado e logo cancelado, debido a que unha carreira de 50 voltas de Can-Am o sábado danara o circuíto de tal xeito que as reparacións de urxencia duraran toda a noite, e continuaron ata 30 minutos antes do comezo da carreira (as reparacións incluíron unha retroescavadora sacando o asfalto roto e substituíndoo por cemento de secado rápido). Niki Lauda e Alain Prost trataron de organizar un boicot entre os pilotos, pero Rosberg insistiu en que debían competir.[3]


"Non sei a que ven tanto alboroto", dixo Rosberg. "Todos nos queixamos xusto antes de empezar e logo sairemos á carreira como de costume. Chegamos ata aquí e todo esta listo para a carreira. Con boa superficie ou sen superficie na pista, sabedes tan ben como eu, que imos disputar a carreira".[4]


Bernie Ecclestone non quería ter 90.000 fans decepcionados no circuíto, nin aos espectadores de todo o mundo, polo que a carreira iniciouse con Larry Hagman (J.R. Ewing na serie de televisión Dallas) axitando a bandeira verde para iniciar a volta de quecemento.


Mansell liderou case a metade da carreira desde a súa primeira pole position. Derek Warwick adiantou a de Angelis, cuxo motor sufriu un fallo no encendido, acercouse a Mansell varias veces, pero non puido adiantalo. Retirouse logo dun intento de pasalo na volta 11 que deu lugar a un trompo. Lauda foi o seguinte en desafiar a Mansell, pero foi pasado por de Angelis.


Os cinco primeiros coches (Mansell, de Angelis, Lauda, Rosberg, Prost) marchaban en grupo, e na volta 14, Rosberg pasou Lauda polo terceiro e acercouse aos dous Lotus. Pasou a de Angelis na volta 18, e pronto comezou a buscar a forma de adiantar a Mansell. Arnoux, cuarto cualificado, fora incapaz de arrincar o seu coche na grella, e comezou a carreira desde a parte traseira do paquete. Ao final da primeira volta, xa pasara sete coches e xunto a Piquet pechaban o grupo de líderes.


Rosberg, logo de intercambiarse varias veces lugares con Prost, conseguiu pasar a Lauda e De Angelis, finalmente obrigou a Mansell a cometer un erro o suficientemente grande para tomar o liderado. En tres voltas, Mansell, cuxos pneumáticos dianteiros desaparecían rapidamente, perdeu tres lugares máis antes de entrar en boxes na volta 38. Piquet converteuse no noveno coche en retirarse logo de bater co muro, e Arnoux quedou entre os cinco primeiros.


Prost tomou o liderado de Rosberg na volta 49, e rapidamente abriu unha vantaxe de 7´5 segundos, pero oito voltas máis tarde tocou un muro e danou unha lamia. Rosberg herdou unha vantaxe de 10 segundos sobre Arnoux, e, en parte grazas a un sistema de refrixeración especial no casco do piloto, logrou a súa única vitoria do ano para Williams, alcanzouse o límite de dúas horas unha volta antes das 68 programadas.


De Angelis chegou a meta terceiro, comodamente por diante de Laffite no segundo Williams. Mansell golpeou contra o muro. Mansell derrapou na última curva, o seu coche desacelerou na recta final, coa viseira levantada e os cintós de seguridade colgando sobre o lado do coche, saltou do seu Lotus negro e tratou de empuxalo ata a meta, pero derrubouse esgotado polo calor opresivo antes de chegar á liña de meta. Clasificouse sexto, con tres voltas perdidas.


O calor abafante foi un factor para que o Gran Premio de Dallas convertérase nun feito illado, o evento foi substituído o ano seguinte polo Gran Premio de Australia. A Fórmula Un non volveu ao estado de Texas, ata o Gran Premio dos Estados Unidos de 2012 no recentemente construído Circuíto das Américas, situado na capital do estado en Austin.



Clasificación |



Cualificación |










































































































































































PosPilotoConstrutorCualDiferenza
1
12

Flag of the United Kingdom.svg Nigel Mansell

Lotus-Renault
1:37.041
 —
2
11

Italia Elio de Angelis

Lotus-Renault
1:37.635
+0.594
3
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
1:37.708
+0.667
4
28

Francia René Arnoux

Ferrari
1:37.785
+0.744
5
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
1:37.987
+0.946
6
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
1:38.256
+1.215
7
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
1:38.544
+1.503
8
6

Finlandia Keke Rosberg

Williams-Honda
1:38.767
+1.726
9
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
1:38.793
+1.752
10
15

Francia Patrick Tambay

Renault
1:38.907
+1.866
11
2

Italia Corrado Fabi

Brabham-BMW
1:38.960
+1.919
12
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
1:39.439
+2.398
13
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
1:39.860
+2.189
14
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
1:39.911
+2.870
15
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
1:40.027
+2.986
16
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
1:40.095
+3.054
17
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
1:40.336
+3.295
18
24

Italia Piercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
1:41.176
+4.135
19
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
1:41.303
+4.262
20
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
1:41.318
+4.277
21
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
1:41.328
+4.287
22
17

Suíza Marc Surer

Arrows-BMW
1:42.592
+5.551
23
21

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Spirit-Hart
1:43.084
+6.043
24
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart
1:43.222
+6.181
25
5

Francia Jacques Laffite

Williams-Honda
1:43.304
+6.263
26
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
1:44.676
+7.635
NSC
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford
2:31.960
+54.919


Carreira |


































































































































































































































PosPilotoConstrutorVoltasTempo/RetiradaGrellaPuntos
1
6

FinlandiaKeke Rosberg

Williams-Honda
67
2:01:22.617
8

9
2
28

FranciaRené Arnoux

Ferrari
67
+ 22.464
4

6
3
11

ItaliaElio de Angelis

Lotus-Renault
66
+ 1 volta
2

4
4
5

FranciaJacques Laffite

Williams-Honda
65
+ 2 voltas
24

3
5
24

ItaliaPiercarlo Ghinzani

Osella-Alfa Romeo
65
+ 2 voltas
18

2
6
12

Flag of the United Kingdom.svgNigel Mansell

Lotus-Renault
64
Caixa de cambios
1

1
7
2

Italia Corrado Fabi

Brabham-BMW
64
+ 3 voltas
11

8
14

Alemaña Manfred Winkelhock

ATS-BMW
64
+ 3 voltas
13

Ret
8

Austria Niki Lauda

McLaren-TAG
60
Trompo
5

Ret
7

Francia Alain Prost

McLaren-TAG
56
Picada
7

Ret
18

Bélxica Thierry Boutsen

Arrows-BMW
55
Trompo
20

Ret
27

Italia Michele Alboreto

Ferrari
54
Trompo
9

Ret
17

Suíza Marc Surer

Arrows-BMW
54
Trompo
22

Ret
19

Flag of Brazil.svg Ayrton Senna

Toleman-Hart
47
Embrague
6

Ret
10

Flag of the United Kingdom.svg Jonathan Palmer

RAM-Hart
46
Eléctrico
25

Ret
1

Flag of Brazil.svg Nelson Piquet

Brabham-BMW
45
Trompo
12

Ret
15

Francia Patrick Tambay

Renault
25
Trompo
10

Ret
20

Flag of Venezuela.svg Johnny Cecotto

Toleman-Hart
25
Trompo
15

Ret
26

Italia Andrea de Cesaris

Ligier-Renault
15
Trompo
16

Ret
21

Flag of the Netherlands.svg Huub Rothengatter

Spirit-Hart
15
Fuga combustible
23

Ret
22

Italia Riccardo Patrese

Alfa Romeo
12
Trompo
21

Ret
16

Flag of the United Kingdom.svg Derek Warwick

Renault
10
Trompo
3

DSC
4

Alemaña Stefan Bellof

Tyrrell-Ford
9
Descualificado
17

Ret
23

Flag of the United States.svg Eddie Cheever

Alfa Romeo
8
Trompo
14

Ret
25

Francia François Hesnault

Ligier-Renault
0
Accidente
19

NSC
3

Flag of the United Kingdom.svg Martin Brundle

Tyrrell-Ford




NTS
9

Francia Philippe Alliot

RAM-Hart





Notas |



  • Líderes por volta: Nigel Mansell 35 (1-35), Keke Rosberg 24 (36-48, 57-67), Alain Prost 8 (49-56)

  • Esta foi unha das carreiras máis cálidas da historia da Fórmula Un. A temperatura do aire era de 40 °C, igualando o Gran Premio da Arxentina de 1955 e o Gran Premio de Bahrain de 2005.

  • Primeiro dobrete de Lotus na primeira liña da grella desde o Gran Premio dos Países Baixos de 1978 en Zandvoort


Posicións logo da carreira |




  • Nota: Só están incluídos os cinco primeiros postos da clasificación. Tyrrell eos seus pilotos foron posteriormente descalificados do campionato mundial de 1984 e os seus resultados e puntos reasignados.









Carreira anterior:
Gran Premio de Detroit de 1984

Campionato Mundial de Fórmula 1 da FIA
Temporada 1984

Carreira seguinte:
Gran Premio do Reino Unido de 1984
Carreira anterior:
Non

Gran Premio de Dallas
Carreira seguinte:
Gran Premio de Dallas de 1988


Referencias |




  1. "Weather information for the "1984 Dallas Grand Prix"". The Old Farmers' Almanac. Consultado o November 22, 2013. 


  2. 2,02,12,22,3 Lang, Mike (1992). Grand Prix!: Race-by-race account of Formula 1 World Championship motor racing. Volume 4: 1981 to 1984. Haynes Publishing Group. pp. 259–264. ISBN 0-85429-733-2. 


  3. 3,03,13,2 Walker, Rob (October 1984). "1st Dallas Grand Prix: Cool Keke.". Road & Track: 178–182. 


  4. Schot, Marcel. "A Race to Remember". Atlas F1 (Kaizar.Com, Incorporated) 6 (38). Consultado o 5 December 2009. 



Véxase tamén |





Ligazóns externas |










Traído desde "https://gl.wikipedia.org/w/index.php?title=Gran_Premio_de_Dallas_de_1984&oldid=4941663"










Menú de navegación


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.412","walltime":"0.528","ppvisitednodes":"value":1109,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":17305,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1573,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":5532,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":1,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 359.800 1 -total"," 26.60% 95.691 1 Modelo:Listaref"," 21.89% 78.769 1 Modelo:Control_de_autoridades"," 20.50% 73.772 1 Modelo:Gran_Premio"," 16.36% 58.846 1 Modelo:Cita_web"," 13.96% 50.222 1 Modelo:Commonscat"," 12.91% 46.458 1 Modelo:Irmáns"," 11.90% 42.809 1 Modelo:Caixa_lateral"," 3.40% 12.250 2 Modelo:Cita_publicación_periódica"," 2.54% 9.145 1 Modelo:Sucesión_F1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.101","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":2392405,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1305","timestamp":"20190315115126","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"Gran Premio de Dallas de 1984","url":"https://gl.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_de_Dallas_de_1984","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q596105","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q596105","author":"@type":"Organization","name":"Contribuidores dos projetos da Wikimedia","publisher":"@type":"Organization","name":"Wikimedia Foundation, Inc.","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2015-06-02T22:18:01Z","dateModified":"2018-10-06T14:39:08Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/47/Circuit_Fair_Park_Dallas.svg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":181,"wgHostname":"mw1332"););

Popular posts from this blog

Wikipedia:Vital articles Мазмуну Biography - Өмүр баян Philosophy and psychology - Философия жана психология Religion - Дин Social sciences - Коомдук илимдер Language and literature - Тил жана адабият Science - Илим Technology - Технология Arts and recreation - Искусство жана эс алуу History and geography - Тарых жана география Навигация менюсу

Bruxelas-Capital Índice Historia | Composición | Situación lingüística | Clima | Cidades irmandadas | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióneO uso das linguas en Bruxelas e a situación do neerlandés"Rexión de Bruxelas Capital"o orixinalSitio da rexiónPáxina de Bruselas no sitio da Oficina de Promoción Turística de Valonia e BruxelasMapa Interactivo da Rexión de Bruxelas-CapitaleeWorldCat332144929079854441105155190212ID28008674080552-90000 0001 0666 3698n94104302ID540940339365017018237

What should I write in an apology letter, since I have decided not to join a company after accepting an offer letterShould I keep looking after accepting a job offer?What should I do when I've been verbally told I would get an offer letter, but still haven't gotten one after 4 weeks?Do I accept an offer from a company that I am not likely to join?New job hasn't confirmed starting date and I want to give current employer as much notice as possibleHow should I address my manager in my resignation letter?HR delayed background verification, now jobless as resignedNo email communication after accepting a formal written offer. How should I phrase the call?What should I do if after receiving a verbal offer letter I am informed that my written job offer is put on hold due to some internal issues?Should I inform the current employer that I am about to resign within 1-2 weeks since I have signed the offer letter and waiting for visa?What company will do, if I send their offer letter to another company